Ja af en toe lijkt het net of hij in janken uit barst.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:17 schreef Haunter het volgende:
Hij klinkt behoorlijk emotioneel
Zo grappig dat mens he, net of ze het over fotoshoppen heeftquote:Op maandag 9 juli 2007 19:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Ik heb jouw brief gelezen"
Wilgo : "Ik jou brief ook en dat snap ik echt niet"
Natasia : Wat nou ?"
Wilgo : "Wat je over ons gezegd hebt"
Natasia : "Wat ze op youtube hebben gezet van het gesprek met Herma is helemaal verkeerd overgekomen. Dat heb ik helemaal niet gezegd"
Daarover ging het volgens mij, want dat wist hij zelf niet maar de mensen op internet wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef kissa het volgende:
Het was toch uit tussen Natas en Wilgo?
Dat dacht ik ook ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef kissa het volgende:
Het was toch uit tussen Natas en Wilgo?
Volgens mij wel, maar de helft van het gesprek ging half in het takkitakkiquote:Op maandag 9 juli 2007 19:17 schreef blomst het volgende:
Klopt de titel?
Om de een of andere reden kan of mag ze niet weg.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een ding is wel duidelijk, Natasia blijft gewoon tot 23 september ......
hehe, dat doet ze altijd...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:19 schreef TherAngelina het volgende:
Natasja doet alsof het een heell leuk, liev gesprek was.
Ja, zo kun je het ook zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia doet verslag : "Hij wilde m'n stem even horen, het gaat goed met de kindjes ....."
Verdomd, dat zat ik ook net te denken.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef petraa het volgende:
Haha, ze hadden door de saaie zooi van afgelopen week geen uitzendminuten en die moesten ze vandaag ff inhalen.
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zo grappig dat mens he, net of ze het over fotoshoppen heeft![]()
Oh, ik kon het niet verstaanquote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Daarover ging het volgens mij, want dat wist hij zelf niet maar de mensen op internet wel.
10.000 euro !quote:Op maandag 9 juli 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan of mag ze niet weg.![]()
Ik denk dat Wilgo het niet zo leuk vind om 10.000 euro armer te zijn...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan of mag ze niet weg.![]()
Nee, op youtube staat een gesprek van Natasia met Herma over het feit dat Wilgo het uit heeft gemaakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Zet Herma misschien bepaalde filmpjes op internet die WIlgo dan kan bekijken?
Yup. Maar het is ook wel logisch... ze is immer zo'n 'lekker wijf', en zo 'mooi', en zo 'verzorgend'. Tuurlijk mist Wilgo haar!quote:
Dat zal een Voller gedaan hebben. Dit filmpje ging over het gesprek tussen Herma en Natasja, dat het uit was tussen haar en Wilgo. Hetzelfde zei Natasja tegen Patricia.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Zet Herma misschien bepaalde filmpjes op internet die WIlgo dan kan bekijken?
ik ook niet. Vreselijk ongevoelig wijf! En dan Wilgo weer voor zeikerd uitmaken terwijl hij veel zorg op zich neemt voor kinderen die niet van hem zijn....quote:Op maandag 9 juli 2007 19:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En maar weer "Met Cheyennen en Yairo gaat het goed ...". Wat gek, in het telefoontje heb ik daar geen woord over gehoord !
Dayquote:Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef Day het volgende:
Wilgo zei dat hij niet gediend was van de toon in haar laatste brief. Ze weet niet wat buiten allemaal gebeurd. Zo hebben ze pas nog als een gek met de familie geld bij elkaar moeten verzamelen omf rekeningen van haar te betalen, omdat er geen geld binnen kwam van DGK. Volgens Natasia is dat nu allemaal geregeld.
Hij vind het erg dat ze hem afbrand, terwijl hij van alles voor haar doet. Volgens Natasia is dat ook niet waar. Net zoals het feit dat het gesprek tussen haar en Herma (niet bekend bij mij) totaal verkeerd geïntepreteerd is.
Zijn de kinderen überhaupt ter sprake gekomen of lult Natasia uit d'r nek?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef Day het volgende:
Wilgo zei dat hij niet gediend was van de toon in haar laatste brief. Ze weet niet wat buiten allemaal gebeurd. Zo hebben ze pas nog als een gek met de familie geld bij elkaar moeten verzamelen omf rekeningen van haar te betalen, omdat er geen geld binnen kwam van DGK. Volgens Natasia is dat nu allemaal geregeld.
Hij vind het erg dat ze hem afbrand, terwijl hij van alles voor haar doet. Volgens Natasia is dat ook niet waar. Net zoals het feit dat het gesprek tussen haar en Herma (niet bekend bij mij) totaal verkeerd geïntepreteerd is.
Dankquote:Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef Day het volgende:
Ze lult uit haar fokking kutnek.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn de kinderen überhaupt ter sprake gekomen of lult Natasia uit d'r nek?
Super!!!quote:Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef Day het volgende:
Ze heeft niet naar ze gevraagd of zoquote:Op maandag 9 juli 2007 19:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen enkel woord over de kids. Alleen dat Tasia kwaad was dat Wilgo had toegestaan dat Jairo op z'n verjaardag naar z'n vader was geweest. (Wilgo was daar niet bij betrokken, hij werkte en Joan bleek het afgesproken te hebben)quote:Op maandag 9 juli 2007 19:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb jij het telefoongesprek met haar zus Joan dus gemist. Joan klaagde over het feit dat er geen geld meer was om kleding voor Natasja te kopen. Natasja was heel erg verbaasd.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Day! Bedankt, dat lost de vraagstukje over vanmiddag, dat ze naar achter moest voor iets financieels, ook op
Jaquote:Op maandag 9 juli 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb jij het telefoongesprek met haar zus Joan dus gemist. Joan klaagde over het feit dat er geen geld meer was om kleding voor Natasja te kopen. Natasja was heel erg verbaasd.
LP, circuleert er al nieuws over het eventuele vertrek van Palma?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe Jaap die soep eet...
Grote kul!quote:Op maandag 9 juli 2007 19:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom heeft Natasia ooit gezegd dat degene diei pindasoep maakt ook degene is die moet opscheppen omdat ie anders gaat bederven?
Vind het een apart verhaal...
Had een gesprek net van Nettie met Brianaal toch echt wel leuker gevondenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:32 schreef mootie het volgende:
Maar goed, voor dit soort kulgesprekjes wordt de algemene CP-pot leeggetrokken?![]()
Dat maakt Natasia toch niets uit. De algemen pot is gewoon een soort 'sociale dienst' voor haar, zorgen dat je zelf blut bent en dan aankloppen .......quote:Op maandag 9 juli 2007 19:32 schreef mootie het volgende:
Maar goed, voor dit soort kulgesprekjes wordt de algemene CP-pot leeggetrokken?![]()
Zal wel iets te maken hebben met die Winti shit....quote:Op maandag 9 juli 2007 19:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom heeft Natasia ooit gezegd dat degene diei pindasoep maakt ook degene is die moet opscheppen omdat ie anders gaat bederven?
Vind het een apart verhaal...
Day noemt het grote kul en zij kan het weten.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal wel iets te maken hebben met die Winti shit....
jij hebt het toch ook nooit voor waarheid aangenomen neem ik aan?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Day noemt het grote kul en zij kan het weten.
ik herinner me dat gesprek nog wel; was toen Jairo jarig was.Na een paar minuten met dat ventje te hebben gepraat vroeg ze snel naar tante Joan.Tas vroeg aan Joan of ze voor haar ballerina's en zomerjurkjes wilde kopen. Joan zei toen dat er niks meer op de rekening stond. Natas leek erg verbaasd. Ze hadden het later in hetzelfde gesprek nog even over die ballerina's, het moesten niet die ballerina's met noppen stippen worden, want die had iedereenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
JaThanks... Jeetje lees ik altijd alle Cossen en dan dit niet meekrijgen.... stom!!
Couldn't care less... oprotten met nixquote:Op maandag 9 juli 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
Huub loopt het kantoor in en ziet alle post liggen van Nada en nix. Hij werpt er een korte blik op en zegt: Waarom is iedereen zo stom om zijn post te laten liggen?
Ik zou wel eens willen weten wat nix had gedaan, in dit geval.
Het is geen Winti shit, het gaat er meer om dat het waarschijnlijk om een soort bijgeloof gaat. Zo is er bij een groep Surinamers het geloof dat vrouwen die ongesteld is, niet mogen koken of aan het eten mogen komen, omdat het bederft.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Day noemt het grote kul en zij kan het weten.
Dat vind ik nou lief, dat je het nog even allemaal uitschrijft. Ik had het wel gehoord, maar was het meeste vergeten.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:38 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ik herinner me dat gesprek nog wel; was toen Jairo jarig was.Na een paar minuten met dat ventje te hebben gepraat vroeg ze snel naar tante Joan.Tas vroeg aan Joan of ze voor haar ballerina's en zomerjurkjes wilde kopen. Joan zei toen dat er niks meer op de rekening stond. Natas leek erg verbaasd. Ze hadden het later in hetzelfde gesprek nog even over die ballerina's, het moesten niet die ballerina's met noppen worden, want die had iedereen![]()
Ze heeft de soep betovert..iedereen vind haar straks aardig..quote:Op maandag 9 juli 2007 19:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal wel iets te maken hebben met die Winti shit....
Bij die groep hoort Natasia dus blijkbaar ook...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:39 schreef Day het volgende:
[..]
Het is geen Winti shit, het gaat er meer om dat het waarschijnlijk om een soort bijgeloof gaat. Zo is er bij een groep Surinamers het geloof dat vrouwen die ongesteld is, niet mag koken of aan het eten mogen komen, omdat het bederft.
Tuurlijk niet, maar het zou een bepaalde gewoonte kunnen zijn. Ze zegt het nu weer.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:38 schreef 2live het volgende:
[..]
jij hebt het toch ook nooit voor waarheid aangenomen neem ik aan?
Ooooh, dat is lief!! Thanks Moesterquote:Op maandag 9 juli 2007 19:38 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ik herinner me dat gesprek nog wel; was toen Jairo jarig was.Na een paar minuten met dat ventje te hebben gepraat vroeg ze snel naar tante Joan.Tas vroeg aan Joan of ze voor haar ballerina's en zomerjurkjes wilde kopen. Joan zei toen dat er niks meer op de rekening stond. Natas leek erg verbaasd. Ze hadden het later in hetzelfde gesprek nog even over die ballerina's, het moesten niet die ballerina's met noppen stippen worden, want die had iedereen![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar het zou een bepaalde gewoonte kunnen zijn. Ze zegt het nu weer.
Als je ongesteld bent schijnt dat ook te gebeuren. Ik weet dat wel bij b.v. roastbeef, dat wordt ook zuur als je het aanraakt als je ongesteld bent.
Dat laatste heb ik ook wel eens gehoord, maar kwam niet van Surinamers af.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:39 schreef Day het volgende:
[..]
Het is geen Winti shit, het gaat er meer om dat het waarschijnlijk om een soort bijgeloof gaat. Zo is er bij een groep Surinamers het geloof dat vrouwen die ongesteld is, niet mogen koken of aan het eten mogen komen, omdat het bederft.
Z'n lange brief naar Cora is belangrijker .....quote:Op maandag 9 juli 2007 19:43 schreef akveor het volgende:
Krijg het idee dat Jaap de groep ontloopt...
[afbeelding]
Wat wel een gewoonte is dat 1 persoon voor iedereen opschept, ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar het zou een bepaalde gewoonte kunnen zijn. Ze zegt het nu weer.
Als je ongesteld bent schijnt dat ook te gebeuren. Ik weet dat wel bij b.v. roastbeef, dat wordt ook zuur als je het aanraakt als je ongesteld bent.
Varkens worden nu als onrein gezien omdat ze niet geschikt waren voor de trek.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:44 schreef Day het volgende:
[..]
Wat wel een gewoonte is dat 1 persoon voor iedereen opschept, ja.
Waar zij het over heeft is pure bijgeloof. Weet ook niet waar dat ontstaan is, ooit gehoord dat het bij orthodoxe Joden ook gebeurd.
Nada is een hele gevaarlijke dame ,ze speelt constant dubbelspel. Ik zei het al eerder: Een wolf in schaapskleren.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:43 schreef Clank het volgende:
Toen Brian net in de gang voor zich uit stond te staren kwam Nadia hem even een troostend kusje geven. Op zich een lief gebaar.. maar een beetje dubbel als je weet dat Amanda haar alle strubbelingen verteld en Nadia daarin volledig met haar meegaat.
Owww ik dacht dat Winti ook bijgeloof was.... met goede en kwade geesten enzo...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:39 schreef Day het volgende:
[..]
Het is geen Winti shit, het gaat er meer om dat het waarschijnlijk om een soort bijgeloof gaat. Zo is er bij een groep Surinamers het geloof dat vrouwen die ongesteld is, niet mogen koken of aan het eten mogen komen, omdat het bederft.
Dan heeft Brian zeker ook een klap van de Winti-wiek gehad .....quote:Op maandag 9 juli 2007 19:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww ik dacht dat Winti ook bijgeloof was.... met goede en kwade geesten enzo...
Het is wel opvallend dat ze op de site van Tien geen HH meer zoeken, dus er is hoop.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma komt dus niet meer terug volgens Huub..hiep hiep hoera! (Bron: huub)
Reza weet waarschijnlijk meer maar ja, die verteld ook niksquote:Op maandag 9 juli 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat ze op de site van Tien geen HH meer zoeken, dus er is hoop.
En geldt dat opscheppen door 1 persoon alleen voor de pindasoep of gewoon voor alles?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:44 schreef Day het volgende:
[..]
Wat wel een gewoonte is dat 1 persoon voor iedereen opschept, ja.
Waar zij het over heeft is pure bijgeloof. Weet ook niet waar dat ontstaan is, ooit gehoord dat het bij orthodoxe Joden ook gebeurd.
En gelijk heeft ze, het moet wel spannend blijven.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Reza weet waarschijnlijk meer maar ja, die verteld ook niks
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En geldt dat opscheppen door 1 persoon alleen voor de pindasoep of gewoon voor alles?
Alleen mist ze nog "huis-ervaring". Als ze een paar weken krijgt om de acclimatiseren (zoals iédereen op NL na die overigens nodig heeft gehad), kan ze nog wel eens een hele interessante speelster gaan worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nada is een hele gevaarlijke dame ,ze speelt constant dubbelspel. Ik zei het al eerder: Een wolf in schaapskleren.
Ze werkte hard, had geen commentaar op de miljonairs. Zo'n verademing.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Karima is vooralsnog top, ze is bijna niet in de COS voorgekomen, precies zoals het hoort!
Wij hebben Dayquote:Op maandag 9 juli 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
Hij is weer hilarisch.
19:19 - Wilgo wast Natasia's oren...
Bron :Tien.
Karima doet haar werk, daar gaat het om, een ware verademing als je haar vergelijkt met Palma.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Karima is vooralsnog top, ze is bijna niet in de COS voorgekomen, precies zoals het hoort!
Yep, ze deed en vandaag erg goedquote:Op maandag 9 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Soms kom ik voor mijn werk wel eens in verpakkingsbedrijven en er was er één bij waar ongestelde vrouwen niet met 'open' verse producten mochten werken omdat het tegen de hygiëne regels zou zijn. Na dit gehoord te hebben belde iemand van het andere bedrijf de Voedsel en Warenautoriteit (vroeger keuringsdienst van Waren) en die zei dat het volkomen gebaseerd was op bijgeloof en nooit wetenschappelijk was aangetoond.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je ongesteld bent schijnt dat ook te gebeuren. Ik weet dat wel bij b.v. roastbeef, dat wordt ook zuur als je het aanraakt tijdens je menstruatie.
Het eerste RTL slachtoffer...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Karima doet haar werk, daar gaat het om, een ware verademing als je haar vergelijkt met Palma.
Dat klinkt zo negatief, zeg dan RTL figurantquote:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het wel waar is. Ik heb in een tijdje in een delicatessenzaak gewerkt en als ik of een van de andere dames menstrueerde, mochten wij niet aan de roastbeef komen. Deed je dat wel dan was binnen een half uur het vlees zuur. Dit zuig ik dus niet uit mijn duim.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Soms kom ik voor mijn werk wel eens in verpakkingsbedrijven en er was er één bij waar ongestelde vrouwen niet met 'open' verse producten mochten werken omdat het tegen de hygiëne regels zou zijn. Na dit gehoord te hebben belde iemand van het andere bedrijf de Voedsel en Warenautoriteit (vroeger keuringsdienst van Waren) en die zei dat het volkomen gebaseerd was op bijgeloof en nooit wetenschappelijk was aangetoond.
De Redaktie heeft omdekt dat mijonairs ook wel broeken dragenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:59 schreef mootie het volgende:
Ik vind het zo opvallend dat de dames opeens heel vaak broeken dragen...
...en dat Amanda kleding draagt die ONDER haar kruis eindigt in plaats van er op of nog hoger?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:59 schreef mootie het volgende:
Ik vind het zo opvallend dat de dames opeens heel vaak broeken dragen...
Zit hij te lezen of wat?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:01 schreef mootie het volgende:
Brian zit te lijden achter een bruidsboeketje?
Als je me maar niet gaat schoppen.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het wel waar is. Ik heb in een tijdje in een delicatessenzaak gewerkt en als ik of een van de andere dames menstrueerde, mochten wij niet aan de roastbeef komen. Deed je dat wel dan was binnen een half uur het vlees zuur. Dit zuig ik dus niet uit mijn duim.
sja met tas die volgens de verhalen in september weggaat wordt z'n dekking wel wat dunnetjes...quote:Op maandag 9 juli 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
Tis wat het Brian...... je zit gewoon vast aan dat oerdomme sletterige kampmokkeltje![]()
Voor allesquote:Op maandag 9 juli 2007 19:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En geldt dat opscheppen door 1 persoon alleen voor de pindasoep of gewoon voor alles?
Jou? Nooitquote:Op maandag 9 juli 2007 20:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je me maar niet gaat schoppen.![]()
![]()
![]()
Mag ik een ons roastbeef.... Sorry, deze week verkopen we geen roastbeef... alle medewerksters zijn ongesteld...quote:Op maandag 9 juli 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het wel waar is. Ik heb in een tijdje in een delicatessenzaak gewerkt en als ik of een van de andere dames menstrueerde, mochten wij niet aan de roastbeef komen. Deed je dat wel dan was binnen een half uur het vlees zuur. Dit zuig ik dus niet uit mijn duim.
Er waren ook mannen aanwezig.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Mag ik een ons roastbeef.... Sorry, deze week verkopen we geen roastbeef... alle medewerksters zijn ongesteld...
Briantalliaans in combinatie met pammetjes.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:09 schreef De_Moester het volgende:
brian heeft geen overhaastige beslissingen niet gemaaktde taalvirtuoos
![]()
och arme, istie weer met z'n Vader in conclaafquote:
Hij Die Het Toch Zo Goed Bedoelt.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:12 schreef farceman het volgende:
altijd probeert Brian zichzelf weer in de slachtofferrol te bewerkstelligen
Niet mee eens...ze heeft dit keer gewoon gelijk, Brian laat zich piepelen door een verwend kutkind van 19 jaarquote:Op maandag 9 juli 2007 20:11 schreef De_Moester het volgende:
die natas zit goed te stoken tussen brian en amanda..
ze heeft ook wel gelijk maar ze kan ook haar mond houden, maar nee ze wrijft het er nog ff inquote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet mee eens...ze heeft dit keer gewoon gelijk, Brian laat zich piepelen door een verwend kutkind van 19 jaar![]()
Krijgt ze ook weer even aandacht van hem (denkt ze). Maar als puntje bij paaltje komt, drijft ze ze toch wel weer in elkaars armen vanwege de broodnodige backup voor haar medekindje van god.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef Marrije het volgende:
lekker stoken Natas
En dat allemaal omdat hij anders geen sex meer heeft, wat een machtig wapenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet mee eens...ze heeft dit keer gewoon gelijk, Brian laat zich piepelen door een verwend kutkind van 19 jaar![]()
Vroeger hadden we daar op Fok DGK een topic voor. Maar hij doet het zo vaak, verkrachten van het Nederlands, dat het in onmin is geraakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:09 schreef De_Moester het volgende:
brian heeft geen overhaastige beslissingen niet gemaaktde taalvirtuoos
![]()
Ja zo zijn vrouwenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef 2live het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat hij anders geen sex meer heeft, wat een machtig wapen![]()
Ik vind Natasia's visa versa (x10) nog steeds de mooiste.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vroeger hadden we daar op Fok DGK een topic voor. Maar hij doet het zo vaak, verkrachten van het Nederlands, dat het in onmin is geraakt.
Maar het blijft lachen om die fouten.![]()
Zo werkt de verhouding tussen haar en Brian niet. Brian komt meestal naar haar toe en ze geeft haar mening en stoken doet ze ook graag.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze heeft ook wel gelijk maar ze kan ook haar mond houden, maar nee ze wrijft het er nog ff in
Natasja zegt net precies hetzelfdequote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heeft hij vanmiddag in de keuken wel tegen haar gezegd.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:18 schreef Desii het volgende:
Brian vergeet wel even te zeggen, dat hij een ketting met 2 hartjes voor zijn ex had gekocht en voor Amanda een staafje.
Huub zit in hetzelfde schuitje nu.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:19 schreef jacqjacq het volgende:
brian durft niet rechtuit te zeggen, dat hij de relatie met amanda alleen in stand wil houden voor wat konijnwerk en back-up in de kooi.
volgens mij had hij haar in real life allang al uit het huis geschopt
dit vraagt gewoon om een photoshop van tas met horentjes en gekloofde hoefjes ...wie oh wie?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een Satan is Natasja, zeg....
aha, oke... heb idd vanmiddag niet gekekenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Heeft hij vanmiddag in de keuken wel tegen haar gezegd.
Met het verschil dat Huub echt om Lieke geeft en visa versa (imo dan)quote:Op maandag 9 juli 2007 20:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub zit in hetzelfde schuitje nu.
Stomme jongens alles moet wijken voor sex en verder denken ze dan niet meer.
Smeken om een zoen en beentjes wijd.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:22 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind amanda wel simpel maar ook stoer nu, ze houdt voet bij stuk, ben benieuwd hoe dit af gaat lopen
Stoer? Nou...zeker..quote:Op maandag 9 juli 2007 20:22 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind amanda wel simpel maar ook stoer nu, ze houdt voet bij stuk, ben benieuwd hoe dit af gaat lopen
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar het maakt Huub er niet leuker op.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Met het verschil dat Huub echt om Lieke geeft en visa versa (imo dan)
met zelf mayonaise maken gebeurt hetzelfde dit gaat schiftenquote:
wel in de zin van; je bent nu ontzettend kwetsbaar.....terwijl Natas hem in eerste instantie naar Amanda heeft gedreven voor de back up.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:24 schreef De_Moester het volgende:
zowel brian als natas draaien om de brij heen...geen van beiden spreekt uit dat het een dekkingsprobleem voor brian is als amanda wegvalt..
daar denk ik anders over.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub zit in hetzelfde schuitje nu.
Stomme jongens alles moet wijken voor sex en verder denken ze dan niet meer.
ja en dan te weten, wie er voor gezorgd heeft dat Amanda en Brian weer bij elkaar zijn.... Natasja "de pimp" herselfquote:Op maandag 9 juli 2007 20:25 schreef ericahysterica het volgende:
N met een vriendinnetje als amanda....? je bent ontzattend kwetsbaar om hiermee de eindstreep te halen
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:26 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
daar denk ik anders over.
ik zie dat huub en lieke een veel hechtere relatie hebben dan amanda en brian. huub en lieke heb
echte (volgbare) gesprekken en natuurlijk ook hun ruzies (zou niet normaal zijn als dat niet zo was).
natas stookt inderdaad, maar wel probeert ze brian wat dieper te laten denken over de relatie met amanda an sich.
natasia mag ik dus niet maar toen ze zei: ""nu heeft amanda jou precies waar ze je hebben wil"" dacht ik: ik ben het deze keer eens met natas.
brian is zwak, hij laat zich alles zeggen door amanda en doet eigenlijk precies wat ze wil, wordt daarna boos uit onmacht over zichzelf.
hij zou niet zo slap moeten lullen en de DGK-psych zou hem eens moeten laten realiseren dat hij zelf ook nog een wil heeft,
Nee , maar die van jou waarschijnlijk wel.quote:
probleem is dat je nooit weet of jaap voor of tegen je is.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar het maakt Huub er niet leuker op.
Hij voelt zijn eigen zo sterk met Lieke en heeft niemand meer nodig.
En juist de gesprekken met Huub en een ander waren juist zo leuk.
Jaap en Huub waren samen het perfecte stel geweest.
Dennis heeft dat door en bond nu samen met Jaap.
Staat Jaap achter je dan kan je niks gebeuren.
Een chef-kok heeft me verteld dat ongestelde vrouwen niet in de keuken mochten komen.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
met zelf mayonaise maken gebeurt hetzelfde dit gaat schiften![]()
Ik vind dit geen stoken...ze zegt ware dingenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef Marrije het volgende:
lekker stoken Natas
Gelukkig, nog iemand die het kan onderschrijven.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Een chef-kok heeft me verteld dat ongestelde vrouwen niet in de keuken mochten komen.
( en hij hield wel van de vrouwen.. )
brian mag amanda uitschelden, vernederen etc. Wat zij niet pikt is als anderen haar bijvoorbeeld voor hoer uitmaken (Nada) en rat geen stelling neemt. Blijkbaar hecht zij aan solidariteit. Verder wenst zij rat niet te delen. Het feit dat hij exen gebroken hartjes stuurt zegt mij genoeg. Ik vind dat zij een punt heeft en die rat wil gewoon van 2 walletjes eten dus ik zeg GO Dellie laat hem lijden!quote:
volgens mij heeft ze zelf al eens iets zo gezegd..quote:Op maandag 9 juli 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
Waarom zit Amanda daar eigenlijk, als ze niet voor de eindstreep gaat? Beetje vakantie vieren?
Je weet toch, haar doelen.Visagie, nagels enz.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
Waarom zit Amanda daar eigenlijk, als ze niet voor de eindstreep gaat? Beetje vakantie vieren?
Verder dan dit wil ik niet gaanquote:Op maandag 9 juli 2007 20:20 schreef De_Moester het volgende:
[..]
dit vraagt gewoon om een photoshop van tas met horentjes en gekloofde hoefjes ...wie oh wie?![]()
Als hij tegen je is dan verlies je het echt.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:28 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
probleem is dat je nooit weet of jaap voor of tegen je is.
Waarom ? Heel eenvoudig, ze was op bezoek bij Nena en de redactie vroeg of ze het leuk zou vinden ...... En dan zeg je toch "JA", want dat doet ze bij een vriendje toch ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
je hebt je keurig ingehoudenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Verder dan dit wil ik niet gaan![]()
[afbeelding]
hahaha ja bedankt! dit is ongeveer wat ik bedoeldequote:Op maandag 9 juli 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor amanda is het leven een groot feest. Het is gewoon een groot kind.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom ? Heel eenvoudig, ze was op bezoek bij Nena en de redactie vroeg of ze het leuk zou vinden ...... En dan zeg je toch "JA", want dat doet ze bij een vriendje toch ook.
erger nog; hoe komt hij eruitquote:Op maandag 9 juli 2007 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
Brian:" In wat voor een stomme relatie zit ik? "
Mag ik dit nog zeggen (?): MOOOI.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Klaar voor haar eerste communie...quote:
Mooi?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ik dit nog zeggen (?): MOOOI.![]()
Scherp Donniequote:Op maandag 9 juli 2007 20:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia is prima bezig zowel Brian als Amanda de grond in te praten, zodat ze zelf weer de queen van BAN kan worden. En dat heeft ze nodig om nog 2 maanden te kunnen overleven.
en als het op manipuleren aankomt passen zij prima bij elkaarquote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef jacqjacq het volgende:
dit is een bevestiging dat ik niet met zo'n jong meisje kan, zegt brian.
vreemde conclusie hoor, alsof alle 19-jarige meisjes zo stom en ordi zijn als amanda.
heeft niks met leeftijd te maken brian, het is gewoon een domme manipulerende simpele ordinaire doos van 19, die op haar 60e nog steeds hetzelfde zal reageren (in haar 20e relatie)
dan ben ik blijkbaar heul bijzonderquote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef bloodymary het volgende:
2) Vrouwen kunnen geen mayonaise maken tijdens de periode dat ze menstrueren : larie ! In de hotelschool van Lokeren heeft men ooit de volgende proef gaan :
Men heeft twintig meisjes die ongesteld waren bij elkaar gebracht, ze kregen allen het nodige om mayonaise te maken. De leraar heeft dan eerst even getoond hoe het juist moet. Alle twintig de mayonaises waren gelukt !
Jij en ik samenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dan ben ik blijkbaar heul bijzonder![]()
Huppelkutjesgeneuzel, neuh dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:38 schreef 2live het volgende:
luistert er ook iemand naar het gesprek van Amanda en Nadia, of is dat helemaal niet de moeite waard.![]()
You know what the fuck I meanquote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi?Verdorie, dat was niet de bedoeling. Vies stookmonster dat ze is
![]()
ennuh het geldt ook bij slagroom kloppen nog bijzonderderderquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:39 schreef DrsH het volgende:
Kijk het heeft ook met levenservaring te maken mijn Erica wordt helemaal niet boos als ik mijn zesde echtgenote een mooie ketting geef voor haar verjaardag. Maar ja wij hebben dan ook het volste vertrouwen in elkaar en beiden een sterk karakter wat ons niet afhankelijk van elkaar maakt. Bij Brian en Amanda heerst de afhankelijkheid van elkaar zeer sterk en wat te denken van de aantasting van Brian zijn haantjes gevoel
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
You know what the fuck I mean,draak
![]()
ja de relatie van brian is stervendequote:Op maandag 9 juli 2007 20:40 schreef De_Moester het volgende:
ik zie dat natas haar 'lijkblik' weer opgezet heeft..
denk dat drs h nog wat nader heeft uit te leggen hier?quote:
werd tijd ookquote:Op maandag 9 juli 2007 20:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja de relatie van brian is stervende
Je geeft zelf al aan waarom dat niet kanquote:Op maandag 9 juli 2007 20:42 schreef farceman het volgende:
Stop gewoon met die neppe kutrelatie
Als je het mij vraagt faken ze dat ookquote:Op maandag 9 juli 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Je geeft zelf al aan waarom dat niet kan![]()
en dan gaat het gewoon verder als sexrelatie...... zo zijn ze..... ik durf er mn hand voor in het vuur te steken.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja de relatie van brian is stervende
Ze hebben inderdaad 1 keer (met Nadia naast zich) aangetoond dat ze daartoe in staat zijn. Sowieso denk ik dat Amanda alleen de moves maar uitvoert omdat ze denkt dat dat zo hoort.quote:
dit is niet dagelijkse hoofdpijnquote:Op maandag 9 juli 2007 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
hij gaat het niet uitmaken......
dat moet dan wel een heeeeeeeeel grote zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 20:43 schreef DrsH het volgende:
Volgens mij is het enig boeiende aan Brian zijn lul, want verder is het 1 grote langdradige zeveraar die denkt de wijsheid in pacht te hebben gedreven door primaire driften
Brian denkt terug aan al die aftreksessies in de douche de eerste maandenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
hij gaat het niet uitmaken......
Je gelooft je oren toch nietquote:
Volgens mij lukte dat beter dan de neuksessies met Amanda.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian denkt terug aan al die aftreksessies in de douche de eerste maanden![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Het doucheputje had in elk geval geen grote schjmoel en het lulde niet uit zn kutnekquote:Op maandag 9 juli 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je titel niet bij een pak Omo cadeau gekregen.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:43 schreef DrsH het volgende:
Volgens mij is het enig boeiende aan Brian zijn lul, want verder is het 1 grote langdradige zeveraar die denkt de wijsheid in pacht te hebben gedreven door primaire driften
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het doucheputje had in elk geval geen grote schjmoel en het lulde niet uit zn kutnek![]()
Het is wel opvallend dat er een hele week niets op de streams te zien is en vandaag het ene drama na het andere.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:47 schreef FdW het volgende:
Kan het niet zijn dat de geinterneerden in afwachting van de ontwikkelingen en bij gebrek aan impulsen van de Febo het ook niet meer weten, en maar wat aanzeuren?
Ik ben niet door carrieredrang gedreven dus voor mij geen probleem.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je titel niet bij een pak Omo cadeau gekregen., Maar als je je mening niet bijsteld over dat "boeiende" vrees ik dat je Dr. nooit zult halen.
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het doucheputje had in elk geval geen grote schjmoel en het lulde niet uit zn kutnek![]()
Ik kan er ook echt niet tegen dat hij dat nog nooit heeft toegegeven.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:47 schreef mootie het volgende:
Brian, zeg nou gewoon dat het je om de sex gaat... loser.
Toch mis ik dat topic wel eens.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
Braian: Beide kanten heeft zijn keerzijde.![]()
raar dat mama Netty hem dat nog niet verteld heeftquote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef STAP01 het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in Brain zn brain als hij erachter komt hoe Amanda te weten is gekomen dat er 2 hartjes op de ketting zaten.
Gekkenhuisquote:Op maandag 9 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
Brian neukt voor dekkingBrian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
![]()
En dekt voor backup.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
Brian neukt voor dekkingBrian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
![]()
Dat heeft hij haar gezegd, ze vroeg wat het kettinkje was. En hij wist/weet niet dat Amanda het al lang wist.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef STAP01 het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in Brain zn brain als hij erachter komt hoe Amanda te weten is gekomen dat er 2 hartjes op de ketting zaten.
als ze maar de kans krijgtquote:Op maandag 9 juli 2007 20:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
raar dat mama Netty hem dat nog niet verteld heeft
dat is wel zielig maar ja.......aan de andere kant heeft ze in 5 jaar tijd 10 relaties gehad en nooit zonder gezeten dus.....quote:Op maandag 9 juli 2007 20:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Ik kan er ook echt niet tegen dat hij dat nog nooit heeft toegegeven.
Vind het gewoon zielig voor Amanda die denkt echt relatie te hebben
waar is hij eigenlijk??quote:Op maandag 9 juli 2007 20:54 schreef ericahysterica het volgende:
jammer dat robert6000 dit niet meemaakt
Gekkenhuis, breek de tent af!quote:Op maandag 9 juli 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gekkenhuis![]()
![]()
Letterlijk en figuurlijk dus.
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt Robert2006quote:Op maandag 9 juli 2007 20:54 schreef ericahysterica het volgende:
jammer dat robert6000 dit niet meemaakt
geen idee ik ben dagen niet meer gepestquote:
in Thailandquote:Op maandag 9 juli 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee ik ben dagen niet meer gepest![]()
en dat mis je helemaal niet???quote:Op maandag 9 juli 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nee en dat weet hij nog steeds niet. Hopelijk zegt Elly het tussen neus en lippen door aan Brain...quote:Op maandag 9 juli 2007 20:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat heeft hij haar gezegd, ze vroeg wat het kettinkje was. En hij wist/weet niet dat Amanda het al lang wist.
Maar jij hebt een sterke man naast je staanquote:Op maandag 9 juli 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Is dat niet vermoeiend, urenlang staand internetten?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:56 schreef DrsH het volgende:
[..]
Maar jij hebt een sterke man naast je staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
drsh heeft sterke benen (kan de weelde goed dragen) ....quote:Op maandag 9 juli 2007 20:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Is dat niet vermoeiend, urenlang staand internetten?
Wel met mijn handen in mijn zakken hoop niet dat je dat vervelend vindquote:Op maandag 9 juli 2007 20:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Is dat niet vermoeiend, urenlang staand internetten?
on topic graag....quote:Op maandag 9 juli 2007 20:58 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wel met mijn handen in mijn zakken hoop niet dat je dat vervelend vind![]()
![]()
![]()
ik hoop vanavond al en dan niet te laatquote:Op maandag 9 juli 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
Huub heeft door dat Brian Tamara heeft afgebeld onder druk van Amanda. Dat gaat Brian nog wel horen gok ik zo ^_^
Ik hoop dat het mag van de FEBOquote:Op maandag 9 juli 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
Huub heeft door dat Brian Tamara heeft afgebeld onder druk van Amanda. Dat gaat Brian nog wel horen gok ik zo ^_^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |