Nederlands commentaar vind ik fijnerquote:Op zondag 8 juli 2007 15:56 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Onzin, als je je eraan ergert schakel je gewoon over naar de BBC, zo simpel is t.
Zal er op letten!quote:Op zondag 8 juli 2007 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon kijken straks, niks met uiterlijk, gewoon hoe ze zich gedraagt.
Dat wil niks zeggen weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fed wint zijn servicegames toch wel makkelijker
Ben er bang voor van niet. iig niet in deze set.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee de versnelling van Fed komt nog
Elke wedstrijd van Nadal is per definitie langquote:Op zondag 8 juli 2007 15:58 schreef LeonH het volgende:
Dit kon trouwens nog wel eens een lange wedstrijd worden!
quote:Op zondag 8 juli 2007 15:58 schreef LeonH het volgende:
Dit kon trouwens nog wel eens een lange wedstrijd worden!
De beste lijnrechters staan nu te werken, dus in principe zal er weinig gebruik van gemaakt worden.quote:
Nou, ik gooi 't op toevalquote:Op zondag 8 juli 2007 16:01 schreef Daklem het volgende:
[..]
De beste lijnrechters staan nu te werken, dus in principe zal er weinig gebruik van gemaakt worden.
Ik heb pas 1 twijfelbal gezien die uitgegeven was, en dat was op de service van Federer.quote:
Sluit ik me volledig bij aan. Enige kans op een lange wedstrijd denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Nadal deze tiebreak wint. Dan blijft het langer spannend lijkt me.
Ja weet ik, we zullen wel zien wie gelijk heeftquote:Op zondag 8 juli 2007 16:02 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 twijfelbal gezien die uitgegeven was, en dat was op de service van Federer.
En dat zegt iemand met als naam "Federer-fan"quote:Op zondag 8 juli 2007 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Nadal deze tiebreak wint. Dan blijft het langer spannend lijkt me.
Inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2007 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja weet ik, we zullen wel zien wie gelijk heeft.
Nou ja, hij had het punt al voor 80% binnen.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:04 schreef Daklem het volgende:
Gelukje voor Nadal.
En nog een gelukjequote:Op zondag 8 juli 2007 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, hij had het punt al voor 80% binnen.
Inderdaad!! Maar het was ook echt een twijfelbal. Ik dacht nl ook dat ie in was.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:07 schreef LeonH het volgende:
fucking hell. De eerste challenge en op wat voor moment!
Als het bij 40-0 Federer was geweest, was het geen challenge, het kwam juist door het moment dat 'ie het deedquote:Op zondag 8 juli 2007 16:07 schreef LeonH het volgende:
fucking hell. De eerste challenge en op wat voor moment!
Nee johquote:Op zondag 8 juli 2007 16:09 schreef Daklem het volgende:
Ik herleef een soort Borg - McEnroe momentje met deze tiebrake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |