Ahhhquote:

Ja, dat is waar. Het is alleen zo duur in vergelijking tot een hele maand.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vanaf dat moment kun je toch zo weer een dagje instappen

Serieus? Ligt het zusje van dennis op sterven?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ahhh
Nee
Want gister vertelde Denniks in de Jacuzzi over zijn zusje die op sterven lag door Anorexia.
Huub heeft daar geen ene grap over gemaakt.

Ja, denk het ook maar jiust daarom...alleen al voor de COSquote:Op maandag 9 juli 2007 00:02 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ik neem aan dt t niet een financieel probleem is maar het wordt nu gewoon een princiepe kwestie denk ik

"Waarom haat iedereen dennis opeens"quote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom haat iedereen dennis opeens? toch leuk dat hij dingen wil gebruiken om ruzie te veroorzaken komt er weer wat leven in de brouwerij.

Ik hoop gewoon dat D 0% scoort in de popo, al zal hij dan wel zeggen: ja.... ik ben nieuw he.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef schatje het volgende:
Sjoerd zei dat tegen Jaap dat alle fora anti Dennis zijn en dat ze hem het tofst vinden samen met Huub. Dennis zegt dat ie van mensen in de PC Hooftstraat heeft gehoord dat ie het goed doet en dan vooral samen met Jaap. Wat doet Jaap vervolgens? Hij gelooft Dennis boven Sjoerd, zijn beste vriend.

Het had aan het infuus gelegen en haar kansen waren klein. Maar daar is Dennis volgens eigen zeggen allang overheen, en het zou hem bikkelhard gemaakt hebben.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Serieus? Ligt het zusje van dennis op sterven?

hij heeft geen maten..komop nou dit soort gasten zijn fake ..hebben geen maten alleen vage kennisenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix heeft info van maten

Lag op sterven, maar Huub heeft daar geen grap over gemaakt. Ook niet toen Denniks weg was.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]

nee, nu niet meer... maar ze heeft anorexia gehad; dacht dat ze nog 30 kg woogquote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]

Nee Denniks bedoelde broekmaten, van de PC Hooftstraat.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:07 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
hij heeft geen maten..komop nou dit soort gasten zijn fake ..hebben geen maten alleen vage kennisen

De bolle vond het hilarischquote:Op maandag 9 juli 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
Wat een klootzak die Dennis en als Jaap inderdaad serieus is en met hem mee gaat erin dan heeft die bolle voor mij ook afgedaan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |