Voor amanda is het leven een groot feest. Het is gewoon een groot kind.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom ? Heel eenvoudig, ze was op bezoek bij Nena en de redactie vroeg of ze het leuk zou vinden ...... En dan zeg je toch "JA", want dat doet ze bij een vriendje toch ook.
erger nog; hoe komt hij eruitquote:Op maandag 9 juli 2007 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
Brian:" In wat voor een stomme relatie zit ik? "
Mag ik dit nog zeggen (?): MOOOI.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Verder dan dit wil ik niet gaan![]()
[afbeelding]
Klaar voor haar eerste communie...quote:
Mooi?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ik dit nog zeggen (?): MOOOI.![]()
Scherp Donniequote:Op maandag 9 juli 2007 20:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia is prima bezig zowel Brian als Amanda de grond in te praten, zodat ze zelf weer de queen van BAN kan worden. En dat heeft ze nodig om nog 2 maanden te kunnen overleven.
en als het op manipuleren aankomt passen zij prima bij elkaarquote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef jacqjacq het volgende:
dit is een bevestiging dat ik niet met zo'n jong meisje kan, zegt brian.
vreemde conclusie hoor, alsof alle 19-jarige meisjes zo stom en ordi zijn als amanda.
heeft niks met leeftijd te maken brian, het is gewoon een domme manipulerende simpele ordinaire doos van 19, die op haar 60e nog steeds hetzelfde zal reageren (in haar 20e relatie)
dan ben ik blijkbaar heul bijzonderquote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef bloodymary het volgende:
2) Vrouwen kunnen geen mayonaise maken tijdens de periode dat ze menstrueren : larie ! In de hotelschool van Lokeren heeft men ooit de volgende proef gaan :
Men heeft twintig meisjes die ongesteld waren bij elkaar gebracht, ze kregen allen het nodige om mayonaise te maken. De leraar heeft dan eerst even getoond hoe het juist moet. Alle twintig de mayonaises waren gelukt !
Jij en ik samenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dan ben ik blijkbaar heul bijzonder![]()
Huppelkutjesgeneuzel, neuh dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:38 schreef 2live het volgende:
luistert er ook iemand naar het gesprek van Amanda en Nadia, of is dat helemaal niet de moeite waard.![]()
You know what the fuck I meanquote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi?Verdorie, dat was niet de bedoeling. Vies stookmonster dat ze is
![]()
ennuh het geldt ook bij slagroom kloppen nog bijzonderderderquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:39 schreef DrsH het volgende:
Kijk het heeft ook met levenservaring te maken mijn Erica wordt helemaal niet boos als ik mijn zesde echtgenote een mooie ketting geef voor haar verjaardag. Maar ja wij hebben dan ook het volste vertrouwen in elkaar en beiden een sterk karakter wat ons niet afhankelijk van elkaar maakt. Bij Brian en Amanda heerst de afhankelijkheid van elkaar zeer sterk en wat te denken van de aantasting van Brian zijn haantjes gevoel
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
You know what the fuck I mean,draak
![]()
ja de relatie van brian is stervendequote:Op maandag 9 juli 2007 20:40 schreef De_Moester het volgende:
ik zie dat natas haar 'lijkblik' weer opgezet heeft..
denk dat drs h nog wat nader heeft uit te leggen hier?quote:
werd tijd ookquote:Op maandag 9 juli 2007 20:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja de relatie van brian is stervende
Je geeft zelf al aan waarom dat niet kanquote:Op maandag 9 juli 2007 20:42 schreef farceman het volgende:
Stop gewoon met die neppe kutrelatie
Als je het mij vraagt faken ze dat ookquote:Op maandag 9 juli 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Je geeft zelf al aan waarom dat niet kan![]()
en dan gaat het gewoon verder als sexrelatie...... zo zijn ze..... ik durf er mn hand voor in het vuur te steken.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja de relatie van brian is stervende
Ze hebben inderdaad 1 keer (met Nadia naast zich) aangetoond dat ze daartoe in staat zijn. Sowieso denk ik dat Amanda alleen de moves maar uitvoert omdat ze denkt dat dat zo hoort.quote:
dit is niet dagelijkse hoofdpijnquote:Op maandag 9 juli 2007 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
hij gaat het niet uitmaken......
dat moet dan wel een heeeeeeeeel grote zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 20:43 schreef DrsH het volgende:
Volgens mij is het enig boeiende aan Brian zijn lul, want verder is het 1 grote langdradige zeveraar die denkt de wijsheid in pacht te hebben gedreven door primaire driften
Brian denkt terug aan al die aftreksessies in de douche de eerste maandenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
hij gaat het niet uitmaken......
Je gelooft je oren toch nietquote:
Volgens mij lukte dat beter dan de neuksessies met Amanda.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian denkt terug aan al die aftreksessies in de douche de eerste maanden![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Het doucheputje had in elk geval geen grote schjmoel en het lulde niet uit zn kutnekquote:Op maandag 9 juli 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je titel niet bij een pak Omo cadeau gekregen.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:43 schreef DrsH het volgende:
Volgens mij is het enig boeiende aan Brian zijn lul, want verder is het 1 grote langdradige zeveraar die denkt de wijsheid in pacht te hebben gedreven door primaire driften
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het doucheputje had in elk geval geen grote schjmoel en het lulde niet uit zn kutnek![]()
Het is wel opvallend dat er een hele week niets op de streams te zien is en vandaag het ene drama na het andere.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:47 schreef FdW het volgende:
Kan het niet zijn dat de geinterneerden in afwachting van de ontwikkelingen en bij gebrek aan impulsen van de Febo het ook niet meer weten, en maar wat aanzeuren?
Ik ben niet door carrieredrang gedreven dus voor mij geen probleem.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je titel niet bij een pak Omo cadeau gekregen., Maar als je je mening niet bijsteld over dat "boeiende" vrees ik dat je Dr. nooit zult halen.
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het doucheputje had in elk geval geen grote schjmoel en het lulde niet uit zn kutnek![]()
Ik kan er ook echt niet tegen dat hij dat nog nooit heeft toegegeven.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:47 schreef mootie het volgende:
Brian, zeg nou gewoon dat het je om de sex gaat... loser.
Toch mis ik dat topic wel eens.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
Braian: Beide kanten heeft zijn keerzijde.![]()
raar dat mama Netty hem dat nog niet verteld heeftquote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef STAP01 het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in Brain zn brain als hij erachter komt hoe Amanda te weten is gekomen dat er 2 hartjes op de ketting zaten.
Gekkenhuisquote:Op maandag 9 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
Brian neukt voor dekkingBrian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
![]()
En dekt voor backup.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
Brian neukt voor dekkingBrian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
Brian neukt voor dekking
![]()
Dat heeft hij haar gezegd, ze vroeg wat het kettinkje was. En hij wist/weet niet dat Amanda het al lang wist.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef STAP01 het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in Brain zn brain als hij erachter komt hoe Amanda te weten is gekomen dat er 2 hartjes op de ketting zaten.
als ze maar de kans krijgtquote:Op maandag 9 juli 2007 20:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
raar dat mama Netty hem dat nog niet verteld heeft
dat is wel zielig maar ja.......aan de andere kant heeft ze in 5 jaar tijd 10 relaties gehad en nooit zonder gezeten dus.....quote:Op maandag 9 juli 2007 20:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Ik kan er ook echt niet tegen dat hij dat nog nooit heeft toegegeven.
Vind het gewoon zielig voor Amanda die denkt echt relatie te hebben
waar is hij eigenlijk??quote:Op maandag 9 juli 2007 20:54 schreef ericahysterica het volgende:
jammer dat robert6000 dit niet meemaakt
Gekkenhuis, breek de tent af!quote:Op maandag 9 juli 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gekkenhuis![]()
![]()
Letterlijk en figuurlijk dus.
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt Robert2006quote:Op maandag 9 juli 2007 20:54 schreef ericahysterica het volgende:
jammer dat robert6000 dit niet meemaakt
geen idee ik ben dagen niet meer gepestquote:
in Thailandquote:Op maandag 9 juli 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee ik ben dagen niet meer gepest![]()
en dat mis je helemaal niet???quote:Op maandag 9 juli 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nee en dat weet hij nog steeds niet. Hopelijk zegt Elly het tussen neus en lippen door aan Brain...quote:Op maandag 9 juli 2007 20:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat heeft hij haar gezegd, ze vroeg wat het kettinkje was. En hij wist/weet niet dat Amanda het al lang wist.
Maar jij hebt een sterke man naast je staanquote:Op maandag 9 juli 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Is dat niet vermoeiend, urenlang staand internetten?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:56 schreef DrsH het volgende:
[..]
Maar jij hebt een sterke man naast je staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
drsh heeft sterke benen (kan de weelde goed dragen) ....quote:Op maandag 9 juli 2007 20:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Is dat niet vermoeiend, urenlang staand internetten?
Wel met mijn handen in mijn zakken hoop niet dat je dat vervelend vindquote:Op maandag 9 juli 2007 20:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Is dat niet vermoeiend, urenlang staand internetten?
on topic graag....quote:Op maandag 9 juli 2007 20:58 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wel met mijn handen in mijn zakken hoop niet dat je dat vervelend vind![]()
![]()
![]()
ik hoop vanavond al en dan niet te laatquote:Op maandag 9 juli 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
Huub heeft door dat Brian Tamara heeft afgebeld onder druk van Amanda. Dat gaat Brian nog wel horen gok ik zo ^_^
Ik hoop dat het mag van de FEBOquote:Op maandag 9 juli 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
Huub heeft door dat Brian Tamara heeft afgebeld onder druk van Amanda. Dat gaat Brian nog wel horen gok ik zo ^_^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |