Huppelkutjesgeneuzel, neuh dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:38 schreef 2live het volgende:
luistert er ook iemand naar het gesprek van Amanda en Nadia, of is dat helemaal niet de moeite waard.![]()
You know what the fuck I meanquote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi?Verdorie, dat was niet de bedoeling. Vies stookmonster dat ze is
![]()
ennuh het geldt ook bij slagroom kloppen nog bijzonderderderquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:39 schreef DrsH het volgende:
Kijk het heeft ook met levenservaring te maken mijn Erica wordt helemaal niet boos als ik mijn zesde echtgenote een mooie ketting geef voor haar verjaardag. Maar ja wij hebben dan ook het volste vertrouwen in elkaar en beiden een sterk karakter wat ons niet afhankelijk van elkaar maakt. Bij Brian en Amanda heerst de afhankelijkheid van elkaar zeer sterk en wat te denken van de aantasting van Brian zijn haantjes gevoel
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
You know what the fuck I mean,draak
![]()
ja de relatie van brian is stervendequote:Op maandag 9 juli 2007 20:40 schreef De_Moester het volgende:
ik zie dat natas haar 'lijkblik' weer opgezet heeft..
denk dat drs h nog wat nader heeft uit te leggen hier?quote:
werd tijd ookquote:Op maandag 9 juli 2007 20:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja de relatie van brian is stervende
Je geeft zelf al aan waarom dat niet kanquote:Op maandag 9 juli 2007 20:42 schreef farceman het volgende:
Stop gewoon met die neppe kutrelatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |