quote:Op maandag 9 juli 2007 00:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze stond met der handen tegen een muur toen ze gespoten werd.
Althans dit vertelde Huub laatst aan der.

Jep ze pakte braaf de olie en ging naar de andere voet..quote:

Nee, dat is zeker niet goed! Maar hij verteld het wel, dan is het aan de andere partij om het te acceptern of niet, dat is best een kracht.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:15 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind Huub oneerlijk in zijn zogenaamde eerlijkheid, bv ik zoen met andere vrouwen buiten mijn relatie, maar ik zeg je dit eerlijk , dus is het goed,, Dat dus.

Dimitri is sowieso veel leuker dan Dennix.. dat ben je toch wel met me eens?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:25 schreef ricofromrio het volgende:
Ja maar Dimitri vind zichzelf leuker dan vrouwen net als dennix

eensquote:Op maandag 9 juli 2007 00:25 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dimitri is sowieso veel leuker dan Dennix.. dat ben je toch wel met me eens?

Evengoed ligt ze vannacht weer te klooien met Denniksquote:Op maandag 9 juli 2007 00:26 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia zit te geilen op Dimitri met dennix op de achtergrond

Alles en iedereen is beter en leuker dan Benniksquote:Op maandag 9 juli 2007 00:25 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dimitri is sowieso veel leuker dan Dennix.. dat ben je toch wel met me eens?

Hoef je mij niet te vertellen hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 00:29 schreef kissa het volgende:
[..]
Alles en iedereen is beter en leuker dan Benniks![]()

waarschijnlijk morgen.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:17 schreef wolferl het volgende:
Ik wil binnenkort die vette harses van Jaap zien als hij samen met Denniks onderaan de Populariteis poll staat. En Huub en Lieke boven aan. Dan gaat het hopelijk tot hem doordringen in de bolle kop van hem dat pacten met Denniks een minder geslaagd idee is.
Wie kan me trouwens vertellen waar je binnenkort weer kan stemmen?
Ik kan dat ding nooit vinden namelijk.

Ja precies, vind je het gek dat ie over der heen walst.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:25 schreef Spartel het volgende:
[..]
Jep ze pakte braaf de olie en ging naar de andere voet..
Ze masseerde ook de eerste voet en toen zei ie "je moet ook de onderkant meepakken". Toen ze dat deed zei ie "hehe eindelijk doet ze het goed" . Of iets in die trant. Ik zou al vier keer weggelopen zijn.

Een volle asbak is nog leuker dan Benniks.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:29 schreef kissa het volgende:
[..]
Alles en iedereen is beter en leuker dan Benniks![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |