als je later groot bent mag dat ivoquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:15 schreef Ipho het volgende:
IK WIL JOU ZIJN.
hebv dr ook nu 3 a 4 keer op gestaan, en geen boete, nog nooit niet, met al hetgeld wat je in je ding gestopt hebt aan boets kon je nu een mooie puch kopen en geef boetes krijgenquote:Op donderdag 19 juli 2007 04:26 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Val dood zaadwater drinkende berg-trol.
Ik heb al 3 keer op zo'n *!@$& ding gestaan en elke keer 100 euro + !
Oh, als ik niet meerdere malen weggereden was van auto's en 1 keer een motor had ik er wel vaker op gestaan.
Maar goed, ik heb dan ook een machine met redelijk veel vermogen.
Sterker nog jij verdient een standbeeld!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:13 schreef Sjibble het volgende:
Selektvracht/Sc00tp4rts zuigt..
Maandagochtend verzonden... donderdagmiddag nog niet binnen...
Ik betaal rembours.. waar blijven die homo's?
Je bedoelt daar mee; Ik kom dur nu aan?quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:23 schreef Ipho het volgende:
[..]
Je bedoelt daar mee; Ik kom dur nu aan?![]()
en mag je doorrijden bij controlesquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja maar dan reed je wel puch.
Hé.
Ik bedoel maar.![]()
en mensen vinden je niet asociaal maar vinden je tof omdat je puch rijdquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja maar dan reed je wel puch.
Hé.
Ik bedoel maar.![]()
Dus je zegt dat een scooter sneller kan, terwijl je niet weet hoe hard een scooter gaat?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:07 schreef mustisuc het volgende:
alleen jammer dat die dingen zo lelijk zijn en je ze ook niet mooi kunt makenen een scooter kan echt wel sneller hoor ;p (hoe hard kun je nu met dat ding?)
ik weet wel hoe hard een scooter kan maar vroeg me gewoon af hoe hard de jouwe ging aangezien jij zei "en scooters denken altijd harder te gaan.. tot je hun voorbij komt"quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus je zegt dat een scooter sneller kan, terwijl je niet weet hoe hard een scooter gaat?
Anyhow, een Puch heeft imho een veel betere zithouding voor het echte scheurwerk. Een scooter, daar zit je op, een puch, daar zit je tenminste "in".
pub slowchat dat is pas stoerquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:34 schreef no1uknow het volgende:
Beetje trieste toestand hier. Brommerrijders die elkaar (op merk) af gaan (zitten) maken.
Dit is ook geen topic meer waar ik graag naartoe ga
Moet je luisteren, dit heeft eigenlijk helemaal niks te maken met jou puch-scooter toestand, jij kan er in ieder geval weinig aan doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:36 schreef mustisuc het volgende:
De vriendelijkheid![]()
mag ik ook een keer een foutje maken?![]()
Heb je hem weer met zijn liszzle.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Hijacking het volgende:
[..]
pub slowchat dat is pas stoer
[dork]liszzle wil je met mij trouwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/dork]
[lisszlle]jah ik wil wel met je trouwen![]()
![]()
[lisszlle]
haha vergeef me maar ik vind dat altijd een masterlijk voorbeeld van hoe pub sc isquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zijn liszzle.![]()
het is bijna hetzelfde als fanboys die lopen de huilen over welke console beter isquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:05 schreef Hijacking het volgende:
[..]
haha vergeef me maar ik vind dat altijd een masterlijk voorbeeld van hoe pub sc is![]()
maar ik geef niemanddiejijkent gelijk we moeten wat minder bitchen op welke brommers we rijden ( muv scooterhaat)
nog erger mensen die geen brommer of scooter hebben en dan in een topic lopen te postenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:12 schreef mustisuc het volgende:
[..]
het is bijna hetzelfde als fanboys die lopen de huilen over welke console beter is![]()
ik heb een verzekering van 100 euro.. daar ga je..quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
en mensen vinden je niet asociaal maar vinden je tof omdat je puch rijd
en je rijd lekker zuinig, en er staan altidj wat oudjes naar je brommer te kijken, en scooters denken altijd harder te gaan.. tot je hun voorbij komt plus je betaald geen 250 aan verzekeringonderdelen kosten max 170 voor de snelste 75cc
![]()
je denkt dat ik er geen heb? en hier maar kom zeiken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef Hijacking het volgende:
[..]
nog erger mensen die geen brommer of scooter hebben en dan in een topic lopen te posten![]()
Hey niet zo he! Ik zag dit topic eerst!quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef Hijacking het volgende:
[..]
nog erger mensen die geen brommer of scooter hebben en dan in een topic lopen te posten![]()
Hang nou alsjeblieft niet de wijsneus uit, aangezien je dan hard op je bek gaat, zoals we al eerder hebben gezien.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ik heb een verzekering van 100 euro.. daar ga je..![]()
Ja maar ik heb wel een brommer van 2960 euro.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:55 schreef no1uknow het volgende:
Ohja All-Risk is voor mietjes. En nou niet met dat ja-maar-ik-heb-een-brommer-van-3000-euro aan komen zetten.
..quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:13 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel een brommer van 2960 euro.
Mensen die er wel geld voor over hebben?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:15 schreef Sjibble het volgende:
[..]
..Wie koopt er ook een scooter voor 3k?
Ja, mijn brommer daar in tegen was het dik waard.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:15 schreef Sjibble het volgende:
[..]
..Wie koopt er ook een scooter voor 3k?
nee op demitri die gast is focking tuigquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef mustisuc het volgende:
[..]
je denkt dat ik er geen heb? en hier maar kom zeiken?![]()
of doelde je niet op mij?
je hebt het nu over scooters dusquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:07 schreef mustisuc het volgende:
alleen jammer dat die dingen zo lelijk zijn en je ze ook niet mooi kunt makenen een scooter kan echt wel sneller hoor ;p (hoe hard kun je nu met dat ding?)
nu 50 ofzo0quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:10 schreef mustisuc het volgende:
[..]
ik weet wel hoe hard een scooter kan maar vroeg me gewoon af hoe hard de jouwe ging aangezien jij zei "en scooters denken altijd harder te gaan.. tot je hun voorbij komt"maar dat was algemeen bedoeld zeker?
mijne sis 30 euro per jaar .. daar ga jijquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ik heb een verzekering van 100 euro.. daar ga je..![]()
maar een 197309cc mhrrr malossie scooter is toch veel sneller als een mtoor?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:23 schreef Sjibble het volgende:
Nou, in ieder geval koop ik geen scooter voor boven de 1200 euro als ik weet dat ik op mn 18de een motor wil kopen
Ik ook als ik 18 ben maar hoefde ik geen brommer voor 1200 euro voor te kopen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:23 schreef Sjibble het volgende:
Nou, in ieder geval koop ik geen scooter voor boven de 1200 euro als ik weet dat ik op mn 18de een motor wil kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |