als je later groot bent mag dat ivoquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:15 schreef Ipho het volgende:
IK WIL JOU ZIJN.
hebv dr ook nu 3 a 4 keer op gestaan, en geen boete, nog nooit niet, met al hetgeld wat je in je ding gestopt hebt aan boets kon je nu een mooie puch kopen en geef boetes krijgenquote:Op donderdag 19 juli 2007 04:26 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Val dood zaadwater drinkende berg-trol.
Ik heb al 3 keer op zo'n *!@$& ding gestaan en elke keer 100 euro + !
Oh, als ik niet meerdere malen weggereden was van auto's en 1 keer een motor had ik er wel vaker op gestaan.
Maar goed, ik heb dan ook een machine met redelijk veel vermogen.
Sterker nog jij verdient een standbeeld!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:13 schreef Sjibble het volgende:
Selektvracht/Sc00tp4rts zuigt..
Maandagochtend verzonden... donderdagmiddag nog niet binnen...
Ik betaal rembours.. waar blijven die homo's?
Je bedoelt daar mee; Ik kom dur nu aan?quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:23 schreef Ipho het volgende:
[..]
Je bedoelt daar mee; Ik kom dur nu aan?![]()
en mag je doorrijden bij controlesquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja maar dan reed je wel puch.
Hé.
Ik bedoel maar.![]()
en mensen vinden je niet asociaal maar vinden je tof omdat je puch rijdquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja maar dan reed je wel puch.
Hé.
Ik bedoel maar.![]()
Dus je zegt dat een scooter sneller kan, terwijl je niet weet hoe hard een scooter gaat?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:07 schreef mustisuc het volgende:
alleen jammer dat die dingen zo lelijk zijn en je ze ook niet mooi kunt makenen een scooter kan echt wel sneller hoor ;p (hoe hard kun je nu met dat ding?)
ik weet wel hoe hard een scooter kan maar vroeg me gewoon af hoe hard de jouwe ging aangezien jij zei "en scooters denken altijd harder te gaan.. tot je hun voorbij komt"quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus je zegt dat een scooter sneller kan, terwijl je niet weet hoe hard een scooter gaat?
Anyhow, een Puch heeft imho een veel betere zithouding voor het echte scheurwerk. Een scooter, daar zit je op, een puch, daar zit je tenminste "in".
pub slowchat dat is pas stoerquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:34 schreef no1uknow het volgende:
Beetje trieste toestand hier. Brommerrijders die elkaar (op merk) af gaan (zitten) maken.
Dit is ook geen topic meer waar ik graag naartoe ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |