abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51303051

• Deel ##
    __________________________________________________________________________________

Kijk maar naar de berichtgeschiedenis van de vaste leden!
    __________________________________________________________________________________

Brommers/Scooters van een aantal FOK!-kers
    Klik op de naam voor een foto.
  • mic_forever
  • JunkieSietze
  • DJ-Maurits
  • JosvG
  • bb_penske
  • Coupe
  • friemel
  • xFriendx
  • LadyDana
  • ikJur
  • PallominnoX
  • MarkyB
  • The-Reloader
  • Kevv
  • C2C
  • Herox
  • AkTje
  • Hijacking
  • Halvor
  • Ferrox
  • Mstr
  • centenbakkie

• Sloavink
  • Geqxon
  • Diemietuhriej
  • C2C
  • mic_forever
  • MaximumRush
  • FS180
  • PallominnoX
  • Wudstik
  • Devolution
  • Ferrox
  • Ipho
  • Wiilcoo

• Bazzie
  • Snelwagen

Reminder: als je de 300ste post maakt, moet je een nieuw topic openen! - Hier kun je de OP vinden.

fapable brom

lapo
    Ferrox - maandag 9 juli 2007 @ 20:31
    haha, die's ruig, de oranje versie?
    ga je em ook opvoeren? of keurig 45?

wat heb je eigk voor je brom gebeurd als ik vragen mag?
  • Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
    pi_51303088
    De GPR Nude vind ik een Buell XB imitatie.

pi_51303169
    Puur kijkend naar uiterlijk vind ik de GPR dan toch mooier..

Maar ik koop de oranjese, en Leovinci V6 uitlaat ofzo, zodat ik niet dat lullige kutgeluid heb wat die standaard maakt.

Verder niet opvoeren..

En ik heb 1000 gevangen voor mijn SMT.. mooi prijsje, ding was toch niet helemaal 100% meer, en nu ben ik er toch vanaf dusja.
    Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
    pi_51303203
    ah ok, wat mankeerde er allemaal aan dan?
    had je die dure tellers er allemaal afgesloopt ofzo?
    Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
    pi_51303221
    De GPR Nude vind ik wat crosserig, de Buell is gewoon een geile naked sportsbike. Met zijn 1200cc en onderliggende uitlaatpijp.
    pi_51303382
    ik weet niet waar jij de crosser in de naked gpr ziet
    Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
    pi_51303433
    De GPR Nude ziet er vrij hoog uit, en volgens mij zit je ook goed rechtop. En ook het beschermkapje onderop voor het blok. Ziet er ietwat crosserig uit
    pi_51304725
    volgens mij gaat dit niet over brommers maar over motoren. een brommer van 1200cc ...
      maandag 9 juli 2007 @ 21:30:22 #9
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51304846
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 21:27 schreef Hardrebel het volgende:
    volgens mij gaat dit niet over brommers maar over motoren. een brommer van 1200cc ...
    je moeder aan de poeder

annyways die gpr bohh die is wel nat zeg
    happen naar de baas
    pi_51305207
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 20:46 schreef Geqxon het volgende:
    De GPR Nude ziet er vrij hoog uit, en volgens mij zit je ook goed rechtop. En ook het beschermkapje onderop voor het blok. Ziet er ietwat crosserig uit
    Ja je hebt ook echt een crosstuur, geen clip-ons.
    Dat is eigenlijk ook een van de redenen dat ik de nude koop, en niet de racing.. op een nude zit je meer rechtop, en ik heb zoiezo al een verneukte rug, dus kan niet lang gebukt zitten..
    pi_51305246

Lol, alpinestar motorpak op TZR.
    pi_51305358
    Ik moet zeggen dat ik de zithouding van mijn brompony uberrelaxed vind. Voor scherpe bochten wat minder, dan kom ik soms in de knoop, maar ik kan met gemak een uurtje rijden en geen centje pijn hebben.
    pi_51305423
    Ja maar ik hoop voor jou dat je geen verneukte ruggengraat hebt met een licht verschoven ruggenwervel enzo.
    pi_51308980
    hoe krijg je dat dan voor elkaar?
    en ik ben vrij lang, dus ik vrees dat het een sm gaat worden...
      maandag 9 juli 2007 @ 23:25:49 #15
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51309264
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 21:27 schreef Hardrebel het volgende:
    koekblikekr?
      maandag 9 juli 2007 @ 23:26:28 #16
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51309284
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
    [afbeelding]

Lol, alpinestar motorpak op TZR.
    gay.. op een puch is het teminste stoer
      maandag 9 juli 2007 @ 23:27:45 #17
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51309339
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 20:18 schreef Ferrox het volgende:
    Ik heb op beide wel es gereden, sm/racer
    maar dat is alle 2 al weer een poos geleden.
    Die racer was toen ik nog maar net 15 was, en die sm een half jaar geleden ofzo van een jongen bij mij op school

ze hebben beide hun charmes..
    racer
    +snelheid
    +lijkt op een motor
    -soms oncomfortabel
    -niet alle paden zijn begaanbaar

sm
    +snelheid ook wel
    +comfort
    +goede begaanbaarheid van bijna alle paden
    -niet het geluid van een racer
    -niet het buikschuiver-imago, wat in mijn omgeving nogal heerst
    neem een sm, racer is meer als je voor je lol rijd, anders moet je uitkijken waar geen drempels en grind enzo ligt erg vervelend
      maandag 9 juli 2007 @ 23:38:44 #18
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51309747
    en racer is lastiger om bij parts te komen en 1x flikkeren en al je kappen kun je weggooien + je respect level daalt als mensen denken van oohhh :- O wat een lijpe motor maar je kunt maar 80 op top
    happen naar de baas
      dinsdag 10 juli 2007 @ 00:05:28 #19
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51310636
    oh noes je respect level
    pi_51312035
    Ik heb een iron plate shield met respect lvl +4
    What Would Goku Do
    pi_51327621
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 23:26 schreef fs180 het volgende:

[..]

gay.. op een puch is het teminste stoer
    Een puch (met 3.7 pk) is per definitie niet stoer.
    En een motorpak op een puch, laat me niet lachen man
    Als ik iemand zo zou zien rijden, met z'n pakkie op de puch lach ik hem dubbel en dwars uit. Puchjes zijn vet, alleen sommige berijders zijn oelewappers.

Denk dat die jongeman meer geld heeft dan jij in je leven kunt makken

'Neways, ik heb al wat onderdeeltjes verkocht van de donorbrommer, denk nu even doorsparen voor dr80, 21 en hmr2, moet leuk lopen
    pi_51327716
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 23:17 schreef Ferrox het volgende:
    Als je dan voor een racer gaat kun je 't beste voor een TZR gaan. Die is best wel heul groot

Ik ben 1.83 ofzo, en ik kom prima met mijn voeten op de grond.. kennis die 1.90 is ook.

Ja of een lekkere Derbi DRD
    pi_51332881
    ben 2 meter
    maar ik denk dat het een sm wordt, aangezien hier best veel mooie zandpaden zijn
      dinsdag 10 juli 2007 @ 20:25:39 #24
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_51337080
    Doe mij maar gewoon m'n Zundapp.

Kan je uuuren op rijden zonder last van je rug te krijgen.
    Respect level +50 bij de meeste mensen, bij sommige mensen -100 maar dat zijn toch mensen die je niet wil kennen die zien het als een oud ding ipv een oude brommer met een verhaal en een leven achter zich.
      dinsdag 10 juli 2007 @ 20:27:58 #25
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51337153
    vette brom al zou een laag stuurtje wel sjiek staan verder erg netjes
    happen naar de baas
    pi_51337202
    Dat stuur mag wel wat lager hoor. clip-ons
      dinsdag 10 juli 2007 @ 20:30:45 #27
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51337229
    clip ons is weer te laag maar een stok stuurtje <3
    happen naar de baas
      dinsdag 10 juli 2007 @ 20:34:34 #28
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_51337356
    Omdat het stuur zo hoog zit rijd ie ook zo lekker
      dinsdag 10 juli 2007 @ 20:43:48 #29
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51337672
    true dat wel is die nog gekieteld ?
    happen naar de baas
    pi_51337778
    tvp
      dinsdag 10 juli 2007 @ 21:05:03 #31
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_51338391
    Tuurlijk, het is wel oud maar toen was alles nog degelijk.
    Heb er door een goeie tuner (LVS) een andere poortmap in laten zetten. Loopt nu 65, wind mee of wind tegen. dus twv kan ietsie zwaarder. En ik trek er heel veel nieuw spul uit.
    Zit nu ook 15mm ipv 10(!) op en luchtfilter iets aangepast.
    Hoop dat er ooit nog elec ontsteking op komt, is nu puntjes.
      dinsdag 10 juli 2007 @ 21:12:05 #32
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51338682
    idd mooie snelheid vooral als je er nog de stnd scooters enzo er mee pakt
    happen naar de baas
    pi_51342161
    Met mijn 55 pak ik stnd scooters al
      dinsdag 10 juli 2007 @ 23:29:19 #34
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51344615
    ik bedoel kwa trekkracht
    happen naar de baas
    pi_51345625
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 23:17 schreef Ferrox het volgende:
    Ongeluk enzo .:P
      dinsdag 10 juli 2007 @ 23:55:24 #36
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51345675
    met mn 3.5pk boekik al dikke scooters
      dinsdag 10 juli 2007 @ 23:55:37 #37
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51345685
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef Gibeon het volgende:
    Tuurlijk, het is wel oud maar toen was alles nog degelijk.
    Heb er door een goeie tuner (LVS) een andere poortmap in laten zetten. Loopt nu 65, wind mee of wind tegen. dus twv kan ietsie zwaarder. En ik trek er heel veel nieuw spul uit.
    Zit nu ook 15mm ipv 10(!) op en luchtfilter iets aangepast.
    Hoop dat er ooit nog elec ontsteking op komt, is nu puntjes.
    ajoow.. een andere poortmap
      dinsdag 10 juli 2007 @ 23:56:28 #38
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51345709
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 23:55 schreef fs180 het volgende:

[..]

hij bedoelt dat die gast zn cilinder heeft aangepast naar een poortmap die bekend is onder tuners
    of niet ?
    happen naar de baas
    pi_51345822
    Portmapping doe je toch op je internetrouter?
      woensdag 11 juli 2007 @ 01:22:30 #40
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51347716
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef Geqxon het volgende:
    Portmapping doe je toch op je internetrouter?
    geef maar toe je zit op tweakers
    happen naar de baas
      woensdag 11 juli 2007 @ 01:23:24 #41
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51347739
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 23:56 schreef Hijacking het volgende:

[..]

hij bedoelt dat die gast zn cilinder heeft aangepast naar een poortmap die bekend is onder tuners
    of niet ?[afbeelding]
    gewoon laten tunen ja.. maar andere poortmap erin zou wel makkelijk zijn
    pi_51349012
    De poortmapping aanpassen. Jewaids.

Ik frees mijn uitlaatpoort 40cm uit, kan ik meer toerenmaken. allez.
    pi_51349016
    Doe je goed trouwens, een cilinder van minimaal een halve meter hoog.
    pi_51349869
    Semina Sequence...
    Schakelsysteem voor scooters (vario), gedaan met knoppen en aantal versnellingen zijn in te stellen etc..

Is dit wat leuks en handigs? Of is dit troep?
    Hoe zit het met prestaties? Prestatieverlies in %? (Ik neem aan dat als je van vario naar schakel gaat je prestatie's wel omlaag gaan )
    Hoe lang gaat dat ding mee?

Bij voorbaat wil ik zeggen dat ik mn scooter max 60 km/h wil laten lopen... tevens wil ik er een vertanding van 12x60 in gooien (gewoon erg licht) dus zal mn powerband wel wat groter worden?

Maar is dit ding leuk en verliest het niet teveel vermogen? (met mn huidige vertanding)
    En hoe zit het als ik er hele lichte vertanding in doe? ( wat ik sowieso wil doen).

Is niet bedoeld om er mee te racen.. straatgebruik enzo.. op de ROC staat de popo wekelijks ofzo heb ik gehoord

is het wat? Voordelen? Nadelen?
    [quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
    Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
    [/quote]
    pi_51349875
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 23:55 schreef fs180 het volgende:

[..]

met zn 3,5 pk
    [quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
    Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
    [/quote]
    pi_51349893
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 04:31 schreef Sjibble het volgende:
    Semina Sequence...
    Schakelsysteem voor scooters (vario), gedaan met knoppen en aantal versnellingen zijn in te stellen etc..

Is dit wat leuks en handigs? Of is dit troep?
    Hoe zit het met prestaties? Prestatieverlies in %? (Ik neem aan dat als je van vario naar schakel gaat je prestatie's wel omlaag gaan )
    Hoe lang gaat dat ding mee?

Bij voorbaat wil ik zeggen dat ik mn scooter max 60 km/h wil laten lopen... tevens wil ik er een vertanding van 12x60 in gooien (gewoon erg licht) dus zal mn powerband wel wat groter worden?

Maar is dit ding leuk en verliest het niet teveel vermogen? (met mn huidige vertanding)
    En hoe zit het als ik er hele lichte vertanding in doe? ( wat ik sowieso wil doen).

Is niet bedoeld om er mee te racen.. straatgebruik enzo.. op de ROC staat de popo wekelijks ofzo heb ik gehoord

is het wat? Voordelen? Nadelen?
    Dat ding is 1 en al nadeel, vario is om jouw cilinder continu op koppelmoment laten draaien, maximaal vermorgen, nu zorg je ervoor dat jij eff met je handige handjes dat hele gebeuren op de kop zet

Je kunt overigens niet een grotere vertanding nemen dan je std, of je moet die van een ac snor blok vinden, geloof dat die iets korter zijn, het scheelt niet veel, hoe dan ook, je gaat een bult overtoeren maken waar je u tegen zegt

Ik zag vanavond ook iets leuks btw, ik reed naar een stel vrienden toe, kwam er een of andere brakke 400 of 600cc voorbijzetten met iemand erop met lang haar en een potje op z'n kop, ding kwam mij met moeite voorbij(serieus) en toen hij afremde begon dat hele ding serieus gigantisch te schokken

Ik moet sowieso een langere vertanding hebben, dit rijdt heel nerveus, ik draai bijna 12.000 toeren op topsnelheid, iets minder dan 100km op een autoteller..
    Denk dat ik 13/47 nodig heb.
    pi_51349961
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 04:38 schreef PallominnoX het volgende:

[..]

Dat ding is 1 en al nadeel, vario is om jouw cilinder continu op koppelmoment laten draaien, maximaal vermorgen, nu zorg je ervoor dat jij eff met je handige handjes dat hele gebeuren op de kop zet

Je kunt overigens niet een grotere vertanding nemen dan je std, of je moet die van een ac snor blok vinden, geloof dat die iets korter zijn, het scheelt niet veel, hoe dan ook, je gaat een bult overtoeren maken waar je u tegen zegt

Ik zag vanavond ook iets leuks btw, ik reed naar een stel vrienden toe, kwam er een of andere brakke 400 of 600cc voorbijzetten met iemand erop met lang haar en een potje op z'n kop, ding kwam mij met moeite voorbij(serieus) en toen hij afremde begon dat hele ding serieus gigantisch te schokken

Ik moet sowieso een langere vertanding hebben, dit rijdt heel nerveus, ik draai bijna 12.000 toeren op topsnelheid, iets minder dan 100km op een autoteller..
    Denk dat ik 13/47 nodig heb.
    Maar het is zo verleidelijk!!!
    Meh.. dan koop ik em maar niet.. ook alle forums zeggen dat het troep is.. en zelfs niet zo lang meegaat, iets van een maandje of 2 + Wat jij zegt.. verliest je koppel enzo..
    En hoezo overtoeren? Zwaardere rollen erin toch?
    Ik bedoel... het moet toch wel te doen zijn? Kleinere varioring nodig en volgens de dealer zal ik 70cc eruittrekken en autowheelie na de 50 kmh (nja, het idee weet je ).

Ik moet mn nieuwe cilinder (inmiddels 3de in iets van 4-5 maanden? o ja. + zuiger en 2de kop) nog steeds inrijden.. Ik ging ook ff volgas en kwam niet voorbij de 80 Wat is dit?!!
    Ik reed eerst Niscacil, nu rij ik op Gietijzer...
    Mn bougie is dus heeeeel donkerbruin.. en moet lichtbruin zijn toch? (iets als zandkleur.. maar donkerder).

O ja.. toen ging ik nog naar mn werk.. Alleem mn luchtfilter was niet helemaal lekker enzo weet je
    Nja... dus eropgezet..
    gangetje van 70-80 over de weg.. (je gaat daar dood van ergering als je daar 50 gaat... zo breed als een snelweg)
    Tok tok tok.....
    ":?"

Ik kijk achter.. wtf?
    Rij ik dus terug... Ligt mn luchfilter in 2 stukken . Topje erafgebroken.
    T was zo'n vage crossfilter.. iets van Malossi imitatietroep..
    Nja.. ding er weer op voor een stukje. Hield ie 1 km vol!
    ff tankstation en het gat vullen met die papieren vellen .
    Reed ik een halve kilometer en viel het ding er weer af..

Repareren was het sowieso niet en realiseerde me dat het eigenlijk toch een kutfilter was!
    Powerfilter opgerot, lekker laten liggen... Ik zag em toch niet dus had geen keus .
    Dan maar ff nog 5 km rijden zonder luchtfilter...
    Op mn werk aangekomen...
    Na werk weer terug.. probeerden we zo'n doekje ervoor te zetten.. van de wasbak ofzo .
    Lukte ook niet, ding werd de carb in gezogen (je zou eens moeten weten hoe hard het gaat! Als je daar turbo op zou gooien!! w00t! )
    Weer zonder filter naar huis .

Uiteindelijk mn oude box-filter er onder gegooid. Was het gezeik spuugzat, evenals het gezeik over "takkeherrie" werd ik ziek van dus heb ik iig blije vrienden als ik weer aan kom rijden omdat ik dat ding amper hoor Uitlaat maakt opzich best een mooi geluid..

Maar goed..
    Wat op mn lijstje staat is gewoon keihard optrekken.. snelheid moet boven de 50 blijven, maar onder de 60-70. Verder wil ik geen andere cilinder of uitlaat. o.a kleiner achterwielomtrek dmv band is 1 optie, tandwielen, betere afstelling, andere vario etc .

EDIT: Gast.. dan had ie gewoon wat problemen met het ding (duuuh ). Maar anyway wel mooi om met je 50cc er langs te rijden
    btw.. mijn eerste cilinder + kop + zuiger ging ooit naar de klote omdat ik met 100 (op een weg van 50 en het was echt 100) een motor ingehaald, zo'n Harley.
    Helaas was dat de enige getuige van de snelheid.. en niet te vergeten de rookshow die ik gaf toen dat ding vastliep... gek dat maakte rook wil je niet weten!!

Geen koelvloeistof + Droge tank tijdens die 100 = slechte combinatie.. tevens had ik een octaangehalte van 120% of whatever,ff navragen wat ze hadden berekend toen ik zei wat voor mengsel erin lag Die keer in Beverwijk.. 10 min voor ie de pijp uit ging.. ik pwnde auto's met optrekken.. ongelovelijke trekkracht had dat ding voor een 50cc std Gezien ervaring enzo..

Maar echt een momentje.. helaas werd het 4 kilometer lopen naar huis, vertiefde zuiger (foto zal ik wel uploaden.. vind ik het wel waard + kop en cilinder ) en die dag erop rondrijden bij iemand achterop en tegen een mercedes opknallen, schuld van de mercedes Flinke pijn aan mn reet etc. En dat allemaal vanwege een verkeerd mengsel . Of eigenlijk het zelf willen rijden naar een andere stad, nadat ik mn moeder heb gesmeekt dat ik niet mee wou rijden maar lekker wou touren .

Vorige cilinder + zuiger hield het 3K kilometer vol, en te zien aan de zuiger was er een veer gelanceerd + te zien aan de cilinder en de zuiger reed ik een tijdje rond na een vastnaaier.. Terwijl ik nooit... maar NOOIT en ZEKER WEET dat ik nooit een vastnaaier heb gehad.. of een warmloper..
    Nja, het zal wel.. k heb wat euri's binnen deze week dus het word ff online checken!!

En zorgen dat ie 50-60 loopt en kei en keihard optrekt.. en zo min mogelijk gebruiken van begrenzers.
    Niet te vergeten het ding zo stil mogelijk krijgen.. geen juut die wat zal vermoeden

Iemand nog ideeen hiervoor?

Maar het is waar.. powerfilters zuigen eigenlijk.. (misschien zeg ik het alleen omdat ik nu mn STD filter heb... maar laat me lekker )

[ Bericht 24% gewijzigd door Sjibble op 11-07-2007 05:11:18 ]
    [/quote]
    pi_51349988
    Je probleem is echter, je kan wel een mongolen varioring erin rossen, jouw cilinder gaat alleen maar meer toeren maken hoor.

Met een lichtere (eind)vertanding alleen maar meer! Je trekt wel harder op ja, zeker icm een kleiner achterwiel, maar je gaat gewoon ongelovelijk veel overtoeren maken, héél slecht voor je cilinder.

Als je into electronica bent kun je echter wel gaan kijken naar een begrenste cdi, maximaal aantal toeren bv. Alleen dan kan je als een mongool optrekken zonder overtoeren, zie het zo, ik heb precies hetzelfde

Als ik een kinderfiets vertanding, laten we zeggen 10/60 erop monteer, ga in in 1 maar 5 kilometer per uur, in de 2 misschien 15 etc etc, op top rijd ik dan 60, maar ik heb zoveel vermogen over dat hij ver en dan ook ver zijn grens overgaat, ik kan hem dan zo de toerenteller uitrekken, de nieuwe tzr's hebben precies dat, maar wel een cdi begrenzer, die trekken dus ook echt heel snel op.

Wat jij moet doen is zoeken of jij een cdi begrenzing kan maken, je ontkomt niet aan overtoeren.

De algehele vuistregel blijft toch van toepassing, wil je hard optrekken, zul je hard rijden.
      woensdag 11 juli 2007 @ 11:15:34 #49
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51354262
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 04:33 schreef Sjibble het volgende:

[..]

met zn 3,5 pk [afbeelding]
    en jochie, wedden dat jij de 30 nieteens haalt met 3,5 pk
      woensdag 11 juli 2007 @ 11:26:00 #50
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51354601
    het is een automaat dus hij kan een ander epijp nemen die hem begrenst op zn toeren en dus al zn vermogen onderin afgeeft

enne.. kenker wat ben ik blij dat ik puch rij en geen sco0tah of zon roze bril opheb dat ik denk sneller te zijn dan een motor die ik toevallig een keertje inhaal
    pi_51362427
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 05:13 schreef PallominnoX het volgende:
    Je probleem is echter, je kan wel een mongolen varioring erin rossen, jouw cilinder gaat alleen maar meer toeren maken hoor.

Met een lichtere (eind)vertanding alleen maar meer! Je trekt wel harder op ja, zeker icm een kleiner achterwiel, maar je gaat gewoon ongelovelijk veel overtoeren maken, héél slecht voor je cilinder.

Als je into electronica bent kun je echter wel gaan kijken naar een begrenste cdi, maximaal aantal toeren bv. Alleen dan kan je als een mongool optrekken zonder overtoeren, zie het zo, ik heb precies hetzelfde

Als ik een kinderfiets vertanding, laten we zeggen 10/60 erop monteer, ga in in 1 maar 5 kilometer per uur, in de 2 misschien 15 etc etc, op top rijd ik dan 60, maar ik heb zoveel vermogen over dat hij ver en dan ook ver zijn grens overgaat, ik kan hem dan zo de toerenteller uitrekken, de nieuwe tzr's hebben precies dat, maar wel een cdi begrenzer, die trekken dus ook echt heel snel op.

Wat jij moet doen is zoeken of jij een cdi begrenzing kan maken, je ontkomt niet aan overtoeren.

De algehele vuistregel blijft toch van toepassing, wil je hard optrekken, zul je hard rijden.
    die vuistregel wil ik dan wel es breken
    BTW.. als de overtoeren het enige probleem is.... Ik kan in de stad 8km hier vandaan een toerenbegrenzer halen voor 12 euro en heeft 12 toerental standen

Probleem opgelost? Maar ik kan dan toch ook sowieso een goede afstelling vinden waar de toeren precies in zn koppel zullen zitten (pokkewerk lijkt me ) en de begrenzer gebruiken voor vooral topsnelheid? Aldus tegen overtoeren...

Ik kan in ieder geval een redelijke toerenbegrenzer halen.. Dan in het probleem toch grotendeels opgelost of niet?
    [/quote]
    pi_51362549
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 11:26 schreef fs180 het volgende:
    het is een automaat dus hij kan een ander epijp nemen die hem begrenst op zn toeren en dus al zn vermogen onderin afgeeft
    Weet je.. zo slecht is dat idee nog niet Lijstje van goeie uitlaten?
    Ik heb nu Technigas next.. trekt pas echt op hoge toeren.. en ik heb een STD gietijzer cilinder 200km oud.. (rijd ook niet harder als 80.. wtf?! )
    quote:
    enne.. kenker wat ben ik blij dat ik puch rij en geen sco0tah of zon roze bril opheb dat ik denk sneller te zijn dan een motor die ik toevallig een keertje inhaal
    whehe
    [/quote]
    pi_51364772
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 15:27 schreef Sjibble het volgende:

[..]

die vuistregel wil ik dan wel es breken
    BTW.. als de overtoeren het enige probleem is.... Ik kan in de stad 8km hier vandaan een toerenbegrenzer halen voor 12 euro en heeft 12 toerental standen

Probleem opgelost? Maar ik kan dan toch ook sowieso een goede afstelling vinden waar de toeren precies in zn koppel zullen zitten (pokkewerk lijkt me ) en de begrenzer gebruiken voor vooral topsnelheid? Aldus tegen overtoeren...

Ik kan in ieder geval een redelijke toerenbegrenzer halen.. Dan in het probleem toch grotendeels opgelost of niet?
    Die toerenbegrenzer molt je onsteking. En een uitlaat die onderin vermogen afgeeft icm een cilinder die dat niet doet loopt beroerd. Plus dat je cilinder toch wel toeren gaat maken

En ik voel me inderdaad beter dan die motorrijder Met lang haar, potje op je kop en een rammelmotor ben je niet stoer, bovendien schud mijn vehikel niet als ik goed hard in de ankers ga.
    Maar weet je wat dan wel zo was, hij stak zijn duim op, omdat de meeste motorrijders weten wat mensen zoals ik ook echt motor gaan rijden, van zulke vriendelijkheid kan ik van jou niet spreken, verheven kwal
    pi_51364997
    WElke fucking uitlaat zet ik op me fokking derbi is toch fokking niet normaal
    Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
      woensdag 11 juli 2007 @ 16:50:09 #55
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_51365480
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 01:23 schreef fs180 het volgende:

[..]

gewoon laten tunen ja.. maar andere poortmap erin zou wel makkelijk zijn
    Is niet makkelijk, maar het kan wel. Je hebt alleen een tandartsboortje nodig en verstand. (vooral dat laatste)
    En ik kan je verzekeren, bij hogere toeren heb ik een gasreactie die je niet zou verwachten. Daarom staan ze ook nog al eens raar te kijken als ik optrek, zeker omdat ik maar 3 versnellingen heb

[ Bericht 10% gewijzigd door Gibeon op 11-07-2007 17:04:33 ]
      woensdag 11 juli 2007 @ 17:03:15 #56
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_51365955
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 11:15 schreef fs180 het volgende:
    en jochie, wedden dat jij de 30 nieteens haalt met 3,5 pk
    Ik haalde de 50 met m'n 1,9 pk.
    pi_51366503
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 16:50 schreef Gibeon het volgende:

[..]

Is niet makkelijk, maar het kan wel. Je hebt alleen een tandartsboortje nodig en verstand. (vooral dat laatste)
    En ik kan je verzekeren, bij hogere toeren heb ik een gasreactie die je niet zou verwachten. Daarom staan ze ook nog al eens raar te kijken als ik optrek, zeker omdat ik maar 3 versnellingen heb
    Heb mijn cilinder gewoon afgewerkt met een dremel met een klein kopje erop, werkt ook prima.
    Opzich is tunen niet zo moeilijk, maar je moet gewoon goed weten waar je mee bezig bent, wat jij ook zegt.

En Sjibble is een mongool.
      woensdag 11 juli 2007 @ 17:29:30 #58
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_51366727
    Kan je ook doen ja, is lekker goedkoop. Maar bij de mijne heeft dat geen nut meer, is al best ver opgefokt. Als ik het echt wil kan het wel natuurlijk, maar dan gaat de helft van m'n mengsel zo de uitlaat in omdat de poorten al snel geopend worden.

*ziet net dat ferrox ook een zundapp heeft*

[ Bericht 10% gewijzigd door Gibeon op 11-07-2007 18:13:24 ]
    pi_51366801
    Ik heb laatst nog een dr70 een beetje gekieteld.
    pi_51369816
    Pallo, misschien wilde die motorrijder niet stoer zijn/doen.
    Jij bent hier de enige die dat probeert te zijn met je almachtige TZR.

En Sjibble, maak is een fobo!
    pi_51377354
    Rechts inhalen met 80 waar je 50 mag en rondkijken en stoer gassen is niet stoer doen, hé piem.
    Ik heb het niet eens over mijn brommer man
      woensdag 11 juli 2007 @ 22:53:44 #62
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51378492
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 17:29 schreef Gibeon het volgende:
    Kan je ook doen ja, is lekker goedkoop. Maar bij de mijne heeft dat geen nut meer, is al best ver opgefokt. Als ik het echt wil kan het wel natuurlijk, maar dan gaat de helft van m'n mengsel zo de uitlaat in omdat de poorten al snel geopend worden.

ferrox heeft hem verkocht

http://www.youtube.com/watch?v=TtJRNyPK-lc
    happen naar de baas
    pi_51379301
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 17:29 schreef Gibeon het volgende:

kheb em net verkocht, kwas er flauw van
    waarschijnlijk heeft ie ooit een zwaar ongeluk meegemaakt.
    toen ik em verkocht, zag ik dat er een enorme deuk zat in mn voorvork
    en dan het stuur er ook niet echt recht op stond
    gek dat ik het toen pas zag...
    pi_51379570

als je me zoekt ben ik fappen

Scoots met airco
    pi_51379620
    Mijn SMT is total.

Ja nu al.

Kerel z'n fout.
    pi_51379640
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 23:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
    Mijn SMT is total.

Ja nu al.

Kerel z'n fout.
    WHAHAHA VERTEL xD WHAHAHA
      woensdag 11 juli 2007 @ 23:24:21 #67
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51379673
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Weet je.. zo slecht is dat idee nog niet Lijstje van goeie uitlaten?
    Ik heb nu Technigas next.. trekt pas echt op hoge toeren.. en ik heb een STD gietijzer cilinder 200km oud.. (rijd ook niet harder als 80.. wtf?! )
    [..]

whehe
    lambal.. jij vraagt aan mij een lijst van scooteriuitlaten
    dan moet ej bij pallo zijn ik zeg opmaat
      woensdag 11 juli 2007 @ 23:25:22 #68
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51379701
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 16:30 schreef PallominnoX het volgende:

[..]

Die toerenbegrenzer molt je onsteking. En een uitlaat die onderin vermogen afgeeft icm een cilinder die dat niet doet loopt beroerd. Plus dat je cilinder toch wel toeren gaat maken

En ik voel me inderdaad beter dan die motorrijder Met lang haar, potje op je kop en een rammelmotor ben je niet stoer, bovendien schud mijn vehikel niet als ik goed hard in de ankers ga.
    Maar weet je wat dan wel zo was, hij stak zijn duim op, omdat de meeste motorrijders weten wat mensen zoals ik ook echt motor gaan rijden, van zulke vriendelijkheid kan ik van jou niet spreken, verheven kwal
    geef je minder gas
      woensdag 11 juli 2007 @ 23:25:43 #69
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51379713
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 16:30 schreef PallominnoX het volgende:

[..]

woensdag 11 juli 2007 @ 23:26:26 #70
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51379738
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 16:50 schreef Gibeon het volgende:

[..]

je snapt de grap niet ik tune ook wel is wat, ga binnenkort weer aan wat beginnen
    pi_51379757
    Wat loopt iedereen op elkaar te kankeren dan?
    Er word hier gehaat
      woensdag 11 juli 2007 @ 23:27:56 #72
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51379795
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 19:06 schreef no1uknow het volgende:
    Pallo, misschien wilde die motorrijder niet stoer zijn/doen.
    Jij bent hier de enige die dat probeert te zijn met je almachtige TZR.

En Sjibble, maak is een grafkist van je scooter
      woensdag 11 juli 2007 @ 23:31:46 #73
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51379887
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 23:26 schreef Ipho het volgende:
    Wat loopt iedereen op elkaar te kankeren dan?
    Er word hier gehaat
    pi_51380675
    Onze Ludix'jes gaan 50 met alleen varioring.. geen prop niks..
    Gewoon toeren begrenst.. gaan toch ook niet naar de tering?

Gewoon propje erin tegen overtoeren..
    Vast wel een oplossing .
    [/quote]
      woensdag 11 juli 2007 @ 23:59:46 #75
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51380777
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 23:56 schreef Sjibble het volgende:
    Onze Ludix'jes gaan 50 met alleen varioring.. geen prop niks..
    Gewoon toeren begrenst.. gaan toch ook niet naar de tering?

Gewoon propje erin tegen overtoeren..
    Vast wel een oplossing .
    neem een dunne bohct, trek je beter met lagere top
    weet je uberhautop hioe een 2t werkt?
      donderdag 12 juli 2007 @ 00:02:47 #76
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51380881
    quote:
    Op woensdag 11 juli 2007 23:59 schreef fs180 het volgende:

[..]

neem een dunne bohct, trek je beter met lagere top
    weet je uberhautop hioe een 2t werkt?
    tuulk weet die hoe een 2 takt werkt
    snelle mhr sticker bohh sjiek hendige carbon technigas uitlaat
    prop in de uitlaat methanol in de tank
    uber tuning
    happen naar de baas
    pi_51381267
    [quote]Op donderdag 12 juli 2007 00:02 schreef Hijacking het volgende:

[..]

tuulk weet die hoe een 2 takt werkt
    snelle mhr sticker bohh sjiek hendige carbon technigas uitlaat
    prop in de uitlaat methanol in de tank
    uber tuning
    [/quote

Boxjes in de buddy
    Snelle sportstuurtje er op.
    Vuige knipperlichtje
    Stoere carbon remhendels.
    pi_51381295
    Kan ik ook stikstof in mijn brommer banden dooen (lees: Latendoen)
    Schijthekel aan ik wil gewoon altijd me banden op de juiste spanning hebben lel.
    pi_51382434
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 00:15 schreef Ipho het volgende:
    Kan ik ook stikstof in mijn brommer banden dooen (lees: Latendoen)
    Schijthekel aan ik wil gewoon altijd me banden op de juiste spanning hebben lel.
    Na het tanken even met een digitale bandenpomp oppompen, staan ze precies op de goede spanning.

Stikstof is leuk spul, maar je banden worden dan amper meer warm. En met een lekke band is het kut enzo.
    pi_51382532
    Is de uitlaat: Arrow Kompress wat?
    Kost 160 euro.. afgeprijst naar 55 euro..
    Kutgoogle niks over te vinden qua review ofzo
    [/quote]
    pi_51382632
    Hoezo reageer je 2 keer op dezelfde reactie FS? Zie je weer eens dubbel?

In ieder geval, met een prop in je bocht ga je alleen maar vermogen verliezen..
    pi_51382723
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 01:20 schreef PallominnoX het volgende:

Hij probeert me ook te naaien...
    [/quote]
    pi_51382732
    Denk trouwens niet dat de meet erin zit op deze manier
      donderdag 12 juli 2007 @ 01:33:58 #84
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51382896
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 01:20 schreef PallominnoX het volgende:

dikek bocht is meer vermogen ja, maar met een lange dunne Kun je best evenveel vermogen of meer krijgem
    pi_51382978
    Dat zeg ik ook niet, maar als je een prop in de bocht last krijg je alleen prestatie verlies, hoe dik, lang, dun, ovaal die bocht is verschilt per uitlaat, je moet het zo zien, hoe korter de bocht hoe meer toeren je gaat bakken.
      donderdag 12 juli 2007 @ 12:33:26 #86
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51390794
    volgens mij lag het meer aan de conussen of je veel of weinig touren maakt dan aan de bocht
    correct me if im wrong
    happen naar de baas
      donderdag 12 juli 2007 @ 12:37:48 #87
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51390952
    aantal toeren is de lengte, conussen waar vermogen wordt afgegeven
    pi_51395060
    lal dimi hoe heeft die kneus dat gedaan?
    pi_51403994
    ja ben ook wel benieuwd
    pi_51407101
    Ja hij zag bij een kruispunt een auto over het hoofd en is er tegenaan gereden.. kappen kapot, voorvork krom, wiel kapot, kvs tank kapot, radiateur kapot, stuur scheef, handkappen kapot.. en vast nog wel meer.
    pi_51410383
    de vrouw die mij heeft aangereden word vervolgd kreeg net een brief van de rechter
    Ik moet vragen naar eer en geweten invullen roflc0p en dan me eisen stellen.
    pi_51410780

Denk dat ik deze koop.
    pi_51410951
    Bij mij zou die pijp een meter achter mijn achterwiel hangen.
      donderdag 12 juli 2007 @ 23:19:29 #94
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51412806
    mooie pijp, niet erg lang he? en maar suffe powerband maar okay
    pi_51412930
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 23:19 schreef fs180 het volgende:
    mooie pijp, niet erg lang he? en maar suffe powerband maar okay
    Is een onderlangse uitlaat geile spons.
      donderdag 12 juli 2007 @ 23:43:04 #96
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51413535
    ja err dus
    pi_51413554
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 23:43 schreef fs180 het volgende:
    ja err dus
    Waarom moet een uitlaat lang wezen natte vaatdoek.
    pi_51434877
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:27 schreef Ipho het volgende:
    [afbeelding]

Denk dat ik deze koop.
    Weet er nog 1 2e hands.. en volgensmij heeft die korte stinger, vink mooier dan lange stinger, wat die op jouw plaatje heeft.
    pi_51435413
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 16:42 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Weet er nog 1 2e hands.. en volgensmij heeft die korte stinger, vink mooier dan lange stinger, wat die op jouw plaatje heeft.
    Ik weet ook niet hoe ik ze er op kan krijgen spreek me ff op msn aan dan
      zaterdag 14 juli 2007 @ 11:27:14 #100
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51456497
    weet iemand de prijs van een nieuwe 12 volt accu ongeveer
    moet me nog ff een krat radio beunen voor zwarte cross
    happen naar de baas
      zaterdag 14 juli 2007 @ 11:45:16 #101
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_51456862
    20-30 euro
      zaterdag 14 juli 2007 @ 11:54:39 #102
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51457043
    ah dankje daar was ik al bang voor
    ( moet low budget blijven he ) dat word dus bietsen bij een paar amte n
    happen naar de baas
      zaterdag 14 juli 2007 @ 12:16:19 #103
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_51457488
    je kan ook mindere kwaliteit zoeken voor 15 euro, maar veel ver lager zal het niet lukken. Anders ga je toch lekker batterijen solderen
    pi_51457540

Gevonden
    pi_51480517
    HAHA
    pi_51480524
    Gister Athena Racevario gekocht.. gaat er morgen op
    Zal wel veel verschil zijn na een vario van iets rond de 20.000km oud (Op zn minst 5000 kilometer.. Anders gok ik verder naar 10.000km oud voor ik em had). En die is ook STD

Dan nog kijken voor mn Sec. Vertanding.. Ze hebben een Athena set liggen die beweren dat ie daarmee gaat blazen + jankgeluid.. (:') of ? )

Nja, ik zie wel verder... En een zijstandaard is ook een must.. Door stoepjes heb ik mn middenbok verneukt (zeg maar dat de bevestigingen op het blok deels missen en de as van die standaard ook ).

Dus ff scootparts.nl (mits een goedkopere site?)
    [/quote]
    pi_51480557
    Zijstandaard is makkelijk. Aan komen rijden, remmen, met je hak het standaard uit en afstappen.
      zondag 15 juli 2007 @ 03:08:26 #108
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51480614
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 12:16 schreef Gibeon het volgende:
    je kan ook mindere kwaliteit zoeken voor 15 euro, maar veel ver lager zal het niet lukken. Anders ga je toch lekker batterijen solderen
    maat had nog een accu liggen 12 volt 80 ampere genoeg voor 14 uur muziek
    happen naar de baas
    pi_51480935
    Ik was daarnet even zonder helm gaan rijden, en het gepiep van mijn remmen is zonder helm meer een soort van gekrijs. Maandag hem voor dat + mijn koppeling maar even wegbrengen.
    pi_51480978
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 02:59 schreef Geqxon het volgende:
    Zijstandaard is makkelijk. Aan komen rijden, remmen, met je hak het standaard uit en afstappen.
    Ook daarom

Maar ik ben dus bezig bestellen voor een wheeliepower-setup (gewoon hoge trekkracht en lage snelheid )

Momenteel heb ik een Power1 membraan.. misschien fucked up enzo maar hoe dan ook.
    Zal ik goed verschil merken als ik een V-Force koop? Gasreactie.. prestatie.. etc
    Ik heb gewoon zo de gedachte van mn membraan fucked is..

Maar is de V-Force3 het dan hoe dan ook toch waard om het erin te pleuren?

jeweet

[ Bericht 23% gewijzigd door Sjibble op 15-07-2007 05:21:51 ]
    [/quote]
    pi_51481360
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 03:57 schreef Geqxon het volgende:
    Ik was daarnet even zonder helm gaan rijden, en het gepiep van mijn remmen is zonder helm meer een soort van gekrijs. Maandag hem voor dat + mijn koppeling maar even wegbrengen.
    gepiep in remmen = vaak versleten blokjes?
    Waarom zou je daar 20 euro extra voor uitgeven?
    Vervang ze zelf, denk 30 minuten werk, 20 euro bespaart

Als een brommerrijder van 16 jaar (of iets ouder) moet je toch wel het standaard onderhoud kunnen verrichten zoals remblokjes vervangen vind ik
    Daarom doe ik alles zelf (ik monteer alles goed.. alleen ik breng het door mn rijgedrag naar de tyfus )
    [/quote]
    pi_51488820
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 05:23 schreef Sjibble het volgende:

[..]

gepiep in remmen = vaak versleten blokjes?
    Waarom zou je daar 20 euro extra voor uitgeven?
    Vervang ze zelf, denk 30 minuten werk, 20 euro bespaart

Als een brommerrijder van 16 jaar (of iets ouder) moet je toch wel het standaard onderhoud kunnen verrichten zoals remblokjes vervangen vind ik
    Daarom doe ik alles zelf (ik monteer alles goed.. alleen ik breng het door mn rijgedrag naar de tyfus )
    Als ik mijn koppeling en remblokjes ga vervangen ben ik toch al snel een uurtje of vier verder (inclusief het halen van onderdelen, testrondjes, rammeltjes vervangen), met de kans dat het toch niet helemaal lekker loopt. Ik kan ook gewoon vier uurtjes naar kantoor gaan, en meer dan genoeg geld voor een reparatie verdienen

En ja fs180, zelf aan je brommer knutselen is erg stoer. Maar als je je brommer als woon-werk paard gebruikt, hij het elke dag moet doen, en je brommer er voor zorgt dat je lekker verdiend, dan breng ik hem gewoon weg
    pi_51488954
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 14:27 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Als ik mijn koppeling en remblokjes ga vervangen ben ik toch al snel een uurtje of vier verder (inclusief het halen van onderdelen, testrondjes, rammeltjes vervangen), met de kans dat het toch niet helemaal lekker loopt. Ik kan ook gewoon vier uurtjes naar kantoor gaan, en meer dan genoeg geld voor een reparatie verdienen

En ja fs180, zelf aan je brommer knutselen is erg stoer. Maar als je je brommer als woon-werk paard gebruikt, hij het elke dag moet doen, en je brommer er voor zorgt dat je lekker verdiend, dan breng ik hem gewoon weg
    Ik breng me brommer ook gewoon weg met dat soort dingen.
    pi_51489117
    Daarnaast heb ik niet eens een tang om mijn remveertjes los te krijgen, dat kost ook nog eens ¤¤¤

En nee, met een normale tang ben je daar zo een half uur mee verder.
    pi_51489520
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 14:38 schreef Geqxon het volgende:
    Daarnaast heb ik niet eens een tang om mijn remveertjes los te krijgen, dat kost ook nog eens ¤¤¤

En nee, met een normale tang ben je daar zo een half uur mee verder.
    nja, trommelrem is wat lastiger ja
    K dacht schrijfremmen
    [/quote]
      zondag 15 juli 2007 @ 15:41:46 #116
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_51490887
    Ik dacht juist dat schijfremmen lastiger waren. Trommelremmen had ik met een kwartiertje uit elkaar (voor+achter) Zonder tangetje of iets. Maarja, dat bestond vroeger vast nog niet
    pi_51491606
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef Gibeon het volgende:
    Ik dacht juist dat schijfremmen lastiger waren. Trommelremmen had ik met een kwartiertje uit elkaar (voor+achter) Zonder tangetje of iets. Maarja, dat bestond vroeger vast nog niet
    Enige kunst bij schrijfremmen is het voorwiel er weer goed in krijgen met de schrijfrem tussen de blokjes
    De eerste keren kan dat best lastig zijn, daarna is het niks aan
    [/quote]
    pi_51492721
    Ik pleeg bijna al het onderhoud zelf.. kan makkelijk zat, alleen honen kan ik niet, maar dat hoef ik ook niet te kunnen
      zondag 15 juli 2007 @ 17:40:27 #119
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51495129
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 14:52 schreef Sjibble het volgende:

[..]

nja, trommelrem is wat lastiger ja
    K dacht schrijfremmen
    trommel is makkelijker
      zondag 15 juli 2007 @ 17:41:18 #120
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51495158
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef PallominnoX het volgende:
    Ik pleeg bijna al het onderhoud zelf.. kan makkelijk zat, alleen honen kan ik niet, maar dat hoef ik ook niet te kunnen
    jiji nicaseald
    pi_51495546
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 17:41 schreef fs180 het volgende:

[..]

jiji nicaseald
    Gilardoni 2 is inderdaad aluminium, maar ik heb nog nooit een warmloper danwel vastloper gehad, mag ik dat meemaken ga ik voor 80cc.
    pi_51499098
    kan écht niet wachten tot de 25e.... :x
    eindelijk mn loon binnen, en dan een nieuwe brom
      zondag 15 juli 2007 @ 20:14:37 #123
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_51499617
    Al een keuze gemaakt?

Vast weer een Zündapp, onverslijtbaar Mijne is te koop...
      zondag 15 juli 2007 @ 22:13:32 #124
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51503295
    bohh vandaag gebeund aan mn zwarte cross radio
    happen naar de baas
      zondag 15 juli 2007 @ 22:20:11 #125
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51503495
    ik heb vandaag mn brommer afgevoerd
    standaard 50cc van no1 jewettzzz wel poorten ietsjes bijgewerkt natuurlijk
      zondag 15 juli 2007 @ 22:21:17 #126
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51503529
    haha 50 cc stnd
    heb dat ook voor een week op mijn puch gehad wel dat model met die vierkante inlaat en proma
    rijd 63 +- en trekt gaar op
    maarja tunen die handel
    happen naar de baas
      zondag 15 juli 2007 @ 22:42:46 #127
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51504294
    joah, maar ik rijd nu juist zo voor boetes als ik mn rbw heb komt 70cc 19mm ect erop
      zondag 15 juli 2007 @ 22:49:30 #128
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51504547
    haha als jij je rbw heb moet je gaan motor rijden lamlul
    ( of heb je het over je auto rbw ik dacht namelijk dat jij al je motor rbw al gehaald had )
    happen naar de baas
      zondag 15 juli 2007 @ 23:02:59 #129
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51505094
    motor lul..

joah, maar dan blijf ik gewoon puch rijden hoor meets enzo jeweetzz
    pi_51505579
    fs180, rij jij nou een 2-speed?
    pi_51506324
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef Gibeon het volgende:
    Al een keuze gemaakt?

Vast weer een Zündapp Derbi, onverslijtbaar Mijne is te koop...
      zondag 15 juli 2007 @ 23:44:42 #132
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51506604
    neen helaas man, al denk ik wel nog over om kreidblok te nemen
    pi_51506763
    2-speed

Zelfs met laag vermogen nog fun. Al mag hij wel wat eerder terugschakelen.
    pi_51506880
    hallo

waar moet ik opletten bij aankoop van een peugeot blaster ( 4000km) ?
    wordt mijn eerste scooter aankoop.
      maandag 16 juli 2007 @ 00:06:19 #135
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51507316
    iemand neemenen die er verstand van heeft, densnood je buurjongen met en 180 runner
    maar simeplste, goed blok goed loopt, niet gestolen, kenteken, stukje rijden en dan stuur loslaten, trekt ie naar 1 kant is je frame krom of je zit scheef
    tjah verder wwet ik nu ff niet, ofja, speling voorvork, stilstaan, rem(voor indrukken, en stuur naar voren en achter bewegen(5cm ofzo) als er dan de voorvork in je frame wiebeld, niet kopen
    pi_51507355
    http://www.josdijkman.nl/sendadrd.html

Heb je zo iets geils ooit gezien?
    pi_51507409
    Eindelijk, een Derbi met een ander voorkapje.
      maandag 16 juli 2007 @ 00:09:59 #138
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51507431
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef Ipho het volgende:
    http://www.josdijkman.nl/sendadrd.html

Heb je zo iets geils ooit gezien?
    geil?
      maandag 16 juli 2007 @ 00:10:13 #139
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51507442
    moet je wel ff waarschuwen dat wij het niet zo hebben op scooters

maarja
    1 opgevoerd ? zoja betekend dat die er vaak zelf aan gesleuteld heeft
    2 roest goor ? betekend dat die meneer het niet zo nauw neemt met het onderhoud
    3 loopt die goed stationair ?
    4 trekt die netjes op van begin tot eind
    5 kapschade zoja kan het zijn dat er meer kapot is dan alleen de kappen
    6 frame nummer checken
    7 rookt die erg ? of knettert die hard

zodra harder dan 45-50 = opgevoerd overigens
    happen naar de baas
    pi_51508999
    ik ga een derbi kopen, geen oldtimers meer
    altijd gedonder met die dingen
    senda it will be
      maandag 16 juli 2007 @ 01:07:01 #142
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51509261
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:53 schreef Geqxon het volgende:
    http://www.josdijkman.nl/images/milaan2006/DSC08378.jpg

Wat een intens geil breezermokkel.
    turks gezicht en koorts lip
    daar word ik niet vrolijk van
    happen naar de baas
    pi_51509269
    Italiaans.
    pi_51509510
    ja dan nog .. of niet..
    mja.. nicacil (hoe je het ook noemt ) heb ik dus naar de tering gereden en een vastloper gehad.. blijkbaar, niks van gemerkt .

Ik moet mn scootert ook afvoeren naar 50 km/h
    Die vieze joden hierzo hebben zelfs ene Flow-controle, daarmee kunnen ze kijken of je een begrenzer hebt op je CDI
    Dus ben ik nu lekker bezig met pure trekkracht en pk's op het achterwiel
    Zolang ik autowheelies kan bakken en ik niet harder ga als 50 kunnen ze me niks maken.
    Het is alleen rollerbank anyway.. t is niet dat er echt een agent op gaat rijden en zegt dat ie te hard optrekt ofzo.. anders zeg ik wel dat ik em zo 2dehands kocht Stomme wouten, jeweet

Whehehehe
    [/quote]
      maandag 16 juli 2007 @ 12:08:15 #145
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51517221
    right
      maandag 16 juli 2007 @ 12:17:34 #146
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51517513
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 01:07 schreef Hijacking het volgende:

[..]

turks gezicht en koorts lip
    daar word ik niet vrolijk van
    pi_51521315
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 01:17 schreef Sjibble het volgende:
    ja dan nog .. of niet..
    mja.. nicacil (hoe je het ook noemt ) heb ik dus naar de tering gereden en een vastloper gehad.. blijkbaar, niks van gemerkt .

Ik moet mn scootert ook afvoeren naar 50 km/h
    Die vieze joden hierzo hebben zelfs ene Flow-controle, daarmee kunnen ze kijken of je een begrenzer hebt op je CDI
    Dus ben ik nu lekker bezig met pure trekkracht en pk's op het achterwiel
    Zolang ik autowheelies kan bakken en ik niet harder ga als 50 kunnen ze me niks maken.
    Het is alleen rollerbank anyway.. t is niet dat er echt een agent op gaat rijden en zegt dat ie te hard optrekt ofzo.. anders zeg ik wel dat ik em zo 2dehands kocht Stomme wouten, jeweet

Whehehehe
    Ik blijf het niet herhalen maar je gaat geen autowheelies met 50cc maken en 50 rijden
    pi_51524666
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef PallominnoX het volgende:

[..]

Ik blijf het niet herhalen maar je gaat geen autowheelies met 50cc maken en 50 rijden
    Nee precies WHAHAHAHAHAHA
    pi_51524811
    Voor de tweede maal op mijn kenteken aangesproken, dit keer door een rollerbank agent. Hoefde gelukkig niet mee, het was ook nog een jonge knaap. Gelukkig .

Weet iemand of er in het wetboek al iets over bromfietskentekens staat?
    pi_51526156
    wat is er met je kenteken?
    pi_51526281
    Aan mijn achterveer gemonteerd. !
    pi_51527751
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 16:43 schreef Geqxon het volgende:
    Aan mijn achterveer gemonteerd. !
    En nu is die slecht zichtbaar ofzo?
      maandag 16 juli 2007 @ 17:41:38 #153
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51528068
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 15:56 schreef Geqxon het volgende:
    Voor de tweede maal op mijn kenteken aangesproken, dit keer door een rollerbank agent. Hoefde gelukkig niet mee, het was ook nog een jonge knaap. Gelukkig .

Weet iemand of er in het wetboek al iets over bromfietskentekens staat?
    het brommerkenteken moet van beide kanten goedzichtbaar zijn en mag niet afgedekt worden met plakband oid
    enigste maas in de wet is je crosser op kenteken , het kenteken helemaal onder de modder te smeren
    happen naar de baas
    pi_51528443
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 17:41 schreef Hijacking het volgende:

[..]

het brommerkenteken moet van beide kanten goedzichtbaar zijn en mag niet afgedekt worden met plakband oid
    enigste maas in de wet is je crosser op kenteken , het kenteken helemaal onder de modder te smeren
    Dat mag?
      maandag 16 juli 2007 @ 23:17:47 #155
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_51541072
    ontopic blijven heren
    an urge to help mankind overcomes me
      maandag 16 juli 2007 @ 23:38:09 #156
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51541933
    saaw al op je tsx gereden?
    happen naar de baas
      maandag 16 juli 2007 @ 23:45:47 #157
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51542232
    quote:

[..]

sure
    pi_51542983
    Terug van weekendje belgië met me chickie.
    pi_51543676
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 23:17 schreef saaw het volgende:
    ontopic blijven heren
    Ik lees in het hele topic maar 4/5 offtopics posts, tegenover bijna 3,5 pagina's ontopic. Moest je dit nou echt posten?

Zeker ook om te laten weten dat jullie nog kijken
    Je doet 't erom hé
    pi_51544281
    quote:

[..]

Bij het autokenteken staat dat zo in de wet, maar ook bij een bromfietskenteken? Ik betwijl het me
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 17:29 schreef Ipho het volgende:

[..]

En nu is die slecht zichtbaar ofzo?
    Nou, bij een Tomos zit die veer aan de zijkant.
      dinsdag 17 juli 2007 @ 00:53:52 #161
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51544392
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 00:49 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Bij het autokenteken staat dat zo in de wet, maar ook bij een bromfietskenteken? Ik betwijl het me
    [..]

Nou, bij een Tomos zit die veer aan de zijkant.
    durf er wel een wedje op te gooien anders krijg je dat iedereen het kenteken aan de rechterkant doet en de politie hem slecht kan zien tijdens een achtervolging of hard weg rijden of het rijden langs een flitspaal.
    happen naar de baas
    pi_51544587
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 00:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
    Terug van weekendje belgië met me chickie.

Huisje + 1 v/d auto's daar.
    pi_51544716
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 00:53 schreef Hijacking het volgende:

[..]

durf er wel een wedje op te gooien anders krijg je dat iedereen het kenteken aan de rechterkant doet en de politie hem slecht kan zien tijdens een achtervolging of hard weg rijden of het rijden langs een flitspaal.
    Als je kijkt hoe laks ze zijn geweest toen de brommers de autoweg op moesten, dat is 1 grote puinhoop geworden. Ik hoop dat het qua wetgeving met brommerkentekens ook zo geregeld is
      dinsdag 17 juli 2007 @ 01:10:05 #164
    74276 saaw
    pi_51544765
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 23:38 schreef Hijacking het volgende:
    saaw al op je tsx gereden?
    mtx
    en nee, want ik heb last van mn knie dus gaat ff niet

heb hem ook nogsteeds niet geverfd, is zo'n gedoe
    hopelijk wel snel!
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 00:25 schreef no1uknow het volgende:
    Ik lees in het hele topic maar 4/5 offtopics posts, tegenover bijna 3,5 pagina's ontopic. Moest je dit nou echt posten?

Zeker ook om te laten weten dat jullie nog kijken
    Je doet 't erom hé
    ja ik doe het erom inderdaad. het gaat hartstikke goed hier, maar dat weten jullie zelf ook wel, maar het is wel belangrijk dat jullie weten dat we er nog zijn en jullie een beetje in de gaten houden
    verder ben ik heel trots op jullie
      dinsdag 17 juli 2007 @ 01:13:20 #165
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51544822
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 01:10 schreef saaw het volgende:

[..]

mtx

hopelijk wel snel!
    [..]
    bedoel ook mtx is laat op de avond
    waarom verven een paar spuitbussen is veel makkelijker
    gewoon ff schuren die handel , thinner er over + spuitbus en klaar
    met kwast zie je altijd die strepen
    happen naar de baas
      dinsdag 17 juli 2007 @ 01:40:53 #166
    74276 saaw
    pi_51545383
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 01:13 schreef Hijacking het volgende:

[..]

bedoel ook mtx is laat op de avond
    waarom verven een paar spuitbussen is veel makkelijker
    gewoon ff schuren die handel , thinner er over + spuitbus en klaar
    met kwast zie je altijd die strepen
    ja sowieso met spuitbussen, maar dat is toch ook verf
    maar ik wil een patroontje ofzo erop
      dinsdag 17 juli 2007 @ 02:03:35 #167
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51545791
    bloementjes?

OFTOPICC!!11 eizn
      dinsdag 17 juli 2007 @ 02:19:41 #168
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51546041
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 01:40 schreef saaw het volgende:

[..]

ja sowieso met spuitbussen, maar dat is toch ook verf
    maar ik wil een patroontje ofzo erop
    beter maak je creatief stickers dan voor er op
    ene patroon spuiten lukt meestal niet zo goed weet ik uit ervaring
    happen naar de baas
    pi_51546848
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef PallominnoX het volgende:

[..]

ik zeg AL zou ik die maken kunnen ze me niet veel maken

Ach.. ik haal de spullen die ik wil hebben allemaal.. zodra ik klaar ben ga ik naar een brommerwinkel met een testbank..
    Die gozer is wel oud.. gek genoeg weet ie redelijk precies te zeggen wat er allemaal in moet qua afstelling.
    Dus krijg ik een uitdraai wat ie huidig heeft enz.

Grapje kost wel 35 euro.. Maar dan hoef je er zelf ook niks meer aan te doen neem ik aan

Een maat is bij em langsgeweest.. die gozer had et precies goed Ga ik es langs
    [/quote]
    pi_51546886
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 23:45 schreef fs180 het volgende:

[..]

sure
    idd
    Ik dacht er even over na.
    Eigenlijk als je voorbijrijdt zien ze echt niet veel.. ze rijden achter je en zolang hij achter goed te lezen is mag het geen probleem zijn...

Dat leg ik een keer aan de agent voor die me aanhoudt vanwege kenteken op carter

EDIT: Morgen misschien wat parts

Artikel Type Bestelcode Prijs Aantal Totaal
    Stuurslothuis ChroomF12, F50, Katana, Ark, BWS 37UN26 ¤ 3,95 1 ¤ 3,95
    Benzine filter 03-1380V ¤ 2,90 1 ¤ 2,90
    Torsiecontroller Minarelli, Yamaha 25-12827 ¤ 3,75 1 ¤ 3,75
    Vliegwieltrekker Honda + Minarelli 09ho60 ¤ 4,50 1 ¤ 4,50
    Hevel schijfrem Malaguti F12 14MA41 ¤ 5,95 1 ¤ 5,95
    Jiffy Malaguti F12 Buzzetti 4706 20ma01 ¤ 25,95 1 ¤ 25,95
    Luchtfilter element Malossi Malaguti F12, Yamaha scooters 14-11412 ¤ 4,50 1 ¤ 4,50
    Verloopspie Minarelli 07UN10 ¤ 4,95 1 ¤ 4,95
    Variateurpoulie Stage6 CNC Racing Drive Face Minarelli S6-5116600 ¤ 17,86 1 ¤ 17,86
    Subtotaal ¤ 74,31
    Verzendkosten ¤ 0,00

Nja... niet zo fucking tuning ofzo... dit was even nodig om mn scooter in orde te brengen
    Het andere spul komt later

EDIT2:
    Ik wil dus een nieuwe achtervertanding.. korter dus..
    Maar ik krijg mn achterwiel er niet af.. tips? zit nogal vast

EDIT3: Over vertanding gesproken... 75 euro voor Athena vertanding goede prijs? Gezien Athena ook uit de Stage6 fabriek komt..
    Het verschil dat Athena het ene levert en Stage6 het andere, of wel eens op hetzelfde gebied, maar ik neem aan dat jullie dit wel weten .
    En geen malossi ofzo.. begin me best te schamen omdat malossi een begrip is van scooters dat zelfs breezertjes begrijpen

Athena = Stage 6
    Ik wil die morgen dus kopen en er onder zetten zodra mn achterwiel er ooit af komt.
    Vertanding is GELOOF IK 13/44 ofzo.. weet ik veel...

Ik zal eens uitzoeken wat er STD onder zit en wat er te verkrijgen is qua verhouding

ehm.. meningen ofzo?

[ Bericht 24% gewijzigd door Sjibble op 17-07-2007 03:55:46 ]
    [/quote]
    pi_51547332
    Gast. Er-is-geen-kortere-vertanding-dan-standaard.

Moet ik het inspreken toevallig? Ik weet wat je wilt en wat je van plan bent, het kan niet, je gaat meer toeren maken dan Kim Holland lullen in d'r smoel heeft gehad, feit dat je malossi niet neemt om de naam( ) zegt ook wel redelijk wat. Je hebt alleen langere vertandingen en die zijn voor scooters met wat meer juice, omdat ze anders uit de vario lopen en dan gaan ze op de vertanding rijden, en da's niet tof.
    Maar goed, je kunt het vergelijken met een schakelbrommer, als ik 11,60 neem draai ik ook absurd veel toeren, en trek goed op(ik schakel me echter wel suf, maar dat terzeide)vermogen=snelheid, als jij die regel weet te breken word je millionair want dan heb je een natuurkundige wet gekraakt.

Wil je hard rijden? Koop een roze top, 21mm, yasuni c16, overrange met deltaclutch, stel dit af en je trekt autowheelies, met een top van +- 110kmh. Ik zou dan ook voor een andere krukas gaan.

En als je achterwiel vast zit kun je de moer laten schrikken, verwarmen dus. Anders losslijpen
    pi_51548857
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 01:10 schreef saaw het volgende:

[..]

mtx

hopelijk wel snel!
    [..]

ja ik doe het erom inderdaad. het gaat hartstikke goed hier, maar dat weten jullie zelf ook wel, maar het is wel belangrijk dat jullie weten dat we er nog zijn en jullie een beetje in de gaten houden
    verder ben ik heel trots op jullie
    Breng het dan wat anders
    pi_51557261
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 04:46 schreef PallominnoX het volgende:

Moet ik het inspreken toevallig? Ik weet wat je wilt en wat je van plan bent, het kan niet, je gaat meer toeren maken dan Kim Holland lullen in d'r smoel heeft gehad, feit dat je malossi niet neemt om de naam( ) zegt ook wel redelijk wat. Je hebt alleen langere vertandingen en die zijn voor scooters met wat meer juice, omdat ze anders uit de vario lopen en dan gaan ze op de vertanding rijden, en da's niet tof.
    Maar goed, je kunt het vergelijken met een schakelbrommer, als ik 11,60 neem draai ik ook absurd veel toeren, en trek goed op(ik schakel me echter wel suf, maar dat terzeide)vermogen=snelheid, als jij die regel weet te breken word je millionair want dan heb je een natuurkundige wet gekraakt.

Wil je hard rijden? Koop een roze top, 21mm, yasuni c16, overrange met deltaclutch, stel dit af en je trekt autowheelies, met een top van +- 110kmh. Ik zou dan ook voor een andere krukas gaan.

En als je achterwiel vast zit kun je de moer laten schrikken, verwarmen dus. Anders losslijpen
    Nou ik heb zovaak malossi gezien en gehoord dat ik het niet meer aankan.. en het is niet het enige beste merk..

Mja.. blijkbaar wilde de dealer me dus naaien ofzo.. wtf.. Maar weet me te herinneren dat een gozer wel een andere primaire vertanding had die korter was.. of hij had overrange.. (moet ik even bellen, zal wel overrange zijn maar goed ).

Nou.. dat word dus geen andere vertanding... (Ja op vertandingen ben/was ik nog noob)

Dan kijk ik wel verder THX

PS: Ik wil zo hard mogelijk optrekken.. zonder 70cc e.d.. gewoon 50std.
    En ik neem later een Gian. Reverse

[ Bericht 5% gewijzigd door Sjibble op 17-07-2007 15:06:43 ]
    [/quote]
    pi_51562202
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 13:55 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Nou ik heb zovaak malossi gezien en gehoord dat ik het niet meer aankan.. en het is niet het enige beste merk..

Mja.. blijkbaar wilde de dealer me dus naaien ofzo.. wtf.. Maar weet me te herinneren dat een gozer wel een andere primaire vertanding had die korter was.. of hij had overrange.. (moet ik even bellen, zal wel overrange zijn maar goed ).

Nou.. dat word dus geen andere vertanding... (Ja op vertandingen ben/was ik nog noob)

Dan kijk ik wel verder THX

PS: Ik wil zo hard mogelijk optrekken.. zonder 70cc e.d.. gewoon 50std.
    En ik neem later een Gian. Reverse
    Dan moet je je scooter van de berg rollen
    pi_51566344
    Gewoon overrange, S2/Yasuni R, deltaclutch en de kunst van afstellen jongen, dan trek je goed op.
    pi_51566464
    En vandaag ook weer voor 22 euro erin gesodeflikkert

Oh en feliciteer me, ik ben jarig.
    pi_51568208
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef PallominnoX het volgende:
    En vandaag ook weer voor 22 euro erin gesodeflikkert

Oh en feliciteer me, ik ben jarig.
    gefeli mijn vriend.
      dinsdag 17 juli 2007 @ 19:50:28 #178
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_51568940
    Gefelicitaart, vriend van Ipho.
      woensdag 18 juli 2007 @ 17:37:34 #179
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51599554
    beungerei gehaald
      woensdag 18 juli 2007 @ 17:57:21 #180
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_51600088
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 04:46 schreef PallominnoX het volgende:
    Wat niet is kan gemaakt worden

Als ie het perse wil stuurt ie maar een plaatje met maten enz en dan komt alles goed.

Lang leve CNC freesbank!
    pi_51600278
    Sowieso zit je met ruimte, het moet allemaal aangemeten zitten anders krijg je speling en loopt dat hele boeltje in de soep

En je gaat gigantisch veel toeren maken
    pi_51611933
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 18:04 schreef PallominnoX het volgende:
    Sowieso zit je met ruimte, het moet allemaal aangemeten zitten anders krijg je speling en loopt dat hele boeltje in de soep

En je gaat gigantisch veel toeren maken
    Op top ja..

Anyway.. de bode is nog niet langs geweest met mn bestelling. Nog wel op rembours en was maandag verzonden... Wat een sukkels van SelektVracht

oh.. en ik ga eerst alle onderdelen halen en eropzetten enzo voor ik ga afstellen..
    En als ik em afstel ga ik naar de brommerzaak met een testbank..

80 euro compleet afstellen excl materiaal dat in de afstelling gaat.. Vind ik best relaxed omdat het ding voor geen meter is afgesteld .
    Haal ik natuurlijk wel zelf de spullen enzo Testrolletjes enzoo

oow, en eh... Ik ga binnenkort maar eens een PowerOne cilinder halen... geloof me, dat ding deed het ooit geweldig en ging 100 op mn teller.. met STD ga ik 80..
    Dus daar zullen wel meer toeren in zitten en het trok veel harder.. Toen moest ik nog wel steviger vasthouden
    [/quote]
    pi_51612582
    Haal een evo50. Dan ga je hért
      donderdag 19 juli 2007 @ 00:11:05 #184
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51612622
    evo 50 beter haal je gewoon een 70 beetje laten tunen en je hebt iets waar je pimp mee bent
    die 70cc getuned rijden als een focking idioot
    happen naar de baas
    pi_51612685
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Hijacking het volgende:
    evo 50 beter haal je gewoon een 70 beetje laten tunen en je hebt iets waar je pimp mee bent
    die 70cc getuned rijden als een focking idioot
    hij wil auto wheelie dan moet je 90cc
    en mhr trekveertjuhs
      donderdag 19 juli 2007 @ 00:14:25 #186
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51612726
    ik ben bijna op mn bek gegaan met zoeeeen 70cc evo
    ik ging volgas op mn achterwiel bleef mn broek haken achter een schroef ( frame racer ) toen ik met mn benen naar voren weez maar liep gelukkig goed af
    happen naar de baas
    pi_51612836
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 00:14 schreef Hijacking het volgende:
    ik ben bijna op mn bek gegaan met zoeeeen 70cc evo
    ik ging volgas op mn achterwiel bleef mn broek haken achter een schroef ( frame racer ) toen ik met mn benen naar voren weez maar liep gelukkig goed af
    Jammer
      donderdag 19 juli 2007 @ 00:59:45 #188
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51613846
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 00:18 schreef Ipho het volgende:

[..]

Jammer
    diep van binnen zou je het erg vinden want dan kun je geen dingen meer van mij stelen en als msn plaatjes gebruiken
    happen naar de baas
    pi_51614065
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 00:59 schreef Hijacking het volgende:

[..]

diep van binnen zou je het erg vinden want dan kun je geen dingen meer van mij stelen en als msn plaatjes gebruiken
    JE HEBT ME DOOR
    pi_51614071
    IK WIL JOU ZIJN.
    pi_51614414
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 00:10 schreef PallominnoX het volgende:
    Haal een evo50. Dan ga je hért
    die komt later ik wil niet gaan... ik wil optrekken

anyway, hijack.. 70cc naar school..
    nou... ze komen er hier zo achter en ben ik zwaar de sjaak bij het Nova staan ze er echt vaak vlak voor het hek heb ik gehoord van een paar leerlingen daar Mag iedereen voor ze naar huis gaan lekker op de roller
    [/quote]
      donderdag 19 juli 2007 @ 02:02:47 #192
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51614783
    een maat van mij reed 3 maand lang met zn 70cc evo rond ook gewoon vaak door het centrum
    happen naar de baas
      donderdag 19 juli 2007 @ 03:11:51 #193
    106302 mustisuc
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_51615462
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 01:37 schreef Sjibble het volgende:

[..]

die komt later ik wil niet gaan... ik wil optrekken

anyway, hijack.. 70cc naar school..
    nou... ze komen er hier zo achter en ben ik zwaar de sjaak bij het Nova staan ze er echt vaak vlak voor het hek heb ik gehoord van een paar leerlingen daar Mag iedereen voor ze naar huis gaan lekker op de roller
    deden ze bij ons op scholen ook vaak gingen ze iedereen opwachten maar dat mogen ze nu niet meer

maar het ligt ook vaak aan de plaats waar je woont of ze je gauw pakken of niet
    pi_51615686
    Rollerbanken FTW.
      donderdag 19 juli 2007 @ 03:35:08 #195
    106302 mustisuc
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_51615701
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 03:33 schreef Geqxon het volgende:
    Rollerbanken FTW.
    Wat je maar leuk vind

[ Bericht 6% gewijzigd door mustisuc op 19-07-2007 03:43:17 ]
    pi_51616031
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 03:33 schreef Geqxon het volgende:
    Rollerbanken FTW.
    Val dood zaadwater drinkende berg-trol.

Ik heb al 3 keer op zo'n *!@$& ding gestaan en elke keer 100 euro + !
    Oh, als ik niet meerdere malen weggereden was van auto's en 1 keer een motor had ik er wel vaker op gestaan.
    Maar goed, ik heb dan ook een machine met redelijk veel vermogen.
    pi_51616041
    Sterker nog, uit een TZR van deze phase is al eens 12.5pk gekieteld. Met de orginele cilinder dus.

Net nog een heerlijk stukje gereden, maar ik krijg elke keer een schop ik m'n rug als ik weer vol moet remmen voor zo'n emo-haas die blijkbaar heul erg dood wilt.
    pi_51617770
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 04:26 schreef PallominnoX het volgende:

[..]

Oh, als ik niet meerdere malen weggereden was van auto's en 1 keer een motor had ik er wel vaker op gestaan.
    Dat is dan toch je eigen domme schuld? !
    pi_51619570
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 02:02 schreef Hijacking het volgende:
    een maat van mij reed 3 maand lang met zn 70cc evo rond ook gewoon vaak door het centrum
    toen waren ze afgeschaft piemel
    [/quote]
    pi_51619642
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 03:11 schreef mustisuc het volgende:

[..]

deden ze bij ons op scholen ook vaak gingen ze iedereen opwachten maar dat mogen ze nu niet meer

maar het ligt ook vaak aan de plaats waar je woont of ze je gauw pakken of niet
    ]

Nou.. Ik was aan het werk (zaten binnen en zijn gevestigd op een plein) en zag al snel 2x achter elkaar een motoragent die een jongen meenam. Later jongen volgas door poorten naar huis .

Rollerbank zat in het zuiden..
    Gaan ze NET weg, alles opruimen... komt er een MHR Speed voorbij he!! Net echt!!

Wat vooral uber zou zijn... Als ik die DNA kon krijgen van de dealer van 180cc
    Gaat me niet zozeer om de cc's... achteraf wel...

Maar het gaat me er meer om dat die op brommerkenteken staat!!!! (no shit.. echt! )
    [/quote]
    pi_51620432
    Sjibble.
    Breng jij eens een boek uit. Of schrijf een weblog. Of columns. Of iets.

Jij vermaakt me.
      donderdag 19 juli 2007 @ 12:10:44 #202
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51622864
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 01:15 schreef Ipho het volgende:
    IK WIL JOU ZIJN.
    als je later groot bent mag dat ivo
      donderdag 19 juli 2007 @ 12:14:42 #203
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51622974
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 04:26 schreef PallominnoX het volgende:

[..]

hebv dr ook nu 3 a 4 keer op gestaan, en geen boete, nog nooit niet, met al hetgeld wat je in je ding gestopt hebt aan boets kon je nu een mooie puch kopen en geef boetes krijgen
    pi_51624064
    Ja maar dan reed je wel puch.

Hé.

Ik bedoel maar.
    pi_51624295

pi_51624575
    Selektvracht/Sc00tp4rts zuigt..

Maandagochtend verzonden... donderdagmiddag nog niet binnen...
    Ik betaal rembours.. waar blijven die homo's?
    [/quote]
    pi_51624609
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:13 schreef Sjibble het volgende:
    waar blijven die homo's?
    pi_51624830
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:13 schreef Sjibble het volgende:
    Selektvracht/Sc00tp4rts zuigt..

Maandagochtend verzonden... donderdagmiddag nog niet binnen...
    Ik betaal rembours.. waar blijven die homo's?
    Sterker nog jij verdient een standbeeld!
    pi_51624845
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:14 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Je bedoelt daar mee; Ik kom dur nu aan?
    pi_51625024
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:23 schreef Ipho het volgende:

[..]

Je bedoelt daar mee; Ik kom dur nu aan?
      donderdag 19 juli 2007 @ 13:48:07 #211
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51625632
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef Diemietuhriej het volgende:

Hé.

Ik bedoel maar.
    en mag je doorrijden bij controles
      donderdag 19 juli 2007 @ 13:49:37 #212
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51625693
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef Diemietuhriej het volgende:

Hé.

Ik bedoel maar.
    en mensen vinden je niet asociaal maar vinden je tof omdat je puch rijd

en je rijd lekker zuinig, en er staan altidj wat oudjes naar je brommer te kijken, en scooters denken altijd harder te gaan.. tot je hun voorbij komt plus je betaald geen 250 aan verzekering onderdelen kosten max 170 voor de snelste 75cc
      donderdag 19 juli 2007 @ 14:07:50 #213
    106302 mustisuc
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_51626282
    alleen jammer dat die dingen zo lelijk zijn en je ze ook niet mooi kunt maken en een scooter kan echt wel sneller hoor ;p (hoe hard kun je nu met dat ding?)
    pi_51627208
    Kijk is naar de verhouding vermogen-gewicht en niet alleen naar snelheid
      donderdag 19 juli 2007 @ 14:51:10 #215
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51627449
    scooters kun je de 130 wel mee halene ( 150 vast ook wel )
    er zijn puchjes die 105-110 hebben geklokt dacht ik
    dus dan heb je het over een verschil 20-50 km harder op top terwijl een puch 30 jaar ouder is
    happen naar de baas
    pi_51627684
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 14:07 schreef mustisuc het volgende:
    alleen jammer dat die dingen zo lelijk zijn en je ze ook niet mooi kunt maken en een scooter kan echt wel sneller hoor ;p (hoe hard kun je nu met dat ding?)
    Dus je zegt dat een scooter sneller kan, terwijl je niet weet hoe hard een scooter gaat?

Anyhow, een Puch heeft imho een veel betere zithouding voor het echte scheurwerk. Een scooter, daar zit je op, een puch, daar zit je tenminste "in".
      donderdag 19 juli 2007 @ 15:06:26 #217
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51627851
    ik rij liever met een scooter 120 dan met een puch dat hoor
    zodra je bij een puch harder dan 75 gaat voel je alles trillen
    happen naar de baas
      donderdag 19 juli 2007 @ 15:10:28 #218
    106302 mustisuc
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_51627968
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:00 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dus je zegt dat een scooter sneller kan, terwijl je niet weet hoe hard een scooter gaat?

Anyhow, een Puch heeft imho een veel betere zithouding voor het echte scheurwerk. Een scooter, daar zit je op, een puch, daar zit je tenminste "in".
    ik weet wel hoe hard een scooter kan maar vroeg me gewoon af hoe hard de jouwe ging aangezien jij zei "en scooters denken altijd harder te gaan.. tot je hun voorbij komt" maar dat was algemeen bedoeld zeker?
    pi_51628199
    Zeg mustiturk. Ik heb geen Puch. Dat is fs180.
    pi_51628312
      donderdag 19 juli 2007 @ 15:32:54 #221
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51628659
    sad topic
    happen naar de baas
    pi_51628676
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:32 schreef Hijacking het volgende:
    sad topic
    pi_51628705
    Beetje trieste toestand hier. Brommerrijders die elkaar (op merk) af gaan (zitten) maken.

Dit is ook geen topic meer waar ik graag naartoe ga
      donderdag 19 juli 2007 @ 16:36:05 #224
    106302 mustisuc
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_51630732
    De vriendelijkheid
    mag ik ook een keer een foutje maken?
      donderdag 19 juli 2007 @ 16:40:50 #225
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51630899
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:34 schreef no1uknow het volgende:
    Beetje trieste toestand hier. Brommerrijders die elkaar (op merk) af gaan (zitten) maken.

pub slowchat dat is pas stoer

[dork]liszzle wil je met mij trouwen [/dork]
    [lisszlle]jah ik wil wel met je trouwen [lisszlle]
    happen naar de baas
    pi_51631382
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 16:36 schreef mustisuc het volgende:
    De vriendelijkheid
    mag ik ook een keer een foutje maken?
    Moet je luisteren, dit heeft eigenlijk helemaal niks te maken met jou puch-scooter toestand, jij kan er in ieder geval weinig aan doen.

Ik doel meer op vaste klanten en de afgelopen maanden.
    pi_51631611
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Hijacking het volgende:

[..]

pub slowchat dat is pas stoer

[dork]liszzle wil je met mij trouwen [/dork]
    [lisszlle]jah ik wil wel met je trouwen [lisszlle]
    Heb je hem weer met zijn liszzle.
      donderdag 19 juli 2007 @ 17:05:28 #228
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51631659
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 17:03 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Heb je hem weer met zijn liszzle.
    haha vergeef me maar ik vind dat altijd een masterlijk voorbeeld van hoe pub sc is
    maar ik geef niemanddiejijkent gelijk we moeten wat minder bitchen op welke brommers we rijden ( muv scooterhaat )
    happen naar de baas
      donderdag 19 juli 2007 @ 17:12:58 #229
    106302 mustisuc
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_51631882
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 17:05 schreef Hijacking het volgende:

[..]

haha vergeef me maar ik vind dat altijd een masterlijk voorbeeld van hoe pub sc is
    maar ik geef niemanddiejijkent gelijk we moeten wat minder bitchen op welke brommers we rijden ( muv scooterhaat )
    het is bijna hetzelfde als fanboys die lopen de huilen over welke console beter is
      donderdag 19 juli 2007 @ 17:15:13 #230
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51631947
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 17:12 schreef mustisuc het volgende:

[..]

het is bijna hetzelfde als fanboys die lopen de huilen over welke console beter is
    nog erger mensen die geen brommer of scooter hebben en dan in een topic lopen te posten
    happen naar de baas
    pi_51632243
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:49 schreef fs180 het volgende:

[..]

en mensen vinden je niet asociaal maar vinden je tof omdat je puch rijd

en je rijd lekker zuinig, en er staan altidj wat oudjes naar je brommer te kijken, en scooters denken altijd harder te gaan.. tot je hun voorbij komt plus je betaald geen 250 aan verzekering onderdelen kosten max 170 voor de snelste 75cc
    ik heb een verzekering van 100 euro.. daar ga je..
    [/quote]
      donderdag 19 juli 2007 @ 17:31:17 #232
    106302 mustisuc
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_51632389
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef Hijacking het volgende:

[..]

nog erger mensen die geen brommer of scooter hebben en dan in een topic lopen te posten
    je denkt dat ik er geen heb? en hier maar kom zeiken?
    of doelde je niet op mij?
    pi_51632485
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef Hijacking het volgende:

[..]

Hey niet zo he! Ik zag dit topic eerst!
    pi_51632526
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 17:26 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Hang nou alsjeblieft niet de wijsneus uit, aangezien je dan hard op je bek gaat, zoals we al eerder hebben gezien.

Hij uit een statement, een voorbeeld.

Voor Puch's betaal je minder dan 100
    pi_51632979
    Ik betaalde wel 300 nog wat.
    pi_51633066
    Ohja All-Risk is voor mietjes. En nou niet met dat ja-maar-ik-heb-een-brommer-van-3000-euro aan komen zetten.
    pi_51633102
    Ik had WA.

300 voor WA, terwijl ik niet eens in een risico gebied woon ofzo.. Wtf.
    pi_51635184
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 17:55 schreef no1uknow het volgende:
    Ohja All-Risk is voor mietjes. En nou niet met dat ja-maar-ik-heb-een-brommer-van-3000-euro aan komen zetten.
    Ja maar ik heb wel een brommer van 2960 euro.
    pi_51637435
    90 euro, in een stad, 18 jaar. Pwn.
    pi_51641723
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 19:13 schreef Ipho het volgende:

[..]

Ja maar ik heb wel een brommer van 2960 euro.
    .. Wie koopt er ook een scooter voor 3k?

ff dealer geweest voor nieuwe membraanplaatjes.. k had alu dingen zijn krom als een gek..

o ja.. en begrensde scooters zuigen 50 gaat nog wel.. maar 70 maakt ie overtoeren als hell Moet er dus ook nog een prop in

En met vario ga ik alsnog 70 Hier word je toch schijtziek van

Komt wel.. probleem oplossen, 60 laten draaien.
    Gewoon de juiste prop erin dat ie niet hoger toeren maakt als dat zn hoogste koppel ligt Of er net iets overheen Komt goed

[ Bericht 59% gewijzigd door Sjibble op 19-07-2007 22:21:43 ]
    [/quote]
    pi_51641876
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:15 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Mensen die er wel geld voor over hebben?
    pi_51641886
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:15 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ja, mijn brommer daar in tegen was het dik waard.
    pi_51642070
    Sjibble, als iedereen zoals jou zou denken zou jij nu geen tweedehands scooter hebben, denk je niet?
    pi_51642071
    Nou, in ieder geval koop ik geen scooter voor boven de 1200 euro als ik weet dat ik op mn 18de een motor wil kopen
    [/quote]
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:12:05 #245
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51644257
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef mustisuc het volgende:

[..]

je denkt dat ik er geen heb? en hier maar kom zeiken?
    of doelde je niet op mij?
    nee op demitri die gast is focking tuig

edit die mt5's met kentekens liggen goed in de markt
    zie gare bakken al voor 550 weggaan miss kan ik straks nog een beetje quite spelen met die van mij
    happen naar de baas
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:21:28 #246
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51644677
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 14:07 schreef mustisuc het volgende:
    je hebt het nu over scooters dus
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:22:46 #247
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51644730
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:10 schreef mustisuc het volgende:

[..]

ik weet wel hoe hard een scooter kan maar vroeg me gewoon af hoe hard de jouwe ging aangezien jij zei "en scooters denken altijd harder te gaan.. tot je hun voorbij komt" maar dat was algemeen bedoeld zeker?
    nu 50 ofzo0 maar heb hem afgevoerd, ging eerst 75, en dan met een heerlijk powerband waar geen scooter tegen op kan
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:24:37 #248
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51644814
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 17:26 schreef Sjibble het volgende:

[..]

mijne sis 30 euro per jaar .. daar ga jij
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:29:30 #249
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51645007
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:23 schreef Sjibble het volgende:
    Nou, in ieder geval koop ik geen scooter voor boven de 1200 euro als ik weet dat ik op mn 18de een motor wil kopen
    maar een 197309cc mhrrr malossie scooter is toch veel sneller als een mtoor?
    pi_51645308
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:23 schreef Sjibble het volgende:
    Ik ook als ik 18 ben maar hoefde ik geen brommer voor 1200 euro voor te kopen.
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:42:02 #251
    106302 mustisuc
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_51645470
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:21 schreef fs180 het volgende:

[..]

je hebt het nu over scooters dus
    ja, tenzij jij een link hebt naar een scootertopic?
    maargoed, voor mij valt het allemaal onder 1 ding, scooters brommers ed
    pi_51646143
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:34 schreef no1uknow het volgende:

Tja, vroeger was het nog leuk, tot iemand hier iets tegen mij ontwikkelde ómdat ik een tzr heb, nou nou nou..
      vrijdag 20 juli 2007 @ 00:13:41 #253
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51646372
    oh, ik dacht dat ie ban was omdat je altijd wat op mn puch te zeiken had, en dat is een jointje draai
      vrijdag 20 juli 2007 @ 00:19:47 #254
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51646550
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:42 schreef mustisuc het volgende:

[..]
    maargoed, voor mij valt het allemaal onder 1 ding, scooters brommers ed

3 gelijkenissen
    - kenteken
    - helm
    - gaan stnd 45-50
    happen naar de baas
    pi_51646555
    Neuh, jij was altijd maar lekker denegerend t.o.v mijn brommer, ik niet over de jouwe in eerste instantie.
      vrijdag 20 juli 2007 @ 00:26:38 #256
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51646740
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef PallominnoX het volgende:
    Neuh, jij was altijd maar lekker denegerend t.o.v mijn brommer, ik niet over de jouwe in eerste instantie.
    ey zoek je ruzie ik ben nooit denigeren geweest
    happen naar de baas
    pi_51646789
    Nee, dat was tegen FS. Jij hebt voor zover ik me kan heugen geen woord gerept over mijn brommah, jewaids
      vrijdag 20 juli 2007 @ 00:31:06 #258
    106302 mustisuc
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_51646878
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef Hijacking het volgende:

[..]

3 gelijkenissen
    - kenteken
    - helm (tenzij je zo'n mooie blauwe plaat hebt )
    - gaan stnd 45-50
    - hebben 2 wielen
    pi_51647048
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 00:28 schreef PallominnoX het volgende:
    Nee, dat was tegen FS. Jij hebt voor zover ik me kan heugen geen woord gerept over mijn brommah, jewaids
    Ik spit die teksten over die focking tzr jij weet
    pi_51647055
    kom niet haten in die brommer topic dan nerds
      vrijdag 20 juli 2007 @ 00:54:45 #261
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51647478
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 00:31 schreef mustisuc het volgende:

[..]
    dat zijn er 4
    happen naar de baas
    pi_51647583
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 00:54 schreef Hijacking het volgende:

[..]

dat zijn er 4
    wat loop je nou te haten dan makker.
    pi_51647592
    ik ga pitten zwaar kansloze gasten hierow
    pi_51648103
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef fs180 het volgende:

[..]

nu 50 ofzo0 maar heb hem afgevoerd, ging eerst 75, en dan met een heerlijk powerband waar geen scooter tegen op kan
    vario eunt jou

O ja, op mn werk heeft een vriend een nieuwe snorbrommer gekocht..
    een Kymco DJ.. ding gaat 65.. dezelfde dag rollerbank met motoragentjes

[ Bericht 19% gewijzigd door Sjibble op 20-07-2007 01:25:41 ]
    [/quote]
    pi_51648712
    Goed batty-boys, ik ga pitten, morgen op vakantie, allemaal homies met sc00tz alleuhz.

Ik wens jullie een prettige nacht.
      vrijdag 20 juli 2007 @ 02:09:18 #266
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51649071
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 01:20 schreef Sjibble het volgende:

[..]

vario eunt jou

O ja, op mn werk heeft een vriend een nieuwe snorbrommer gekocht..
    een Kymco DJ.. ding gaat 65.. dezelfde dag rollerbank met motoragentjes
    ik ga je terugeunen met mn andere nlok
    pi_51649243
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 02:09 schreef fs180 het volgende:

[..]

ik ga je terugeunen met mn andere nlok
    whehehe, Mina blok onder een schakelframe lassen?
    ik trek je eruit met mn 50std binnenkort als ik klaar ben met mn scoot
    [/quote]
      vrijdag 20 juli 2007 @ 02:29:26 #268
    106302 mustisuc
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_51649299
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 02:22 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Niets is blijkbaar te gek
    Het is welliswaar geen schakelbrommer maar 't gaat om het idee

pi_51654555
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 02:29 schreef mustisuc het volgende:

[..]

[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07295/21400_10.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
    die uitlaat
    pi_51654652
    quote:

[..]

Houd een keer je bek met ik trek die er uit hem er uit. Trek jij je er savonds op af als je snel optrekt of wat? Het boeit ons ten eerste niet en ten tweede ik heb een filmpje van je gezien wat jij toen vond dat je snel op trok. Nou en al is het dat + een keer zo snel stelt het nog niets voor.
      vrijdag 20 juli 2007 @ 11:40:50 #271
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51655303
    quote:

[..]

iedereen trekt me eruit.. logisch, mijn vermogen komt pas los bin 60kmu, maar dat is nietuurlijk niet stoer he
    owja, met mn fiets trek ik je er keihard uti
    pi_51656469
    EeJ AlLesS GoEDd OuWeE???!!111111
    pi_51657807
    Verzekering opgezegd.. kreeg nog 150 euro terug ofzo..

Moest trouwens 230 per jaar betalen, dus geen 300 wat ik dacht..
      vrijdag 20 juli 2007 @ 13:16:32 #274
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51658537
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 02:29 schreef mustisuc het volgende:

[..]

[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07295/21400_10.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
    haha die uitlaat gaat dus voor geen meter lopen
    zoee'n omgelaste scooter uitlaat is veels te hoogtoerig
    happen naar de baas
    pi_51662743
    ik reed gister achter een citta.
    trilt voetstepje er van af. Das rubber en sprong dus zo loller van af de grond tegen me helm kk citta's
      vrijdag 20 juli 2007 @ 15:17:46 #276
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51663082
    haha ik een keer was pimp daddy cool beetje springen over drempels in de hoed ( nee geen jumpstylo ) ik rij zo zie een stel wijfen spring over die drempel schiet mn tank dop er af ving ik hem op in de lucht die wijfen trokken echt zo'n wtf kop
    happen naar de baas
    pi_51664854
    Zeker zo'n puch dop die je er los in schuift?
    pi_51665706
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 15:17 schreef Hijacking het volgende:
    haha ik een keer was pimp daddy cool beetje springen over drempels in de hoed ( nee geen jumpstylo ) ik rij zo zie een stel wijfen spring over die drempel schiet mn tank dop er af ving ik hem op in de lucht die wijfen trokken echt zo'n wtf kop
    Whaha pimp daddy cool
    pi_51665753
    IK GA JULLIE MISSEN GABBERTJE
    pi_51665783
    pi_51665792
    13.gif
      vrijdag 20 juli 2007 @ 17:27:24 #282
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51667884
    ik weet al hoe de volgende tt gaat heten

Brommerts #123 Waar iedereen feest viert nu ipho weg is
    happen naar de baas
      vrijdag 20 juli 2007 @ 17:28:03 #283
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51667905
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 16:05 schreef Geqxon het volgende:
    Zeker zo'n puch dop die je er los in schuift?
    haha een mt5 tankdop maar die knop is een beetje naar zn mallemoer
    happen naar de baas
      vrijdag 20 juli 2007 @ 17:29:07 #284
    106302 mustisuc
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_51667940
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 17:27 schreef Hijacking het volgende:
    ik weet al hoe de volgende tt gaat heten

Brommerts #123 Waar iedereen feest viert nu ipho weg is
    nog maar 17 posts
    pi_51667993
    16 hoor
    VOLGENDE WEEK KRIJG IK LOON EN HOPELIJK OOK EEN NIEUWE BROM!!! !*O*
    jongens zoek es een mooie sm van internet af voor mij
    ik zie door de brommers de weg niet meer
      vrijdag 20 juli 2007 @ 17:35:56 #286
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51668128
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 17:30 schreef Ferrox het volgende:
    16 hoor
    VOLGENDE WEEK KRIJG IK LOON EN HOPELIJK OOK EEN NIEUWE BROM!!! !*O*
    jongens zoek es een mooie sm van internet af voor mij
    ik zie door de brommers de weg niet meer
    koop je zelf een toffe brommert en maak er zelf sm van
    kun je hem nog altijd daarna weer in orri staat zette n
    happen naar de baas
    pi_51670836

Ik ga jullie missen maar ik vertrek nu naar frankrijk

kusjes hartjes
      vrijdag 20 juli 2007 @ 19:12:06 #288
    106302 mustisuc
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_51670901
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 19:10 schreef Ipho het volgende:

Ik ga jullie missen maar ik vertrek nu naar frankrijk

kusjes hartjes
    massol veel plezier je zal gemist gaan worden
    pi_51671479
    Doei Ipho!

Have fun! Ik zal wel een rondje maken op je derbi, zodat ie beetje warm blijft.
    pi_51671628
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 15:17 schreef Hijacking het volgende:
    Jezus die post hardop lachen

Pimp daddy
    hoed
    jumpstylo
    wtf kop
    pi_51671686
    Ik zou Hijacking wel is in het echt willen ontmoeten
    pi_51671710
    Ik moest juist lachen om tank dop.

Nee ma volgensmij is het echt zo'n typische boer.
    pi_51671737
    'Jajong, gister nog skon op mienne emte gereeje, boh die was nat zeg!'
      vrijdag 20 juli 2007 @ 20:11:21 #294
    106302 mustisuc
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_51672739
    Hebben die lijnen in de OP nog een doel trouwens of mag ik mezelf er gewoon ergens tussen drukken?
    pi_51673531
    Neuh stop jezelf er maar gerust tussen hoor.
      vrijdag 20 juli 2007 @ 20:40:34 #296
    106302 mustisuc
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_51673637
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 20:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
    Neuh stop jezelf er maar gerust tussen hoor.
    oki thnx
      vrijdag 20 juli 2007 @ 23:21:38 #297
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_51678980
    mits pic
      zaterdag 21 juli 2007 @ 00:19:07 #298
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51681131
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 19:36 schreef no1uknow het volgende:
    Ik zou Hijacking wel is in het echt willen ontmoeten
    Kom naar de zwarte cross biertje drinken
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 19:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
    Ik moest juist lachen om tank dop.

Nee ma volgensmij is het echt zo'n typische boer.
    haha nee gek ik woon bijna in het centrum van enschede
    al ben ik niet vies van boeren tent feesten en boeren brommers
    happen naar de baas
      zaterdag 21 juli 2007 @ 00:21:13 #299
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_51681210
    3
    happen naar de baas
      zaterdag 21 juli 2007 @ 00:21:32 #300
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?