tuulk weet die hoe een 2 takt werktquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
neem een dunne bohct, trek je beter met lagere top
weet je uberhautop hioe een 2t werkt?
Na het tanken even met een digitale bandenpomp oppompen, staan ze precies op de goede spanning.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:15 schreef Ipho het volgende:
Kan ik ook stikstof in mijn brommer banden dooen (lees: Latendoen)
Schijthekel aan ik wil gewoon altijd me banden op de juiste spanning hebben lel.
Hij probeert me ook te naaien...quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:20 schreef PallominnoX het volgende:
Hoezo reageer je 2 keer op dezelfde reactie FS? Zie je weer eens dubbel?
In ieder geval, met een prop in je bocht ga je alleen maar vermogen verliezen..
dikek bocht is meer vermogen ja, maar met een lange dunne Kun je best evenveel vermogen of meer krijgemquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:20 schreef PallominnoX het volgende:
Hoezo reageer je 2 keer op dezelfde reactie FS? Zie je weer eens dubbel?
In ieder geval, met een prop in je bocht ga je alleen maar vermogen verliezen..
Is een onderlangse uitlaat geile spons.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:19 schreef fs180 het volgende:
mooie pijp, niet erg lang he? en maar suffe powerband maar okay
Waarom moet een uitlaat lang wezen natte vaatdoek.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:43 schreef fs180 het volgende:
ja err dus
Weet er nog 1 2e hands.. en volgensmij heeft die korte stinger, vink mooier dan lange stinger, wat die op jouw plaatje heeft.quote:
Ik weet ook niet hoe ik ze er op kan krijgen spreek me ff op msn aan danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Weet er nog 1 2e hands.. en volgensmij heeft die korte stinger, vink mooier dan lange stinger, wat die op jouw plaatje heeft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |