Nee die bal van nadal was uitquote:Op zondag 8 juli 2007 18:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat? Je niet blij ben met de waarheid? Vrij kansloos dan.

Het beeld van Hawk Eye gaf de bal volgens mij ook niet op de lijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is hier iedereen nou overtuigd dat die bal uit was en dat Hawk-Eye dus maar fout zat.

Als je gister 100 tennisvolgers had gevraagd welke speler Hawk-eye als laatste in twijfel zouden trekken over juistheid, dan hadden er 95 Federer gezegd.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is hier iedereen nou overtuigd dat die bal uit was en dat Hawk-Eye dus maar fout zat.

Vind ik niet maar voor deze wedstrijd irrelevant.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:01 schreef XL het volgende:
[..]
Als het systeem niet zeker is moet je het juist afschaffen. Liever slechte lijnrechters die er een loterij van maken, dan een computer die dat doet.

Zonder Hawk-eye had Nadal nooit getwijfeld aan zo'n call, deze bal was voor het blote oog overduidelijk uit. In dit geval is het zo'n minieme kans voor Nadal dat die bal in is, dat het meer is om de tegenstander te zieken dan om z'n eigen gelijk te halen.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef TheVulture het volgende:
Eltingh zit ook te miepen zeg... ja zonder hawkeye had Fed wel gewonnen, maar dan was het zwaar onterecht

Wat fijn dat jij het beter ziet dan een computer!quote:Op zondag 8 juli 2007 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee die bal van nadal was uit
Dat ding is niet betrouwbaar
krijtlijn die opspringt enzo

Zeker van welquote:Op zondag 8 juli 2007 18:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het beeld van Hawk Eye gaf de bal volgens mij ook niet op de lijn.

Schitterend hoe te correct de BBC is en blijft.quote:

Eén setje wachtenquote:Op zondag 8 juli 2007 18:02 schreef BVO het volgende:
Één bagel, alstublieft.

Ik noem het liever onsportief.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:04 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
heerlijk eindelijk weer een boze federer!!!!!!!!!!

haha federer onsportief noemenquote:

quote:

De theorie van Eltingh was dat Fed zonder hawk-eye een flink aantal punten extra zou hebben gehad en dus de partij al in de zak... nou dan heb ik liever dit systeem hoor dan iemand die door een groot aantal foute calls Wimbledon wint.. ik heb meer vertrouwen in die computer dan in het menselijke (vaak bejaarde) oog wat daar op Wimbledon staatquote:Op zondag 8 juli 2007 18:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zonder Hawk-eye had Nadal nooit getwijfeld aan zo'n call, deze bal was voor het blote oog overduidelijk uit. In dit geval is het zo'n minieme kans voor Nadal dat die bal in is, dat het meer is om de tegenstander te zieken dan om z'n eigen gelijk te halen.

"moet je die niet challegen .. 'quote:Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
@ Mindlight: sneerde hij richting Nadal? Wat zei hij dan?

Ik zie de relevantie van die vraag niet in.quote:

Dat zou zwak zijn van Fed... Nadal maakt gewoon gebruik van het recht om te challengen....quote:Op zondag 8 juli 2007 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Federer nog nooit zo boos gezien. Denk dat de vriendschap tussen Federer en Nadal straks ook hierna ook wat bekoelt.

Iets in de richting van "Did u see this ball in too?"quote:Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef Federer-fan het volgende:

Leer quoten kerelquote:Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef Federer-fan het volgende:

Belachelijke opmerking dan...quote:

Was dat niet tegen de umpire?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:06 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Iets in de richting van "Did u see this ball in too?"

Jawel, ik hoorde iig het woord challenge.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Echt? Dat kan ik bijna niet geloven.

erg zwak... we moeten zeker allemaal maar op het oog van de heer Federer afgaan danquote:Op zondag 8 juli 2007 18:06 schreef Mindlight het volgende:
[..]

Jaaaaaa!quote:Op zondag 8 juli 2007 18:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
erg zwak... we moeten zeker allemaal maar op het oog van de heer Federer afgaan dan

Dat was tegen de umpire. Niet tegen Nadalquote:Op zondag 8 juli 2007 18:06 schreef Mindlight het volgende:
[..]

quote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Nadal geeft op

Nee hij is voor Nadal.quote:

Ah, kom op. Ik hoop op een mooie finale, vind deze emotie ook leuk, beter dan die saaie Federer, maar het was gewoon te flauw voor woorden. Net als de post boven je trouwens.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee hij is voor Nadal.
De objectiviteit van veel users vervaagt als een favoriet speelt. (maar gelukkig nog lang niet zo erg als in VLB).
Maar ook al wil ik dat Federe wint, hij was op zijn zachts onhandig bezig.

Wat is dat nou weer voor idiote opmerking.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
ik hoop dat Nadal zn onderbeen afbreekt

Kijk dan ook op een fatsoenlijke zenderquote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef roflcopter het volgende:
Ik weet niet of ik me meer erger aan die Nadal of aan de reclame's...

Als je zulke situaties zelf niet meegemaakt hebt, kun je daar niet over oordelen. Jij kan het minderachtig noemen, maar je frustratie moet er toch op 1 of andere manier uit. Hij deed het ff op deze manier.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie van die vraag niet in.
Gaan mopperen op een computer is zóóóo kinderachtig.

Ik heb goeie hoop dat het meer een preventieve behandeling is.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft Nadal nog een kans hier? Ik hoop dat die blessure niet al te erg is. Wat kut is dit voor de wedstrijd zeg!

Gheghe die altijd onnozele blik van hem, leuk screenshotquote:

Ach, wat een lulkoek. DIt is tijdens de finale van Wimbledon gek. Dan ben je elkaars vijanden.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Federer nog nooit zo boos gezien. Denk dat de vriendschap tussen Federer en Nadal straks ook hierna ook wat bekoelt.

quote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
ik hoop dat Nadal zn onderbeen afbreekt

Ach, in vergelijking met Bjorkman eerder deze week is hij een tante Annie.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef Bruce117 het volgende:
Maar ook al wil ik dat Federe wint, hij was op zijn zachts onhandig bezig.

* Brahimov slaps BVO around a bit with a large troutquote:Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze hebben van die speciale Federerbrilletjes hè, dan zie je dat niet......

Nu nog de centjesquote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik voel met Roger mee, ik ga me ook ergeren aan dingen![]()

Inderdaad, die kut reclamesquote:Op zondag 8 juli 2007 18:08 schreef roflcopter het volgende:
Ik weet niet of ik me meer erger aan die Nadal of aan de reclame's...

quote:Op zondag 8 juli 2007 18:09 schreef VoreG het volgende:
Zo vreemd is het toch niet dat die Federer goed over de zeik is? Dat is min of meer een onderdeel van sporten.

Weet die BBC reporter iets wat wij niet weten?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:09 schreef Ice_Tea het volgende:
Dat commentaar op de BBC.'Zo zou ik Nadal niet in een donker steegje tegen willen komen'

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |