Ik heb zoveel respekt en waardering voor Lieke dat ik hoop dat ze asap naar huis gaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je mag rustig iets positiever over Huub gaan schrijven, want zonder Huub zit Lieke thuis.
Die gast is echt te zielig gewoon.. Het lijkt wel alsof hij nooit een sociaal leven heeft gehad en niet weet hoe hij zich moet gedragen in gezelschapquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
nix heeft weer wat leuks gevonden: Het voorlezen van de gebruiksaanwijzing van een condoom, hilarisch.![]()
Mischien bedoeld ie een voetbal battle tegen Huub, want hij (Denniks) bepaalde toch de battlesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:27 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
hij wil gewoon zijn eigen ding doen, weet je
(kan ie ook voetballen met zijn handen in zijn zakken? ben benieuwd)
Hela je kan ook overdrijven..... Huub heeft vorige week echt zijn best voor haar gedaan, maar ze heeft problemen die ze niet mag bespreken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Kan het me indenken.![]()
Het valt niet mee om zo'n stronteigenwijze arrogante alcoholist maand na maand aan z'n haren boven water te houden. Dat egocentrische dwergmarmotje vreet energie en geeft weing terug.![]()
Je zou het bijna denken, hij las het vol interesse. Nada vroeg of hij nog nooit een condoom heeft gezien.quote:
Lieke kan het zeker wel aan, maar of huppeltje z'n verstand erbij kan houden is de vraag.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:27 schreef Desii het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat niet erg.... ik vind Huub het best vanuit de underdog positie
Ik hoop alleen dat Lieke dat ook aankan.
Wow, WOW, ja dit is pure terror van Denniks.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
nix heeft weer wat leuks gevonden: Het voorlezen van de gebruiksaanwijzing van een condoom, hilarisch.![]()
gaf hij antwoord of zei hij zoals gewoonlijk niksquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken, hij las het vol interesse. Nada vroeg of hij nog nooit een condoom heeft gezien.
dat bedoel ik...dat probeerde lieke hem duidelijk te maken gisteren toen huub zei dat hij met nadia zou gaan zoenen....lieke zei,die nadia moet je helemaal niet....lieke voelt intuitief aan dat nadia een naar mens is,moet zeggen dat zij mensen heel goed in kan schattenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Nadia kwam even binnen en zei iets vreemd.
Huub: "Wat doet zij opeens raar?"
Ze hebben blijkbaar nog niet door dat Nadia hun ook totaal uitkotst.
Dat laatste, naast een schaapachtig gegrinnik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:32 schreef 2live het volgende:
[..]
gaf hij antwoord of zei hij zoals gewoonlijk niks![]()
En dat noemen de simpele huubblinden ''zeiken''quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:33 schreef riri het volgende:
[..]
dat bedoel ik...dat probeerde lieke hem duidelijk te maken gisteren toen huub zei dat hij met nadia zou gaan zoenen....lieke zei,die nadia moet je helemaal niet....lieke voelt intuitief aan dat nadia een naar mens is,moet zeggen dat zij mensen heel goed in kan schatten
zeiken is in het algemeen te lang over iets doorgaan. Maar ze heeft in deze wel gelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
[..]
En dat noemen de simpele huubblinden ''zeiken''
Werd wel bedreigd ja, door een groep jochies geloof ik. TIEN heeft wat actie ondernomen en het is nu wel weer okee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:33 schreef maril het volgende:
Ik heb bij de updates gekeken maar niet gevonden, Ik zie Nadia dus ze is niet naar haar moeder gegaan, hoe is het afgelopen, werd die moeder nu bedreigd of was het , het verlangen naar haar dochter?
Ja, maar jij bent dan ook wel heel erg pro Lieke. Ze doet in jou ogen echt niets fout, dus in feite ben jij dan liekeblind. Ik vind Lieke ook leuk, maar zoals jij haar constant de hemel in schrijft gaat zelfs mij veel te ver.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
[..]
En dat noemen de simpele huubblinden ''zeiken''
Als huppeltje ballenbak wat in z'n dwergmarmottenkoppie heeft - ook al is het nog zo simpel en dom - duurt het lang om het er uit te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:37 schreef 2live het volgende:
[..]
zeiken is in het algemeen te lang over iets doorgaan. Maar ze heeft in deze wel gelijk.![]()
En terecht want op haar 13e moest ze al met haar zus alleen naar Lloret...... op de bar dansen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft al vanaf haar 12e kunstnagels.![]()
Volgens mij heeft ze net zo lang al die twee mesthopen onder haar truitje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft al nepnagels vanaf haar 12e.
hahaha
Sjeesus. Nepnagels vanaf haar twaalfde, haar blonderen vanaf haar achtste. Wat een leuke kindertijdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft al nepnagels vanaf haar 12e.
hahaha
Van mij mag Huub er ook wel uit. Alles draait om Huub. De bewoners hebben het alleen maar over Huub. Het personeel idem. Het wordt zo'n one man show en ik wil het spel zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb zoveel respekt en waardering voor Lieke dat ik hoop dat ze asap naar huis gaat.
Lieke is de enige die als normaal mens binnen is gekomen, en laat ze alsjeblieft er weer gezond uitkomen.![]()
Misschien heeft haar moeder haar wel af en toe eens verkocht aan wat rijke mannen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus. Nepnagels vanaf haar twaalfde, haar blonderen vanaf haar achtste. Wat een leuke kindertijd.
Lolita.
Je bent onze zeer gewaardeerde anchor man, helaas als ieder mens met wat blinde hoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook wel heel erg pro Lieke. Ze doet in jou ogen echt niets fout, dus in feite ben jij dan liekeblind. Ik vind Lieke ook leuk, maar zoals jij haar constant de hemel in schrijft gaat zelfs mij veel te ver.
Het merendeel van de andere bewoners is niet eens in staat het spel te spelen, die willen gewoon op hun luie reet wachten tot het afgelopen is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Van mij mag Huub er ook wel uit. Alles draait om Huub. De bewoners hebben het alleen maar over Huub. Het personeel idem. Het wordt zo'n one man show en ik wil het spel zien.
Dan kan hij haar ook wel helpen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
Nada: Ik zou willen dat Leco een keertje komt, die maakt zelfs lelijke mensen mooi.
Als ik 4 blinde hoeken heb wat Lieke betreft, dan heb jij er 20.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Je bent onze zeer gewaardeerde anchor man, helaas als ieder mens met wat blinde hoeken.![]()
![]()
Op mijn twaalfde speelde ik nog stiekem met mijn barbies onder de dekens. Eveneens knipte ik toen ze nog helemaal kaal. Daarna heb ik ze naar de Cosmo gebracht en bij Peetoom. Alleen DOB kon ze redden en hebben er extensions in geplaatst. Amanda en ik hebben bijna een overeenkomst.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus. Nepnagels vanaf haar twaalfde, haar blonderen vanaf haar achtste. Wat een leuke kindertijd.
Lolita.
En het erge is, ook dit zou me helemaal niets verbazenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
Misschien heeft haar moeder haar wel af en toe eens verkocht aan wat rijke mannen.
Die mag alleen door Natasja opgeschept worden, dus is het wachten op haar.quote:
Ondertussen bijten ze zich behoorlijk vast op Huub wat gewoon ziek wordt. Het is zo'n obsessie en dat meen ik echt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Het merendeel van de andere bewoners is niet eens in staat het spel te spelen, die willen gewoon op hun luie reet wachten tot het afgelopen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |