O je doelde op mijn vraag richt Reza Impreza..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Fantastische conclusie! Dat raad je snel!![]()
Ik heb het vanmorgen al 5x geschreven. Ik vind dat personeel personeel moet zijn en hun kop moeten houden over het spel. Geldt voor Herma, Judith, Palma en Karima. Het spel is van de bewoners en ik ben de streams op het personeel zat.
Misschien wat overcompensatie? Dat Karima zich neutraal t.o. de bewoners wil opstellen en dus extra aardig is voor hen die ze niet aardig vindt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 juli 2007 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe lijkt jouw zus vooral heel erg anti Huub en Lieke te zijn.
[/quotee]
echt niet, dat lijkt alleen maar zo
Gooi jij die andere even dicht Avonne, jij was eerder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef avonne het volgende:
Brian werd (aggressief) kwaad op Amanda. Amanda gaat het wel weer goed maken vandaag.
Huub en Lieke hebben het wrs. weer bijgelegd.
En Dennis... hij loopt ook nog ergens rond
Lees: gaat de schuld volledig op haar schouders nemen, zoals het een goede Brianbabe betaamt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef avonne het volgende:
Brian werd (aggressief) kwaad op Amanda. Amanda gaat het wel weer goed maken vandaag.
Huub en Lieke hebben het wrs. weer bijgelegd.
En Dennis... hij loopt ook nog ergens rond
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
O je doelde op mijn vraag richt Reza Impreza..
Dat was een geintje, gezien het duivels smiley achter de vraag.
Ik ben het met je eens hoor, het personeel moet zich op de vlakte houden.
Blij dat je met me eens bent dat ancieniteit, inzicht en objectiviteit, waarden zijn die Scanman01 tot een onmisbaar soort anchor man in dit forum hebben gemaakt.quote:
Zo snel na Cora Corrupt al?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef BarryK het volgende:
Jaap wordt zwak van Nadia, zegt hijzelf
Pedagogisch gezien is dit heel slecht wat ze doet. Je moet het verbeteren zonder erop te wijzen dat het fout was, dan gaat het kindje vanzelf de fout inzien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef noekje het volgende:
Kindje: ik roepte jou!
Natasia: ach! Jij roepte papa maar hij hoorde je niet.
Donna?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef noekje het volgende:
Streamlock!
Wtf...ze hadden het over Donna.
Wacht maar tot ze 19 is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan zo'n lelijke vent, zo'n popje als dochter hebben?
[afbeelding]
Dan ga jij ervan uit dat Natasia weet dat het 'riep' is. Ik ben daar niet zo zeker van eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Pedagogisch gezien is dit heel slecht wat ze doet. Je moet het verbeteren zonder erop te wijzen dat het fout was, dan gaat het kindje vanzelf de fout inzien.
"Ach, Jij riep papa maar hij hoorde je niet"
Hoe weet jij dat hij de vader is??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Wie is Donna?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef noekje het volgende:
Streamlock!
Niet dat het ze wat uitmaakt, want het programma moet overduidelijk naar de klote, maar ik denk dat er over een maand zomaar een procent of 30 minder betalende streamers zullen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef noekje het volgende:
Streamlock!
Dat popje hoeft iig niet bang te zijn dat haar wat overkomt als ze begint te puberen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Natasja zegt zelf, gekrijgt en jaardag, waar hebben we het over.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan ga jij ervan uit dat Natasia weet dat het 'riep' is. Ik ben daar niet zo zeker van eigenlijk.
Als ze het wel weet dan is het idd zeer fout. Het meisje is 10 jaar. Me dunkt dat je dan niet meer mee gaat brabbelen.
Donna is een afkorting van Deborah? Donna is de moeder van dat meisje, vrouw van Hans? Donna is ....quote:
de rest doet geen moeite i.d.d.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:34 schreef avonne het volgende:
Dus BAN zijn de enige die fatsoenlijk afscheid nemen van Karima.
Dat weten we dan ook weer....
Die pa lijkt me juist eerder iemand die er niet meer zal zijn als zij gaat puberen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat popje hoeft iig niet bang te zijn dat haar wat overkomt als ze begint te puberen...
De knulletjes zijn wel wijzer... dus eigenlijk heeft de natuur dat wel goed opgelost![]()
oh ja? Is het een hond. Ja, dat had ik dan weer niet gedacht. Ik voelde een reeks aankomen maar nu is het een hond.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Het hondje van het pupke, ook een chiuaua!
Ik begrijp inmiddels dat het het hondje is van de dochter van Hans Hondenkop.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Donna is een afkorting van Deborah? Donna is de moeder van dat meisje, vrouw van Hans? Donna is ....
Ik weet het niet.
Je zegt het vriendelijk, hoor. Ik vind het ronduit onbeschoft, daar ze misschien niet weer komt.quote:
Ik denk dat hij qua leeftijd al uit de gevarenzone isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Die pa lijkt me juist eerder iemand die er niet meer zal zijn als zij gaat puberen.
Op de een of andere manier loopt het vaak nogal tragisch af met dit soort types.
Morgen nieuwe ronde , nieuwe kaarten .quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Je zegt het vriendelijk, hoor. Ik vind het ronduit onbeschoft, daar ze misschien niet weer komt.
En dan zul je zien dat Karima straks BAN aardiger gaat vinden. En dan hebben niet Huub en Lieke het gedaan, néé, dan is Karima een bitch.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:34 schreef avonne het volgende:
Dus BAN zijn de enige die fatsoenlijk afscheid nemen van Karima.
Dat weten we dan ook weer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |