Jaap is een schaker, die denkt vele zetten vooruit.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:12 schreef Desii het volgende:
Wat is Jaap toch eigenlijk zwak.... maak nu eens een keuze man, die gedrijf heen en weer![]()
nix met een hoofdletter...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
Nix, de grote strateeg, die man is master.![]()
oeps.quote:
Dat was gekke henk een zwerver in Oud Zuid.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:13 schreef Meganog het volgende:
D kwam vrienden tegen in Amsterdam. Ze zeiden: "Je doet het goed, je doet het goed, je doet het goed, samen met Jaap, samen met Jaap, samen met Jaap."
Anders had hij zeker geweten, dat hij geen enkele kans maakt in dgk.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:13 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dennis gelooft alleen datgene wat hij zelf wil geloven
nee, dat denkt nix (daar heeft het niet mee te maken hoor)quote:Op zondag 8 juli 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
Lieke d'r pa blijkt ontzettend boos te zijn op Lieke.
It's the other way around denk ik..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:11 schreef Dark het volgende:
Geloof mij, ik kan regelen dat Nadia Huub laat denken, dat ze hem helemaal in zijn macht heeft. - Nix
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
Goed, ik heb 100% genoeg van het gelul van nix, nog even achter het aanrecht, en dan lekker mijn mand in. Succes voor de nachtploeg en tot morgen.![]()
Twee zaken:quote:Op zondag 8 juli 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix heeft toch wel veel gehoord op de PC. In Nederland is het nog niet bekend maar hij weet inmiddels alles van de problemen van Lieke
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef Desii het volgende:
Ik stap nu in mijn auto en ga hem op zijn smoel rammen ..... wat een lowlife
Kut RTL tiefus tering kankerzooiquote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef Sev het volgende:
Wat krijgen we nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |