Ja, ik snap het niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
@ Daklem: Je was nieuwsgierig maar ik heb het toch uitgelegd?

Dan was Federer helemaal gefliptquote:Op zondag 8 juli 2007 18:25 schreef Mindlight het volgende:
Wat had het prachtig geweest als deze in was

dat was niet goed geweest voor Federer z'n kalmte denk ikquote:Op zondag 8 juli 2007 18:25 schreef Mindlight het volgende:
Wat had het prachtig geweest als deze in was

jammer hequote:Op zondag 8 juli 2007 18:26 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me een gelopen koers voor Federer dit.

Doet hij altijd.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:26 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
Het valt me zo op dat Rafa al de hele wedstrijd uitbreid zijn tijd neemt![]()

Het hele tournooiquote:Op zondag 8 juli 2007 18:26 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
Het valt me zo op dat Rafa al de hele wedstrijd uitbreid zijn tijd neemt![]()

Ik vind daarom dat Rafa mag winnen... hij is de betere tennisser vanmiddagquote:Op zondag 8 juli 2007 18:26 schreef BettyR het volgende:
Oohooo wat spannend!
Ik denk nog altijd dat Federer zal winnen. Die aces! Ik vind Rafa in de rally's beter, maar Federer staat sterk te serveren.

*kuch* eerste set * kuch*quote:Op zondag 8 juli 2007 18:28 schreef Ice_Tea het volgende:
Nadal gaat winnen als je bedenkt dat hij nog geen enkele servicegame heeft verloren. Maar Federer is natuurlijk tot alles in staat. We zullen zien. Een paar lange rally's zouden ook welkom zijn.

Nadal verloor zijn allereerste servicegame vandaag...quote:Op zondag 8 juli 2007 18:28 schreef Ice_Tea het volgende:
Nadal gaat winnen als je bedenkt dat hij nog geen enkele servicegame heeft verloren. Maar Federer is natuurlijk tot alles in staat. We zullen zien. Een paar lange rally's zouden ook welkom zijn.

Eerste set gemistquote:Op zondag 8 juli 2007 18:28 schreef Ice_Tea het volgende:
Nadal gaat winnen als je bedenkt dat hij nog geen enkele servicegame heeft verloren.

Was het niet 3-0 in set 1?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:28 schreef Ice_Tea het volgende:

Je reden is dat Federer dan niet alleenheerser op gras is? Hoezo supporteerde je Federer niet tijdens RG dan>?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
@ Buakaw: Ja, inderdaad, want ik wil dat het spannend blijft. Zoals ik net al zei hoop ik gewoon dat Nadals blessure de partij niet gaat bepalen. Dat is gewoon jammer van deze partij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |