Lijkt me leuke tv als Tamara nu alsnog zou komenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:01 schreef BarryK het volgende:
Zie Amanda triomfantelijk doen in haar doen en laten
De hoop op leuke tv is bij mij de afgelopen tijd steeds minder gewordenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lijkt me leuke tv als Tamara nu alsnog zou komen
Ze kent het mens amper. Haar grootste zorg is Wilgo. Hij vertrekt morgen naar SU en haar zus Joan vertelde dat ze geen geld heeft om kleding voor Natasja te kopen. M.a.w.: Wilgo neemt alle centjes mee naar SU.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vraag me af of ze zou kunnen stralen als haar oma op sterven ligt
Of wil Natasia alleen maar tussen Brian en Amanda kruipen. Ze mist Brian dus iedere kans op een tik naar Amanda zal ze ten volle uitnutten.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
Natasja is zo te zien niet zo blij met de beslissing van Brian.
hehehe, ik heb ook net een kaartje gestuurd... dat vrijdagavond de uitgelezen avond is om weer een romantische verrassing voor Lieke te verzorgen.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:04 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een kaartje naar Huub ga sturen, met de medeling don't trust Jaap het is een nsb'er
Belachelijk hoe er dan maar vanuit gegaan wordt dat ze ze wel uit de pot kan halen.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:09 schreef BarryK het volgende:
Natasia er is een collect call van Wilgo, ze heeft geen cp's.. ze moet dan een stemming gaan aanvragen
Laat hij maar even vertellen dat Amanda met haar poten aan het cadeautje heeft gezetenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Plasma : Collect Call van Wilgo voor Natasia
Brian denkt dat het wel eens een bericht voor hem kan zijn ......
Gewoon alles uitgeven, zorgen dat je blut bent en dan kun je van 'de gemeenschap' leven .......quote:Op maandag 9 juli 2007 19:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
Belachelijk hoe er dan maar vanuit gegaan wordt dat ze ze wel uit de pot kan halen.
ja, ze heeft zelf tegen Herma en Patricia gezegd dat het uit was.... dus helemaal begrijpen doe ik het niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:12 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik dacht al gelezen te hebben op fok dat het al tijdje over is tussen Wilgo en Natasia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |