you go girl(men)quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef Desii het volgende:
Ik stap nu in mijn auto en ga hem op zijn smoel rammen ..... wat een lowlife
Geen Caps, het is gewoon een verleidelijke stem en manier van doenquote:
Daarom snap ik het ook niet, waarom denkt Denniks dat dit actueel is?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:32 schreef Desii het volgende:
[..]
Mootie, Huub weet dit wel... is al een paar jaar geleden gebeurd.
Heeft hij verteld op de avond dat Nix zo aan Lieke der jurk liep te trekken en hij zo kwaad werd, dat hij huilend buiten ging zitten met Lieke.
een postzegel kost 44 ctquote:Op zondag 8 juli 2007 23:31 schreef wolferl het volgende:
Oke het kost 405 euro voor een uurtje vliegen boven de villa.
Met een lap tekst erachter.
Wie kan even een goeie tekst verzinnen, iets met dat Jaap met Denniks een pact heeft gesloten.
ja hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 23:34 schreef bosb het volgende:
"Huub: Flens lult over je familie met nix"
denk dat dit wel wat stof zal doen opwaaien...... 40 mensen die een tientje inleggen zijn vast wel te vinden.
maak er dan wel een in de tuin neerdalende regen van briefjes met deze tekst van. weet je zeker dat hij de boodschap niet mistquote:Op zondag 8 juli 2007 23:34 schreef bosb het volgende:
denk dat dit wel wat stof zal doen opwaaien...... 40 mensen die een tientje inleggen zijn vast wel te vinden.
vinden mannen dat kinderlijke geleuter serieus verleidelijk?????quote:Op zondag 8 juli 2007 23:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen Caps, het is gewoon een verleidelijke stem en manier van doen![]()
valt waarschijnlijk wel te combinerenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
maak er dan wel een in de tuin neerdalende regen van briefjes met deze tekst van. weet je zeker dat hij de boodschap niet mist
Dan heb je weer wat geleerd vandaagquote:Op zondag 8 juli 2007 23:36 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
vinden mannen dat kinderlijke geleuter serieus verleidelijk?????
Die tekst kun je ook aan Huubs broer Joris melden. Die zou daar net zo goed, en mogelijk beter tegen kunnen protesteren, aangezien Huub aan een contract vast zit en Joris niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:34 schreef bosb het volgende:
Na het zien van die walgelijke vertoning zoek ik mijn nestje op, weer bijna maandag.quote:
Ja, maar een brief met zulke info word mooi met een zwarte stift bewerkt, of hij krijgt hem misschien nog niet eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |