Slaap lekker en wees blij dat je stream 3 en 4 niet langer hoeft aan te zienquote:Op zondag 8 juli 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na het zien van die walgelijke vertoning zoek ik mijn nestje op, weer bijna maandag.![]()
![]()
Rij even langs Dordt danquote:Op zondag 8 juli 2007 23:38 schreef wolferl het volgende:
Ik heb dit nog nooit gehad, ook niet in de 6 BB versie's.
Dat ik een bewoner zo intens haat, ik haat Denniks echt.
Nu kunnen mensen gaan roepen dat Huub arrogant is.
Fokkit, Denniks haat ik nu zo.
Ik ben letterlijk en figuurlijk kotsmisselijk van die gast.
Ik ben in staat om nu naar die villa te gaan en zijn nek om te draaien.
Ik zou bij hem in de buurt ook op flirtmode gaanquote:Op zondag 8 juli 2007 23:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen Caps, het is gewoon een verleidelijke stem en manier van doen![]()
jawel, maar dan krijg je nuancering en weet ik veel wat. Joris krijgt ook instructies mee van die pannenkoek, anders mag hij de volgende keer ook niet komen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Die tekst kun je ook aan Huubs broer Joris melden. Die zou daar net zo goed, en mogelijk beter tegen kunnen protesteren, aangezien Huub aan een contract vast zit en Joris niet.
Scheelt je weer 405 euro
vergeet niet dat hij al 2 keer gelogen heeft over wat "achter" gezegd heeft.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:38 schreef akveor het volgende:
nix is terug: Het mag niet gebruikt worden....
Denk je nou echt dat Joris het toestaat dat (eventuele) ellende van zijn zus (mis/ge)bruikt wordt voor een tv-programma (edit: ik bedoel dus roddelen daarover) omdat hij anders niet op bezoek mag komen?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:40 schreef bosb het volgende:
[..]
jawel, maar dan krijg je nuancering en weet ik veel wat. Joris krijgt ook instructies mee van die pannenkoek, anders mag hij de volgende keer ook niet komen.
We weten inmiddels toch hoe vrouwvriendelijk Jaap is....?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:41 schreef Dark het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet, dat Jaap en Nix zich zitten te verkneukelen om het feit, dat het echt waar is, van de zus van Huub.
Echt lachen jongens, bijzonder lollig, schitterend ook nog![]()
Huiselijk geweld komt wel wat vaker voor, dan het bovengenoemde.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
Leuke info he, Dennis en Jaap! Net zo grappig als je zusje met anorexia en je dode broer!![]()
Daar gaat het toch niet om....... het gaat erom dat die 2 zich erover zitten te verkneukelen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:42 schreef meta4 het volgende:
[..]
Huiselijk geweld komt wel wat vaker voor, dan het bovengenoemde.
Ik vind het ook geen drama, als ze nu veilig zit.
Het moeilijkste is die stap zetten. En dat heeft ze klaarblijkelijk gedaan.
Ze zitten er allemaal voor zichzelf, niemand meer dan zichzelf... denk dat dat het is...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:41 schreef Desii het volgende:
Ik snap Jaap ook niet.... toen Cora der adres op de streams kwam... was hij volledig over de zeik (en terecht hoor)
Maar als het om Huub zijn zus gaat, die in een blijf van me lijf huis zit (wat dat denken hun nu) mag het wel op de streams.
Ook Jaap zakt bij mij af naar een absoluut nulpunt.
Verbaas ik me Daar wind ik me ook over opquote:Op zondag 8 juli 2007 23:41 schreef Dark het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet, dat Jaap en Nix zich zitten te verkneukelen om het feit, dat het echt waar is, van de zus van Huub.
Echt lachen jongens, bijzonder lollig, schitterend ook nog![]()
nee hoor hij hoeft niet weg te gaan fonsie is er al druk mee bezigquote:Op zondag 8 juli 2007 23:44 schreef wolferl het volgende:
Eigenlijk zou Huub er nu uit moeten gaan, dan is die hele Gouden Kooi binnen no time van de aard bodem verdwenen.
En de dreiging van de toneelhaak.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:44 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda en Brian zijn er ook nog altijd volgens mij snapt Jaap het spelletje niet helemaal. Degene die Jaap moet hebben is Brian na het adres incident, hij maakt het zichzelf zo moeilijk voor niks en verliest ook nog populariteit.
Als het niet voor Brian was, zat hij er al na de eerste stemronde niet meer.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:44 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda en Brian zijn er ook nog altijd volgens mij snapt Jaap het spelletje niet helemaal. Degene die Jaap moet hebben is Brian na het adres incident, hij maakt het zichzelf zo moeilijk voor niks en verliest ook nog populariteit.
En nu zat?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:42 schreef meta4 het volgende:
[..]
Huiselijk geweld komt wel wat vaker voor, dan het bovengenoemde.
Ik vind het ook geen drama, als ze nu veilig zit.
Het moeilijkste is die stap zetten. En dat heeft ze klaarblijkelijk gedaan.
Dat iemand zoals Denniks dit in het spel brengt zegt heel veel over zijn karakter.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is nog triester dat nix doet alsof het een schande is, dat de zus van Huub daar zit, terwijl het een schande is, dat er mannen zijn die ervoor zorgen dat dat het enige is wat een vrouw soms rest.
Exact, ze zijn nu met Huub bezig ipv DGK.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:47 schreef ricofromrio het volgende:
dacht dat Jaap slim was
Die kerel denkt dat Huub en Lieke hem wegstemmen op het einde
maar zal hetzelfde zijn als hij met Dennix en Nadia overblijft
Zo kun je eeuwig blijven doorgaan, Brian stemde hem gewoon de volgende stemronde weg hoor.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:46 schreef meta4 het volgende:
[..]
Als het niet voor Brian was, zat hij er al na de eerste stemronde niet meer.
Dat ie dat niet vergeet.
Dat zeg ik... dan is het spel vrijwel over, doe maar want zo is er ook geen fuck meer aanquote:Op zondag 8 juli 2007 23:44 schreef wolferl het volgende:
Eigenlijk zou Huub er nu uit moeten gaan, dan is die hele Gouden Kooi binnen no time van de aard bodem verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |