quote:Op zondag 8 juli 2007 17:49 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
fijn dat ie al klaar staat
Wel aangepastquote:Op zondag 8 juli 2007 17:54 schreef Daklem het volgende:
En weer die fantastische OP!
XL mag wat mij betreft geen topics meer openen
Het is gewoon een titanenstrijd.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Netjes Nadal... ik vind hem ook echt de betere speler vanmiddag... alleen die service van Fed is dominant
Gebruikelijke regel is dat de lapo'er van het laatste topic een nieuwe opent, maar die regel is al lang geleden overboord gegaan geloof ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:54 schreef kleinzusje het volgende:
Zo, OP aangepast
Wiki niet
Snel omdat er pauze was
beter iets te snel nu dan te laat
![]()
![]()
![]()
zo vind ik hem primaquote:
Hawkeye geeft hem in, dan moet je dat accepteren en niet gaan zitten huilen.quote:
De Gouden Kooi deformatie.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
O, je opent 10 minuten van tevoren een topic
Aan de andere kant, als hij inderdaad tegen die umpire zegt van "als je m zelf uitziet, waarom overrule je dan niet?", heeft ie wel een punt...quote:Op zondag 8 juli 2007 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet dat je tegen zo'n hawkeye kunt zijn....
Thxquote:
al raakt ie maar met een haartje de lijn, dan is ie in....quote:Op zondag 8 juli 2007 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
die was uit
Net achter de lijn !
Federer wisselt sterke momenten met kut momenten af
in zo'n geval als hier kan je ook twijfelen aan hawk-eye, die heeft ook een zekere (minimale) foutmarge, maar dat zou in dit geval net voldoende zijn geweest voor Federerquote:Op zondag 8 juli 2007 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet dat je tegen zo'n hawkeye kunt zijn....
Ze hebben van die speciale Federerbrilletjes hè, dan zie je dat niet......quote:Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Zag ik als enige gewoon kalk opstuiven?
Ja ok, ik denk dat iedereen die twijfels heeft. Maar het systeem is er nou eenmaal en je moet ermee om kunnen gaan. Ik vond dit zwak van Federer.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:58 schreef XL het volgende:
Ik twijfel ook wel eens aan de hawk eye. Hoe hebben ze de betrouwbaarheid van dat ding getest?
Ja, dat was gewoon aarde.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Zag ik als enige gewoon kalk opstuiven?
Hawk-eye kun je niet overrulen.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als hij inderdaad tegen die umpire zegt van "als je m zelf uitziet, waarom overrule je dan niet?", heeft ie wel een punt...
Schijnt een marge van 2mm op te ziiten. Dat kan maar net in je nadeel uitvallen, zoals net bij Federer.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:58 schreef XL het volgende:
Ik twijfel ook wel eens aan de hawk eye. Hoe hebben ze de betrouwbaarheid van dat ding getest?
Omdat? Je niet blij ben met de waarheid? Vrij kansloos dan.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik was eerst wel voor zo' n systeem bij het voetbal ,maar nu is het gewoon kut
Excuus, daar moet "in" staan...quote:
kan je nagaan hoe intens woedend ie is op hawkeyequote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze hebben van die speciale Federerbrilletjes hè, dan zie je dat niet......
tennissers zijn over het algemeen jankers en verwende kereltjes.......quote:Op zondag 8 juli 2007 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Hawkeye geeft hem in, dan moet je dat accepteren en niet gaan zitten huilen.
Hawkeye is niet 100% Daaromquote:Op zondag 8 juli 2007 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Hawkeye geeft hem in, dan moet je dat accepteren en niet gaan zitten huilen.
Als het systeem niet zeker is moet je het juist afschaffen. Liever slechte lijnrechters die er een loterij van maken, dan een computer die dat doet.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja ok, ik denk dat iedereen die twijfels heeft. Maar het systeem is er nou eenmaal en je moet ermee om kunnen gaan. Ik vond dit zwak van Federer.
1 op de 3 miljoen keer niet. Dacht ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:00 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
[..]
Hawkeye is niet 100% Daarom![]()
Hoopt dat dit helpt![]()
Nee ik ben er niet van overtuigd. De bal leek uit, maar hij zou de lijn idd geraakt kunnen hebben.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is hier iedereen nou overtuigd dat die bal uit was en dat Hawk-Eye dus maar fout zat.
Daarom kijk ik ook niet meer naar tenniswedstrijden waar Nadal aan deelneemt. Het commentaar is vaak erg anti-Nadal.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef TheVulture het volgende:
Eltingh zit ook te miepen zeg... ja zonder hawkeye had Fed wel gewonnen, maar dan was het zwaar onterecht
Nee die bal van nadal was uitquote:Op zondag 8 juli 2007 18:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat? Je niet blij ben met de waarheid? Vrij kansloos dan.
Het beeld van Hawk Eye gaf de bal volgens mij ook niet op de lijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is hier iedereen nou overtuigd dat die bal uit was en dat Hawk-Eye dus maar fout zat.
Als je gister 100 tennisvolgers had gevraagd welke speler Hawk-eye als laatste in twijfel zouden trekken over juistheid, dan hadden er 95 Federer gezegd.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Vind ik niet maar voor deze wedstrijd irrelevant.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:01 schreef XL het volgende:
[..]
Als het systeem niet zeker is moet je het juist afschaffen. Liever slechte lijnrechters die er een loterij van maken, dan een computer die dat doet.
Zonder Hawk-eye had Nadal nooit getwijfeld aan zo'n call, deze bal was voor het blote oog overduidelijk uit. In dit geval is het zo'n minieme kans voor Nadal dat die bal in is, dat het meer is om de tegenstander te zieken dan om z'n eigen gelijk te halen.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef TheVulture het volgende:
Eltingh zit ook te miepen zeg... ja zonder hawkeye had Fed wel gewonnen, maar dan was het zwaar onterecht
Wat fijn dat jij het beter ziet dan een computer!quote:Op zondag 8 juli 2007 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee die bal van nadal was uit
Dat ding is niet betrouwbaar
krijtlijn die opspringt enzo
Zeker van welquote:Op zondag 8 juli 2007 18:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het beeld van Hawk Eye gaf de bal volgens mij ook niet op de lijn.
Schitterend hoe te correct de BBC is en blijft.quote:
Eén setje wachtenquote:Op zondag 8 juli 2007 18:02 schreef BVO het volgende:
Één bagel, alstublieft.
Ik noem het liever onsportief.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:04 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
heerlijk eindelijk weer een boze federer!!!!!!!!!!
haha federer onsportief noemenquote:
quote:
De theorie van Eltingh was dat Fed zonder hawk-eye een flink aantal punten extra zou hebben gehad en dus de partij al in de zak... nou dan heb ik liever dit systeem hoor dan iemand die door een groot aantal foute calls Wimbledon wint.. ik heb meer vertrouwen in die computer dan in het menselijke (vaak bejaarde) oog wat daar op Wimbledon staatquote:Op zondag 8 juli 2007 18:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zonder Hawk-eye had Nadal nooit getwijfeld aan zo'n call, deze bal was voor het blote oog overduidelijk uit. In dit geval is het zo'n minieme kans voor Nadal dat die bal in is, dat het meer is om de tegenstander te zieken dan om z'n eigen gelijk te halen.
"moet je die niet challegen .. 'quote:Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
@ Mindlight: sneerde hij richting Nadal? Wat zei hij dan?
Ik zie de relevantie van die vraag niet in.quote:
Dat zou zwak zijn van Fed... Nadal maakt gewoon gebruik van het recht om te challengen....quote:Op zondag 8 juli 2007 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Federer nog nooit zo boos gezien. Denk dat de vriendschap tussen Federer en Nadal straks ook hierna ook wat bekoelt.
Iets in de richting van "Did u see this ball in too?"quote:Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
Leer quoten kerelquote:Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
Belachelijke opmerking dan...quote:
Was dat niet tegen de umpire?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:06 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Iets in de richting van "Did u see this ball in too?"
Jawel, ik hoorde iig het woord challenge.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Echt? Dat kan ik bijna niet geloven.
erg zwak... we moeten zeker allemaal maar op het oog van de heer Federer afgaan danquote:Op zondag 8 juli 2007 18:06 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Jaaaaaa!quote:Op zondag 8 juli 2007 18:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
erg zwak... we moeten zeker allemaal maar op het oog van de heer Federer afgaan dan
Dat was tegen de umpire. Niet tegen Nadalquote:Op zondag 8 juli 2007 18:06 schreef Mindlight het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Nadal geeft op
Nee hij is voor Nadal.quote:
Ah, kom op. Ik hoop op een mooie finale, vind deze emotie ook leuk, beter dan die saaie Federer, maar het was gewoon te flauw voor woorden. Net als de post boven je trouwens.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee hij is voor Nadal.
De objectiviteit van veel users vervaagt als een favoriet speelt. (maar gelukkig nog lang niet zo erg als in VLB).
Maar ook al wil ik dat Federe wint, hij was op zijn zachts onhandig bezig.
Wat is dat nou weer voor idiote opmerking.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
ik hoop dat Nadal zn onderbeen afbreekt
Kijk dan ook op een fatsoenlijke zenderquote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef roflcopter het volgende:
Ik weet niet of ik me meer erger aan die Nadal of aan de reclame's...
Als je zulke situaties zelf niet meegemaakt hebt, kun je daar niet over oordelen. Jij kan het minderachtig noemen, maar je frustratie moet er toch op 1 of andere manier uit. Hij deed het ff op deze manier.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie van die vraag niet in.
Gaan mopperen op een computer is zóóóo kinderachtig.
Ik heb goeie hoop dat het meer een preventieve behandeling is.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft Nadal nog een kans hier? Ik hoop dat die blessure niet al te erg is. Wat kut is dit voor de wedstrijd zeg!
Gheghe die altijd onnozele blik van hem, leuk screenshotquote:
Ach, wat een lulkoek. DIt is tijdens de finale van Wimbledon gek. Dan ben je elkaars vijanden.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Federer nog nooit zo boos gezien. Denk dat de vriendschap tussen Federer en Nadal straks ook hierna ook wat bekoelt.
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
ik hoop dat Nadal zn onderbeen afbreekt
Ach, in vergelijking met Bjorkman eerder deze week is hij een tante Annie.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef Bruce117 het volgende:
Maar ook al wil ik dat Federe wint, hij was op zijn zachts onhandig bezig.
* Brahimov slaps BVO around a bit with a large troutquote:Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze hebben van die speciale Federerbrilletjes hè, dan zie je dat niet......
Nu nog de centjesquote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik voel met Roger mee, ik ga me ook ergeren aan dingen![]()
Inderdaad, die kut reclamesquote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef roflcopter het volgende:
Ik weet niet of ik me meer erger aan die Nadal of aan de reclame's...
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:09 schreef VoreG het volgende:
Zo vreemd is het toch niet dat die Federer goed over de zeik is? Dat is min of meer een onderdeel van sporten.
Weet die BBC reporter iets wat wij niet weten?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:09 schreef Ice_Tea het volgende:
Dat commentaar op de BBC.'Zo zou ik Nadal niet in een donker steegje tegen willen komen'
Zal Nadal vast wel zijn vrouwelijke fans verliezenquote:Op zondag 8 juli 2007 18:11 schreef Daklem het volgende:
[..]
Weet die BBC reporter iets wat wij niet weten?![]()
Dat deed 'ie daarvoor ook genoeg, zal niet veel meer zijn lijkt me.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Federer gaat Nadal nu laten lopen
Dat ik daar niet eerder op was gekomenquote:Op zondag 8 juli 2007 18:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kijk dan ook op een fatsoenlijke zender
ik zweetquote:Op zondag 8 juli 2007 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zag een traan
1 ding vind ik heel vreemd. Jij wil zo graag dat Nadal wint zo te lezen aan jouw reacties, maar waarom heet je dan Federer-Fan?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
Echt waardeloos als die blessure die verpest!
De Belg zendt ook al niets uitquote:Op zondag 8 juli 2007 18:15 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Waarom zou iemand niet naar de BBC kijken?![]()
Vanwege Jacco´s sapperdeflap natuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:15 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Waarom zou iemand niet naar de BBC kijken?![]()
Dat heb ik de eerste set geprobeerd maar dat was nog erger dan op RTLquote:
Vreemde redenatiequote:Op zondag 8 juli 2007 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
@ Daklem:ik ben ook voor Federer, maar als hij tegen Nadal spelt, ben ik eigenlijk altijd voor Nadal. Ik vind het specialer als Nadal Wimbledon wint dit jaar dan als Federer wint.
bijnaquote:Op zondag 8 juli 2007 18:16 schreef Ambrosius het volgende:
Federer heeft Roddick bijna bijgehaald met het aantal aces dit toernooi.
Met reclamesquote:Op zondag 8 juli 2007 18:16 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat heb ik de eerste set geprobeerd maar dat was nog erger dan op RTL
Wat is het nut van een fan zijn, als je nu ineens voor de tegenstander bent?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
@ Daklem: Da's ook niet aardig.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 8 juli 2007 18:17 schreef Vaud het volgende:
was dus gewoon een afleidingsmanoeuvre van Nadal. 5e set pakt ie ook gewoon ff
De umpire kan hem verstaan aangezien die portugees is, dus dat zal wel niet het geval zijnquote:Op zondag 8 juli 2007 18:18 schreef APK het volgende:
Volgens mij is er niets aan de hand met Nadal en wilde hij gewoon effe Spaans babbelen.
Hij kreeg bijna een waarschuwing, tochquote:Op zondag 8 juli 2007 18:20 schreef Daklem het volgende:
De umpire kan hem verstaan aangezien die portugees is, dus dat zal wel niet het geval zijn![]()
Waarschijnlijk voor tijdrekken. Maargoed, die had ie al veel eerder moeten krijgenquote:
Tijdens Roland Garros had ik ook een conversatie met hem om de zelfde redem, en toen zei die "Ja ik kan moeilijk mijn naam veranderen he"quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:22 schreef Buakaw het volgende:
Tijdens Roland Garros had ik ook een conversatie met hem om de zelfde redem, en toen zei die "Ja ik kan moeilijk mijn naam veranderen he"![]()
kzou dan een naam pakken die niet zo impulsief onderhevig is.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:22 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Tijdens Roland Garros had ik ook een conversatie met hem om de zelfde redem, en toen zei die "Ja ik kan moeilijk mijn naam veranderen he"![]()
Ja, wordt 't alsnog een anti-climax.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:22 schreef erkel het volgende:
Ok, het staat weer gelijk. Nu gaat Federer eroverheen![]()
kom kom, niet zo zielig doen alleen omdat Federer het ff moeilijk heeft.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:23 schreef Daklem het volgende:
Federer-Fan
onderschrift: Maar ik ben voor Nadal
Ja, ik snap het niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
@ Daklem: Je was nieuwsgierig maar ik heb het toch uitgelegd?
Dan was Federer helemaal gefliptquote:Op zondag 8 juli 2007 18:25 schreef Mindlight het volgende:
Wat had het prachtig geweest als deze in was
dat was niet goed geweest voor Federer z'n kalmte denk ikquote:Op zondag 8 juli 2007 18:25 schreef Mindlight het volgende:
Wat had het prachtig geweest als deze in was
jammer hequote:Op zondag 8 juli 2007 18:26 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me een gelopen koers voor Federer dit.
Doet hij altijd.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:26 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
Het valt me zo op dat Rafa al de hele wedstrijd uitbreid zijn tijd neemt![]()
Het hele tournooiquote:Op zondag 8 juli 2007 18:26 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
Het valt me zo op dat Rafa al de hele wedstrijd uitbreid zijn tijd neemt![]()
Ik vind daarom dat Rafa mag winnen... hij is de betere tennisser vanmiddagquote:Op zondag 8 juli 2007 18:26 schreef BettyR het volgende:
Oohooo wat spannend!
Ik denk nog altijd dat Federer zal winnen. Die aces! Ik vind Rafa in de rally's beter, maar Federer staat sterk te serveren.
*kuch* eerste set * kuch*quote:Op zondag 8 juli 2007 18:28 schreef Ice_Tea het volgende:
Nadal gaat winnen als je bedenkt dat hij nog geen enkele servicegame heeft verloren. Maar Federer is natuurlijk tot alles in staat. We zullen zien. Een paar lange rally's zouden ook welkom zijn.
Nadal verloor zijn allereerste servicegame vandaag...quote:Op zondag 8 juli 2007 18:28 schreef Ice_Tea het volgende:
Nadal gaat winnen als je bedenkt dat hij nog geen enkele servicegame heeft verloren. Maar Federer is natuurlijk tot alles in staat. We zullen zien. Een paar lange rally's zouden ook welkom zijn.
Eerste set gemistquote:Op zondag 8 juli 2007 18:28 schreef Ice_Tea het volgende:
Nadal gaat winnen als je bedenkt dat hij nog geen enkele servicegame heeft verloren.
Was het niet 3-0 in set 1?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:28 schreef Ice_Tea het volgende:
Je reden is dat Federer dan niet alleenheerser op gras is? Hoezo supporteerde je Federer niet tijdens RG dan>?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
@ Buakaw: Ja, inderdaad, want ik wil dat het spannend blijft. Zoals ik net al zei hoop ik gewoon dat Nadals blessure de partij niet gaat bepalen. Dat is gewoon jammer van deze partij.
Succesquote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef APK het volgende:
Tering wat een wedstrijd, ik hoop op een urenlange tiebreak.![]()
Vergeet het maarquote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef APK het volgende:
nou dat kan je zeker schuddenquote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef APK het volgende:
we krijgen geen tie-breakquote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef APK het volgende:
In de vijfde set is er geen tie-breakquote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef APK het volgende:
Is er niet in de 5e set schatquote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef APK het volgende:
Dat bedoelde ik met urenlang.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:32 schreef Bouncer_Bone het volgende:
In de vijfde set is er geen tie-breakZe gaan oneindig door met de games totdat iemand 2 games voorsprong heeft
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:33 schreef TheVulture het volgende:
En dan krijgen we straks nog het Jelena-toetje
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:33 schreef kleinzusje het volgende:
Kut
Jahquote:Op zondag 8 juli 2007 18:33 schreef TheVulture het volgende:
En dan krijgen we straks nog het Jelena-toetje
quote:
schaam je om je Federer fan te noemen en ondertussen op Rafaello te geilenquote:Op zondag 8 juli 2007 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
2-1 Federer.
beter dan reclamequote:
spuit 11quote:Op zondag 8 juli 2007 18:36 schreef Autobandje het volgende:
O o o o, wat een gejank weer van jullie, laat "Federer-fan" lekker voor Nadal zijn. Let niet zo op zijn naam, maar meer op de wedstrijd, is veel leuker.
What's in a name?quote:
Kut michelinquote:Op zondag 8 juli 2007 18:36 schreef Autobandje het volgende:
O o o o, wat een gejank weer van jullie, laat "Federer-fan" lekker voor Nadal zijn. Let niet zo op zijn naam, maar meer op de wedstrijd, is veel leuker.
Nee want ik wil ook nog een leuke mix zienquote:Op zondag 8 juli 2007 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
What's in a name?
ls het maar een paar uur duurt.
Dat het dan maar 21-19 moge worden voor Nadalquote:Op zondag 8 juli 2007 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
What's in a name?
Als het maar een paar uur duurt.
Dan is dat inderdaad verdiend. Ook als het andersom is.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:38 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dat het dan maar 21-19 moge worden voor Nadal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |