quote:Op zondag 8 juli 2007 14:27 schreef BettyR het volgende:
Federer![]()
Hoewel ik denk dat Nadal wint, 4 sets.
Wat zijn de uitkeringen?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:41 schreef Mindlight het volgende:
qua wedden
Ja ik noem heb gokken, maar doe het met dusdanig kleine bedragen dat het eigenlijk nergens over gaatquote:
Inderdaad! Daarom kijk ik ook naar BBC. zij hebben het veel beter voor elkaar dan de Nederlandse uitzending.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef ABBAfan het volgende:
Genieten op BBC. Bjorn, Mac en Jimmy. Tennis comes home![]()
Dat doet ie al het hele toernooi, nooit eerder opgemerkt ?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:01 schreef BB-boy het volgende:
Gaat Federer in pak tennissen?
Same here, ondertussen ligt er allerlei scriptiewerk maar mezelf kennende komt daar weer niets van.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
Wat doen jullie trouwens allemaal? Zitten jullie met een laptop op e bank?Ik zit nu aan mijn bureau naar mijn gedraaide tv te kijken.
ik ook alleen dan zonder draaitvquote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
Wat doen jullie trouwens allemaal? Zitten jullie met een laptop op e bank?Ik zit nu aan mijn bureau naar mijn gedraaide tv te kijken.
Met laptop op bank. Maar die gaat zo dicht, ik ga even echt genieten.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
Met een laptopje op bed met het scherm vlak naast dat van m'n TV. Hoe kansloosquote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
Tv en pc naast elkaar, maar zal meer naar de tv kijkenquote:Op zondag 8 juli 2007 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
17.00 hier dusquote:Op zondag 8 juli 2007 15:10 schreef TheGeneral het volgende:
4 uur kans op een buitje dus.
Hier ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tv en pc naast elkaar, maar zal meer naar de tv kijken.
En dat vanaf 40-0quote:Op zondag 8 juli 2007 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
Moeizame servicegame voor Nadal.
Ik hoop het eigenlijk niet. Maar goed, je hebt al een boel schitterende punten gezien.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat het zo spannend wordt, want dit vind ik niks.
Ik ook, 4-0 nu zou echt balen zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Nadal zijn service houdt.
Nadal begint wakker te wordenquote:
Dat houdt ik niet vol joh.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom hoop je dat het niet spannend wordt, The General? Als Federer wint, maakt dat toch niet uit?
Alles vanaf het hekje weghalen. En dan scrollen.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:34 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een superrally, dat punt op 30-0.
Hoe kun je Fok! trouwens instellen op automatisch verversen?en gebeurt dat dan ook als je iets aan het typen bent, want dan ben je toch alles kwijt?
Zie firefoxtopic, dat ga ik je nu allemaal niet uitleggenquote:Op zondag 8 juli 2007 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is een exensie in FF? En wat is alles vanaf het hekje weghalen?
ja via de rtl7 site staat er wel ergens een linkje naar toequote:Op zondag 8 juli 2007 15:43 schreef Buakaw het volgende:
Is dit via internet te volgen?
Ik ook... Jelenaquote:Op zondag 8 juli 2007 15:44 schreef Andiyan het volgende:
Mixed Doubles Final straks!
Stiekem meer zin in.![]()
![]()
Jankovic natuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
Je hebt meer zin in de mixfinale? Wrom dan?
BBC....quote:Op zondag 8 juli 2007 15:49 schreef RijstNatie het volgende:
om de 5 minuten een reclame blokje....
zijn ze gek
Ik moet steeds lachen bij die geirriteerde rtlreactiesquote:Op zondag 8 juli 2007 15:49 schreef RijstNatie het volgende:
om de 5 minuten een reclame blokje....
zijn ze gek
Kan iemand me dan nou vertellen wat er zo bijzonder is aan die Jankovic? Heb toch wel mooiere dames gezien op de banen hoor...quote:
Wat boven je 2x gezegd wordt.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:50 schreef Buakaw het volgende:
Fuck RTL elke keer met die ***** reclame
Gewoon kijken straks, niks met uiterlijk, gewoon hoe ze zich gedraagt.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
Kan iemand me dan nou vertellen wat er zo bijzonder is aan die Jankovic? Heb toch wel mooiere dames gezien op de banen hoor...
Vond dit wel een geinig plaatje btw:
[afbeelding]
Ze lacht altijd, heeft iets vertederendsquote:Op zondag 8 juli 2007 15:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
Kan iemand me dan nou vertellen wat er zo bijzonder is aan die Jankovic? Heb toch wel mooiere dames gezien op de banen hoor...
Vond dit wel een geinig plaatje btw:
[afbeelding]
Onzin, als je je eraan ergert schakel je gewoon over naar de BBC, zo simpel is t.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:55 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Shit, je hebt gelijk was vergetren dat ik niet z=dezelfde mening mocht hebben als anderen
Nee de versnelling van Fed komt nogquote:
Nederlands commentaar vind ik fijnerquote:Op zondag 8 juli 2007 15:56 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Onzin, als je je eraan ergert schakel je gewoon over naar de BBC, zo simpel is t.
Zal er op letten!quote:Op zondag 8 juli 2007 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon kijken straks, niks met uiterlijk, gewoon hoe ze zich gedraagt.
Dat wil niks zeggen weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fed wint zijn servicegames toch wel makkelijker
Ben er bang voor van niet. iig niet in deze set.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee de versnelling van Fed komt nog
Elke wedstrijd van Nadal is per definitie langquote:Op zondag 8 juli 2007 15:58 schreef LeonH het volgende:
Dit kon trouwens nog wel eens een lange wedstrijd worden!
quote:Op zondag 8 juli 2007 15:58 schreef LeonH het volgende:
Dit kon trouwens nog wel eens een lange wedstrijd worden!
De beste lijnrechters staan nu te werken, dus in principe zal er weinig gebruik van gemaakt worden.quote:
Nou, ik gooi 't op toevalquote:Op zondag 8 juli 2007 16:01 schreef Daklem het volgende:
[..]
De beste lijnrechters staan nu te werken, dus in principe zal er weinig gebruik van gemaakt worden.
Ik heb pas 1 twijfelbal gezien die uitgegeven was, en dat was op de service van Federer.quote:
Sluit ik me volledig bij aan. Enige kans op een lange wedstrijd denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Nadal deze tiebreak wint. Dan blijft het langer spannend lijkt me.
Ja weet ik, we zullen wel zien wie gelijk heeftquote:Op zondag 8 juli 2007 16:02 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 twijfelbal gezien die uitgegeven was, en dat was op de service van Federer.
En dat zegt iemand met als naam "Federer-fan"quote:Op zondag 8 juli 2007 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Nadal deze tiebreak wint. Dan blijft het langer spannend lijkt me.
Inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2007 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja weet ik, we zullen wel zien wie gelijk heeft.
Nou ja, hij had het punt al voor 80% binnen.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:04 schreef Daklem het volgende:
Gelukje voor Nadal.
En nog een gelukjequote:Op zondag 8 juli 2007 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, hij had het punt al voor 80% binnen.
Inderdaad!! Maar het was ook echt een twijfelbal. Ik dacht nl ook dat ie in was.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:07 schreef LeonH het volgende:
fucking hell. De eerste challenge en op wat voor moment!
Als het bij 40-0 Federer was geweest, was het geen challenge, het kwam juist door het moment dat 'ie het deedquote:Op zondag 8 juli 2007 16:07 schreef LeonH het volgende:
fucking hell. De eerste challenge en op wat voor moment!
Nee johquote:Op zondag 8 juli 2007 16:09 schreef Daklem het volgende:
Ik herleef een soort Borg - McEnroe momentje met deze tiebrake
Het shirt wat Fed aan heeft, heb ik besteld!! Zo;n legendarische kleding op een legendarisch moment, moet gewoon in je kast hangenquote:
tegen wiequote:Op zondag 8 juli 2007 16:11 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
1-0 take that
quote:
djoko - baghyquote:Op zondag 8 juli 2007 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
De reden dat ik hoopte dat Nadal de eerste set zou winnen is dat ik het zozat ben dat er tegenwoordig vaak zo weinig spanning in wedstrijden zit.
Idd, terwijl ie toch altijd een heerlijk scherm oog heeft.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Dat zag Fed verkeerd
Denk je dat Nadal het opgeeft na één verloren setquote:Op zondag 8 juli 2007 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
De reden dat ik hoopte dat Nadal de eerste set zou winnen is dat ik het zozat ben dat er tegenwoordig vaak zo weinig spanning in wedstrijden zit.
Het is nog niet gespeeld vind ik. Het is maar 1 set.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, XL, verbaast me, die fouten op belangrijke momenten. Zie jij Nadal nog terugkomen?
Jup en tegen Canas miste hij er zoveel. Dat was gewoon on-Federers.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:17 schreef Buakaw het volgende:
Die smashes van Fed zijn te machtig
zeker! nadal had de eerste set net zo goed kunnen winnen. als de lijnrechter de bal goed had gegeven in de tiebreak had nadal denk ik wel het punt gepakt. mss dat het dan anders was gelopen.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:13 schreef erkel het volgende:
Hoop dat ze dit spel de hele wedstrijd vol houden. Dan wordt het echt een legendarische pot.
grapje man, ik wil gewoon dat Fed eroverheen raustquote:Op zondag 8 juli 2007 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
@ Buakaw:nou sorry hoor.
Sorry, maar ik moet hem gelijk gevenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:17 schreef Buakaw het volgende:
Die smashes van Fed zijn te machtig
Ik wil ook McEnroequote:
Sjonnie achter het raamquote:
scheer je weg uit een tennistopicquote:
De commentator natuurlijkquote:
zie het niet goed door die spiegeling.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
scheer je weg uit een tennistopic, John McEnroe
![]()
McEnroe. Had 'm ook niet herkend als ze het niet gezegd hadden. Kwam door de spiegeling van het glasquote:
Waarom is die in beeld, de partij is bezigquote:
Beetje laat, het is zo goed als beslist.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:25 schreef Federer-fan het volgende:
Kan er iemand een polletje openen over de vraag wie deze wedstrijd gaat winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |