Er zit totaal geen logica in, behalve als het allemaal gestuurd is.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natuurlijk, een storm in een glas water, volgens Nada. Wat kleine bedreigingen richting haar moeder, niks om wakker van te liggen. Snap jij het nog?
Duidelijk te merken dat Huub er van genietquote:Op maandag 9 juli 2007 18:36 schreef akveor het volgende:
Huub is er als de kippen bij om Amanda een sigaret te geven...
Ik vermoed dat ze hem hadden willen vertellen over het geopende pakje voor Tamara.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lijkt me humor als er opeens een collect call komt van zijn moeder
Ik vind het een wonder dat die er nog niet geweest is!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lijkt me humor als er opeens een collect call komt van zijn moeder
Iemand die close is/was met Brianaal kan per definitie niet kloppenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:36 schreef Disana het volgende:
Toch kan die Tamara ook niet kloppen. Als Brian haar gisteren echt heeft afgezegd, wat moet dat dan met die brief daarnet. En ze lijkt wel erg close met enge Netty en broer Kenneth. Zou best kunnen dat Tamara een grote stookster is.
ik ben er helemaal voor!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze hem hadden willen vertellen over het geopende pakje voor Tamara.
Neuhh Brian heeft pluspunten. Hou je mond doe niet zo brutaal, ik breek de tent af.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:38 schreef BarryK het volgende:
Ik ben PRO-BRIAN (in ruzie amanda-brian)... alle punten van Amanda zijn gelul, ze luistert alleen niet/begrijpt niet wat brian er op terug zegt.
Dat kan ook gestuurd worden door achter, het doorlaten van brieven kan op ieder moment worden gedaan als zij dat willen..quote:Op maandag 9 juli 2007 18:36 schreef Disana het volgende:
Toch kan die Tamara ook niet kloppen. Als Brian haar gisteren echt heeft afgezegd, wat moet dat dan met die brief daarnet. En ze lijkt wel erg close met enge Netty en broer Kenneth. Zou best kunnen dat Tamara een grote stookster is.
Nee, maar daar kwam het wel op neer. Het feit alleen al dat ze binnen een half uur na het telefoontje van haar moeder babbelt over masacra en nagels vijlen, zegt mij genoeg.quote:
Ik heb hier zojuist de tent afgebroken en het is jou schuld, want jij bent voor Brian!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuhh Brian heeft pluspunten. Hou je mond doe niet zo brutaal, ik breek de tent af.
Dat roept ie al een half uur...hij blijft nogal kalm terwijl ze het bloed onder zijn nagels vandaan haalt..quote:Op maandag 9 juli 2007 18:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuhh Brian heeft pluspunten. Hou je mond doe niet zo brutaal, ik breek de tent af.
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:39 schreef Spartel het volgende:
Hij doet er zooooooooooooo lang over om een normale zin te formuleren. Mijngod.
collectcall?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:41 schreef Crush65 het volgende:
Ik heb ook nog wel een tent die afgebroken moet worden!
Dat was pas na het gesprek met achter..ze kwam daar enigszins gerustgesteld vandaanquote:Op maandag 9 juli 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, maar daar kwam het wel op neer. Het feit alleen al dat ze binnen een half uur na het telefoontje van haar moeder babbelt over masacra en nagels vijlen, zegt mij genoeg.
Amanda heeft op geen punt gelijk... zelfs op het punt van die kettingen is het eigenlijk haar schuld aangezien zij zo sneaky was om ze te gaan zoeken... (brian is natuurlijk wel een lul de behanger, wat we al langer wisten, dat hij een ketting met hartjes aan Tamara geeft en niet aan Amanda geeft... )quote:Op maandag 9 juli 2007 18:40 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik heb hier zojuist de tent afgebroken en het is jou schuld, want jij bent voor Brian!
Ik ben hier zoooo mee eens, wat een zeikwijf, en maar drammen, er zit echt geen stop op.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat roept ie al een half uur...hij blijft nogal kalm terwijl ze het bloed onder zijn nagels vandaan haalt..
ik had haar al lang met haar kop door de glazen deur gegooid
ja heel knap dat een volwassen kerel tijdens een gesprek geen dingen stuk maakt omdat ie t anders niet redquote:Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef De_Moester het volgende:
ik moet het toegeven...brian heeft dit keer echt zelfbeheersing getoond...
Dat was wel razend snel, vind je niet? Eerst grote paniek en binnen een half uur is het opgelost?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat was pas na het gesprek met achter..ze kwam daar enigszins gerustgesteld vandaan
Wie weet heeft ie een paar tranquillizers achterover gegooidquote:Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef De_Moester het volgende:
in brian's geval welquote:Op maandag 9 juli 2007 18:45 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ja heel knap dat een volwassen kerel tijdens een gesprek geen dingen stuk maakt omdat ie t anders niet red![]()
Ik ben bang van welquote:Op maandag 9 juli 2007 18:45 schreef Kimberleyy het volgende:
Ben ik de enige hier die voor Amanda is?
Maar ze weet toch wat er werkelijk aan de hand is geweest en ook wie de bedreiging heeft geuit.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was wel razend snel, vind je niet? Eerst grote paniek en binnen een half uur is het opgelost?
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:45 schreef Kimberleyy het volgende:
Ben ik de enige hier die voor Amanda is?
Sorry hoor dat zie ik niet, als je hier al je zelfbeheersing over moet verliezen, dan ben je echt sneu.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef De_Moester het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |