ja, tenzij jij een link hebt naar een scootertopic?quote:
Tja, vroeger was het nog leuk, tot iemand hier iets tegen mij ontwikkelde ómdat ik een tzr heb, nou nou nou..quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:34 schreef no1uknow het volgende:
Beetje trieste toestand hier. Brommerrijders die elkaar (op merk) af gaan (zitten) maken.
Dit is ook geen topic meer waar ik graag naartoe ga
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:42 schreef mustisuc het volgende:
[..]
maargoed, voor mij valt het allemaal onder 1 ding, scooters brommers ed
ey zoek je ruzie ik ben nooit denigeren geweestquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef PallominnoX het volgende:
Neuh, jij was altijd maar lekker denegerend t.o.v mijn brommer, ik niet over de jouwe in eerste instantie.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef Hijacking het volgende:
[..]
![]()
3 gelijkenissen
- kenteken
- helm (tenzij je zo'n mooie blauwe plaat hebt)
- gaan stnd 45-50
- hebben 2 wielen
Ik spit die teksten over die focking tzr jij weetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:28 schreef PallominnoX het volgende:
Nee, dat was tegen FS. Jij hebt voor zover ik me kan heugen geen woord gerept over mijn brommah, jewaids
wat loop je nou te haten dan makker.quote:
vario eunt jouquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
nu 50 ofzo0maar heb hem afgevoerd, ging eerst 75, en dan met een heerlijk powerband waar geen scooter tegen op kan
ik ga je terugeunen met mn andere nlokquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
vario eunt jou
O ja, op mn werk heeft een vriend een nieuwe snorbrommer gekocht..
een Kymco DJ.. ding gaat 65.. dezelfde dag rollerbank met motoragentjes
whehehe, Mina blok onder een schakelframe lassen?quote:
Niets is blijkbaar te gekquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:22 schreef Sjibble het volgende:
[..]
whehehe, Mina blok onder een schakelframe lassen?
ik trek je eruit met mn 50std binnenkort als ik klaar ben met mn scoot![]()
die uitlaatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:29 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Niets is blijkbaar te gek
Het is welliswaar geen schakelbrommer maar 't gaat om het idee
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07295/21400_10.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Houd een keer je bek met ik trek die er uit hem er uit. Trek jij je er savonds op af als je snel optrekt of wat? Het boeit ons ten eerste niet en ten tweede ik heb een filmpje van je gezien wat jij toen vond dat je snel op trok. Nou en al is het dat + een keer zo snel stelt het nog niets voor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:22 schreef Sjibble het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:22 schreef Sjibble het volgende:
[..]
haha die uitlaat gaat dus voor geen meter lopenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:29 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Niets is blijkbaar te gek
Het is welliswaar geen schakelbrommer maar 't gaat om het idee
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07295/21400_10.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Whaha pimp daddy coolquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:17 schreef Hijacking het volgende:
haha ik een keer was pimp daddy cool beetje springen over drempels in de hoed ( nee geen jumpstylo ) ik rij zo zie een stel wijfen spring over die drempel schiet mn tank dop er afving ik hem op in de lucht die wijfen trokken echt zo'n wtf kop
![]()
haha een mt5 tankdop maar die knop is een beetje naar zn mallemoerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:05 schreef Geqxon het volgende:
Zeker zo'n puch dop die je er los in schuift?
nog maar 17 postsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:27 schreef Hijacking het volgende:
ik weet al hoe de volgende tt gaat heten
Brommerts #123 Waar iedereen feest viert nu ipho weg is
koop je zelf een toffe brommert en maak er zelf sm vanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:30 schreef Ferrox het volgende:
16 hoor
VOLGENDE WEEK KRIJG IK LOON EN HOPELIJK OOK EEN NIEUWE BROM!!! !*O*
jongens zoek es een mooie sm van internet af voor mij
ik zie door de brommers de weg niet meer
massol veel plezier je zal gemist gaan wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:10 schreef Ipho het volgende:
Ik ga jullie missen maar ik vertrek nu naar frankrijk
kusjes hartjes
Jezus die postquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:17 schreef Hijacking het volgende:
haha ik een keer was pimp daddy cool beetje springen over drempels in de hoed ( nee geen jumpstylo ) ik rij zo zie een stel wijfen spring over die drempel schiet mn tank dop er afving ik hem op in de lucht die wijfen trokken echt zo'n wtf kop
![]()
oki thnxquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
Neuh stop jezelf er maar gerust tussen hoor.
Kom naar de zwarte cross biertje drinkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:36 schreef no1uknow het volgende:
Ik zou Hijacking wel is in het echt willen ontmoeten
haha nee gek ik woon bijna in het centrum van enschedequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik moest juist lachen om tank dop.
Nee ma volgensmij is het echt zo'n typische boer.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |