Nou, en of dit gewaagd was zeg! Hij weet natuurlijk best dat wij nu helemaal overtuigd zijn van zijn latente werkelijke geaardheid. Hartstikke dapper!quote:Op maandag 9 juli 2007 00:44 schreef akveor het volgende:
[..]
En wij maar denken dat nix niets durft...

Die gast met dat taxi verhaalquote:Op maandag 9 juli 2007 00:40 schreef meta4 het volgende:
Waarom donkere mensen lichte handpalmen hebben
http://www.willemwever.nl/?nav=euhsQsHrGmKvKwI&vraag=ewpmSsHrGmKvKuGmlB&media=lwpmSsHrGmKvKuGmlBrsBH

Hij deed het vol overgave.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snap dat nou, hij kan geen stijve van Nadia krijgen, nu die bovenop Jaap heeft gelegen komen zijn lustgevoelens naar boven

Het verevelende is dat het nog de uitzending zal halen ook... het hoogtepunt van de week voor nixquote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, en of dit gewaagd was zeg! Hij weet natuurlijk best dat wij nu helemaal overtuigd zijn van zijn latente werkelijke geaardheid. Hartstikke dapper!![]()

In het begin dacht ik voor de gein dat Denniks homo is.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef BarryK het volgende:
Dennis stelt voor dat als ze een trio worden ze ook samen moeten slapen. (echt dennis voorstel)
Nadia stelt voor dat Jaap en Dennis beginnen dan valt zij later in.
Discussie gaat verder over trios

Joh, gun ze het eerste geschikte materiaal dat ze van hem kunnen gebruikenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Het verevelende is dat het nog de uitzending zal halen ook... het hoogtepunt van de week voor nix

quote:Op maandag 9 juli 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, gun ze het eerste geschikte materiaal dat ze van hem kunnen gebruiken![]()

hee, da's een leukequote:Op maandag 9 juli 2007 00:50 schreef BarryK het volgende:
Huub zag jaap niet.
Huub: "Naast Nadia val je niet echt op" ... haha gruwelijk hard voor Nadia, hup kotsen maar...

quote:Op maandag 9 juli 2007 00:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Daar past Hupert met zijn hele hoofd in, tot aan zijn middel

Morgen staat dat viswijf weer te schreeuwen dus ze meoten wel uitgerust zijn voor morgenochtend.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:58 schreef Mokum020 het volgende:
Eigenlijk is het allemaal diep triest...het is nog geen 01.00 uur en ze liggen allemaal
op hun nest terwijl ze er eigenlijk net uit zijn en geen flikker hebben gedaan vandaag!
![]()

Vriendschappelijk bedoel je? Dat denk ik ook, Eric wilde het ook wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:59 schreef meta4 het volgende:
Het zou mij trouwens niets verbazen
als Huub eenmaal buiten de kooi een relatie met Eric aangaat.

Ze zijn bang voor opperzwabber, waar ze vroeger nog schijt aan d'r hadden en dr terroriseerdenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:58 schreef Mokum020 het volgende:
Eigenlijk is het allemaal diep triest...het is nog geen 01.00 uur en ze liggen allemaal
op hun nest terwijl ze er eigenlijk net uit zijn en geen flikker hebben gedaan vandaag!
![]()

Vriendschappelijk, en meer.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Vriendschappelijk bedoel je? Dat denk ik ook, Eric wilde het ook wel.

Oh, ah... Dat denk ik dan weer nietquote:Op maandag 9 juli 2007 01:01 schreef meta4 het volgende:
[..]
Vriendschappelijk, en meer.
Hij was een tijd erg intiem met 'm.
Alles met 'm delen, tegen hem aanliggen, knuffelen, kusjes geven. Het 'trio'.

nee, geloof ik niet.... Huub is dan wel bi, maar hij valt echt wel meer op vrouwen dan op mannenquote:Op maandag 9 juli 2007 01:01 schreef meta4 het volgende:
[..]
Vriendschappelijk, en meer.
Hij was een tijd erg intiem met 'm.
Alles met 'm delen, tegen hem aanliggen, knuffelen, kusjes geven. Het 'trio'.

Iedere bi heeft wel een geslachtsvoorkeur, maar is niet niets voor niets bi.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:04 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, geloof ik niet.... Huub is dan wel bi, maar hij valt echt wel meer op vrouwen dan op mannen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |