Slaapkamer...allebei, de beelden van Natas zal ik je besparen, ze loopt in lingeriequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef Lobasca het volgende:
Iemand enig idee waar Brian en Natasia uithangen?
Weet iemand waar ik dergelijke truitjes kan vinden?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan zo'n lelijke vent, zo'n popje als dochter hebben?
[afbeelding]
Gaan ze dat echt doen of is het iets dat Natasia verzint?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef petraa het volgende:
OH Huub en Lieke hebben nu een SOA omdat ze het met een condoom gaan doen, volgens Natas
Sjacherijnig en snel gepikeerd. Ik geef ze nog 5 minuten vrede.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Copycat het volgende:
Waar is Brian eigenlijk? En vooral: in wat voor een staat is hij?
als ik een man lelijk vindt is hij het welquote:
Hij heeft absoluut geen respect voor vrouwen, daarom verbaasde het me zo dat hij zo gecharmeerd is van Nadia... het had ook een perfect en heel sterk team kunnen zijn in de villa, maar Nadia laat zich een beetje te snel en te veel kennen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap en vrouwen... dat loopt toch niet helemaal goed bij hem. Volgens mij vindt hij Nadia alleen qua uiterlijk leuk, en is hij eigenlijk verbaasd dat ze soms naar hem (dikke lompe Jaap) toetrekt.
Jaap kan echt het beste bij Huub (en Lieke) zitten inderdaad. Ik snap niet waarom hij al dagenlang zo moeilijk doet.
Hoebedoelu?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef Marrije het volgende:
Natas neemt het leuk voor Brian op.
dat laatste natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaan ze dat echt doen of is het iets dat Natasia verzint?
Brian loopt rond met ontbloot bovenlijf en zei net tegen Natas dat ze toch niet bang is voor Amanda.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Copycat het volgende:
Waar is Brian eigenlijk? En vooral: in wat voor een staat is hij?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Slaapkamer...allebei, de beelden van Natas zal ik je besparen, ze loopt in lingerie
Ze heeft een knap gezicht en doet heel lief... wel verklaarbaar dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft absoluut geen respect voor vrouwen, daarom verbaasde het me zo dat hij zo gecharmeerd is van Nadia... het had ook een perfect en heel sterk team kunnen zijn in de villa, maar Nadia laat zich een beetje te snel en te veel kennen.
Jaap en Nadia plus Huub en Lieke hadden die tent zo leeg kunnen spelen.
Ze hebben een condoom besteld die een half uur na trilt ofzo, zaten ze net in de chill mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaan ze dat echt doen of is het iets dat Natasia verzint?
Ze zegt tegen Aman: ik zei ook tegen Brian, stom dat hij Tamara heeft afgebeld want hij heeft met haar een geschiedenis van 6 jaar. . .quote:
Natas laat Amanda dus duidelijk vallen...dat doet ze gewoon expresquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian loopt rond met ontbloot bovenlijf en zei net tegen Natas dat ze toch niet bang is voor Amanda.
Natas tegen Aman: weet je wat ik dacht Tamaar...oh sorry poppetje!
He, jij bent om! Ik wist het wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:12 schreef scanman01 het volgende:
Weer ruzie tussen Amanda en Brian.
Ik ben tegen vrouwen slaan, maar in dit geval mag Brian best een uitzondering maken.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:12 schreef scanman01 het volgende:
Weer ruzie tussen Amanda en Brian.
Ik ben tegen vrouwen slaan, maar in dit geval mag Brian best een uitzondering maken.
Ik dacht al... dat geheimzinnige probleem van d'r... ze zal toch niet toch zwanger zijn geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |