Eigenlijk is Jaap precies hetzelfde als Dennix vandaar dat hij het goed kan vinden met hem.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:09 schreef Desii het volgende:
Jaap moet nu toch ook wel horen waar het verschil tussen Huub en Nix ligt.... hij vroeg aan allebei waarom ze een hekel aan elkaar hebben.
Nix.... ik heb een hekel aan hem, alleen al de manier waarop tie loopt (echt inhoudelijk hoor nix)
Huub... ik heb een hekel aan hem, omdat hij vaag blijft, doet geen duidelijke uitspraken, hij loopt met iedereen mee.
Dat vond ik ook ja. Die is gewoon gepasseerdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat Herma die er al vanaf het begin bij is niet automatisch promoveert tot HH![]()
Misschien omdat Herma niet tot 14.30 uur kan blijven??? Ik zeg maar wat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat Herma die er al vanaf het begin bij is niet automatisch promoveert tot HH![]()
Eindelijk een sterke aktie van de redaktie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook ja. Die is gewoon gepasseerd
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:13 schreef Meganog het volgende:
"Alleen als jij Brian zje lul al zjiet schrik jij al drie keer naar achteren".
Waarom nog geen caps van Brian zijn lul dan. Ben nu wel nieuwsgierig, die van Huub is niet klein.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:13 schreef Meganog het volgende:
"Alleen als jij Brian zje lul al zjiet schrik jij al drie keer naar achteren".
Je weet wat Amanda en Natasja zeggen: Een kinderarmpje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom nog geen caps van Brian zijn lul dan. Ben nu wel nieuwsgierig, die van Huub is niet klein.
We hebben hem wel eens gezien met een stijve in zijn onderbroek. Ik denk dat het ongeveer even groot is als die van Huub.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet wat Amanda en Natasja zeggen: Een kinderarmpje.
Tja ach, eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat kan dan weer wel, maar de gouden kooi gaat te ver voor RTL begripen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:15 schreef Leandra het volgende:
Overigens, op dit moment op RTL 4: Dr. Phil met een leuk expirimentje.....
Zes mensen in een huis met camera's.... zes mensen die elkaar niet kennen maar ze zouden op papier ongezien al een hekel aan elkaar hebben..
Een dikke man, een lesbienne, een neo nazi, een vrouw die een hekel heeft aan dikke mensen, een homofoob, en nog een donkere vrouw waarvan ik het probleem ff niet weet.
zou zomaar een softenon-armpje kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
En het probleem daarvan isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:18 schreef jacqjacq het volgende:
hoe ordinair wil je het hebben? nadia in een rokje dat net tot haar kruis komt een een shirt waar haar borsten uitspringen en bij elke beweging die nadia maakt heen en weer schommelen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:18 schreef DrsH het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de lullen van die lullen mij totaal niet interesseren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Overigens geldt datzelfde voor de kutten van die kuttenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:18 schreef DrsH het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de lullen van die lullen mij totaal niet interesseren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat gevoel heb ik ook..... maar ze heeft ook alleen maar Huub.... dat is zo jammer voor derquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zit Lieke er een beetje doorheen.
Lieke heeft nog steeds een probleem/geheim waar ze niet over kan/mag praten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Maar toch íets meer dan die lullenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:22 schreef DrsH het volgende:
[..]
Overigens geldt datzelfde voor de kutten van die kutten
Ik ben van alle gemakken voorzien Scanquote:
Kan het me indenken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Je mag rustig iets positiever over Huub gaan schrijven, want zonder Huub zit Lieke thuis.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Kan het me indenken.![]()
Het valt niet mee om zo'n stronteigenwijze arrogante alcoholist maand na maand aan z'n haren boven water te houden. Dat egocentrische dwergmarmotje vreet energie en geeft weing terug.![]()
Hij zit idd in het verkeerde programma. BB The Battle was wel wat voor m geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
nix heeft dingen op de boodchappenlijst geschreven: Een voetbal, doelletjes en pionnetjes, voor leuke battles.![]()
![]()
Op zich vind ik dat niet erg.... ik vind Huub het best vanuit de underdog positiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat echt 5 tegen 2 worden..... en Jaap die er een beetje tussenin hangt.
hij wil gewoon zijn eigen ding doen, weet jequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
nix heeft dingen op de boodchappenlijst geschreven: Een voetbal, doelletjes en pionnetjes, voor leuke battles.![]()
![]()
Ff mannen onder mekaar; Erica is een lekker wijf, he..quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
![]()
Erica?? Ik heb denk ik weer wat gemist. Wie is Erica nou weer dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Ff mannen onder mekaar; Erica is een lekker wijf, he..![]()
![]()
De bijslaap van DrsH.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Erica?? Ik heb denk ik weer wat gemist. Wie is Erica nou weer dan?
hij heeft er nog nooit een gezien ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
nix heeft weer wat leuks gevonden: Het voorlezen van de gebruiksaanwijzing van een condoom, hilarisch.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |