Als ze een beetje verstand en mensenkennis hebben moeten ze toch beseffen dat huppeltje zonder Lieke nergens is, en binnen no time afgebrand en ziek thuis zit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat zal wel niet lukken, maar dat Huub en Lieke samen rond de 70 % zouden halen, zou wel leuk zijn
Maar vele Huub stemmers hebben een hekel aan Lieke.
Volgens mij had hij geen idee...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat andere zou hij toch op ongeveer dezelfde plek moeten zoeken
Ik vond Huub 10x leuker toen ie nog niets met Lieke had.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Als ze een beetje verstand en mensenkennis hebben moeten ze toch beseffen dat huppeltje zonder Lieke nergens is, en binnen no time afgebrand en ziek thuis zit.
Roel was ook veel leuker toen hij nog niets met Dido had.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond Huub 10x leuker toen ie nog niets met Lieke had.
Gewaardeerde stamoudste, ''you can do better''quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarde vriend, ik ben het helemaal met je eens, maar het gaat niet lukken. Die missie is onhaalbaar.
"Mission impossible"
ja helaas wel.... maar ikke nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat zal wel niet lukken, maar dat Huub en Lieke samen rond de 70 % zouden halen, zou wel leuk zijn
Maar vele Huub stemmers hebben een hekel aan Lieke.
ze is nog niet wegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:59 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik had nog zo gezegd , als je met huub bent , geef de groeten van fok!
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel was ook veel leuker toen hij nog niets met Dido had.
Tot nu toe lijkt jouw zus vooral heel erg anti Huub en Lieke te zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:59 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik had nog zo gezegd , als je met huub bent , geef de groeten van fok!
Zonder Lieke zat Korsakov Napoleon in een PZ.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond Huub 10x leuker toen ie nog niets met Lieke had.
Gescript?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef Reza-impreza het volgende:
echt niet, dat lijkt alleen maar zo
Dan doet ze wel iets fout ja, want het lijkt idd zo.quote:
Grote kans van... hij zat dan iig niet meer in Eemnesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Zonder Lieke zat Korsakov Napoleon in een PZ.![]()
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Zonder Lieke zat Korsakov Napoleon in een PZ.![]()
Kan je jou zus niet even volproppen met informartie betreft Jaap en Huub.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 juli 2007 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe lijkt jouw zus vooral heel erg anti Huub en Lieke te zijn.
[/quotee]
echt niet, dat lijkt alleen maar zo
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef scanman01 het volgende:
Amanda en Nadia zijn echt opeens vier handen op 1 bobbelige buik.
Grote zonnebrillen schijnen mode te zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:03 schreef Gigageil het volgende:
Ik zit me iedere keer weer te verbazen hoe Amanda zichzelf toetakeld met zo'n superlelijke witte uilebril.
Smaak heeft ze echt niet. Hollywood roept.....![]()
Oh please...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kan je jou zus niet even volproppen met informartie betreft Jaap en Huub.
Dat Jaap beter bij Huub af is en dat Denniks en Nadia Jaap niet mogen.![]()
Amanda denkt vast, ik kan mijn grootste rivaal maar beter te vriend houden, Nadia zou Brian wel van haar af kunnen pakken....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef scanman01 het volgende:
Amanda en Nadia zijn echt opeens vier handen op 1 buik.
Jaap lult met diegene mee waar hij op dat moment bij zit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef riri het volgende:
Jaap gaat weer lekker meedoen met Huubje...zo zie ik hem het liefst
Ja maar vanavond doet ie precies hetzelfde met Denniks.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef riri het volgende:
Jaap gaat weer lekker meedoen met Huubje...zo zie ik hem het liefst
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Gewaardeerde stamoudste, ''you can do better''![]()
![]()
Ja, vanavond zit hij weer bij Dennis en Nadia afdeling snode plannen te spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap lult met diegene mee waar hij op dat moment bij zit.
Dat ga ik ook doen inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:58 schreef Desii het volgende:
[..]
ja helaas wel.... maar ikke niet
dus zal wel voor allebei sms-en
Huub zei net wel tegen Jaap (voordat ze naar de andere tafel gingen) zoiets van dat hij (Jaap) wel dubbelspel moet blijven spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap lult met diegene mee waar hij op dat moment bij zit.
dat breekt hem nog wel eens op.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, vanavond zit hij weer bij Dennis en Nadia afdeling snode plannen te spelen.
Dat is - of inmiddels misschien al weer wás - mode.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:03 schreef Gigageil het volgende:
Ik zit me iedere keer weer te verbazen hoe Amanda zichzelf toetakeld met zo'n superlelijke witte uilebril.
Inderdaad, nsb jaapje op z'n best... ik hoop zo dat huub 'm snel doorkrijgt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar vanavond doet ie precies hetzelfde met Denniks.
Fantastische conclusie! Dat raad je snel!quote:
Nee was iemand van buitenaf...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:08 schreef wolferl het volgende:
Schreeuwde Amanda nou tegen Huub dat ze zijn sloerie kapot gaat maken.
Dat is wel de kwaliteit waar RTL op zit te wachtenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:08 schreef wolferl het volgende:
Schreeuwde Amanda nou tegen Huub dat ze zijn sloerie kapot gaat maken.
Amanda zei dat niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel de kwaliteit waar RTL op zit te wachten![]()
Willen ze het programma ooit nog op enig niveau krijgen, zullen ze eerst Amanda over de schutting moeten torpederen.
Geduld. jaap gaat echt wel een knal krijgen als hij opeens veel lager scoort in de poll. Helaas hebben ze de vele negatieve dingen van Jaap niet in de uitzendingen laten zien. Dus misschien komt hij nog goed weg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:08 schreef BarryK het volgende:
[..]
Inderdaad, nsb jaapje op z'n best... ik hoop zo dat huub 'm snel doorkrijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |