quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Op mijn twaalfde speelde ik nog stiekem met mijn barbies onder de dekens. Eveneens knipte ik toen ze nog helemaal kaal. Daarna heb ik ze naar de Cosmo gebracht en bij Peetoom. Alleen DOB kon ze redden en hebben er extensions in geplaatst. Amanda en ik hebben bijna een overeenkomst.
Dat dacht ik zelf ook al toen ik het tiktequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het erge is, ook dit zou me helemaal niets verbazen.
Dat lelijke karakter kan Leco ook niet mooi makenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
Nada: Ik zou willen dat Leco een keertje komt, die maakt zelfs lelijke mensen mooi.
Ik heb het nooit willen schrijven, maar deze enge gedachte heb ik al langere tijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien heeft haar moeder haar wel af en toe eens verkocht aan wat rijke mannen.
Hoe kom je daarbij? Ik zou Lieke graag naar huis willen zien gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik 4 blinde hoeken heb wat Lieke betreft, dan heb jij er 20.![]()
Ik ook...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:45 schreef noekje het volgende:
Op mijn twaalfde speelde ik nog stiekem met mijn barbies onder de dekens. Eveneens knipte ik toen ze nog helemaal kaal.
Ik zou Natasia, Brian en Dennis graag naar huis zien gaan, en direkt daarna Amanda en Liekequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik zou Lieke graag naar huis willen zien gaan.
Zou wat zijn als ie zegt dat Nadia een zeldzaam geval is, en dat hij der neit kan helpen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
Nada: Ik zou willen dat Leco een keertje komt, die maakt zelfs lelijke mensen mooi.
Ik zie Nadia ook liever gaan dan komen trouwens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou Natasia, Brian en Dennis graag naar huis zien gaan, en direkt daarna Amanda en Lieke![]()
Ja natuurlijk, Nadia na de rest.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie Nadia ook liever gaan dan komen trouwens.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef akveor het volgende:
Jaap zit weer lekker in z'n eentje...
[afbeelding]
Eerst even een polluitslag van 1% ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie Nadia ook liever gaan dan komen trouwens.
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef 2live het volgende:
nadia zou mss ook wel als teaser willen werken als ze blij is met haar lichaam.
Daar zijn dan wel 15 operaties voor nodigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef 2live het volgende:
Ik wil niet mierenneuken, maar ze zei 'Als ik Klaar ben met mijn lichaam'.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef 2live het volgende:
Wat een vervelende ontwikkeling, die twee dombo's die elkaar toch nog hebben gevonden. Nadia zei in het interview dat ze Amanda leuk vond, toen ze erin kwam leek het anders te gaan... maar nee hoor, ze zijn inderdaad van hetzelfde hout gesnedenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef 2live het volgende:
Ze geilt enorm op zichzelf. Alleen haar buik vindt ze niet mooi. De rest liet ze op de eerste avond al op de streams zien. Ze bleef ook heel lang volkomen zinloos in slipje rondlopen. Nadia is exhibitionistischquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zei ze dat?
Waar halen ze ze in hemelsnaam vandaan, die sletjes?
Zei hij niet een Lowlife?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef Disana het volgende:
Jaap vindt Nadia een Lola. 'Als ik haar verhalen hoor, wow, Lola.'
En een week geleden was Amanda nog ordinair en veel te simpel voor haarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een vervelende ontwikkeling, die twee dombo's die elkaar toch nog hebben gevonden. Nadia zei in het interview dat ze Amanda leuk vond, toen ze erin kwam leek het anders te gaan... maar nee hoor, ze zijn inderdaad van hetzelfde hout gesneden![]()
in dit geval hetzelfde; ze is pas blij als ze klaar is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil niet mierenneuken, maar ze zei 'Als ik Klaar ben met mijn lichaam'.
Dat rare mannelijke V-shape lichaam is niet om te vormen tot vrouwelijke proporties.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil niet mierenneuken, maar ze zei 'Als ik Klaar ben met mijn lichaam'.
moet tie doenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:57 schreef petraa het volgende:
Dennix heeft nu een superplan. Als er volgende keer weer ruzie is gaat hij mee schreeuwen. Met Huub en Lieke
Ik kan niet wachten, echtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:57 schreef petraa het volgende:
Dennix heeft nu een superplan. Als er volgende keer weer ruzie is gaat hij mee schreeuwen. Met Huub en Lieke
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:55 schreef Johnny_Berra het volgende:
Tactiekbesprekingen interesseren Dennis geen fuck, hij is totaal niet met het spel bezig.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Nadia op stream 1 en 2... Dennis op stream 3 en 4.
Willen ze ons pesten ofzo?
Thanks Scanman, dus dat geleuter hier over dreigende vader vw marokaans afkomst is dus ook onzin geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Werd wel bedreigd ja, door een groep jochies geloof ik. TIEN heeft wat actie ondernomen en het is nu wel weer okee.
Ja inderdaad, ik dacht nog 'dat valt dan mee'. Nou is Nadia net nog ietsje meer dan het nagellakkende roddelende trutje dat ze nu is, maar veel scheelt het niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En een week geleden was Amanda nog ordinair en veel te simpel voor haar
Lijkt me sterk, want 'lowlife' is zeer negatief en Jaap vindt Nadia juist heel leuk volgens mij.quote:
Dat had ie gisteravond toch al bedacht? En vervolgens keek ie toe met zn handen in zn zakkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:57 schreef petraa het volgende:
Jep.. de conclusies werden weer net even te snel getrokken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:59 schreef maril het volgende:
[..]
Thanks Scanman, dus dat geleuter hier over dreigende vader vw marokaans afkomst is dus ook onzin geweest.
Alleen qua uiterlijk, lijkt het nu.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want 'lowlife' is zeer negatief en Jaap vindt Nadia juist heel leuk volgens mij.
Jaap's vele persoonlijkheden zijn om de beurt aan het woord.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want 'lowlife' is zeer negatief en Jaap vindt Nadia juist heel leuk volgens mij.
Precies...Lieke wil niets anders dan in de aanval gaan...ze bedenkt ook steeds de meesterlijke plannetjes...de rest is gewoon ingedut...zij is ook de enige die het spel echt speelt zonder het ordinaire wat bijvoorbeeld amanda en nadia wel hebben,die hebben geen idee over wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn...alleen een beetje low onder de gordel trappen en met de tietjes schudden...tis niks en het wordt niksquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef wolferl het volgende:
Ik zie nu ook in dat Lieke kinderlijk overkomt, maar wel 2 stappen vooruit is wat betreft Huub.
Maargoed Huub enige en grootste probleem is zijn ego, hij geeft nooit toe.
Als hij iets meer en beter, met de nadruk op beter, naar Lieke zou luisteren zal Huub en Lieke als koppel zeer dodelijk zijn.
Dat hij haar nu 'kut Nadia' enzo noemt, is denk ik omdat hij ervan baalt dat hij haar zo leuk vindt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |