Brian denkt terug aan al die aftreksessies in de douche de eerste maandenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
hij gaat het niet uitmaken......
Je gelooft je oren toch nietquote:
Volgens mij lukte dat beter dan de neuksessies met Amanda.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian denkt terug aan al die aftreksessies in de douche de eerste maanden![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Het doucheputje had in elk geval geen grote schjmoel en het lulde niet uit zn kutnekquote:Op maandag 9 juli 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je titel niet bij een pak Omo cadeau gekregen.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:43 schreef DrsH het volgende:
Volgens mij is het enig boeiende aan Brian zijn lul, want verder is het 1 grote langdradige zeveraar die denkt de wijsheid in pacht te hebben gedreven door primaire driften
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het doucheputje had in elk geval geen grote schjmoel en het lulde niet uit zn kutnek![]()
Het is wel opvallend dat er een hele week niets op de streams te zien is en vandaag het ene drama na het andere.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:47 schreef FdW het volgende:
Kan het niet zijn dat de geinterneerden in afwachting van de ontwikkelingen en bij gebrek aan impulsen van de Febo het ook niet meer weten, en maar wat aanzeuren?
Ik ben niet door carrieredrang gedreven dus voor mij geen probleem.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je titel niet bij een pak Omo cadeau gekregen., Maar als je je mening niet bijsteld over dat "boeiende" vrees ik dat je Dr. nooit zult halen.
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het doucheputje had in elk geval geen grote schjmoel en het lulde niet uit zn kutnek![]()
Ik kan er ook echt niet tegen dat hij dat nog nooit heeft toegegeven.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:47 schreef mootie het volgende:
Brian, zeg nou gewoon dat het je om de sex gaat... loser.
Toch mis ik dat topic wel eens.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
Braian: Beide kanten heeft zijn keerzijde.![]()
raar dat mama Netty hem dat nog niet verteld heeftquote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef STAP01 het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in Brain zn brain als hij erachter komt hoe Amanda te weten is gekomen dat er 2 hartjes op de ketting zaten.
Gekkenhuisquote:Op maandag 9 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
Brian neukt voor dekkingBrian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
![]()
En dekt voor backup.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
Brian neukt voor dekkingBrian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
![]()
Dat heeft hij haar gezegd, ze vroeg wat het kettinkje was. En hij wist/weet niet dat Amanda het al lang wist.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef STAP01 het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in Brain zn brain als hij erachter komt hoe Amanda te weten is gekomen dat er 2 hartjes op de ketting zaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |