O je doelde op mijn vraag richt Reza Impreza..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Fantastische conclusie! Dat raad je snel!![]()
Ik heb het vanmorgen al 5x geschreven. Ik vind dat personeel personeel moet zijn en hun kop moeten houden over het spel. Geldt voor Herma, Judith, Palma en Karima. Het spel is van de bewoners en ik ben de streams op het personeel zat.
Misschien wat overcompensatie? Dat Karima zich neutraal t.o. de bewoners wil opstellen en dus extra aardig is voor hen die ze niet aardig vindt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 juli 2007 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe lijkt jouw zus vooral heel erg anti Huub en Lieke te zijn.
[/quotee]
echt niet, dat lijkt alleen maar zo
Gooi jij die andere even dicht Avonne, jij was eerder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef avonne het volgende:
Brian werd (aggressief) kwaad op Amanda. Amanda gaat het wel weer goed maken vandaag.
Huub en Lieke hebben het wrs. weer bijgelegd.
En Dennis... hij loopt ook nog ergens rond
Lees: gaat de schuld volledig op haar schouders nemen, zoals het een goede Brianbabe betaamt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef avonne het volgende:
Brian werd (aggressief) kwaad op Amanda. Amanda gaat het wel weer goed maken vandaag.
Huub en Lieke hebben het wrs. weer bijgelegd.
En Dennis... hij loopt ook nog ergens rond
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
O je doelde op mijn vraag richt Reza Impreza..
Dat was een geintje, gezien het duivels smiley achter de vraag.
Ik ben het met je eens hoor, het personeel moet zich op de vlakte houden.
Blij dat je met me eens bent dat ancieniteit, inzicht en objectiviteit, waarden zijn die Scanman01 tot een onmisbaar soort anchor man in dit forum hebben gemaakt.quote:
Zo snel na Cora Corrupt al?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef BarryK het volgende:
Jaap wordt zwak van Nadia, zegt hijzelf
Pedagogisch gezien is dit heel slecht wat ze doet. Je moet het verbeteren zonder erop te wijzen dat het fout was, dan gaat het kindje vanzelf de fout inzien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef noekje het volgende:
Kindje: ik roepte jou!
Natasia: ach! Jij roepte papa maar hij hoorde je niet.
Donna?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef noekje het volgende:
Streamlock!
Wtf...ze hadden het over Donna.
Wacht maar tot ze 19 is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan zo'n lelijke vent, zo'n popje als dochter hebben?
[afbeelding]
Dan ga jij ervan uit dat Natasia weet dat het 'riep' is. Ik ben daar niet zo zeker van eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Pedagogisch gezien is dit heel slecht wat ze doet. Je moet het verbeteren zonder erop te wijzen dat het fout was, dan gaat het kindje vanzelf de fout inzien.
"Ach, Jij riep papa maar hij hoorde je niet"
Hoe weet jij dat hij de vader is??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Wie is Donna?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef noekje het volgende:
Streamlock!
Niet dat het ze wat uitmaakt, want het programma moet overduidelijk naar de klote, maar ik denk dat er over een maand zomaar een procent of 30 minder betalende streamers zullen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef noekje het volgende:
Streamlock!
Dat popje hoeft iig niet bang te zijn dat haar wat overkomt als ze begint te puberen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Natasja zegt zelf, gekrijgt en jaardag, waar hebben we het over.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan ga jij ervan uit dat Natasia weet dat het 'riep' is. Ik ben daar niet zo zeker van eigenlijk.
Als ze het wel weet dan is het idd zeer fout. Het meisje is 10 jaar. Me dunkt dat je dan niet meer mee gaat brabbelen.
Donna is een afkorting van Deborah? Donna is de moeder van dat meisje, vrouw van Hans? Donna is ....quote:
de rest doet geen moeite i.d.d.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:34 schreef avonne het volgende:
Dus BAN zijn de enige die fatsoenlijk afscheid nemen van Karima.
Dat weten we dan ook weer....
Die pa lijkt me juist eerder iemand die er niet meer zal zijn als zij gaat puberen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat popje hoeft iig niet bang te zijn dat haar wat overkomt als ze begint te puberen...
De knulletjes zijn wel wijzer... dus eigenlijk heeft de natuur dat wel goed opgelost![]()
oh ja? Is het een hond. Ja, dat had ik dan weer niet gedacht. Ik voelde een reeks aankomen maar nu is het een hond.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Het hondje van het pupke, ook een chiuaua!
Ik begrijp inmiddels dat het het hondje is van de dochter van Hans Hondenkop.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Donna is een afkorting van Deborah? Donna is de moeder van dat meisje, vrouw van Hans? Donna is ....
Ik weet het niet.
Je zegt het vriendelijk, hoor. Ik vind het ronduit onbeschoft, daar ze misschien niet weer komt.quote:
Ik denk dat hij qua leeftijd al uit de gevarenzone isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Die pa lijkt me juist eerder iemand die er niet meer zal zijn als zij gaat puberen.
Op de een of andere manier loopt het vaak nogal tragisch af met dit soort types.
Morgen nieuwe ronde , nieuwe kaarten .quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Je zegt het vriendelijk, hoor. Ik vind het ronduit onbeschoft, daar ze misschien niet weer komt.
En dan zul je zien dat Karima straks BAN aardiger gaat vinden. En dan hebben niet Huub en Lieke het gedaan, néé, dan is Karima een bitch.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:34 schreef avonne het volgende:
Dus BAN zijn de enige die fatsoenlijk afscheid nemen van Karima.
Dat weten we dan ook weer....
Ze draagt geen slip, dus ik begrijp die opmerking wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef noekje het volgende:
Natasia: Amanda, ik weet het niet maar je hebt een rokje aan. Zo kun je echt niet zitten hoor.
Wanneer je miss lillibit schrijft, vermeld dan even dat je er VOL van bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef noekje het volgende:
Lieke heeft dat lelijke jurkje weer aan en Nadia heeft dat ordinaire truitje van Amanda aan..
Ze zei toch dat ze morgen misschien niet meer kwam?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:38 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Morgen nieuwe ronde , nieuwe kaarten .
Ik vond het juist goed dat tie niet gelijk op der afging.... dat vind ik juist veel drammeriger overkomen.... vind het wel goed die afwachtende houding.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat Karima straks BAN aardiger gaat vinden. En dan hebben niet Huub en Lieke het gedaan, néé, dan is Karima een bitch.![]()
Zie ook de enorm hartelijke ontvangst van Nadia door Huub. Hij wist dat Nadia haar bedenkingen tegen hem had, en heeft het alleen maar erger gemaakt. De arrogantie ten top.
Daarom sloeg mijn bier net dood...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze draagt geen slip, dus ik begrijp die opmerking wel.
Ik ook hoor. Het verbaast me elke keer weer hoe dom Amanda is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze draagt geen slip, dus ik begrijp die opmerking wel.
WTF????quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef waxmask het volgende:
Brian weigert aan dezelfde tafel te zitten als Amanda. Amanda biedt aan wel plaats te maken voor hem als een echt slaafje.
Je bent al vroeg aan de alcohol, het is nog geen 16.00 uur, foei.quote:
Ik niet. Hij heeft er gewoon wéér een vijand bij. Ik zeg niet dat dit zéker voorkomen had kunnen worden, maar met wat charme en welwillendheid had hij de scherpe kantjes er waarschijnlijk wel af kunnen halen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vond het juist goed dat tie niet gelijk op der afging.... dat vind ik juist veel drammeriger overkomen.... vind het wel goed die afwachtende houding.
Aha... that explainsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij ging het erom dat Brian ging eten en Amanda ging roken
Ik vind dat zo smerig, eten in die vieze bezweette kleding. Je pakt toch eerst een douche, echt goor.quote:
Normaal nooit voor 5 uur, maar het geeft zo'n lekker gevoel wanneer ik virtueel met huppeltje proost.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent al vroeg aan de alcohol, het is nog geen 16.00 uur, foei.![]()
als ik ziek ben ben ik dat meestal meer dan 2 dagenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze zei toch dat ze morgen misschien niet meer kwam?
Weet jij meer?
Palma speelt ziek, die heeft gewoon een paar dagen geen zin.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
als ik ziek ben ben ik dat meestal meer dan 2 dagen
Wat een gelul dat ze daarom dan vervangen moet worden... alsof de rest van de huishouding niet weet hoe ze moeten stofzuigen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Palma speelt ziek, die heeft gewoon een paar dagen geen zin.
nou, ik hoop van harte dat "HET" definitief niet meer terug komt, en dat Karima daarom "op auditie" is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Nou en, het is maar personeel. Hij heeft haar niet nodig voor het spel lijkt me.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet. Hij heeft er gewoon wéér een vijand bij. Ik zeg niet dat dit zéker voorkomen had kunnen worden, maar met wat charme en welwillendheid had hij de scherpe kantjes er waarschijnlijk wel af kunnen halen.
In het voetbal wordt vaak het enige juiste antwoord gegeven op een journalistenvraag hoe men denkt de komende sterke tegenstander te gaan bestrijden:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou en, het is maar personeel. Hij heeft haar niet nodig voor het spel lijkt me.
Maar ja, het personeel zit er al zo diep in dat je zelfs elk nieuw personeellid als backup moet gaan beschouwen.
ik had het over Nada en Huub zijn eerste reactie op haar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou en, het is maar personeel. Hij heeft haar niet nodig voor het spel lijkt me.
Maar ja, het personeel zit er al zo diep in dat je zelfs elk nieuw personeellid als backup moet gaan beschouwen.
mooi plan.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Bij de expo heb je kaartjes "Je bent nog steeds te VET voor je badpak" misschien ga ik die naar Nadia sturen.
Zo zit Amanda altijd, dat moet Natasia inmiddels toch wel weten. Amanda vind het wel spannend als de jongens onder haar rokje kunnen kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef noekje het volgende:
Natasia: Amanda, ik weet het niet maar je hebt een rokje aan. Zo kun je echt niet zitten hoor.
Ik heb het over Gert z'n opmerking dat Huub er wéér een vijand bij heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef Desii het volgende:
[..]
ik had het over Nada en Huub zijn eerste reactie op haar.
Ik vond het prima dat hij haar links liet liggen en Gert vond dat niet.... ging niet om HH
Het barst van de mensen die regelmatig 1 dag ziek zijn. Raar maar waar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Dennis noemt dat 'je eigen ding doen'.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:51 schreef FdW het volgende:
[..]
In het voetbal wordt vaak het enige juiste antwoord gegeven op een journalistenvraag hoe men denkt de komende sterke tegenstander te gaan bestrijden:
''We gaan uit van eigen kracht, en spelen ons eigen spel.''
Dit is ook wat Lieke aan huppeltje probeert bij te brengen.![]()
Huub heeft echt weinig fout gedaan richting Nadia en toch heeft ze overduidelijk nu al de pest aan huub en Lieke. Dan mag jij gaan uitleggen waarom en wat hij daar aan had kunnen doen. Ze had duidelijk al wel een mening klaar vantevoren. Ze heeft alleen maar leuke gesprekken gehad met Lieke en waren zelfs samen aan het bonden tegen Amanda. En toch zeikt ze Lieke op alle mogelijke manieren af nu. Daar was echt niets aan te doen. Zo zit Nadia gewoon in elkaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet. Hij heeft er gewoon wéér een vijand bij. Ik zeg niet dat dit zéker voorkomen had kunnen worden, maar met wat charme en welwillendheid had hij de scherpe kantjes er waarschijnlijk wel af kunnen halen.
Het zal me benieuwen wat Jaap gaat zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:04 schreef petraa het volgende:
Ik zet streams aan en ja hoor Dennix weer over Huub en Lieke
Van mij mag Palma voorgoed wegblijven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
En dan wordt gelijk het uitzendbureau gebeld voor een andere "manager" omdat het voetvolk anders geen flauw idee heeft wat ze moeten doen??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het barst van de mensen die regelmatig 1 dag ziek zijn. Raar maar waar.
Fout Peetje, Jaap is vanwege zijn psychische problemen nog minder te vertrouwen dan Tas.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Van mij mag Palma voorgoed wegblijven.Maarre je zus moet wel ff Huub en Jaap instrueren, dat ze samen moeten doorgaan
Kijk dat bedoel ik nou, wat dat betreft is Jaap nog linker dan Denniks.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:06 schreef scanman01 het volgende:
Dennis: "Heeft hij nog iets over mij gezegd?"
Jaap: "Hij heeft een hekel aan je"
Dennis, zichzelf overtuigend: "Mooi. Hoe vaker hij het zegt hoe mooier ik het vind. Ik heb ook een hekel aan hem. Echt een hekel."
Jaap: "In alles?"
Dennis: "Bijna in alles ja. Alleen al hoe hij loopt"
Jaap: "Meen je niet"
Dennis: "Ja. Hoe hij binnen komt lopen gewoon"
Dennis doet het voor en Jaap ligt dubbel.
Opmerkelijk dat Herma die er al vanaf het begin bij is niet automatisch promoveert tot HHquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan wordt gelijk het uitzendbureau gebeld voor een andere "manager" omdat het voetvolk anders geen flauw idee heeft wat ze moeten doen??
Ik vind Karima overigens ongezien al een aanwinst omdat ze in 2 dagen iig de COSsen niet domineert.
Vooralsnog lijkt het personeel zoals personeel hoort te zijn.
Ja jaap is ook een eikel ik weet het, maar ik bedoelde eigenlijk dat ze Jaap moet laten voelen, dat niemand hem moet als hij met Dennix omgaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Fout Peetje, Jaap is vanwege zijn psychische problemen nog minder te vertrouwen dan Tas.
Ja en Dnix is zooo'n bezig bijtje, wat een loser is dat jochie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:08 schreef scanman01 het volgende:
Dennis: "Het zit vast. Hij durft ook niets. Hij is toch het mannetje. Eerst zag ik hem altijd bezig en bla bla bla."
Jaap: "Dan doe jij dat toch gewoon"
Dennis: "En dan begint hij weer over de popupoll"
Jaap: "Dat is het enige wat hij kan. Verder niets"
Juist... dat zou in ieder ander bedrijf gebeuren, zeker als het maar voor een paar dagen is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat Herma die er al vanaf het begin bij is niet automatisch promoveert tot HH![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |