Ah mischien zingt ie ook zo verschrikkelijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dennis lijkt de jonge uitgave van Jacques Herb, ook zo'n sneu tiepje

Staat vast in zijn repertoire...ook Dennis hoopt door te breken als zangerquote:Op maandag 9 juli 2007 00:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ah mischien zingt ie ook zo verschrikkelijk.
Maaaaaanuuuuueeeelaaaaaaaaaaaaaa

Met zichzelf zekerquote:Op maandag 9 juli 2007 00:31 schreef BarryK het volgende:
later
Nadia: "Ga je seks hebben thuis zo?"... hmm erg geinteresseerd nadia... ik hoop zo dat dimitri over haar heen gaat (of Amanda of Lieke) (in die volgorde ook)

Met zijn smartlappen top 2000 notering.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Staat vast in zijn repertoire...ook Dennis hoopt door te breken als zanger

Ik wil dat ie met z'n gore poten afblijft van Honneponnetje...quote:Op maandag 9 juli 2007 00:38 schreef wolferl het volgende:
Ik ga zo hard lachen, als Nadia vannacht slaapt en sneaky Denniks gaat haar in der slaap bevredigen.
En dat ze dan roept, Oh...Dimitri wat doe je nu.

Het zou wel mooi zijn maar Dennix heeft zich alweer zo ingedekt dat het dan lijkt alsof het hem niets kan schelen want hij gebruikt Nadia toch maar...quote:Op maandag 9 juli 2007 00:38 schreef wolferl het volgende:
Ik ga zo hard lachen, als Nadia vannacht slaapt en sneaky Denniks gaat haar in der slaap bevredigen.
En dat ze dan roept, Oh...Dimitri wat doe je nu.

quote:Op maandag 9 juli 2007 00:39 schreef BarryK het volgende:
Whahahah wat is die Dennix ook een wijf zeg... hij wil slapen , hij heeft hoofdpijn ..... WHhahahahha
Nadia zei: "je durft gewoon niets te doen"

Gewoon geen stopweek inplannen moet genoeg zijn...quote:Op maandag 9 juli 2007 00:41 schreef meta4 het volgende:
[..]
![]()
Para C'tje zal het wel moeten doen, toch

Nee serieus?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:39 schreef BarryK het volgende:
Whahahah wat is die Dennix ook een wijf zeg... hij wil slapen , hij heeft hoofdpijn ..... WHhahahahha
Nadia zei: "je durft gewoon niets te doen"

En wij maar denken dat nix niets durft...quote:Op maandag 9 juli 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
Jaap duikt tussen Dennis en Nadia in, en Dennis 'neukt' Jaap.
[afbeelding]
[afbeelding]

Denniks wil helemaal geen miljonair worden, hij wil gewoon Jaap in zijn kont rammen.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Snap dat nou, hij kan geen stijve van Nadia krijgen, nu die bovenop Jaap heeft gelegen komen zijn lustgevoelens naar bovenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |