Desperate, hequote:Op maandag 9 juli 2007 01:08 schreef wolferl het volgende:
Jaap is er ook niet vies van, de mannen.

Wat lopen die streams van jou achter zeg...quote:Op maandag 9 juli 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:
laat maar

quote:Op maandag 9 juli 2007 01:10 schreef meta4 het volgende:
Het moet wel erg makkelijk zijn om Jaap te deep throaten,
als die geslachtsdeel foto met de werkelijkheid overeenkomt

Tis dat zijn pink groter is dan zijn pikkie, want anders had ie hem in elk gat gestopt.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:11 schreef meta4 het volgende:
[..]
Desperate, he
Net zoiets als gevangenis seks.

Dennis wil indruk op Jaap maken.quote:

Ik denk echt dat ie nix moet wegtreiteren en zich aansluiten bij Huub en Lieke en Nadia als backup nemen...quote:

Ja en dan loopt ie te janken dat B & A een stel zijn, en H & L ook.quote:

Hij perst 'm als een drol uit z'n vet naar buitenquote:Op maandag 9 juli 2007 01:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij heeft naar eigen zeggen een bloedlul![]()

Mischien had ie wel een nachtmerrie, dat Huub alle Populariteits Poll's won.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:15 schreef akveor het volgende:
Nadia zegt dat nix vannacht een fucking wilde was... nix: Volgens mij zagen die beelden er slecht uit... idd er was niets te zien sukkel... Gelukkig.

Om het af te maken een blowjob... en Dennis kon niets doen ivm .... (zeiden ze niet?)quote:Op maandag 9 juli 2007 01:18 schreef akveor het volgende:
Nadia: Eigenlijk was het de hele tijd handjob.... de rest verstond ik niet... overdag zien we elkaar eigenlijk niet staan...

Blowjobquote:Op maandag 9 juli 2007 01:18 schreef akveor het volgende:
.... de rest verstond ik niet...

Ze is ongesteld.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:20 schreef BarryK het volgende:
[..]
Om het af te maken een blowjob... en Dennis kon niets doen ivm .... (zeiden ze niet?)En toen zei Nadia nog wat in het oor van Jaap

Ze zei: Het eindigde met een blowjob.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:18 schreef akveor het volgende:
Nadia: Eigenlijk was het de hele tijd handjob.... de rest verstond ik niet... overdag zien we elkaar eigenlijk niet staan...

Ja hij hield het niet meer...quote:Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef akveor het volgende:
De blowjob was 1 seconde?

Na 1 week kan me niets schelen maar met nix?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat kan een mens ineens diep zinken....en dat al na 1 week![]()

Oeps.. ze vergeet dat er 500 camera's draaien, en dat wij streamers meer weten dan die circus artiesten in DGK. Nadia is zo naief.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef mootie het volgende:
Nadia vind het ook leuk om te vertellen dat zij en nix elkaar overdag niet zien staan maar dat ze in bed wel een soort stel zijn.
Hoe denkt ze nou dat mensen dat zien?

quote:Op maandag 9 juli 2007 01:18 schreef BarryK het volgende:
Zoals Nadia al zegt Dennix was fucking preuts, en nu gaat hij ineens de casanova uithangen...

Die gast heeft echt een psychisch probleem al ben ik er nog niet uit welk.quote:

Dus Nadia pijpt mannen die ze nog niet eens een week kent. En die ze eigenlijk niet mag.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:23 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ja hij hield het niet meer...
Dennis wil wel heel graag showen dat hij gepijpt is.
INderdaad, Jaap valt er nu wel weer buiten... DUS ga maar weer naar Huub en Lieke

Huub en Lieke hadden het over honing en veren.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:26 schreef BarryK het volgende:
Ik houd het voor gezien, dit wordt een rtl5 nachtje (geen terror, wel seks )
Enjoy,

En dan eerst Amanda nog subtiel voor hoer uitmakenquote:Op maandag 9 juli 2007 01:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dus Nadia pijpt mannen die ze nog niet eens een week kent. En die ze eigenlijk niet mag.
Wat ben je dan voor een PC Hooft hoer.

Gister sensation White geweest, denk dat ik ze nog geen 5 minuten kendequote:Op maandag 9 juli 2007 01:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dus Nadia pijpt mannen die ze nog niet eens een week kent. En die ze eigenlijk niet mag.
Wat ben je dan voor een PC Hooft hoer.
En ja dat Denniks na 1 seconde al klaar kwam is logisch.
Smorgens plakt zijn dekbed nog vast aan hem...

Hoeveel moest je afrekenen ?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gister sensation White geweest, denk dat ik ze nog geen 5 minuten kende![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |