Ja af en toe lijkt het net of hij in janken uit barst.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:17 schreef Haunter het volgende:
Hij klinkt behoorlijk emotioneel
Zo grappig dat mens he, net of ze het over fotoshoppen heeftquote:Op maandag 9 juli 2007 19:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Ik heb jouw brief gelezen"
Wilgo : "Ik jou brief ook en dat snap ik echt niet"
Natasia : Wat nou ?"
Wilgo : "Wat je over ons gezegd hebt"
Natasia : "Wat ze op youtube hebben gezet van het gesprek met Herma is helemaal verkeerd overgekomen. Dat heb ik helemaal niet gezegd"
Daarover ging het volgens mij, want dat wist hij zelf niet maar de mensen op internet wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef kissa het volgende:
Het was toch uit tussen Natas en Wilgo?
Dat dacht ik ook ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef kissa het volgende:
Het was toch uit tussen Natas en Wilgo?
Volgens mij wel, maar de helft van het gesprek ging half in het takkitakkiquote:Op maandag 9 juli 2007 19:17 schreef blomst het volgende:
Klopt de titel?
Om de een of andere reden kan of mag ze niet weg.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een ding is wel duidelijk, Natasia blijft gewoon tot 23 september ......
hehe, dat doet ze altijd...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:19 schreef TherAngelina het volgende:
Natasja doet alsof het een heell leuk, liev gesprek was.
Ja, zo kun je het ook zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia doet verslag : "Hij wilde m'n stem even horen, het gaat goed met de kindjes ....."
Verdomd, dat zat ik ook net te denken.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef petraa het volgende:
Haha, ze hadden door de saaie zooi van afgelopen week geen uitzendminuten en die moesten ze vandaag ff inhalen.
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zo grappig dat mens he, net of ze het over fotoshoppen heeft![]()
Oh, ik kon het niet verstaanquote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Daarover ging het volgens mij, want dat wist hij zelf niet maar de mensen op internet wel.
10.000 euro !quote:Op maandag 9 juli 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan of mag ze niet weg.![]()
Ik denk dat Wilgo het niet zo leuk vind om 10.000 euro armer te zijn...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan of mag ze niet weg.![]()
Nee, op youtube staat een gesprek van Natasia met Herma over het feit dat Wilgo het uit heeft gemaakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Zet Herma misschien bepaalde filmpjes op internet die WIlgo dan kan bekijken?
Yup. Maar het is ook wel logisch... ze is immer zo'n 'lekker wijf', en zo 'mooi', en zo 'verzorgend'. Tuurlijk mist Wilgo haar!quote:
Dat zal een Voller gedaan hebben. Dit filmpje ging over het gesprek tussen Herma en Natasja, dat het uit was tussen haar en Wilgo. Hetzelfde zei Natasja tegen Patricia.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Zet Herma misschien bepaalde filmpjes op internet die WIlgo dan kan bekijken?
ik ook niet. Vreselijk ongevoelig wijf! En dan Wilgo weer voor zeikerd uitmaken terwijl hij veel zorg op zich neemt voor kinderen die niet van hem zijn....quote:Op maandag 9 juli 2007 19:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En maar weer "Met Cheyennen en Yairo gaat het goed ...". Wat gek, in het telefoontje heb ik daar geen woord over gehoord !
Dayquote:Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef Day het volgende:
Wilgo zei dat hij niet gediend was van de toon in haar laatste brief. Ze weet niet wat buiten allemaal gebeurd. Zo hebben ze pas nog als een gek met de familie geld bij elkaar moeten verzamelen omf rekeningen van haar te betalen, omdat er geen geld binnen kwam van DGK. Volgens Natasia is dat nu allemaal geregeld.
Hij vind het erg dat ze hem afbrand, terwijl hij van alles voor haar doet. Volgens Natasia is dat ook niet waar. Net zoals het feit dat het gesprek tussen haar en Herma (niet bekend bij mij) totaal verkeerd geïntepreteerd is.
Zijn de kinderen überhaupt ter sprake gekomen of lult Natasia uit d'r nek?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef Day het volgende:
Wilgo zei dat hij niet gediend was van de toon in haar laatste brief. Ze weet niet wat buiten allemaal gebeurd. Zo hebben ze pas nog als een gek met de familie geld bij elkaar moeten verzamelen omf rekeningen van haar te betalen, omdat er geen geld binnen kwam van DGK. Volgens Natasia is dat nu allemaal geregeld.
Hij vind het erg dat ze hem afbrand, terwijl hij van alles voor haar doet. Volgens Natasia is dat ook niet waar. Net zoals het feit dat het gesprek tussen haar en Herma (niet bekend bij mij) totaal verkeerd geïntepreteerd is.
Dankquote:Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef Day het volgende:
Ze lult uit haar fokking kutnek.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn de kinderen überhaupt ter sprake gekomen of lult Natasia uit d'r nek?
Super!!!quote:Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef Day het volgende:
Ze heeft niet naar ze gevraagd of zoquote:Op maandag 9 juli 2007 19:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn de kinderen überhaupt ter sprake gekomen of lult Natasia uit d'r nek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |