En nu is die slecht zichtbaar ofzo?quote:
het brommerkenteken moet van beide kanten goedzichtbaar zijn en mag niet afgedekt worden met plakband oidquote:Op maandag 16 juli 2007 15:56 schreef Geqxon het volgende:
Voor de tweede maal op mijn kenteken aangesproken, dit keer door een rollerbank agent. Hoefde gelukkig niet mee, het was ook nog een jonge knaap. Gelukkig.
Weet iemand of er in het wetboek al iets over bromfietskentekens staat?
Dat mag?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:41 schreef Hijacking het volgende:
[..]
het brommerkenteken moet van beide kanten goedzichtbaar zijn en mag niet afgedekt worden met plakband oid
enigste maas in de wet is je crosser op kenteken , het kenteken helemaal onder de modder te smeren![]()
surequote:Op maandag 16 juli 2007 17:41 schreef Hijacking het volgende:
[..]
het brommerkenteken moet van beide kanten goedzichtbaar zijn en mag niet afgedekt worden met plakband oid
enigste maas in de wet is je crosser op kenteken , het kenteken helemaal onder de modder te smeren![]()
Ik lees in het hele topic maar 4/5 offtopics posts, tegenover bijna 3,5 pagina's ontopic. Moest je dit nou echt posten?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:17 schreef saaw het volgende:
ontopic blijven heren
Bij het autokenteken staat dat zo in de wet, maar ook bij een bromfietskenteken? Ik betwijl het mequote:Op maandag 16 juli 2007 17:41 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Nou, bij een Tomos zit die veer aan de zijkant.quote:
durf er wel een wedje op te gooien anders krijg je dat iedereen het kenteken aan de rechterkant doet en de politie hem slecht kan zien tijdens een achtervolging of hard weg rijden of het rijden langs een flitspaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij het autokenteken staat dat zo in de wet, maar ook bij een bromfietskenteken? Ik betwijl het me
[..]
Nou, bij een Tomos zit die veer aan de zijkant.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
Terug van weekendje belgië met me chickie.![]()
Als je kijkt hoe laks ze zijn geweest toen de brommers de autoweg op moesten, dat is 1 grote puinhoop geworden. Ik hoop dat het qua wetgeving met brommerkentekens ook zo geregeld isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:53 schreef Hijacking het volgende:
[..]
durf er wel een wedje op te gooien anders krijg je dat iedereen het kenteken aan de rechterkant doet en de politie hem slecht kan zien tijdens een achtervolging of hard weg rijden of het rijden langs een flitspaal.
mtxquote:Op maandag 16 juli 2007 23:38 schreef Hijacking het volgende:
saaw al op je tsx gereden?
ja ik doe het erom inderdaad. het gaat hartstikke goed hier, maar dat weten jullie zelf ook wel, maar het is wel belangrijk dat jullie weten dat we er nog zijn en jullie een beetje in de gaten houdenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:25 schreef no1uknow het volgende:
Ik lees in het hele topic maar 4/5 offtopics posts, tegenover bijna 3,5 pagina's ontopic. Moest je dit nou echt posten?
Zeker ook om te laten weten dat jullie nog kijken
Je doet 't erom hé
bedoel ook mtx is laat op de avondquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:10 schreef saaw het volgende:
[..]
mtx
en nee, want ik heb last van mn knie dus gaat ff niet
heb hem ook nogsteeds niet geverfd, is zo'n gedoe
hopelijk wel snel!
[..]
ja sowieso met spuitbussen, maar dat is toch ook verfquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:13 schreef Hijacking het volgende:
[..]
bedoel ook mtx is laat op de avond![]()
waarom verven een paar spuitbussen is veel makkelijker
gewoon ff schuren die handel , thinner er over + spuitbus en klaar
met kwast zie je altijd die strepen
beter maak je creatief stickers dan voor er opquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:40 schreef saaw het volgende:
[..]
ja sowieso met spuitbussen, maar dat is toch ook verf
maar ik wil een patroontje ofzo erop
ik zeg AL zou ik die maken kunnen ze me niet veel makenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik blijf het niet herhalen maar je gaat geen autowheelies met 50cc maken en 50 rijden![]()
iddquote:
Breng het dan wat andersquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:10 schreef saaw het volgende:
[..]
mtx
en nee, want ik heb last van mn knie dus gaat ff niet
heb hem ook nogsteeds niet geverfd, is zo'n gedoe
hopelijk wel snel!
[..]
ja ik doe het erom inderdaad. het gaat hartstikke goed hier, maar dat weten jullie zelf ook wel, maar het is wel belangrijk dat jullie weten dat we er nog zijn en jullie een beetje in de gaten houden
verder ben ik heel trots op jullie
Nou ik heb zovaak malossi gezien en gehoord dat ik het niet meer aankan.. en het is niet het enige beste merk..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:46 schreef PallominnoX het volgende:
Gast. Er-is-geen-kortere-vertanding-dan-standaard.
Moet ik het inspreken toevallig? Ik weet wat je wilt en wat je van plan bent, het kan niet, je gaat meer toeren maken dan Kim Holland lullen in d'r smoel heeft gehad, feit dat je malossi niet neemt om de naam() zegt ook wel redelijk wat. Je hebt alleen langere vertandingen en die zijn voor scooters met wat meer juice, omdat ze anders uit de vario lopen en dan gaan ze op de vertanding rijden, en da's niet tof.
Maar goed, je kunt het vergelijken met een schakelbrommer, als ik 11,60 neem draai ik ook absurd veel toeren, en trek goed op(ik schakel me echter wel suf, maar dat terzeide)vermogen=snelheid, als jij die regel weet te breken word je millionair want dan heb je een natuurkundige wet gekraakt.
Wil je hard rijden? Koop een roze top, 21mm, yasuni c16, overrange met deltaclutch, stel dit af en je trekt autowheelies, met een top van +- 110kmh. Ik zou dan ook voor een andere krukas gaan.
En als je achterwiel vast zit kun je de moer laten schrikken, verwarmen dus. Anders losslijpen
Dan moet je je scooter van de berg rollenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:55 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Nou ik heb zovaak malossi gezien en gehoord dat ik het niet meer aankan.. en het is niet het enige beste merk..
Mja.. blijkbaar wilde de dealer me dus naaien ofzo.. wtf.. Maar weet me te herinneren dat een gozer wel een andere primaire vertanding had die korter was.. of hij had overrange.. (moet ik even bellen, zal wel overrange zijn maar goed).
Nou.. dat word dus geen andere vertanding...(Ja op vertandingen ben/was ik nog noob)
Dan kijk ik wel verderTHX
PS: Ik wil zo hard mogelijk optrekken.. zonder 70cc e.d.. gewoon 50std.
En ik neem later een Gian. Reverse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |