Die gast is echt nog een paar treetjes lager dan Brian...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Komt het: Het is geescaleerd in de familie, zn zus zit in een blijf van mn lijf huis.
Cool van Dennis dat hij dat wil gebruiken, de held.
Dat was toch al bekent ?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef Meganog het volgende:
De zus van Huub zit in een Blijf van mijn Lijf huis volgens D.
ok, dat wisten we toch al?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef Meganog het volgende:
De zus van Huub zit in een Blijf van mijn Lijf huis volgens D.
Ik ga serieus mee..... Die gast mag straks naar een blijf van zn lijf huis, nadat ik m ben tegen gekomen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef Desii het volgende:
Ik stap nu in mijn auto en ga hem op zijn smoel rammen ..... wat een lowlife
Precies! Alleen die streamlock is me daarom dus een raadsel.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub z'n zus zit in een blijf van m'n lijf huis, volgens Dennix ..... <streamlock>
Huub heeft dit verhaal zelf verteld, het is al jaren geleden geweest !
Dat is oud nieuws.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
Jaap stelt een ruil voor. Hij wil weten wat er met Lieke is...
Het begint over Huub?
Z'n stiefzus zit nu in een blijf van mijn lijfhuis.... ze wordt mishandeld en STREAMLOCK
doe mij maar een vleeshaakquote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef wolferl het volgende:
Ik eis een toneelhaak voor Denniks
Maar te laag voor woorden dat Nix dit wil gaan gebruiken in een ruzie.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:21 schreef nueffeniet het volgende:
tering gebeurt er wat en mogen we het meteen niet meer zien wat een fucking eikels
idemquote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef wolferl het volgende:
Ik eis een toneelhaak voor Denniks
Regel maar een bus, er zijn genoeg fokkers die wel mee willen..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik ga serieus mee..... Die gast mag straks naar een blijf van zn lijf huis, nadat ik m ben tegen gekomen.
mwah denk dus dat er op dit moment meer speelt op dat vlak, anders hadden we geen lock, en zou die fagit niet naar achter geroepen zijn..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, dat was al bekend..... daarom flipte Huub zo door.. toen Nix aan Lieke der jurkje trok.
Misschien om de zus te beschermen?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies! Alleen die streamlock is me daarom dus een raadsel.
en ik met een heggenschaar, om die rare vastgeplakt haartjes van zn voorhoofd te verwijderen..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:23 schreef Sev het volgende:
[..]
Regel maar een bus, er zijn genoeg fokkers die wel mee willen..
Ik ga gewapend met naald en draad.. aanval op al z'n jas/broekzakken
Met z'n allen naar binnenstormenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:23 schreef wolferl het volgende:
Oke hoe kunnen wij COS'ers en Streamers er voor zorgen dat Huub te weten krijgt dat Jaap een vuile Judas is.
Neem dan maar een tondeuse, dan issut helemaal mooiquote:Op zondag 8 juli 2007 23:24 schreef bosb het volgende:
[..]
en ik met een heggenschaar, om die rare vastgeplakt haartjes van zn voorhoofd te verwijderen..
huur een reclamevliegtuigje en plak er een kilometer tekst achterquote:Op zondag 8 juli 2007 23:23 schreef wolferl het volgende:
Oke hoe kunnen wij COS'ers en Streamers er voor zorgen dat Huub te weten krijgt dat Jaap een vuile Judas is.
Omdat Dennis het verhaal zo vertelt dat Huub's zus er nu zou wonen.. en voor je het weet neemt iedereen dat voor waar aan.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies! Alleen die streamlock is me daarom dus een raadsel.
Vliegtuigje met tekstquote:Op zondag 8 juli 2007 23:23 schreef wolferl het volgende:
Ik vind niet dat dit op tafel mag komen, Huub zijn zus heeft toch niets met zijn spel te maken....quote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is oud nieuws.
Heeft Huub zelf verteld op de streams.
Is vroeger gebeurd met de man van haar kindjes.
Daarom is hij zo trots op zijn zus.
Dat ze het gewoon gered heeft.
Of het is echt zo..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Omdat Dennis het verhaal zo vertelt dat Huub's zus er nu zou wonen.. en voor je het weet neemt iedereen dat voor waar aan.
Er spelen 2 dingen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Slaat nergens op, Lieke heeft buiten het hok problemen omdat het fout zit in de familie van Huub.![]()
Neuh, die nix heeft een klap gehad van de mallemolen.
Dat dus...quote:
En dat ga ik doen ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:24 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
huur een reclamevliegtuigje en plak er een kilometer tekst achter
Een peukje helptquote:Op zondag 8 juli 2007 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dit op tafel mag komen, Huub zijn zus heeft toch niets met zijn spel te maken....
Ben momenteel zo kwaad en zit met veels te hoge bloeddruk achter de pc.
Ik haat geen bewoners.... maar bij Nix begint het nu toch echt te komen...... hoe durft tie!
Zo schokkend is dat nou ook weer nietquote:Op zondag 8 juli 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub z'n zus zit in een blijf van m'n lijf huis, volgens Dennix ..... <streamlock>
Huub heeft dit verhaal zelf verteld, het is al jaren geleden geweest !
Nou, hij had het eerst over Lieke en toen over Huub (schreef ik eerder ook). Gescheiden problemen, hij koppelde ze niet aan elkaar.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Slaat nergens op, Lieke heeft buiten het hok problemen omdat het fout zit in de familie van Huub.![]()
Inderdaad! Wat een gemene lage rotstreek! De buitenwereld erbij halen is zo onder de gordel!quote:Op zondag 8 juli 2007 23:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix moet naar 'achter' ! Hopelijk krijgt hij even goed op z'n kloten. (als hij die heeft)
knap hoor van de FEBO - flenskut is lekker bezigquote:Op zondag 8 juli 2007 23:24 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor nix nog net zeggen: Dit is info die ik van de FEBO heb. Ik pikte het nog net mee. Nu ben ik weg.
Eigenlijk nog erger dus,![]()
Maar stel dat het actueel is........ en Huub weet dit niet. Dan gaat Huub echt zwaar over de zeik, het is zn zus en de moeder van zn 3 kleine neefjes waar hij dol op is.quote:
Als Natasja zoiets zou denken te weten, dan had ze het ook naar Huub zijn hoofd gegooid.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dit op tafel mag komen, Huub zijn zus heeft toch niets met zijn spel te maken....
Ben momenteel zo kwaad en zit met veels te hoge bloeddruk achter de pc.
Ik haat geen bewoners.... maar bij Nix begint het nu toch echt te komen...... hoe durft tie!
kalmeer, Huub kan dat zelf wel oplossen. Met een vuistslag, met hartelijk uitlachen of met een schouderophalen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik ga serieus mee..... Die gast mag straks naar een blijf van zn lijf huis, nadat ik m ben tegen gekomen.
Nee, dat heeft hier niet mee te maken... .Lieke heeft problemen met portretrecht of zoiets.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |