gefeli mijn vriend.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef PallominnoX het volgende:
En vandaag ook weer voor 22 euro erin gesodeflikkert
Oh en feliciteer me, ik ben jarig.![]()
Wat niet is kan gemaakt wordenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:46 schreef PallominnoX het volgende:
Gast. Er-is-geen-kortere-vertanding-dan-standaard.
Op top ja..quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:04 schreef PallominnoX het volgende:
Sowieso zit je met ruimte, het moet allemaal aangemeten zitten anders krijg je speling en loopt dat hele boeltje in de soep
En je gaat gigantisch veel toeren maken
hij wil auto wheelie dan moet je 90ccquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Hijacking het volgende:
evo 50beter haal je gewoon een 70 beetje laten tunen en je hebt iets waar je pimp mee bent
die 70cc getuned rijden als een focking idioot
Jammerquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:14 schreef Hijacking het volgende:
ik ben bijna op mn bek gegaan met zoeeeen 70cc evo
ik ging volgas op mn achterwiel bleef mn broek haken achter een schroef ( frame racer ) toen ik met mn benen naar voren weezmaar liep gelukkig goed af
diep van binnen zou je het erg vinden want dan kun je geen dingen meer van mij stelen en als msn plaatjes gebruikenquote:
JE HEBT ME DOORquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:59 schreef Hijacking het volgende:
[..]
diep van binnen zou je het erg vinden want dan kun je geen dingen meer van mij stelen en als msn plaatjes gebruiken![]()
die komt laterquote:
deden ze bij ons op scholen ook vaak gingen ze iedereen opwachten maar dat mogen ze nu niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
die komt laterik wil niet
gaan... ik wil
optrekken
anyway, hijack.. 70cc naar school..
nou... ze komen er hier zo achter en ben ik zwaar de sjaakbij het Nova staan ze er echt vaak vlak voor het hek heb ik gehoord van een paar leerlingen daar
Mag iedereen voor ze naar huis gaan lekker op de roller
![]()
Wat je maar leuk vindquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:33 schreef Geqxon het volgende:
Rollerbanken FTW.
Val dood zaadwater drinkende berg-trol.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:33 schreef Geqxon het volgende:
Rollerbanken FTW.
Dat is dan toch je eigen domme schuld?quote:Op donderdag 19 juli 2007 04:26 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Val dood zaadwater drinkende berg-trol.
Ik heb al 3 keer op zo'n *!@$& ding gestaan en elke keer 100 euro + !
Oh, als ik niet meerdere malen weggereden was van auto's en 1 keer een motor had ik er wel vaker op gestaan.
Maar goed, ik heb dan ook een machine met redelijk veel vermogen.
toen waren ze afgeschaft piemelquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:02 schreef Hijacking het volgende:
een maat van mij reed 3 maand lang met zn 70cc evo rond ook gewoon vaak door het centrum![]()
]quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:11 schreef mustisuc het volgende:
[..]
deden ze bij ons op scholen ook vaak gingen ze iedereen opwachten maar dat mogen ze nu niet meer![]()
maar het ligt ook vaak aan de plaats waar je woont of ze je gauw pakken of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |