Welk handje, dat handje dat Dennix hele dagen in zijn zak heeft ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
Als Dennis dat plan ten uitvoer brengt, kunnen Huub & Lieke wel dag zeggen met hun handje.....
Zou kunnen. Volgens mij is het een conflict tussen uiterlijk en innerlijk: de manier waarop ze praat en reageert vindt hij maar niks.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hij haar nu 'kut Nadia' enzo noemt, is denk ik omdat hij ervan baalt dat hij haar zo leuk vindt.
Zoals gewoonlijk, maargoed dit is pure terror van Denniks he.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:59 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat had ie gisteravond toch al bedacht? En vervolgens keek ie toe met zn handen in zn zakken
nee joh, met Huub zijn kinderarmpje, of was dat Brian?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Welk handje, dat handje dat Dennix hele dagen in zijn zak heeft ?
Als je plotseling een schuddende broekzak ziet, dan weet je het.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Welk handje, dat handje dat Dennix hele dagen in zijn zak heeft ?
Hoorde je wat hij net zei? Hij is dus echt gek op Nadia.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou kunnen. Volgens mij is het een conflict tussen uiterlijk en innerlijk: de manier waarop ze praat en reageert vindt hij maar niks.
Dat betekent dat Jaap een slap en vreemd kereltje is, anders zou hij moeite doen om met Naatje te bonden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hij haar nu 'kut Nadia' enzo noemt, is denk ik omdat hij ervan baalt dat hij haar zo leuk vindt.
Hoorde ik, maar hij heeft ook al veel gezegd over de manier waarop ze reageert, en dat was niet positief. Misschien wordt ie gewoon 'geil' van d'rquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoorde je wat hij net zei? Hij is dus echt gek op Nadia.
dit bewijst wel weer het analytisch vermogen van Jaap..... Hij kan zichzelf perfect analyseren, en weet dat hij niet slim bezig is met het spel op deze manier.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarbij: Jaap heeft een hekel aan Amanda, en in eerste instantie leek Nadia dat ook te hebben.. inmiddels blijkt dat Jaap Nadia niet zomaar kan inlijven omdat ze naar Dennis trekt terwijl Jaap beter met Huub en Lieke kan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou kunnen. Volgens mij is het een conflict tussen uiterlijk en innerlijk: de manier waarop ze praat en reageert vindt hij maar niks.
Dat laatste zekerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoorde ik, maar hij heeft ook al veel gezegd over de manier waarop ze reageert, en dat was niet positief. Misschien wordt ie gewoon 'geil' van d'r![]()
Nadia is een kutquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
hmm nadia is mssn toch niet zo lief nee
ze werpt zich toch ook bijna op hem?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap en vrouwen... dat loopt toch niet helemaal goed bij hem. Volgens mij vindt hij Nadia alleen qua uiterlijk leuk, en is hij eigenlijk verbaasd dat ze soms naar hem (dikke lompe Jaap) toetrekt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij: Jaap heeft een hekel aan Amanda, en in eerste instantie leek Nadia dat ook te hebben.. inmiddels blijkt dat Jaap Nadia niet zomaar kan inlijven omdat ze naar Dennis trekt terwijl Jaap beter met Huub en Lieke kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |