je moeder aan de poederquote:Op maandag 9 juli 2007 21:27 schreef Hardrebel het volgende:
volgens mij gaat dit niet over brommers maar over motoren. een brommer van 1200cc ...
Ja je hebt ook echt een crosstuur, geen clip-ons.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:46 schreef Geqxon het volgende:
De GPR Nude ziet er vrij hoog uit, en volgens mij zit je ook goed rechtop. En ook het beschermkapje onderop voor het blok. Ziet er ietwat crosserig uit
koekblikekr?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:27 schreef Hardrebel het volgende:
volgens mij gaat dit niet over brommers maar over motoren. een brommer van 1200cc ...
gay.. op een puch is het teminste stoerquote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Lol, alpinestar motorpak op TZR.![]()
neem een sm, racer is meer als je voor je lol rijd, anders moet je uitkijken waar geen drempels en grind enzo ligt erg vervelendquote:Op maandag 9 juli 2007 20:18 schreef Ferrox het volgende:
Ik heb op beide wel es gereden, sm/racer
maar dat is alle 2 al weer een poos geleden.
Die racer was toen ik nog maar net 15 was, en die sm een half jaar geleden ofzo van een jongen bij mij op school
ze hebben beide hun charmes..
racer
+snelheid
+lijkt op een motor
-soms oncomfortabel
-niet alle paden zijn begaanbaar
sm
+snelheid ook wel
+comfort
+goede begaanbaarheid van bijna alle paden
-niet het geluid van een racer
-niet het buikschuiver-imago, wat in mijn omgeving nogal heerst
Een puch (met 3.7 pk) is per definitie niet stoer.quote:
Als je dan voor een racer gaat kun je 't beste voor een TZR gaan. Die is best wel heul grootquote:Op maandag 9 juli 2007 23:17 schreef Ferrox het volgende:
hoe krijg je dat dan voor elkaar?
en ik ben vrij lang, dus ik vrees dat het een sm gaat worden...
Ongeluk enzo .:Pquote:Op maandag 9 juli 2007 23:17 schreef Ferrox het volgende:
hoe krijg je dat dan voor elkaar?
en ik ben vrij lang, dus ik vrees dat het een sm gaat worden...
ajoow.. een andere poortmapquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef Gibeon het volgende:
Tuurlijk, het is wel oud maar toen was alles nog degelijk.
Heb er door een goeie tuner (LVS) een andere poortmap in laten zetten. Loopt nu 65, wind mee of wind tegen. dus twv kan ietsie zwaarder. En ik trek er heel veel nieuw spul uit.
Zit nu ook 15mm ipv 10(!) op en luchtfilter iets aangepast.
Hoop dat er ooit nog elec ontsteking op komt, is nu puntjes.
hij bedoelt dat die gast zn cilinder heeft aangepast naar een poortmap die bekend is onder tunersquote:
geef maar toe je zit op tweakersquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef Geqxon het volgende:
Portmapping doe je toch op je internetrouter?
gewoon laten tunen ja.. maar andere poortmap erinquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:56 schreef Hijacking het volgende:
[..]
hij bedoelt dat die gast zn cilinder heeft aangepast naar een poortmap die bekend is onder tuners
of niet ?[afbeelding]
met zn 3,5 pkquote:
Dat ding is 1 en al nadeel, vario is om jouw cilinder continu op koppelmoment laten draaien, maximaal vermorgen, nu zorg je ervoor dat jij eff met je handige handjes dat hele gebeuren op de kop zetquote:Op woensdag 11 juli 2007 04:31 schreef Sjibble het volgende:
Semina Sequence...
Schakelsysteem voor scooters (vario), gedaan met knoppen en aantal versnellingen zijn in te stellen etc..
Is dit wat leuks en handigs? Of is dit troep?
Hoe zit het met prestaties? Prestatieverlies in %? (Ik neem aan dat als je van vario naar schakel gaat je prestatie's wel omlaag gaan)
Hoe lang gaat dat ding mee?
Bij voorbaat wil ik zeggen dat ik mn scooter max 60 km/h wil laten lopen... tevens wil ik er een vertanding van 12x60 in gooien (gewoon erg licht) dus zal mn powerband wel wat groter worden?
Maar is dit ding leuk en verliest het niet teveel vermogen? (met mn huidige vertanding)
En hoe zit het als ik er hele lichte vertanding in doe? ( wat ik sowieso wil doen).
Is niet bedoeld om er mee te racen.. straatgebruik enzo.. op de ROC staat de popo wekelijks ofzo heb ik gehoord
is het wat? Voordelen? Nadelen?
Maar het is zo verleidelijk!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 04:38 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Dat ding is 1 en al nadeel, vario is om jouw cilinder continu op koppelmoment laten draaien, maximaal vermorgen, nu zorg je ervoor dat jij eff met je handige handjes dat hele gebeuren op de kop zet
Je kunt overigens niet een grotere vertanding nemen dan je std, of je moet die van een ac snor blok vinden, geloof dat die iets korter zijn, het scheelt niet veel, hoe dan ook, je gaat een bult overtoeren maken waar je u tegen zegt
Ik zag vanavond ook iets leuks btw, ik reed naar een stel vrienden toe, kwam er een of andere brakke 400 of 600cc voorbijzetten met iemand erop met lang haar en een potje op z'n kop, ding kwam mij met moeite voorbij(serieus) en toen hij afremde begon dat hele ding serieus gigantisch te schokken![]()
Ik moet sowieso een langere vertanding hebben, dit rijdt heel nerveus, ik draai bijna 12.000 toeren op topsnelheid, iets minder dan 100km op een autoteller..
Denk dat ik 13/47 nodig heb.![]()
die vuistregel wil ik dan wel es brekenquote:Op woensdag 11 juli 2007 05:13 schreef PallominnoX het volgende:
Je probleem is echter, je kan wel een mongolen varioring erin rossen, jouw cilinder gaat alleen maar meer toeren maken hoor.
Met een lichtere (eind)vertanding alleen maar meer! Je trekt wel harder op ja, zeker icm een kleiner achterwiel, maar je gaat gewoon ongelovelijk veel overtoeren maken, héél slecht voor je cilinder.
Als je into electronica bent kun je echter wel gaan kijken naar een begrenste cdi, maximaal aantal toeren bv. Alleen dan kan je als een mongool optrekken zonder overtoeren, zie het zo, ik heb precies hetzelfde
Als ik een kinderfiets vertanding, laten we zeggen 10/60 erop monteer, ga in in 1 maar 5 kilometer per uur, in de 2 misschien 15 etc etc, op top rijd ik dan 60, maar ik heb zoveel vermogen over dat hij ver en dan ook ver zijn grens overgaat, ik kan hem dan zo de toerenteller uitrekken, de nieuwe tzr's hebben precies dat, maar wel een cdi begrenzer, die trekken dus ook echt heel snel op.
Wat jij moet doen is zoeken of jij een cdi begrenzing kan maken, je ontkomt niet aan overtoeren.
De algehele vuistregel blijft toch van toepassing, wil je hard optrekken, zul je hard rijden.![]()
Weet je.. zo slecht is dat idee nog nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:26 schreef fs180 het volgende:
het is een automaat dus hij kan een ander epijp nemen die hem begrenst op zn toeren en dus al zn vermogen onderin afgeeft
whehequote:enne.. kenker wat ben ik blij dat ik puch rij en geen sco0tah of zon roze bril opheb dat ik denk sneller te zijn dan een motor die ik toevallig een keertje inhaal
Die toerenbegrenzer molt je onsteking. En een uitlaat die onderin vermogen afgeeft icm een cilinder die dat niet doet loopt beroerd. Plus dat je cilinder toch wel toeren gaat makenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:27 schreef Sjibble het volgende:
[..]
die vuistregel wil ik dan wel es breken![]()
BTW.. als de overtoeren het enige probleem is.... Ik kan in de stad 8km hier vandaan een toerenbegrenzer halen voor 12 euro en heeft 12 toerental standen
Probleem opgelost? Maar ik kan dan toch ook sowieso een goede afstelling vinden waar de toeren precies in zn koppel zullen zitten (pokkewerk lijkt me) en de begrenzer gebruiken voor vooral topsnelheid? Aldus tegen overtoeren...
Ik kan in ieder geval een redelijke toerenbegrenzer halen.. Dan in het probleem toch grotendeels opgelost of niet?
Is niet makkelijk, maar het kan wel. Je hebt alleen een tandartsboortje nodig en verstand. (vooral dat laatste)quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
gewoon laten tunen ja.. maar andere poortmap erinzou wel makkelijk zijn
![]()
Ik haalde de 50 met m'n 1,9 pk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:15 schreef fs180 het volgende:
en jochie, wedden dat jij de 30 nieteens haalt met 3,5 pk![]()
Heb mijn cilinder gewoon afgewerkt met een dremel met een klein kopje erop, werkt ook prima.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:50 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Is niet makkelijk, maar het kan wel. Je hebt alleen een tandartsboortje nodig en verstand. (vooral dat laatste)
En ik kan je verzekeren, bij hogere toeren heb ik een gasreactie die je niet zou verwachten. Daarom staan ze ook nog al eens raar te kijken als ik optrek, zeker omdat ik maar 3 versnellingen heb![]()
ferrox heeft hem verkochtquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:29 schreef Gibeon het volgende:
Kan je ook doen ja, is lekker goedkoop. Maar bij de mijne heeft dat geen nut meer, is al best ver opgefokt. Als ik het echt wil kan het wel natuurlijk, maar dan gaat de helft van m'n mengsel zo de uitlaat in omdat de poorten al snel geopend worden.
*ziet net dat ferrox ook een zundapp heeft*
kheb em net verkocht, kwas er flauw vanquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:29 schreef Gibeon het volgende:
Kan je ook doen ja, is lekker goedkoop. Maar bij de mijne heeft dat geen nut meer, is al best ver opgefokt. Als ik het echt wil kan het wel natuurlijk, maar dan gaat de helft van m'n mengsel zo de uitlaat in omdat de poorten al snel geopend worden.
*ziet net dat ferrox ook een zundapp heeft*
WHAHAHA VERTEL xD WHAHAHAquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mijn SMT is total.
Ja nu al.
Kerel z'n fout.
lambal.. jij vraagt aan mij een lijst van scooteriuitlatenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Weet je.. zo slecht is dat idee nog nietLijstje van goeie uitlaten?
Ik heb nu Technigas next.. trekt pas echt op hoge toeren.. en ik heb een STD gietijzer cilinder 200km oud.. (rijd ook niet harder als 80.. wtf?!)
[..]
whehe
geef je minder gasquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:30 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Die toerenbegrenzer molt je onsteking. En een uitlaat die onderin vermogen afgeeft icm een cilinder die dat niet doet loopt beroerd. Plus dat je cilinder toch wel toeren gaat maken
En ik voel me inderdaad beter dan die motorrijderMet lang haar, potje op je kop en een rammelmotor ben je niet stoer, bovendien schud mijn vehikel niet als ik goed hard in de ankers ga.
Maar weet je wat dan wel zo was, hij stak zijn duim op, omdat de meeste motorrijders weten wat mensen zoals ik ook echt motor gaan rijden, van zulke vriendelijkheid kan ik van jou niet spreken, verheven kwal![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:30 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Die toerenbegrenzer molt je onsteking. En een uitlaat die onderin vermogen afgeeft icm een cilinder die dat niet doet loopt beroerd. Plus dat je cilinder toch wel toeren gaat maken
En ik voel me inderdaad beter dan die motorrijderMet lang haar, potje op je kop en een rammelmotor ben je niet stoer, bovendien schud mijn vehikel niet als ik goed hard in de ankers ga.
Maar weet je wat dan wel zo was, hij stak zijn duim op, omdat de meeste motorrijders weten wat mensen zoals ik ook echt motor gaan rijden, van zulke vriendelijkheid kan ik van jou niet spreken, verheven kwal![]()
je snapt de grap nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:50 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Is niet makkelijk, maar het kan wel. Je hebt alleen een tandartsboortje nodig en verstand. (vooral dat laatste)
En ik kan je verzekeren, bij hogere toeren heb ik een gasreactie die je niet zou verwachten. Daarom staan ze ook nog al eens raar te kijken als ik optrek, zeker omdat ik maar 3 versnellingen heb![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:06 schreef no1uknow het volgende:
Pallo, misschien wilde die motorrijder niet stoer zijn/doen.
Jij bent hier de enige die dat probeert te zijn met je almachtige TZR.
En Sjibble, maak is een grafkist van je scooter
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:26 schreef Ipho het volgende:
Wat loopt iedereen op elkaar te kankeren dan?
Er word hier gehaat
neem een dunne bohct, trek je beter met lagere topquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:56 schreef Sjibble het volgende:
Onze Ludix'jes gaan 50 met alleen varioring.. geen prop niks..
Gewoon toeren begrenst.. gaan toch ook niet naar de tering?
Gewoon propje erin tegen overtoeren..
Vast wel een oplossing.
tuulk weet die hoe een 2 takt werktquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
neem een dunne bohct, trek je beter met lagere top
weet je uberhautop hioe een 2t werkt?
Na het tanken even met een digitale bandenpomp oppompen, staan ze precies op de goede spanning.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:15 schreef Ipho het volgende:
Kan ik ook stikstof in mijn brommer banden dooen (lees: Latendoen)
Schijthekel aan ik wil gewoon altijd me banden op de juiste spanning hebben lel.
Hij probeert me ook te naaien...quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:20 schreef PallominnoX het volgende:
Hoezo reageer je 2 keer op dezelfde reactie FS? Zie je weer eens dubbel?
In ieder geval, met een prop in je bocht ga je alleen maar vermogen verliezen..
dikek bocht is meer vermogen ja, maar met een lange dunne Kun je best evenveel vermogen of meer krijgemquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:20 schreef PallominnoX het volgende:
Hoezo reageer je 2 keer op dezelfde reactie FS? Zie je weer eens dubbel?
In ieder geval, met een prop in je bocht ga je alleen maar vermogen verliezen..
Is een onderlangse uitlaat geile spons.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:19 schreef fs180 het volgende:
mooie pijp, niet erg lang he? en maar suffe powerband maar okay
Waarom moet een uitlaat lang wezen natte vaatdoek.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:43 schreef fs180 het volgende:
ja err dus
Weet er nog 1 2e hands.. en volgensmij heeft die korte stinger, vink mooier dan lange stinger, wat die op jouw plaatje heeft.quote:
Ik weet ook niet hoe ik ze er op kan krijgen spreek me ff op msn aan danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Weet er nog 1 2e hands.. en volgensmij heeft die korte stinger, vink mooier dan lange stinger, wat die op jouw plaatje heeft.![]()
maat had nog een accu liggen 12 volt 80 ampere genoeg voor 14quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:16 schreef Gibeon het volgende:
je kan ook mindere kwaliteit zoeken voor 15 euro, maar veel ver lager zal het niet lukken. Anders ga je toch lekker batterijen solderen
Ook daaromquote:Op zondag 15 juli 2007 02:59 schreef Geqxon het volgende:
Zijstandaard is makkelijk. Aan komen rijden, remmen, met je hak het standaard uit en afstappen.
gepiep in remmen = vaak versleten blokjes?quote:Op zondag 15 juli 2007 03:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik was daarnet even zonder helm gaan rijden, en het gepiep van mijn remmen is zonder helm meer een soort van gekrijs. Maandag hem voor dat + mijn koppeling maar even wegbrengen.
Als ik mijn koppeling en remblokjes ga vervangen ben ik toch al snel een uurtje of vier verder (inclusief het halen van onderdelen, testrondjes, rammeltjes vervangen), met de kans dat het toch niet helemaal lekker loopt. Ik kan ook gewoon vier uurtjes naar kantoor gaan, en meer dan genoeg geld voor een reparatie verdienenquote:Op zondag 15 juli 2007 05:23 schreef Sjibble het volgende:
[..]
gepiep in remmen = vaak versleten blokjes?
Waarom zou je daar 20 euro extra voor uitgeven?
Vervang ze zelf, denk 30 minuten werk, 20 euro bespaart
Als een brommerrijder van 16 jaar (of iets ouder) moet je toch wel het standaard onderhoud kunnen verrichten zoals remblokjes vervangenvind ik
Daarom doe ik alles zelf (ik monteer alles goed.. alleen ik breng het door mn rijgedrag naar de tyfus)
Ik breng me brommer ook gewoon weg met dat soort dingen.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik mijn koppeling en remblokjes ga vervangen ben ik toch al snel een uurtje of vier verder (inclusief het halen van onderdelen, testrondjes, rammeltjes vervangen), met de kans dat het toch niet helemaal lekker loopt. Ik kan ook gewoon vier uurtjes naar kantoor gaan, en meer dan genoeg geld voor een reparatie verdienen
En ja fs180, zelf aan je brommer knutselen is erg stoer. Maar als je je brommer als woon-werk paard gebruikt, hij het elke dag moet doen, en je brommer er voor zorgt dat je lekker verdiend, dan breng ik hem gewoon weg
nja, trommelrem is wat lastiger jaquote:Op zondag 15 juli 2007 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Daarnaast heb ik niet eens een tang om mijn remveertjes los te krijgen, dat kost ook nog eens ¤¤¤
En nee, met een normale tang ben je daar zo een half uur mee verder.
Enige kunst bij schrijfremmen is het voorwiel er weer goed in krijgen met de schrijfrem tussen de blokjesquote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef Gibeon het volgende:
Ik dacht juist dat schijfremmen lastiger waren. Trommelremmen had ik met een kwartiertje uit elkaar (voor+achter) Zonder tangetje of iets. Maarja, dat bestond vroeger vast nog niet
trommel is makkelijkerquote:Op zondag 15 juli 2007 14:52 schreef Sjibble het volgende:
[..]
nja, trommelrem is wat lastiger ja
K dacht schrijfremmen![]()
jiji nicasealdquote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef PallominnoX het volgende:
Ik pleeg bijna al het onderhoud zelf.. kan makkelijk zat, alleen honen kan ik niet, maar dat hoef ik ook niet te kunnen
Gilardoni 2 is inderdaad aluminium, maar ik heb nog nooit een warmloper danwel vastloper gehad, mag ik dat meemaken ga ik voor 80cc.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef Gibeon het volgende:
Al een keuze gemaakt?
Vast weer een Zündapp Derbi, onverslijtbaarMijne is te koop...
geil?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef Ipho het volgende:
http://www.josdijkman.nl/sendadrd.html
Heb je zo iets geils ooit gezien?
turks gezicht en koorts lipquote:Op maandag 16 juli 2007 00:53 schreef Geqxon het volgende:
http://www.josdijkman.nl/images/milaan2006/DSC08378.jpg
Wat een intens geil breezermokkel.
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:07 schreef Hijacking het volgende:
[..]
turks gezicht en koorts lip
daar word ik niet vrolijk van![]()
Ik blijf het niet herhalen maar je gaat geen autowheelies met 50cc maken en 50 rijdenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:17 schreef Sjibble het volgende:
ja dan nog.. of niet..
mja.. nicacil (hoe je het ook noemt) heb ik dus naar de tering gereden en een vastloper gehad.. blijkbaar, niks van gemerkt
.
Ik moet mn scootert ook afvoeren naar 50 km/h
Die vieze joden hierzo hebben zelfs ene Flow-controle, daarmee kunnen ze kijken of je een begrenzer hebt op je CDI
Dus ben ik nu lekker bezig met pure trekkracht en pk's op het achterwiel
Zolang ik autowheelies kan bakken en ik niet harder ga als 50 kunnen ze me niks maken.
Het is alleen rollerbank anyway.. t is niet dat er echt een agent op gaat rijden en zegt dat ie te hard optrekt ofzo.. anders zeg ik wel dat ik em zo 2dehands kochtStomme wouten, jeweet
Whehehehe
Nee precies WHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik blijf het niet herhalen maar je gaat geen autowheelies met 50cc maken en 50 rijden![]()
En nu is die slecht zichtbaar ofzo?quote:
het brommerkenteken moet van beide kanten goedzichtbaar zijn en mag niet afgedekt worden met plakband oidquote:Op maandag 16 juli 2007 15:56 schreef Geqxon het volgende:
Voor de tweede maal op mijn kenteken aangesproken, dit keer door een rollerbank agent. Hoefde gelukkig niet mee, het was ook nog een jonge knaap. Gelukkig.
Weet iemand of er in het wetboek al iets over bromfietskentekens staat?
Dat mag?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:41 schreef Hijacking het volgende:
[..]
het brommerkenteken moet van beide kanten goedzichtbaar zijn en mag niet afgedekt worden met plakband oid
enigste maas in de wet is je crosser op kenteken , het kenteken helemaal onder de modder te smeren![]()
surequote:Op maandag 16 juli 2007 17:41 schreef Hijacking het volgende:
[..]
het brommerkenteken moet van beide kanten goedzichtbaar zijn en mag niet afgedekt worden met plakband oid
enigste maas in de wet is je crosser op kenteken , het kenteken helemaal onder de modder te smeren![]()
Ik lees in het hele topic maar 4/5 offtopics posts, tegenover bijna 3,5 pagina's ontopic. Moest je dit nou echt posten?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:17 schreef saaw het volgende:
ontopic blijven heren
Bij het autokenteken staat dat zo in de wet, maar ook bij een bromfietskenteken? Ik betwijl het mequote:Op maandag 16 juli 2007 17:41 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Nou, bij een Tomos zit die veer aan de zijkant.quote:
durf er wel een wedje op te gooien anders krijg je dat iedereen het kenteken aan de rechterkant doet en de politie hem slecht kan zien tijdens een achtervolging of hard weg rijden of het rijden langs een flitspaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij het autokenteken staat dat zo in de wet, maar ook bij een bromfietskenteken? Ik betwijl het me
[..]
Nou, bij een Tomos zit die veer aan de zijkant.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
Terug van weekendje belgië met me chickie.![]()
Als je kijkt hoe laks ze zijn geweest toen de brommers de autoweg op moesten, dat is 1 grote puinhoop geworden. Ik hoop dat het qua wetgeving met brommerkentekens ook zo geregeld isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:53 schreef Hijacking het volgende:
[..]
durf er wel een wedje op te gooien anders krijg je dat iedereen het kenteken aan de rechterkant doet en de politie hem slecht kan zien tijdens een achtervolging of hard weg rijden of het rijden langs een flitspaal.
mtxquote:Op maandag 16 juli 2007 23:38 schreef Hijacking het volgende:
saaw al op je tsx gereden?
ja ik doe het erom inderdaad. het gaat hartstikke goed hier, maar dat weten jullie zelf ook wel, maar het is wel belangrijk dat jullie weten dat we er nog zijn en jullie een beetje in de gaten houdenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:25 schreef no1uknow het volgende:
Ik lees in het hele topic maar 4/5 offtopics posts, tegenover bijna 3,5 pagina's ontopic. Moest je dit nou echt posten?
Zeker ook om te laten weten dat jullie nog kijken
Je doet 't erom hé
bedoel ook mtx is laat op de avondquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:10 schreef saaw het volgende:
[..]
mtx
en nee, want ik heb last van mn knie dus gaat ff niet
heb hem ook nogsteeds niet geverfd, is zo'n gedoe
hopelijk wel snel!
[..]
ja sowieso met spuitbussen, maar dat is toch ook verfquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:13 schreef Hijacking het volgende:
[..]
bedoel ook mtx is laat op de avond![]()
waarom verven een paar spuitbussen is veel makkelijker
gewoon ff schuren die handel , thinner er over + spuitbus en klaar
met kwast zie je altijd die strepen
beter maak je creatief stickers dan voor er opquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:40 schreef saaw het volgende:
[..]
ja sowieso met spuitbussen, maar dat is toch ook verf
maar ik wil een patroontje ofzo erop
ik zeg AL zou ik die maken kunnen ze me niet veel makenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik blijf het niet herhalen maar je gaat geen autowheelies met 50cc maken en 50 rijden![]()
iddquote:
Breng het dan wat andersquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:10 schreef saaw het volgende:
[..]
mtx
en nee, want ik heb last van mn knie dus gaat ff niet
heb hem ook nogsteeds niet geverfd, is zo'n gedoe
hopelijk wel snel!
[..]
ja ik doe het erom inderdaad. het gaat hartstikke goed hier, maar dat weten jullie zelf ook wel, maar het is wel belangrijk dat jullie weten dat we er nog zijn en jullie een beetje in de gaten houden
verder ben ik heel trots op jullie
Nou ik heb zovaak malossi gezien en gehoord dat ik het niet meer aankan.. en het is niet het enige beste merk..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:46 schreef PallominnoX het volgende:
Gast. Er-is-geen-kortere-vertanding-dan-standaard.
Moet ik het inspreken toevallig? Ik weet wat je wilt en wat je van plan bent, het kan niet, je gaat meer toeren maken dan Kim Holland lullen in d'r smoel heeft gehad, feit dat je malossi niet neemt om de naam() zegt ook wel redelijk wat. Je hebt alleen langere vertandingen en die zijn voor scooters met wat meer juice, omdat ze anders uit de vario lopen en dan gaan ze op de vertanding rijden, en da's niet tof.
Maar goed, je kunt het vergelijken met een schakelbrommer, als ik 11,60 neem draai ik ook absurd veel toeren, en trek goed op(ik schakel me echter wel suf, maar dat terzeide)vermogen=snelheid, als jij die regel weet te breken word je millionair want dan heb je een natuurkundige wet gekraakt.
Wil je hard rijden? Koop een roze top, 21mm, yasuni c16, overrange met deltaclutch, stel dit af en je trekt autowheelies, met een top van +- 110kmh. Ik zou dan ook voor een andere krukas gaan.
En als je achterwiel vast zit kun je de moer laten schrikken, verwarmen dus. Anders losslijpen
Dan moet je je scooter van de berg rollenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:55 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Nou ik heb zovaak malossi gezien en gehoord dat ik het niet meer aankan.. en het is niet het enige beste merk..
Mja.. blijkbaar wilde de dealer me dus naaien ofzo.. wtf.. Maar weet me te herinneren dat een gozer wel een andere primaire vertanding had die korter was.. of hij had overrange.. (moet ik even bellen, zal wel overrange zijn maar goed).
Nou.. dat word dus geen andere vertanding...(Ja op vertandingen ben/was ik nog noob)
Dan kijk ik wel verderTHX
PS: Ik wil zo hard mogelijk optrekken.. zonder 70cc e.d.. gewoon 50std.
En ik neem later een Gian. Reverse
gefeli mijn vriend.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef PallominnoX het volgende:
En vandaag ook weer voor 22 euro erin gesodeflikkert
Oh en feliciteer me, ik ben jarig.![]()
Wat niet is kan gemaakt wordenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:46 schreef PallominnoX het volgende:
Gast. Er-is-geen-kortere-vertanding-dan-standaard.
Op top ja..quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:04 schreef PallominnoX het volgende:
Sowieso zit je met ruimte, het moet allemaal aangemeten zitten anders krijg je speling en loopt dat hele boeltje in de soep
En je gaat gigantisch veel toeren maken
hij wil auto wheelie dan moet je 90ccquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Hijacking het volgende:
evo 50beter haal je gewoon een 70 beetje laten tunen en je hebt iets waar je pimp mee bent
die 70cc getuned rijden als een focking idioot
Jammerquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:14 schreef Hijacking het volgende:
ik ben bijna op mn bek gegaan met zoeeeen 70cc evo
ik ging volgas op mn achterwiel bleef mn broek haken achter een schroef ( frame racer ) toen ik met mn benen naar voren weezmaar liep gelukkig goed af
diep van binnen zou je het erg vinden want dan kun je geen dingen meer van mij stelen en als msn plaatjes gebruikenquote:
JE HEBT ME DOORquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:59 schreef Hijacking het volgende:
[..]
diep van binnen zou je het erg vinden want dan kun je geen dingen meer van mij stelen en als msn plaatjes gebruiken![]()
die komt laterquote:
deden ze bij ons op scholen ook vaak gingen ze iedereen opwachten maar dat mogen ze nu niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
die komt laterik wil niet
gaan... ik wil
optrekken
anyway, hijack.. 70cc naar school..
nou... ze komen er hier zo achter en ben ik zwaar de sjaakbij het Nova staan ze er echt vaak vlak voor het hek heb ik gehoord van een paar leerlingen daar
Mag iedereen voor ze naar huis gaan lekker op de roller
![]()
Wat je maar leuk vindquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:33 schreef Geqxon het volgende:
Rollerbanken FTW.
Val dood zaadwater drinkende berg-trol.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:33 schreef Geqxon het volgende:
Rollerbanken FTW.
Dat is dan toch je eigen domme schuld?quote:Op donderdag 19 juli 2007 04:26 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Val dood zaadwater drinkende berg-trol.
Ik heb al 3 keer op zo'n *!@$& ding gestaan en elke keer 100 euro + !
Oh, als ik niet meerdere malen weggereden was van auto's en 1 keer een motor had ik er wel vaker op gestaan.
Maar goed, ik heb dan ook een machine met redelijk veel vermogen.
toen waren ze afgeschaft piemelquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:02 schreef Hijacking het volgende:
een maat van mij reed 3 maand lang met zn 70cc evo rond ook gewoon vaak door het centrum![]()
]quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:11 schreef mustisuc het volgende:
[..]
deden ze bij ons op scholen ook vaak gingen ze iedereen opwachten maar dat mogen ze nu niet meer![]()
maar het ligt ook vaak aan de plaats waar je woont of ze je gauw pakken of niet
als je later groot bent mag dat ivoquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:15 schreef Ipho het volgende:
IK WIL JOU ZIJN.
hebv dr ook nu 3 a 4 keer op gestaan, en geen boete, nog nooit niet, met al hetgeld wat je in je ding gestopt hebt aan boets kon je nu een mooie puch kopen en geef boetes krijgenquote:Op donderdag 19 juli 2007 04:26 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Val dood zaadwater drinkende berg-trol.
Ik heb al 3 keer op zo'n *!@$& ding gestaan en elke keer 100 euro + !
Oh, als ik niet meerdere malen weggereden was van auto's en 1 keer een motor had ik er wel vaker op gestaan.
Maar goed, ik heb dan ook een machine met redelijk veel vermogen.
Sterker nog jij verdient een standbeeld!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:13 schreef Sjibble het volgende:
Selektvracht/Sc00tp4rts zuigt..
Maandagochtend verzonden... donderdagmiddag nog niet binnen...
Ik betaal rembours.. waar blijven die homo's?
Je bedoelt daar mee; Ik kom dur nu aan?quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:23 schreef Ipho het volgende:
[..]
Je bedoelt daar mee; Ik kom dur nu aan?![]()
en mag je doorrijden bij controlesquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja maar dan reed je wel puch.
Hé.
Ik bedoel maar.![]()
en mensen vinden je niet asociaal maar vinden je tof omdat je puch rijdquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja maar dan reed je wel puch.
Hé.
Ik bedoel maar.![]()
Dus je zegt dat een scooter sneller kan, terwijl je niet weet hoe hard een scooter gaat?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:07 schreef mustisuc het volgende:
alleen jammer dat die dingen zo lelijk zijn en je ze ook niet mooi kunt makenen een scooter kan echt wel sneller hoor ;p (hoe hard kun je nu met dat ding?)
ik weet wel hoe hard een scooter kan maar vroeg me gewoon af hoe hard de jouwe ging aangezien jij zei "en scooters denken altijd harder te gaan.. tot je hun voorbij komt"quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus je zegt dat een scooter sneller kan, terwijl je niet weet hoe hard een scooter gaat?
Anyhow, een Puch heeft imho een veel betere zithouding voor het echte scheurwerk. Een scooter, daar zit je op, een puch, daar zit je tenminste "in".
pub slowchat dat is pas stoerquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:34 schreef no1uknow het volgende:
Beetje trieste toestand hier. Brommerrijders die elkaar (op merk) af gaan (zitten) maken.
Dit is ook geen topic meer waar ik graag naartoe ga
Moet je luisteren, dit heeft eigenlijk helemaal niks te maken met jou puch-scooter toestand, jij kan er in ieder geval weinig aan doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:36 schreef mustisuc het volgende:
De vriendelijkheid![]()
mag ik ook een keer een foutje maken?![]()
Heb je hem weer met zijn liszzle.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Hijacking het volgende:
[..]
pub slowchat dat is pas stoer
[dork]liszzle wil je met mij trouwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/dork]
[lisszlle]jah ik wil wel met je trouwen![]()
![]()
[lisszlle]
haha vergeef me maar ik vind dat altijd een masterlijk voorbeeld van hoe pub sc isquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zijn liszzle.![]()
het is bijna hetzelfde als fanboys die lopen de huilen over welke console beter isquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:05 schreef Hijacking het volgende:
[..]
haha vergeef me maar ik vind dat altijd een masterlijk voorbeeld van hoe pub sc is![]()
maar ik geef niemanddiejijkent gelijk we moeten wat minder bitchen op welke brommers we rijden ( muv scooterhaat)
nog erger mensen die geen brommer of scooter hebben en dan in een topic lopen te postenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:12 schreef mustisuc het volgende:
[..]
het is bijna hetzelfde als fanboys die lopen de huilen over welke console beter is![]()
ik heb een verzekering van 100 euro.. daar ga je..quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
en mensen vinden je niet asociaal maar vinden je tof omdat je puch rijd
en je rijd lekker zuinig, en er staan altidj wat oudjes naar je brommer te kijken, en scooters denken altijd harder te gaan.. tot je hun voorbij komt plus je betaald geen 250 aan verzekeringonderdelen kosten max 170 voor de snelste 75cc
![]()
je denkt dat ik er geen heb? en hier maar kom zeiken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef Hijacking het volgende:
[..]
nog erger mensen die geen brommer of scooter hebben en dan in een topic lopen te posten![]()
Hey niet zo he! Ik zag dit topic eerst!quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef Hijacking het volgende:
[..]
nog erger mensen die geen brommer of scooter hebben en dan in een topic lopen te posten![]()
Hang nou alsjeblieft niet de wijsneus uit, aangezien je dan hard op je bek gaat, zoals we al eerder hebben gezien.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ik heb een verzekering van 100 euro.. daar ga je..![]()
Ja maar ik heb wel een brommer van 2960 euro.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:55 schreef no1uknow het volgende:
Ohja All-Risk is voor mietjes. En nou niet met dat ja-maar-ik-heb-een-brommer-van-3000-euro aan komen zetten.
..quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:13 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel een brommer van 2960 euro.
Mensen die er wel geld voor over hebben?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:15 schreef Sjibble het volgende:
[..]
..Wie koopt er ook een scooter voor 3k?
Ja, mijn brommer daar in tegen was het dik waard.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:15 schreef Sjibble het volgende:
[..]
..Wie koopt er ook een scooter voor 3k?
nee op demitri die gast is focking tuigquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef mustisuc het volgende:
[..]
je denkt dat ik er geen heb? en hier maar kom zeiken?![]()
of doelde je niet op mij?
je hebt het nu over scooters dusquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:07 schreef mustisuc het volgende:
alleen jammer dat die dingen zo lelijk zijn en je ze ook niet mooi kunt makenen een scooter kan echt wel sneller hoor ;p (hoe hard kun je nu met dat ding?)
nu 50 ofzo0quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:10 schreef mustisuc het volgende:
[..]
ik weet wel hoe hard een scooter kan maar vroeg me gewoon af hoe hard de jouwe ging aangezien jij zei "en scooters denken altijd harder te gaan.. tot je hun voorbij komt"maar dat was algemeen bedoeld zeker?
mijne sis 30 euro per jaar .. daar ga jijquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ik heb een verzekering van 100 euro.. daar ga je..![]()
maar een 197309cc mhrrr malossie scooter is toch veel sneller als een mtoor?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:23 schreef Sjibble het volgende:
Nou, in ieder geval koop ik geen scooter voor boven de 1200 euro als ik weet dat ik op mn 18de een motor wil kopen
Ik ook als ik 18 ben maar hoefde ik geen brommer voor 1200 euro voor te kopen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:23 schreef Sjibble het volgende:
Nou, in ieder geval koop ik geen scooter voor boven de 1200 euro als ik weet dat ik op mn 18de een motor wil kopen
ja, tenzij jij een link hebt naar een scootertopic?quote:
Tja, vroeger was het nog leuk, tot iemand hier iets tegen mij ontwikkelde ómdat ik een tzr heb, nou nou nou..quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:34 schreef no1uknow het volgende:
Beetje trieste toestand hier. Brommerrijders die elkaar (op merk) af gaan (zitten) maken.
Dit is ook geen topic meer waar ik graag naartoe ga
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:42 schreef mustisuc het volgende:
[..]
maargoed, voor mij valt het allemaal onder 1 ding, scooters brommers ed
ey zoek je ruzie ik ben nooit denigeren geweestquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef PallominnoX het volgende:
Neuh, jij was altijd maar lekker denegerend t.o.v mijn brommer, ik niet over de jouwe in eerste instantie.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef Hijacking het volgende:
[..]
![]()
3 gelijkenissen
- kenteken
- helm (tenzij je zo'n mooie blauwe plaat hebt)
- gaan stnd 45-50
- hebben 2 wielen
Ik spit die teksten over die focking tzr jij weetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:28 schreef PallominnoX het volgende:
Nee, dat was tegen FS. Jij hebt voor zover ik me kan heugen geen woord gerept over mijn brommah, jewaids
wat loop je nou te haten dan makker.quote:
vario eunt jouquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
nu 50 ofzo0maar heb hem afgevoerd, ging eerst 75, en dan met een heerlijk powerband waar geen scooter tegen op kan
ik ga je terugeunen met mn andere nlokquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
vario eunt jou
O ja, op mn werk heeft een vriend een nieuwe snorbrommer gekocht..
een Kymco DJ.. ding gaat 65.. dezelfde dag rollerbank met motoragentjes
whehehe, Mina blok onder een schakelframe lassen?quote:
Niets is blijkbaar te gekquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:22 schreef Sjibble het volgende:
[..]
whehehe, Mina blok onder een schakelframe lassen?
ik trek je eruit met mn 50std binnenkort als ik klaar ben met mn scoot![]()
die uitlaatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:29 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Niets is blijkbaar te gek
Het is welliswaar geen schakelbrommer maar 't gaat om het idee
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07295/21400_10.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Houd een keer je bek met ik trek die er uit hem er uit. Trek jij je er savonds op af als je snel optrekt of wat? Het boeit ons ten eerste niet en ten tweede ik heb een filmpje van je gezien wat jij toen vond dat je snel op trok. Nou en al is het dat + een keer zo snel stelt het nog niets voor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:22 schreef Sjibble het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:22 schreef Sjibble het volgende:
[..]
haha die uitlaat gaat dus voor geen meter lopenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:29 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Niets is blijkbaar te gek
Het is welliswaar geen schakelbrommer maar 't gaat om het idee
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07295/21400_10.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Whaha pimp daddy coolquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:17 schreef Hijacking het volgende:
haha ik een keer was pimp daddy cool beetje springen over drempels in de hoed ( nee geen jumpstylo ) ik rij zo zie een stel wijfen spring over die drempel schiet mn tank dop er afving ik hem op in de lucht die wijfen trokken echt zo'n wtf kop
![]()
haha een mt5 tankdop maar die knop is een beetje naar zn mallemoerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:05 schreef Geqxon het volgende:
Zeker zo'n puch dop die je er los in schuift?
nog maar 17 postsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:27 schreef Hijacking het volgende:
ik weet al hoe de volgende tt gaat heten
Brommerts #123 Waar iedereen feest viert nu ipho weg is
koop je zelf een toffe brommert en maak er zelf sm vanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:30 schreef Ferrox het volgende:
16 hoor
VOLGENDE WEEK KRIJG IK LOON EN HOPELIJK OOK EEN NIEUWE BROM!!! !*O*
jongens zoek es een mooie sm van internet af voor mij
ik zie door de brommers de weg niet meer
massol veel plezier je zal gemist gaan wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:10 schreef Ipho het volgende:
Ik ga jullie missen maar ik vertrek nu naar frankrijk
kusjes hartjes
Jezus die postquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:17 schreef Hijacking het volgende:
haha ik een keer was pimp daddy cool beetje springen over drempels in de hoed ( nee geen jumpstylo ) ik rij zo zie een stel wijfen spring over die drempel schiet mn tank dop er afving ik hem op in de lucht die wijfen trokken echt zo'n wtf kop
![]()
oki thnxquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
Neuh stop jezelf er maar gerust tussen hoor.
Kom naar de zwarte cross biertje drinkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:36 schreef no1uknow het volgende:
Ik zou Hijacking wel is in het echt willen ontmoeten
haha nee gek ik woon bijna in het centrum van enschedequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik moest juist lachen om tank dop.
Nee ma volgensmij is het echt zo'n typische boer.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |