Ben weer gekalmeerd, woede valt wel mee. Kan me alleen kapot ergeren aan iemand die zoveel onzin uitkraamt, en vervolgens familieleden die volledig buiten het spel staan erin gaat betrekken.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
[..]
kalmeer, Huub kan dat zelf wel oplossen. Met een vuistslag, met hartelijk uitlachen of met een schouderophalen.
Da Nix is kansloos en een loser, en dat zal ook het plaatje zijn als hij probeert te chanteren.
Ik laat me teveel afleiden door een ander beeldscherm omdat het zo 'boeiend' was op de streams.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, hij had het eerst over Lieke en toen over Huub (schreef ik eerder ook). Gescheiden problemen, hij koppelde ze niet aan elkaar.
Edit : Was al bekend dus.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar stel dat het actueel is........ en Huub weet dit niet. Dan gaat Huub echt zwaar over de zeik, het is zn zus en de moeder van zn 3 kleine neefjes waar hij dol op is.
Hij hoort echt in het Jaap kamp....quote:Op zondag 8 juli 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
[..]
kalmeer, Huub kan dat zelf wel oplossen. Met een vuistslag, met hartelijk uitlachen of met een schouderophalen.
Da Nix is kansloos en een loser, en dat zal ook het plaatje zijn als hij probeert te chanteren.
Je maakt me nieuwsgierig... iets dat boeiender is dan de streamsquote:Op zondag 8 juli 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik laat me teveel afleiden door een ander beeldscherm omdat het zo 'boeiend' was op de streams.
![]()
wachten op een actie van nowlife. Op banketbakker Theo Spelthuis hoeven we niet meer te rekenen, maar er zijn vast andere leuke acties.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:30 schreef riri het volgende:
Het zou mooi zijn dat Huub iets toegestuurd krijgt waardoor blijkt dat heel veel mensen die Dennis een grote lul vinden.....dan wil ik dat gezicht van die Denniks wel eens zien....
aantal tekens??quote:Op zondag 8 juli 2007 23:31 schreef wolferl het volgende:
Oke het kost 405 euro voor een uurtje vliegen boven de villa.
Met een lap tekst erachter.
Wie kan even een goeie tekst verzinnen, iets met dat Jaap met Denniks een pact heeft gesloten.
Caps?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
Ik vind Nadia toch wel een erg verleidelijke tante hoor als ik haar zo tegen Dimitri hoor koeren![]()
Ja inderdaad. Toch was er een streamlock, toen Dennis eraan toevoegde dat hij hier ook iets van achter over had gehoord.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:30 schreef schatje het volgende:
Die info over Huub's zus was toch al bekend? Dat heeft ie toch zelf verteld?
Ik vind Nadia ook gelijk een stuk leuker als ze samen met Dimitri is.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
Ik vind Nadia toch wel een erg verleidelijke tante hoor als ik haar zo tegen Dimitri hoor koeren![]()
Dit kost mij 405 euro dus lees het volgende bericht goed!quote:Op zondag 8 juli 2007 23:31 schreef wolferl het volgende:
Wie kan even een goeie tekst verzinnen, iets met dat Jaap met Denniks een pact heeft gesloten.
Mootie, Huub weet dit wel... is al een paar jaar geleden gebeurd.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar stel dat het actueel is........ en Huub weet dit niet. Dan gaat Huub echt zwaar over de zeik, het is zn zus en de moeder van zn 3 kleine neefjes waar hij dol op is.
Het is nog triester dat nix doet alsof het een schande is, dat de zus van Huub daar zit, terwijl het een schande is, dat er mannen zijn die ervoor zorgen dat dat het enige is wat een vrouw soms rest.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:27 schreef akveor het volgende:
Het trieste is waarschijnlijk dat nix het niet gaat gebruiken maar dat hij hoopt dat Jaap dat doet.
(Nee, helaas, ik zat wat te zappen)quote:Op zondag 8 juli 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig... iets dat boeiender is dan de streams![]()
Je bent niet goed snik, als je dat bereid bent te financierenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:31 schreef wolferl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |