Die info over zn zus in oud, maar Denniks verkeert in de veronderstelling dat het actueel is. Hoe ontzettend verrot en dom moet je zijn om voor de hele wereld te vertellen waar zo'n vrouw zich schuilhoudt.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:50 schreef Sev het volgende:
Nadia heeft vannacht geen zin in Dennis
Dennis heeft gezegd dat de stiefzus van Huub in een Blijf-van-mn-Lijf huis zit, en moest naar de FEBO
Vind je het gekquote:Op zondag 8 juli 2007 23:50 schreef Sev het volgende:
Nadia heeft vannacht geen zin in Dennis
fons en flens, inmiddels twee handen op één buikquote:Op zondag 8 juli 2007 23:51 schreef nueffeniet het volgende:
dit is gewoon kut jaapie krijgt een telefoontje dat ze van onderwrp moeten veranderen ..ik zeg allemaal stoppen met streamen dan maar dgk dood binnen een week.wat een tiefusleier die fons
Ja maar dan moet echt iedereen stoppen met streamen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:51 schreef nueffeniet het volgende:
dit is gewoon kut jaapie krijgt een telefoontje dat ze van onderwrp moeten veranderen ..ik zeg allemaal stoppen met streamen dan maar dgk dood binnen een week.wat een tiefusleier die fons
Ben ook heel benieuwd of hij zou zeggen... maar momenteel is het niet belangrijk, want "achteren" heeft nix teruggeroepen, dat hij het toch niet mag zeggen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:48 schreef neehe het volgende:
Jaap had toch met Huub afgesproken dat hij bij nix ging informeren wat hij van plan was ?
Dat heeft hij nu ook gedaan, nu kijken of hij het tegen Huub zegt !
precies.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe zit het nou met Natasia? Erin? Eruit? Erin? Eruit?
natasja gaat er uit (ooitquote:Op zondag 8 juli 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Met zulke domme ogen, kun je niet slim zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe ontzettend verrot en dom moet je zijn om voor de hele wereld te vertellen waar zo'n vrouw zich schuilhoudt.![]()
als het zo blijft zoals het nu is, blijft ze waarschijnlijk nog wel even zittenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Denniks denkt een mega schandalige scoop te hebben, zonder te beseffen wat de gevolgen kunnen zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Die info over zn zus in oud, maar Denniks verkeert in de veronderstelling dat het actueel is. Hoe ontzettend verrot en dom moet je zijn om voor de hele wereld te vertellen waar zo'n vrouw zich schuilhoudt.![]()
Dat zou inderdaad alleen enigzins werken als echt heel veel mensen stoppen. Ik weet niet hoeveel streamers op fora zitten (ik neem aan een heel groot deel) maar dan moeten heel veel fora meewerken.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar dan moet echt iedereen stoppen met streamen.
Tegen de een stoer vertellen dat Dennis woest van d'r is klaargekomen.quote:
Ben je niet in de war met Brian en Amanda?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
gooi het er maar uitquote:Op zondag 8 juli 2007 23:54 schreef HenrySpencer het volgende:
Wow, ik haat die Dennix echt oprecht.
Ik heb me er zelfs speciaal voor aangemeld hier.
Ja, maar dan weten wij of Jaap te vertrouwen is.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:53 schreef Desii het volgende:
[..]
Ben ook heel benieuwd of hij zou zeggen... maar momenteel is het niet belangrijk, want "achteren" heeft nix teruggeroepen, dat hij het toch niet mag zeggen.
Ik maak 'm vaak gelijk als de ander dicht is, want het duurt altijd zo langquote:Op zondag 8 juli 2007 23:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben altijd zo te laat met mijn Cos, stomme bug
Nadia heeft zin in Dimitri... nou veel plezier, pak hem dan... wees het teefje en pak hem muts
Join the club, mate!quote:Op zondag 8 juli 2007 23:54 schreef HenrySpencer het volgende:
Ik heb me er zelfs speciaal voor aangemeld.
Het is Brian's stijl zoals met dat adres van Cora.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:54 schreef wolferl het volgende:
[..]
Denniks denkt een mega schandalige scoop te hebben, zonder te beseffen wat de gevolgen kunnen zijn.
En dat fluitje wat je hoort is dat vogeltje in Denniks hersenpannetje.
Op déze manier hoeft dat voor mij ook weer niet..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom haat iedereen dennis opeens? toch leuk dat hij dingen wil gebruiken om ruzie te veroorzaken komt er weer wat leven in de brouwerij.
lol ook iedereen zei niet te gaan betalen ..duh .. krijg je niet echt voor mekaar//..ik heb er wel spijt van dat ik betaald heb maar nog 2 weken te gaan..en dan is het echt finitoquote:Op zondag 8 juli 2007 23:55 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad alleen enigzins werken als echt heel veel mensen stoppen. Ik weet niet hoeveel streamers op fora zitten (ik neem aan een heel groot deel) maar dan moeten heel veel fora meewerken.
Zelfs dan weet je nog niet hoe Talpa hierop reageert.
En Nena moest eruit voor zo'n klein schopjequote:Op zondag 8 juli 2007 23:53 schreef Desii het volgende:
[..]
natasja gaat er uit (ooit) maar zowel Japie als Huub hadden het er al over, dat er een nieuwe voor in de plek komt.
Mijn streams lopen volgende week af ofzo, ik ga het niet verlengen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:55 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad alleen enigzins werken als echt heel veel mensen stoppen. Ik weet niet hoeveel streamers op fora zitten (ik neem aan een heel groot deel) maar dan moeten heel veel fora meewerken.
Zelfs dan weet je nog niet hoe Talpa hierop reageert.
Je bent hier welkomquote:Op zondag 8 juli 2007 23:54 schreef HenrySpencer het volgende:
Deze gast kan alleen maar gorigheid bedenken... onzettend opscheppeen van ik dit ik dat... maar puntje bij paaltje heefy ie niks maar dan ook niks laten zien... Verder weigert ie overal aan mee te doen.....quote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom haat iedereen dennis opeens? toch leuk dat hij dingen wil gebruiken om ruzie te veroorzaken komt er weer wat leven in de brouwerij.
Dingen? Dingen? Ben jij wel helemaal goed bij je pannetje?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef ub40_bboy het volgende:
de hekel was er al...... leven in de brouwerij is mooi, maar niet over de rug van iemand, die niets met het spel te maken heeft.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef ub40_bboy het volgende:
weet ik wel zekerquote:Op zondag 8 juli 2007 23:58 schreef ricofromrio het volgende:
Jaap zit volgens mij zelf ook in het complot met Cora
net of hij van niks wist
Huub zou het andersom ook gebruiken.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:58 schreef Desii het volgende:
[..]
de hekel was er al...... leven in de brouwerij is mooi, maar niet over de rug van iemand, die niets met het spel te maken heeft.
Opeens?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef ub40_bboy het volgende:
Nu effe niet...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:58 schreef nueffeniet het volgende:
ik heb trouwens ook gehoord dat jaap zn moeder in een gesticht zit nadat ze jaap zn hond in stukken had gesneden en in de vriezer had gedouwd..is wel leuk om dat ook te gebruiken en ook wel leuk als 4 mensen zich daar om zitten te verkneukelen
Wolfer!! Als het finacieel wat moeilijk is dan is er nog een manier... Maar niet de Cos verlaten, dat vind ik zo zondequote:Op zondag 8 juli 2007 23:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mijn streams lopen volgende week af ofzo, ik ga het niet verlengen.
Ik ben dus iig niet meer te porren hiervoor.
COS blijf ik wel volop volgen.
Vreemd, want ze wil na 23 september eruit gaan en dan komt er geen nieuwe meerquote:Op zondag 8 juli 2007 23:53 schreef Desii het volgende:
[..]
natasja gaat er uit (ooit) maar zowel Japie als Huub hadden het er al over, dat er een nieuwe voor in de plek komt.
Ik kom helemaal tot rust vanavond met de muziek van Enya...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dingen? Dingen? Ben jij wel helemaal goed bij je pannetje?![]()
En Denniks opeens haten? Dennis is al gehaat vanaf het moment dat hij voet over de drempel zette. Lees de Cossen terug en zie hoeveel positieve posts je over Denniks vindt (behalve die van DGK-fan). Geen enkele!![]()
Z'n moeder was in ieder geval in staat een videoboodschap in te sprekenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:58 schreef nueffeniet het volgende:
ik heb trouwens ook gehoord dat jaap zn moeder in een gesticht zit nadat ze jaap zn hond in stukken had gesneden en in de vriezer had gedouwd..is wel leuk om dat ook te gebruiken en ook wel leuk als 4 mensen zich daar om zitten te verkneukelen
Hoe kan hij die 2 nou met elkaar vergelijkenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef BarryK het volgende:
Jaap is wel blij met rtl, hij haat terror jaap... jaap zet zichzelf qua humor gelijk aan jensen en paul de leeuw...
eh.... je kijkt voor het eerst?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef ub40_bboy het volgende:
Je bent hier op de juiste plek... we hebben zelfs een speciaal topic voor dit soort gevoelens:quote:Op zondag 8 juli 2007 23:54 schreef HenrySpencer het volgende:
ik neem aan dt t niet een financieel probleem is maar het wordt nu gewoon een princiepe kwestie denk ikquote:Op maandag 9 juli 2007 00:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wolfer!! Als het finacieel wat moeilijk is dan is er nog een manier... Maar niet de Cos verlaten, dat vind ik zo zonde
pciesquote:Op maandag 9 juli 2007 00:01 schreef avonne het volgende:
[..]
eh.... je kijkt voor het eerst?
Als hij Huub ziet, maakt hij al rechtsomkeert.
Zijn grote woorden zijn alleen bij afwezigheid van Huub en Lieke
Nee neequote:Op maandag 9 juli 2007 00:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wolfer!! Als het finacieel wat moeilijk is dan is er nog een manier... Maar niet de Cos verlaten, dat vind ik zo zonde
Ik begreep dat je wel bleef lezen/schrijven hier. Nu maar voor jou hopen dat de boel niet toch weer tot leven komtquote:Op zondag 8 juli 2007 23:58 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Me streams zijn zojuist verlopen en ik moet je eerlijk zeggen het voelt als een opluchting.
ik denk dat ook, de vetzak is met z'n eigen PR-machine de gouden kooi binnegekomen en heeft daarom wat mij betreft alle schijn tegen zich.quote:
Was dat z'n moeder wel.........quote:Op maandag 9 juli 2007 00:01 schreef meta4 het volgende:
[..]
Z'n moeder was in ieder geval in staat een videoboodschap in te spreken![]()
RTLquote:Op maandag 9 juli 2007 00:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee nee
Ik ga alleen geen rooie cent uitgeven aan Talpa of Tien hoe die toko ook mag heten.
Vanaf dat moment kun je toch zo weer een dagje instappenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begreep dat je wel bleef lezen/schrijven hier. Nu maar voor jou hopen dat de boel niet toch weer tot leven komt![]()
Ahhhquote:
Ja, dat is waar. Het is alleen zo duur in vergelijking tot een hele maand.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vanaf dat moment kun je toch zo weer een dagje instappen
Serieus? Ligt het zusje van dennis op sterven?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ahhh
Nee
Want gister vertelde Denniks in de Jacuzzi over zijn zusje die op sterven lag door Anorexia.
Huub heeft daar geen ene grap over gemaakt.
Ja, denk het ook maar jiust daarom...alleen al voor de COSquote:Op maandag 9 juli 2007 00:02 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ik neem aan dt t niet een financieel probleem is maar het wordt nu gewoon een princiepe kwestie denk ik
"Waarom haat iedereen dennis opeens"quote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik hoop gewoon dat D 0% scoort in de popo, al zal hij dan wel zeggen: ja.... ik ben nieuw he.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef schatje het volgende:
Sjoerd zei dat tegen Jaap dat alle fora anti Dennis zijn en dat ze hem het tofst vinden samen met Huub. Dennis zegt dat ie van mensen in de PC Hooftstraat heeft gehoord dat ie het goed doet en dan vooral samen met Jaap. Wat doet Jaap vervolgens? Hij gelooft Dennis boven Sjoerd, zijn beste vriend.
Het had aan het infuus gelegen en haar kansen waren klein. Maar daar is Dennis volgens eigen zeggen allang overheen, en het zou hem bikkelhard gemaakt hebben.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Serieus? Ligt het zusje van dennis op sterven?
hij heeft geen maten..komop nou dit soort gasten zijn fake ..hebben geen maten alleen vage kennisenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix heeft info van maten
Lag op sterven, maar Huub heeft daar geen grap over gemaakt. Ook niet toen Denniks weg was.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
nee, nu niet meer... maar ze heeft anorexia gehad; dacht dat ze nog 30 kg woogquote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee Denniks bedoelde broekmaten, van de PC Hooftstraat.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:07 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
hij heeft geen maten..komop nou dit soort gasten zijn fake ..hebben geen maten alleen vage kennisen
De bolle vond het hilarischquote:Op maandag 9 juli 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
Wat een klootzak die Dennis en als Jaap inderdaad serieus is en met hem mee gaat erin dan heeft die bolle voor mij ook afgedaan.
Datte, zo voorspelbaarquote:Op maandag 9 juli 2007 00:08 schreef BarryK het volgende:
Ze doen nu echt alsof het 'extreem belangrijk/belastende " info is... als het serieus alleen is dat de zus van huub in een bvml huis heeft gezeten dan lacht Huub hem volgens mij zo hard uit en zegt dat hij dat zelf al zo vaak heeft gezegd.
Dan wil ik Dennis z'n kop wel zien.. dan gaat ie beetje ontwijken / draaien (en natuurlijk rondjes lopen met handjes in/bij z'n zakken)
ik kan werkelijk niet een voorbeeld bedenken.quote:
30 kilo is toch niet licht voor iemand van 6 jaar?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:08 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, nu niet meer... maar ze heeft anorexia gehad; dacht dat ze nog 30 kg woog
Inderdaad hoeveel medeleven had iedereen met hem ivm die Cora adres kwestie.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef Desii het volgende:
Jaap wat ben jij een lul de behanger..... zit tie grapjes te maken over zoiets.![]()
![]()
en nix lacht weer dom mee![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kan werkelijk niet een voorbeeld bedenken.
Niet de fin. problemen van Brians moeder, niet dat Wilgo een vriendin heeft, niet dat Jaaps vader "anders" is, niet dat Amanda's zussen (en moeder) bijzonder merkwaardige lifestyle hebben, etcetera.
Nee, ik kan niets bedenken waar huub familileden bij betrok. Zelfs als het over Natasia's kinderen gaat, dan gaat het over "jij bent een slechte moeder" en niet "je zoon gaat dood" en "je dochter is psycho".
Ik vind Huub NIET aardig, maar lelijke (overdreven) dingen zegggen over familieleden, dát doet hij dus niet
niks wat we al niet wistenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:10 schreef BarryK het volgende:
[..]
Inderdaad hoeveel medeleven had iedereen met hem ivm die Cora adres kwestie.
Jaap knuppel...
Wat is er nou exact gezegd door Dennis voor streamlock?
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:08 schreef BarryK het volgende:
Ze doen nu echt alsof het 'extreem belangrijk/belastende " info is... als het serieus alleen is dat de zus van huub in een bvml huis heeft gezeten dan lacht Huub hem volgens mij zo hard uit en zegt dat hij dat zelf al zo vaak heeft gezegd.
Dan wil ik Dennis z'n kop wel zien.. dan gaat ie beetje ontwijken / draaien (en natuurlijk rondjes lopen met handjes in/bij z'n zakken)
Dat heb ik even gemist, wat zei hij?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:10 schreef riri het volgende:
Jaap zinkt bij mij nu helemaal naar nul,zeker na wat hij net zei over dat wifebeaten
Bokito zag er body wise toch hetzelfde uit, toen ze het huis betradquote:Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
Na gisteren 2 films is er genoeg tijd opgespaart om tv te kijken.
[afbeelding]
Ja daar zeg je wat.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef meta4 het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje![]()
Waarschijnlijk is ze gewoon bang voor 'm.
Er blijft niet veel over zo...ik zit mij weer eens stierlijk te vervelen..quote:
Dit is de grens......ik haak even afquote:Op maandag 9 juli 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
Amanda begint met het masseren van de tenen. Gek eigenlijk ik meende een uur geleden al Caps gezien te hebben van een beginnende masage.
[afbeelding]
[afbeelding]
Getverquote:Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef HenrySpencer het volgende:
En nu is m'n tosti nog aangebrand ook.
Begin van aller ellende, die Denniks.
Ik vind Huub oneerlijk in zijn zogenaamde eerlijkheid, bv ik zoen met andere vrouwen buiten mijn relatie, maar ik zeg je dit eerlijk , dus is het goed,, Dat dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:05 schreef BarryK het volgende:
[..]
Inderdaad, Huub is echt steeds eerlijk/oprecht geweest over wat hij van iedereen vindt/vond.
Waar doet me dat toch aan denkenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:14 schreef nueffeniet het volgende:
binnenkort kunnen de kijkers de bewoners wegstemmen en krijgen ze opdrachten om 24 uur te fietsen om een lampje te laten branden anders gaan ze op rantsoen
Ehm waarom niet nu ?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er blijft niet veel over zo...ik zit mij weer eens stierlijk te vervelen..
tijd voor een cursus theezakjes vouwen morgen![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
Amanda begint met het masseren van de tenen. Gek eigenlijk ik meende een uur geleden al Caps gezien te hebben van een beginnende masage.
[afbeelding]
[afbeelding]
is ook niks mis meequote:Op maandag 9 juli 2007 00:15 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind Huub oneerlijk in zijn zogenaamde eerlijkheid, bv ik zoen met andere vrouwen buiten mijn relatie, maar ik zeg je dit eerlijk , dus is het goed,, Dat dus.
Ik blijf het een raar gezicht vinden, die onderkant van de poten van Natas zo wit.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
Na gisteren 2 films is er genoeg tijd opgespaart om tv te kijken.
[afbeelding]
Niemand te vinden die op dit tijdstip ook maar iets wil vouwen denk ik...?quote:
Wees niet bang... hier blijft het bij... Ik hou niet van softcore...quote:
?????????quote:Op maandag 9 juli 2007 00:11 schreef meta4 het volgende:
[..]
Bokito zag er body wise toch hetzelfde uit, toen ze het huis betrad?
Ik moet nu denken aan die jeugdfilm.quote:
De zwarte kleur slijt eraf, net zoals bij de handen (denk ik)quote:Op maandag 9 juli 2007 00:17 schreef noltje het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar gezicht vinden, die onderkant van de poten van Natas zo wit.
Waarom is dat eigenlijk ook niet zwart ?
Meen je datquote:Op maandag 9 juli 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
[..]
De zwarte kleur slijt eraf, net zoals bij de handen (denk ik)
als dat zo is heb ik weer wat geleerd maar lijkt me onwaarschijnlijk omdat de binnenkant van de handen ook wit zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Ze stond met der handen tegen een muur toen ze gespoten werd.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
[..]
ja michael jackson heeft zich zelf teveel gewassenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Of ze ligt nooit te zonnen met haar voet- en handzolen omhoog.
Zie mijn edit.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:21 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
als dat zo is heb ik weer wat geleerd maar lijkt me onwaarschijnlijk omdat de binnenkant van de handen ook wit zijn
Ik aan Henry Frankenstein, uit Frankensteinquote:Op maandag 9 juli 2007 00:19 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan die jeugdfilm.
The Goonies.
[afbeelding]
Jaap lijkt nu net dat monster, en zijn moeder die oude vrouw.
Hahaha dat zou er echt veelstegrappig uitzien!quote:Op maandag 9 juli 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Of ze ligt nooit te zonnen met haar voet- en handzolen omhoog.
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze stond met der handen tegen een muur toen ze gespoten werd.
Althans dit vertelde Huub laatst aan der.
En ze doet het ook nog?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:23 schreef Spartel het volgende:
[..]
Hahaha dat zou er echt veelstegrappig uitzien!
Beetje jammer hoe Brian Amanda commandeerde zijn voeten te masseren. "Ik heb pijn ik ga liggen" "nee ga maar gewoon mn andere voet masseren!"
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze stond met der handen tegen een muur toen ze gespoten werd.
Althans dit vertelde Huub laatst aan der.
Jep ze pakte braaf de olie en ging naar de andere voet..quote:
Nee, dat is zeker niet goed! Maar hij verteld het wel, dan is het aan de andere partij om het te acceptern of niet, dat is best een kracht.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:15 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind Huub oneerlijk in zijn zogenaamde eerlijkheid, bv ik zoen met andere vrouwen buiten mijn relatie, maar ik zeg je dit eerlijk , dus is het goed,, Dat dus.
Dimitri is sowieso veel leuker dan Dennix.. dat ben je toch wel met me eens?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:25 schreef ricofromrio het volgende:
Ja maar Dimitri vind zichzelf leuker dan vrouwen net als dennix
eensquote:Op maandag 9 juli 2007 00:25 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dimitri is sowieso veel leuker dan Dennix.. dat ben je toch wel met me eens?
Evengoed ligt ze vannacht weer te klooien met Denniksquote:Op maandag 9 juli 2007 00:26 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia zit te geilen op Dimitri met dennix op de achtergrond
Alles en iedereen is beter en leuker dan Benniksquote:Op maandag 9 juli 2007 00:25 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dimitri is sowieso veel leuker dan Dennix.. dat ben je toch wel met me eens?
Hoef je mij niet te vertellen hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 00:29 schreef kissa het volgende:
[..]
Alles en iedereen is beter en leuker dan Benniks![]()
waarschijnlijk morgen.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:17 schreef wolferl het volgende:
Ik wil binnenkort die vette harses van Jaap zien als hij samen met Denniks onderaan de Populariteis poll staat. En Huub en Lieke boven aan. Dan gaat het hopelijk tot hem doordringen in de bolle kop van hem dat pacten met Denniks een minder geslaagd idee is.
Wie kan me trouwens vertellen waar je binnenkort weer kan stemmen?
Ik kan dat ding nooit vinden namelijk.
Ja precies, vind je het gek dat ie over der heen walst.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:25 schreef Spartel het volgende:
[..]
Jep ze pakte braaf de olie en ging naar de andere voet..
Ze masseerde ook de eerste voet en toen zei ie "je moet ook de onderkant meepakken". Toen ze dat deed zei ie "hehe eindelijk doet ze het goed" . Of iets in die trant. Ik zou al vier keer weggelopen zijn.
Een volle asbak is nog leuker dan Benniks.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:29 schreef kissa het volgende:
[..]
Alles en iedereen is beter en leuker dan Benniks![]()
Ah mischien zingt ie ook zo verschrikkelijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dennis lijkt de jonge uitgave van Jacques Herb, ook zo'n sneu tiepje
Staat vast in zijn repertoire...ook Dennis hoopt door te breken als zangerquote:Op maandag 9 juli 2007 00:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ah mischien zingt ie ook zo verschrikkelijk.
Maaaaaanuuuuueeeelaaaaaaaaaaaaaa
Met zichzelf zekerquote:Op maandag 9 juli 2007 00:31 schreef BarryK het volgende:
later
Nadia: "Ga je seks hebben thuis zo?"... hmm erg geinteresseerd nadia... ik hoop zo dat dimitri over haar heen gaat (of Amanda of Lieke) (in die volgorde ook)
Met zijn smartlappen top 2000 notering.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Staat vast in zijn repertoire...ook Dennis hoopt door te breken als zanger
Ik wil dat ie met z'n gore poten afblijft van Honneponnetje...quote:Op maandag 9 juli 2007 00:38 schreef wolferl het volgende:
Ik ga zo hard lachen, als Nadia vannacht slaapt en sneaky Denniks gaat haar in der slaap bevredigen.
En dat ze dan roept, Oh...Dimitri wat doe je nu.
Het zou wel mooi zijn maar Dennix heeft zich alweer zo ingedekt dat het dan lijkt alsof het hem niets kan schelen want hij gebruikt Nadia toch maar...quote:Op maandag 9 juli 2007 00:38 schreef wolferl het volgende:
Ik ga zo hard lachen, als Nadia vannacht slaapt en sneaky Denniks gaat haar in der slaap bevredigen.
En dat ze dan roept, Oh...Dimitri wat doe je nu.
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:39 schreef BarryK het volgende:
Whahahah wat is die Dennix ook een wijf zeg... hij wil slapen , hij heeft hoofdpijn ..... WHhahahahha
Nadia zei: "je durft gewoon niets te doen"
Gewoon geen stopweek inplannen moet genoeg zijn...quote:Op maandag 9 juli 2007 00:41 schreef meta4 het volgende:
[..]
![]()
Para C'tje zal het wel moeten doen, toch
Nee serieus?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:39 schreef BarryK het volgende:
Whahahah wat is die Dennix ook een wijf zeg... hij wil slapen , hij heeft hoofdpijn ..... WHhahahahha
Nadia zei: "je durft gewoon niets te doen"
En wij maar denken dat nix niets durft...quote:Op maandag 9 juli 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
Jaap duikt tussen Dennis en Nadia in, en Dennis 'neukt' Jaap.
[afbeelding]
[afbeelding]
Denniks wil helemaal geen miljonair worden, hij wil gewoon Jaap in zijn kont rammen.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Snap dat nou, hij kan geen stijve van Nadia krijgen, nu die bovenop Jaap heeft gelegen komen zijn lustgevoelens naar bovenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, en of dit gewaagd was zeg! Hij weet natuurlijk best dat wij nu helemaal overtuigd zijn van zijn latente werkelijke geaardheid. Hartstikke dapper!quote:Op maandag 9 juli 2007 00:44 schreef akveor het volgende:
[..]
En wij maar denken dat nix niets durft...
Die gast met dat taxi verhaalquote:Op maandag 9 juli 2007 00:40 schreef meta4 het volgende:
Waarom donkere mensen lichte handpalmen hebben
http://www.willemwever.nl/?nav=euhsQsHrGmKvKwI&vraag=ewpmSsHrGmKvKuGmlB&media=lwpmSsHrGmKvKuGmlBrsBH
Hij deed het vol overgave.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snap dat nou, hij kan geen stijve van Nadia krijgen, nu die bovenop Jaap heeft gelegen komen zijn lustgevoelens naar boven
Het verevelende is dat het nog de uitzending zal halen ook... het hoogtepunt van de week voor nixquote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, en of dit gewaagd was zeg! Hij weet natuurlijk best dat wij nu helemaal overtuigd zijn van zijn latente werkelijke geaardheid. Hartstikke dapper!![]()
In het begin dacht ik voor de gein dat Denniks homo is.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef BarryK het volgende:
Dennis stelt voor dat als ze een trio worden ze ook samen moeten slapen. (echt dennis voorstel)
Nadia stelt voor dat Jaap en Dennis beginnen dan valt zij later in.
Discussie gaat verder over trios
Joh, gun ze het eerste geschikte materiaal dat ze van hem kunnen gebruikenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Het verevelende is dat het nog de uitzending zal halen ook... het hoogtepunt van de week voor nix
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, gun ze het eerste geschikte materiaal dat ze van hem kunnen gebruiken![]()
hee, da's een leukequote:Op maandag 9 juli 2007 00:50 schreef BarryK het volgende:
Huub zag jaap niet.
Huub: "Naast Nadia val je niet echt op" ... haha gruwelijk hard voor Nadia, hup kotsen maar...
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Daar past Hupert met zijn hele hoofd in, tot aan zijn middel
Morgen staat dat viswijf weer te schreeuwen dus ze meoten wel uitgerust zijn voor morgenochtend.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:58 schreef Mokum020 het volgende:
Eigenlijk is het allemaal diep triest...het is nog geen 01.00 uur en ze liggen allemaal
op hun nest terwijl ze er eigenlijk net uit zijn en geen flikker hebben gedaan vandaag!
![]()
Vriendschappelijk bedoel je? Dat denk ik ook, Eric wilde het ook wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:59 schreef meta4 het volgende:
Het zou mij trouwens niets verbazen
als Huub eenmaal buiten de kooi een relatie met Eric aangaat.
Ze zijn bang voor opperzwabber, waar ze vroeger nog schijt aan d'r hadden en dr terroriseerdenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:58 schreef Mokum020 het volgende:
Eigenlijk is het allemaal diep triest...het is nog geen 01.00 uur en ze liggen allemaal
op hun nest terwijl ze er eigenlijk net uit zijn en geen flikker hebben gedaan vandaag!
![]()
Vriendschappelijk, en meer.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Vriendschappelijk bedoel je? Dat denk ik ook, Eric wilde het ook wel.
Oh, ah... Dat denk ik dan weer nietquote:Op maandag 9 juli 2007 01:01 schreef meta4 het volgende:
[..]
Vriendschappelijk, en meer.
Hij was een tijd erg intiem met 'm.
Alles met 'm delen, tegen hem aanliggen, knuffelen, kusjes geven. Het 'trio'.
nee, geloof ik niet.... Huub is dan wel bi, maar hij valt echt wel meer op vrouwen dan op mannenquote:Op maandag 9 juli 2007 01:01 schreef meta4 het volgende:
[..]
Vriendschappelijk, en meer.
Hij was een tijd erg intiem met 'm.
Alles met 'm delen, tegen hem aanliggen, knuffelen, kusjes geven. Het 'trio'.
Iedere bi heeft wel een geslachtsvoorkeur, maar is niet niets voor niets bi.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:04 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, geloof ik niet.... Huub is dan wel bi, maar hij valt echt wel meer op vrouwen dan op mannen
Desperate, hequote:Op maandag 9 juli 2007 01:08 schreef wolferl het volgende:
Jaap is er ook niet vies van, de mannen.
Wat lopen die streams van jou achter zeg...quote:Op maandag 9 juli 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:
laat maar
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:10 schreef meta4 het volgende:
Het moet wel erg makkelijk zijn om Jaap te deep throaten,
als die geslachtsdeel foto met de werkelijkheid overeenkomt
Tis dat zijn pink groter is dan zijn pikkie, want anders had ie hem in elk gat gestopt.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:11 schreef meta4 het volgende:
[..]
Desperate, he
Net zoiets als gevangenis seks.
Dennis wil indruk op Jaap maken.quote:
Ik denk echt dat ie nix moet wegtreiteren en zich aansluiten bij Huub en Lieke en Nadia als backup nemen...quote:
Ja en dan loopt ie te janken dat B & A een stel zijn, en H & L ook.quote:
Hij perst 'm als een drol uit z'n vet naar buitenquote:Op maandag 9 juli 2007 01:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij heeft naar eigen zeggen een bloedlul![]()
Mischien had ie wel een nachtmerrie, dat Huub alle Populariteits Poll's won.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:15 schreef akveor het volgende:
Nadia zegt dat nix vannacht een fucking wilde was... nix: Volgens mij zagen die beelden er slecht uit... idd er was niets te zien sukkel... Gelukkig.
Om het af te maken een blowjob... en Dennis kon niets doen ivm .... (zeiden ze niet?)quote:Op maandag 9 juli 2007 01:18 schreef akveor het volgende:
Nadia: Eigenlijk was het de hele tijd handjob.... de rest verstond ik niet... overdag zien we elkaar eigenlijk niet staan...
Blowjobquote:Op maandag 9 juli 2007 01:18 schreef akveor het volgende:
.... de rest verstond ik niet...
Ze is ongesteld.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:20 schreef BarryK het volgende:
[..]
Om het af te maken een blowjob... en Dennis kon niets doen ivm .... (zeiden ze niet?)En toen zei Nadia nog wat in het oor van Jaap
Ze zei: Het eindigde met een blowjob.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:18 schreef akveor het volgende:
Nadia: Eigenlijk was het de hele tijd handjob.... de rest verstond ik niet... overdag zien we elkaar eigenlijk niet staan...
Ja hij hield het niet meer...quote:Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef akveor het volgende:
De blowjob was 1 seconde?
Na 1 week kan me niets schelen maar met nix?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat kan een mens ineens diep zinken....en dat al na 1 week![]()
Oeps.. ze vergeet dat er 500 camera's draaien, en dat wij streamers meer weten dan die circus artiesten in DGK. Nadia is zo naief.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef mootie het volgende:
Nadia vind het ook leuk om te vertellen dat zij en nix elkaar overdag niet zien staan maar dat ze in bed wel een soort stel zijn.
Hoe denkt ze nou dat mensen dat zien?
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:18 schreef BarryK het volgende:
Zoals Nadia al zegt Dennix was fucking preuts, en nu gaat hij ineens de casanova uithangen...
Die gast heeft echt een psychisch probleem al ben ik er nog niet uit welk.quote:
Dus Nadia pijpt mannen die ze nog niet eens een week kent. En die ze eigenlijk niet mag.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:23 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ja hij hield het niet meer...
Dennis wil wel heel graag showen dat hij gepijpt is.
INderdaad, Jaap valt er nu wel weer buiten... DUS ga maar weer naar Huub en Lieke
Huub en Lieke hadden het over honing en veren.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:26 schreef BarryK het volgende:
Ik houd het voor gezien, dit wordt een rtl5 nachtje (geen terror, wel seks )
Enjoy,
En dan eerst Amanda nog subtiel voor hoer uitmakenquote:Op maandag 9 juli 2007 01:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dus Nadia pijpt mannen die ze nog niet eens een week kent. En die ze eigenlijk niet mag.
Wat ben je dan voor een PC Hooft hoer.
Gister sensation White geweest, denk dat ik ze nog geen 5 minuten kendequote:Op maandag 9 juli 2007 01:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dus Nadia pijpt mannen die ze nog niet eens een week kent. En die ze eigenlijk niet mag.
En ja dat Denniks na 1 seconde al klaar kwam is logisch.
Smorgens plakt zijn dekbed nog vast aan hem...
Hoeveel moest je afrekenen ?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gister sensation White geweest, denk dat ik ze nog geen 5 minuten kende![]()
Het verontrust me meer dat ze het aanlegt met een nitwit als nixquote:Op maandag 9 juli 2007 01:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
En ja dat Denniks na 1 seconde al klaar kwam is logisch.
Smorgens plakt zijn dekbed nog vast aan hem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |