Datte, zo voorspelbaarquote:Op maandag 9 juli 2007 00:08 schreef BarryK het volgende:
Ze doen nu echt alsof het 'extreem belangrijk/belastende " info is... als het serieus alleen is dat de zus van huub in een bvml huis heeft gezeten dan lacht Huub hem volgens mij zo hard uit en zegt dat hij dat zelf al zo vaak heeft gezegd.
Dan wil ik Dennis z'n kop wel zien.. dan gaat ie beetje ontwijken / draaien (en natuurlijk rondjes lopen met handjes in/bij z'n zakken)

ik kan werkelijk niet een voorbeeld bedenken.quote:

30 kilo is toch niet licht voor iemand van 6 jaar?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:08 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, nu niet meer... maar ze heeft anorexia gehad; dacht dat ze nog 30 kg woog

Inderdaad hoeveel medeleven had iedereen met hem ivm die Cora adres kwestie.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef Desii het volgende:
Jaap wat ben jij een lul de behanger..... zit tie grapjes te maken over zoiets.![]()
![]()
en nix lacht weer dom mee![]()

quote:Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kan werkelijk niet een voorbeeld bedenken.
Niet de fin. problemen van Brians moeder, niet dat Wilgo een vriendin heeft, niet dat Jaaps vader "anders" is, niet dat Amanda's zussen (en moeder) bijzonder merkwaardige lifestyle hebben, etcetera.
Nee, ik kan niets bedenken waar huub familileden bij betrok. Zelfs als het over Natasia's kinderen gaat, dan gaat het over "jij bent een slechte moeder" en niet "je zoon gaat dood" en "je dochter is psycho".
Ik vind Huub NIET aardig, maar lelijke (overdreven) dingen zegggen over familieleden, dát doet hij dus niet

niks wat we al niet wistenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:10 schreef BarryK het volgende:
[..]
Inderdaad hoeveel medeleven had iedereen met hem ivm die Cora adres kwestie.
Jaap knuppel...
Wat is er nou exact gezegd door Dennis voor streamlock?

quote:Op maandag 9 juli 2007 00:08 schreef BarryK het volgende:
Ze doen nu echt alsof het 'extreem belangrijk/belastende " info is... als het serieus alleen is dat de zus van huub in een bvml huis heeft gezeten dan lacht Huub hem volgens mij zo hard uit en zegt dat hij dat zelf al zo vaak heeft gezegd.
Dan wil ik Dennis z'n kop wel zien.. dan gaat ie beetje ontwijken / draaien (en natuurlijk rondjes lopen met handjes in/bij z'n zakken)

Dat heb ik even gemist, wat zei hij?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:10 schreef riri het volgende:
Jaap zinkt bij mij nu helemaal naar nul,zeker na wat hij net zei over dat wifebeaten

Bokito zag er body wise toch hetzelfde uit, toen ze het huis betradquote:Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
Na gisteren 2 films is er genoeg tijd opgespaart om tv te kijken.
[afbeelding]

Ja daar zeg je wat.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef meta4 het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje![]()
Waarschijnlijk is ze gewoon bang voor 'm.

Er blijft niet veel over zo...ik zit mij weer eens stierlijk te vervelen..quote:

Dit is de grens......ik haak even afquote:Op maandag 9 juli 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
Amanda begint met het masseren van de tenen. Gek eigenlijk ik meende een uur geleden al Caps gezien te hebben van een beginnende masage.
[afbeelding]
[afbeelding]

Getverquote:Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef HenrySpencer het volgende:
En nu is m'n tosti nog aangebrand ook.
Begin van aller ellende, die Denniks.

Ik vind Huub oneerlijk in zijn zogenaamde eerlijkheid, bv ik zoen met andere vrouwen buiten mijn relatie, maar ik zeg je dit eerlijk , dus is het goed,, Dat dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:05 schreef BarryK het volgende:
[..]
Inderdaad, Huub is echt steeds eerlijk/oprecht geweest over wat hij van iedereen vindt/vond.

Waar doet me dat toch aan denkenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:14 schreef nueffeniet het volgende:
binnenkort kunnen de kijkers de bewoners wegstemmen en krijgen ze opdrachten om 24 uur te fietsen om een lampje te laten branden anders gaan ze op rantsoen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |