ze zijn ECHT aan elkaar gewaagd!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
Brian moet alles wat Amanda erg vindt ook erg vinden. Brian mag dus niet meer voor zichzelf denken of voelen?

Dat hoorde we pas een paar uur later, niet na een half uur.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar ze weet toch wat er werkelijk aan de hand is geweest en ook wie de bedreiging heeft geuit.

Brian doet dat ook voor Amanda, laat het hem ook maar eens voelen.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:47 schreef akveor het volgende:
Ik snap die Brian totaal niet (what's new?)... Wie is Amanda wel niet dat zij durft te bepalen wie Brian mag wel of niet uitnodigen... Wat een sukkel.

quote:Op maandag 9 juli 2007 18:45 schreef Kimberleyy het volgende:
Ben ik de enige hier die voor Amanda is?

dat is ie toch ook? ik heb 'm al over minder z'n zelfbeheersing zien verliezenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry hoor dat zie ik niet, als je hier al je zelfbeheersing over moet verliezen, dan ben je echt sneu.

Met zo'n kutwijf als gesprekspartner.....?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry hoor dat zie ik niet, als je hier al je zelfbeheersing over moet verliezen, dan ben je echt sneu.

Een Photoshop hoogstandje van Brian?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Buroblad op PC in het kantoor
[afbeelding]

Weinig knaps aan het is gewoon een sneue vent. Hij zegt nu dat hij Amanda niet bedreigt, wat doet hij constant, focking mond houden, want ik word para, ik sla de boel kapot.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:49 schreef De_Moester het volgende:
[..]
dat is ie toch ook? ik heb 'm al over minder z'n zelfbeheersing zien verliezen![]()

quote:Op maandag 9 juli 2007 18:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Buroblad op PC in het kantoor
[afbeelding]

Ik vind Amanda geweldig.... Iedereen die Brian para kan krijgen is voor mij een superheld(in)quote:Op maandag 9 juli 2007 18:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Met zo'n kutwijf als gesprekspartner.....?
Ik zie dat anders...of je luistert niet![]()

Wij hoorden het later, maar je weet niet of Nadia eerder al wat hoorde, maar moest wachten met erover praten omdat 'achter' er nog mee bezig was. Grote kans dat 'achter' ook politie heeft ingeschakeld, of overlegd met politie.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoorde we pas een paar uur later, niet na een half uur.

Ongelooflijk watje is hetquote:Op maandag 9 juli 2007 18:47 schreef akveor het volgende:
Ik snap die Brian totaal niet (what's new?)... Wie is Amanda wel niet dat zij durft te bepalen wie Brian mag wel of niet uitnodigen... Wat een sukkel.

Deed hij dat maar nietquote:Op maandag 9 juli 2007 18:52 schreef Spartel het volgende:
Hij houdt zicht écht heel erg in nu!!

Deze fake heb ik al een tijdje gelden gezien, als ik me niet vergis op VOL.quote:

Sorry, leuke TV momenten that's it. Probeer me maar niet iets anders te laten denken, je weet het, beeqreng.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wij hoorden het later, maar je weet niet of Nadia eerder al wat hoorde, maar moest wachten met erover praten omdat 'achter' er nog mee bezig was. Grote kans dat 'achter' ook politie heeft ingeschakeld, of overlegd met politie.

Jaquote:Op maandag 9 juli 2007 18:54 schreef mootie het volgende:
Sorry Brian, maar dat was gewoon een kapitale fout, die hartjes.

quote:Op maandag 9 juli 2007 18:54 schreef BarryK het volgende:
Huichelaar Jaap is were bezig... zoals ik gisteren al voorspelde vertelt hij alle plannen met Huub door.
Hij zegt nu (met Dennis) dat Huub drank in Nadia wil gooien om wat met er te gaan doen... Nadia moet doen alsof ze mee gaat werken, en dan daarna terugtrekken en zeggen ("sukkel wie denk je wel niet dat je bent , viespeuk" als ze in bed liggen)
Gaat vrijdagavond gebeuren

Jaap is echt een loser,quote:Op maandag 9 juli 2007 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
als hij nu even tegen Huub vertelde dat Denniks hem met zn zus wil pakken, maar neeeeeeeeee.....

Ze heeft gevraagd wat er aan hing, en hij gaf (gelukkig voor hem) eerlijk antwoord.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heeft Brianaal zelf verteld dat hij een ketting met hartjes voor Tamara heeft gekocht of heeft Amanda verteld dat ze het pakje stiekum heeft geopend?

Para Brian is altijd leuk maar om nou meteen Amanda geweldig te vinden gaat mij veel te ver..quote:Op maandag 9 juli 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind Amanda geweldig.... Iedereen die Brian para kan krijgen is voor mij een superheld(in)![]()
![]()
![]()

Ik normaal gesproken ook, maar nu ff niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Para Brian is altijd leuk maar om nou meteen Amandag geweldig te vinden gaat mij veel te ver..
ik walg van dat wijf met haar verwende kutkop![]()

gaat jammer genoeg niet meer gebeuren vrees ikquote:Op maandag 9 juli 2007 18:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
'
Jawel, opkroppen die boel...hoe groter de explosie en het eind resultaat![]()
![]()
![]()

Jaap is een echte speler. Hij doet zich soms zielig voor maar hij haalt wel bij iedereen de plannetjes...quote:

Brian en Dennix zijn de twee van het lastigvallen van familie/vrienden buiten de kooi.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
als hij nu even tegen Huub vertelde dat Denniks hem met zn zus wil pakken, maar neeeeeeeeee.....

Plagiaat: Dat heeft hij van Jaap.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:59 schreef Mokum020 het volgende:
B: "Ik snap mezelf niet"

En je vergeet de fatwa die over Nada is uitgesproken.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:59 schreef BarryK het volgende:
[..]
Brian en Dennix zijn de twee van het lastigvallen van familie/vrienden buiten de kooi.
Natasia is van het dreigen, doet Amanda ook wel is...
Jaap is van de NSB
Huub dreigt wel, maar meer dat hij zelf iemand iets buiten de kooi zou kunnen doen.. omdat hij bvb niet kan tegen mannen die vrouwen slaan
Lieke doet eigenlijk niets van dit alles

Vraag me af of ze zou kunnen stralen als haar oma op sterven ligtquote:Op maandag 9 juli 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
Wat ziet Natasja er de laatste dagen toch onverzorgd uit, het gaat echt niet goed met haar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |