quote:Op maandag 9 juli 2007 00:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Daar past Hupert met zijn hele hoofd in, tot aan zijn middel
Morgen staat dat viswijf weer te schreeuwen dus ze meoten wel uitgerust zijn voor morgenochtend.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:58 schreef Mokum020 het volgende:
Eigenlijk is het allemaal diep triest...het is nog geen 01.00 uur en ze liggen allemaal
op hun nest terwijl ze er eigenlijk net uit zijn en geen flikker hebben gedaan vandaag!
![]()
Vriendschappelijk bedoel je? Dat denk ik ook, Eric wilde het ook wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:59 schreef meta4 het volgende:
Het zou mij trouwens niets verbazen
als Huub eenmaal buiten de kooi een relatie met Eric aangaat.
Ze zijn bang voor opperzwabber, waar ze vroeger nog schijt aan d'r hadden en dr terroriseerdenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:58 schreef Mokum020 het volgende:
Eigenlijk is het allemaal diep triest...het is nog geen 01.00 uur en ze liggen allemaal
op hun nest terwijl ze er eigenlijk net uit zijn en geen flikker hebben gedaan vandaag!
![]()
Vriendschappelijk, en meer.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Vriendschappelijk bedoel je? Dat denk ik ook, Eric wilde het ook wel.
Oh, ah... Dat denk ik dan weer nietquote:Op maandag 9 juli 2007 01:01 schreef meta4 het volgende:
[..]
Vriendschappelijk, en meer.
Hij was een tijd erg intiem met 'm.
Alles met 'm delen, tegen hem aanliggen, knuffelen, kusjes geven. Het 'trio'.
nee, geloof ik niet.... Huub is dan wel bi, maar hij valt echt wel meer op vrouwen dan op mannenquote:Op maandag 9 juli 2007 01:01 schreef meta4 het volgende:
[..]
Vriendschappelijk, en meer.
Hij was een tijd erg intiem met 'm.
Alles met 'm delen, tegen hem aanliggen, knuffelen, kusjes geven. Het 'trio'.
Iedere bi heeft wel een geslachtsvoorkeur, maar is niet niets voor niets bi.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:04 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, geloof ik niet.... Huub is dan wel bi, maar hij valt echt wel meer op vrouwen dan op mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |