Hail FOK! alliancequote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:48 schreef Whizzkith het volgende:
Ik wou net zeggen, de OP past niet meer?
Darth Empire is binnenkort een FOK! Lidstaatquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:49 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met al die PEACE rogues............
Eerst veel infrastructure maken (dit verhoogt je populatie en dus je inkomen). Ook zorgen dat je niet te weinig land hebt (Infrastructure:Land verhouding 2:1). En een paar soldaten kopen zodat je populatie tevreden blijft.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:43 schreef Drasss het volgende:
Oke ik ben net begonnen. ( nog geen lid van jullie maar misschien straks). Wat kan ik het beste doen? Geef wat tips zodat ik aan de slag kan gaan.
Thx
O, ja jij woont in de VSquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:16 schreef maartena het volgende:
Ik ben landje 150!
Een portret van mijn machtige leider:
[afbeelding]
Ik heb mijn tax op 16% staan en ben in het investeren in infrastructuur. Over een uurtje of 12 is er weer een dag omDe server staat in de VS in Central Time, en 12:00 AM is voor mij dus 22:00, dus ik kan elke avond even mijn landje besturen
Mooie tijd ja. Hier 8:00, dus ik ben elke ochtend op m'n werkplek even zoetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:16 schreef maartena het volgende:
Ik ben landje 150!
Een portret van mijn machtige leider:
[afbeelding]
Ik heb mijn tax op 16% staan en ben in het investeren in infrastructuur. Over een uurtje of 12 is er weer een dag omDe server staat in de VS in Central Time, en 12:00 AM is voor mij dus 22:00, dus ik kan elke avond even mijn landje besturen
Wethandhaver; blijf bij je toga!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:49 schreef Madine het volgende:
Ik roep op tot oorlog met The Peace!
Dat heb ik wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:25 schreef Sitethief het volgende:
O, ja jij woont in de VS. We zoeken nog Diplomaten met degelijke Engels kennis
.
Waarom niet? Wat ik van het cybernations forum begreep is dat een goede start.....quote:Btw, ik zou geen 16% doen...
Je kunt even experimenteren met dat percentage wat het meeste oplevert. Misschien is dat als klein landje nog niet meteen 28%, maar dat zal dan wel snel zo zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:23 schreef maartena het volgende:
Waarom niet? Wat ik van het cybernations forum begreep is dat een goede start.....
Tijd voor het oorlogsapparaat om in werking te treden. Target practicequote:Op zondag 8 juli 2007 09:50 schreef Mike het volgende:
We zijn aangevallen door The Peace vannacht: http://z15.invisionfree.com/Cyber_Nations/index.php?showtopic=76161&st=0
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=123428quote:Op zondag 8 juli 2007 12:16 schreef FJD het volgende:
Zonde, iedereen zat al volHad wel zin om mee te doen:Y
Ik zeg: Allemaal terug naar ZI
7/8/2007 5:21:02 AMquote:Op zondag 8 juli 2007 12:17 schreef Frrreek het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=123428
Val hem aan
Hmmm, laten we hopen dat ie dat niet gaat doenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:59 schreef Timmehhh het volgende:
Ja ik zie het![]()
Hij is niet geanarchied en heeft al zijn soldaten over,
Ook niet echt slim om meteen met zijn 3'en op de 1ste dag aan te vallen, nu vlucht die 8ste dag in peacemode.
Het handigste is gewoon als je iemand laat declaren die bijna 2x zo groot als hem is.
Ik had hem keihard kunnen crushen..........
![]()
vooruit..pm me maar op CN wat ik moet doenquote:Op zondag 8 juli 2007 13:53 schreef WeirdMicky het volgende:
75 k is de beloning, als je dat bedoelt.
Heb je mIRC? Zo niet, dan moet je dat ff downloaden.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:51 schreef Madine het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik eindelijk op dat IRC kom?
Nee hoor, daarna kun je gewoon verder...moet je een paar seconden wachten ofzo als je opstart.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:55 schreef Madine het volgende:
Dat kun je toch maar 30 dagen gebruiken?
Je moet dan de server dream.esper.net instellen en dan naar #fok komen.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:57 schreef Madine het volgende:
Okay. Installed, nick gekozen enzo...
Voor de echte diehards is er ook nog #fokwar.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:01 schreef Madine het volgende:
Thanks!
infra = populationquote:Op zondag 8 juli 2007 18:35 schreef NeoDweezil het volgende:
hoe krijg ik meer population per mile?
En een gewone onkosten vergoeding?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:27 schreef Emimich het volgende:
Voor 1 miljoen wil ik die hoogste member van hun wel nuken!![]()
![]()
1000, alles in mijn bereik ligt al onder vuur.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:49 schreef Timmehhh het volgende:
welke Nationstrenght heb je?
Er is iemand van 2000 NS die aangepakt moet worden en iemand van 100 NS.
weenie?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:55 schreef Mike het volgende:
Da's toch niet erg?
lijkt het wel opquote:Op zondag 8 juli 2007 20:03 schreef Madine het volgende:
Alliance forum offline?
Ik kan 'm aanvallen, valt binnen mijn strenght, maar hij heeft veel meer soldaten dan mij, dus ik leg het toch tegen hem af.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef Timmehhh het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=133074
Deze mag nog worden aangevallen 2000NS
1. Underdog bonusquote:Op zondag 8 juli 2007 20:06 schreef Madine het volgende:
Spijtig
[..]
Ik kan 'm aanvallen, valt binnen mijn strenght, maar hij heeft veel meer soldaten dan mij, dus ik leg het toch tegen hem af.
die eerste is in mijn range, mijn leger is in vergelijking echter nogal klein maar wel goed genoeg voor een aanval, liefst in combinatie met anderen zodat een tegenaanval niet zo schadelijk hoeft te zijnquote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef Timmehhh het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=133074
Deze mag nog worden aangevallen 2000NS
En deze
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=148859
100NS
Even tussendoor: zijn NS is op dit moment 54.847, mijne 1,970.707quote:To: Admiral Ius Ruiseart From: DarthVader 7/8/2007 10:12:06 AM Subject: surrender
Surrender yourself or I will destroy you!
Sure...quote:To: DarthVader From: Admiral Ius Ruiseart 7/8/2007 10:22:29 AM Subject: RE: surrender
Okay, I surrender, don't want to be destroyed. What do I have to do?
quote:Just give us Chaos Omega and The Sheik!
I would also like 1.000.000 and 100 tech, 2000 soldiers and I want your Alliance changed into: I am a dork!
You have 24 hours to comply
quote:To: DarthVader From: Admiral Ius Ruiseart 7/8/2007 1:03:56 PM Subject: RE: surrender
I don't have 1.000.000 and 100 tech, 2000 soldiers.
quote:To: Admiral Ius Ruiseart From: DarthVader 7/8/2007 1:04:41 PM Subject: RE: surrender
what do you have?
Gemeen om die jongen valse hoop te geven?quote:To: DarthVader From: Admiral Ius Ruiseart 7/8/2007 1:08:01 PM Subject: RE: surrender
Perhaps you could give me a week while I save some money or try to get a loan somewhere?
Tsja, ik wil wel aanvallen. Ik heb nog al mijn war slots open, kan m'n defcon nog naar 1 zetten vandaag en nog troepen deployen.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:09 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
die eerste is in mijn range, mijn leger is in vergelijking echter nogal klein maar wel goed genoeg voor een aanval, liefst in combinatie met anderen zodat een tegenaanval niet zo schadelijk hoeft te zijn
Tsja.. of een pubertje die denk dat dat grappig is of eentje die een flinke klap van de molen heeft gekregen.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:18 schreef NeoDweezil het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=147009![]()
is het raar als mijn handen jeuken?
ik ben dan er ook iig bij, kan nog 10k aan troepen kopen voordat ik uit een ander project moet stappen vanwege deze oorlog en dan moet in ruime mate genoeg zijnquote:Op zondag 8 juli 2007 20:22 schreef Madine het volgende:
Okay, ik val http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=133074 aan, wel pas morgenvroeg vlak voor en na de update, goed?
[..]
Tsja.. of een pubertje die denk dat dat grappig is of eentje die een flinke klap van de molen heeft gekregen.
quote:To: Admiral Ius Ruiseart From: DarthVader 7/8/2007 1:19:16 PM Subject: RE: surrender
22 hours left to comply
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Is er nog iets wat ik aan kan vallen met 1,287.769 strength?
he bah néé, zoiets moet je met dramatiek ten einde brengen, dan lijkt het net of je echt iets gepresteerd hebtquote:Op zondag 8 juli 2007 20:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Gewoon niet reageren en zo spoedig mogelijk kapot maken.
En die mag ik allemaal aanvallen?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden:
http://www.cybernations.n(...)Alliance=The%20Peace
![]()
Die zit toch vol?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:11 schreef Daywalk3r het volgende:
UnitedNations 4/20/2007 2:52:20 PM 1,128.592 53.16 212.55 16.65
1,287.769 heb ik.. da's dan te doen toch?
Hoeveel soldaten enzo moet ik doen?
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
deze land viel mij aan, amg ik hem nog verder de grond in boren?
Waar zie je dat?quote:
sorry voor het mierenneuken!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=135032
dit land viel mij aan, amg ik hem nog verder de grond in boren?
Ik klikte er opquote:Op zondag 8 juli 2007 22:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee niemand vond het intressant.
RepSect.. We hebben wel 1 nieuwsbrief gemaaktquote:
Jahoor...waarom niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Is het verstandig voor mij om deze aan te vallen?
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=148859
Villanova - You cannot declare war on this nation because they are not within your range of nations to declare war on. View your My Ranking screen to find nations within your range.quote:
Ja, daar is erg veel over te vinden op het forum van de alliantie.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Villanova - You cannot declare war on this nation because they are not within your range of nations to declare war on. View your My Ranking screen to find nations within your range.
Never mindDe peepz in mijn range zijn al bezet.
Is er ergens een topic o.i.d over techtrades want dat was easy money zeiden ze op Irc
Wat is je NS?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Da's mooi
Alweer een vraag van mijn kant.
Is het slim om voor microchips te gaan als bonus zodat ik mee kan doen met techtrades?
Of zijn bonussen zoals fast food en beer beter voor de inkomsten?
Met fine jewelry kun je weer gaan voor affluent populationquote:Op maandag 9 juli 2007 01:34 schreef Robier het volgende:
Ik ben nu een agreement aan het regelen voor Fine Jewelry. Misschien niet zo goed als construction, maar het levert een hoop "Income per citizen/day".
Als je actief bent en hebt lage NS is microchips 10x beter. Moet je wel effe melden voor techdeals op het forum maar dat is geen probleem.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Da's mooi
Alweer een vraag van mijn kant.
Is het slim om voor microchips te gaan als bonus zodat ik mee kan doen met techtrades?
Of zijn bonussen zoals fast food en beer beter voor de inkomsten?
quote:Op maandag 9 juli 2007 07:14 schreef Terecht het volgende:
muwhahaha dood en verderf is neergedaald over 'The Peace'![]()
Niet zo heel veel meer maar goed, toch weer 5.2 infra vernietigdquote:Op maandag 9 juli 2007 08:00 schreef Mike het volgende:
Heb jij toevallig nog vliegtuigen om er naartoe te sturen, FJD?
quote:Op maandag 9 juli 2007 08:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet zo heel veel meer maar goed, toch weer 5.2 infra vernietigd
Ik hou hem vandaag wel in de gaten. Hopelijk collect hij, om vervolgens een klein leger te kopen. Dan trap ik 'em gelijk de grond in.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:42 schreef FJD het volgende:
Hij kan maar beter snel collecten denk ikTegen de tijd dat wij klaar zijn (overmorgen) kan hij vijf dagen tax collecten over 0 infrastructure. Dat is niet heel erg veel tax
quote:Op maandag 9 juli 2007 09:26 schreef Madine het volgende:
Domme vraag, maar ZI... betekent dat nou Zero Infra ofzo?
Op zich kunnen we ons ook bezig gaan houden met flinke groei. Ik heb liever 80 nations met avarage 10,000 NS dan 400 nations met een gemiddelde van 2000. Bovendien kan je groei van jongere nations ook makkelijker vasthouden wanneer de verhouding groot/klein enigszins in evenwicht is.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:35 schreef Madine het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat ons ledental helemaal niet meer stijgt. Er melden zich ook maar nog weinig Nederlanders aan op Cyber Nations... iemand nog een leuk idee hoe we kunnen recruiten?
Oeps, verkeerd gelezen zie ik nuquote:Op maandag 9 juli 2007 02:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Robier. Een Techtrade is een trade die je maakt met iemand die hele hoge kosten heeft om tech te maken. Doordat die gene mij dan geld geeft kan ik het goedkoop voor hem maken en er een beloning á 1mil aan over houden.
Een Techraid is een raid op iemand om tech te jatten wat bij jou al een paar keer niet is gelukt.
games.nlquote:Op maandag 9 juli 2007 09:48 schreef Timmehhh het volgende:
Weet niet, vaker in het tweakers topic posten? Zijn er geen grote nederlandse gamefora?
waarom doe je niet mee met een trade circle?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ik zou wel graag met je traden, weet alleen niet of je iets aan water en wijn hebt?
Ja dan zou je voor beer kunnen gaan, en wijn is een leuke booster![]()
Timmehhh is bezig met een tradecircle waar ik deel van uit ga maken als het goed isquote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ik zou wel graag met je traden, weet alleen niet of je iets aan water en wijn hebt?
Ja dan zou je voor beer kunnen gaan, en wijn is een leuke booster![]()
Oh dat liekt mie wel wat.. Hoe doe ik daar aan mee ?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:18 schreef piemelpap het volgende:
[..]
waarom doe je niet mee met een trade circle?
die resources van jou passen mooi in deze set:
With Harbor: [Aluminum] [Coal] [Furs] [Gems] [Gold] [Iron] [Lumber] [Silver] [Wheat] [Wine] [Water] [Fish]
Bonus Resources: [Beer] [Steel] [Fine Jewelry] [Affluent Population]
ik doe mee aan de mcdonalds tradecirkelquote:Op maandag 9 juli 2007 22:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik kan neit meedoen aan die trade circle
Ja je doet tenminste nog wat voor de alliantiequote:Op maandag 9 juli 2007 22:59 schreef du_ke het volgende:
10k is wat de serveerster als fooi krijgt bij m'n biertje.
hoeveel is je NS?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ben daar te lui voor
soms heb ik echt de neiging om te rerollen voro betere trades, godsamme
net niet 2kquote:
Hehe.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:51 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik doe mee aan de mcdonalds tradecirkel![]()
Wees niet bang timmhh to zhe rescue!quote:Op maandag 9 juli 2007 23:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
net niet 2k
echt foking frustrerend, ALTIJD val ik buiten de boot, dankzij die kk uranium, omdat dat zon kutresource is
en dan begrijpen zen eit wat marble voor je doet![]()
![]()
![]()
Zeker top georganiseerdquote:Op maandag 9 juli 2007 23:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Hehe.Nog 1 reactie moet er terug komen...tot nu toe doet iedereen mee.
Ik zou er gelijk voor tekenenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:04 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja je doet tenminste nog wat voor de alliantie
,en die 10k is gewoon een mooie prijs voor kleine actieve landen,10 landen is 100k
Ik heb al 'maar liefst' 3 landen aan laten melden.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:10 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Zeker top georganiseerd![]()
Je wil zeker geen recruter worden ofwel?![]()
Ik ook!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:51 schreef Double-Helix het volgende:
Ik doe mee aan de mcdonalds tradecirkel![]()
Is er nog een plekkie over? Ik heb 5 slots maar erg efficient zijn m'n trades niet. Reorganiseren zou niet misstaan,quote:Op maandag 9 juli 2007 23:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik ook!
Nog even wachten tot iedereen heeft toegestemd
Er komen er nog meer.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:47 schreef popolon het volgende:
Ook aangemeldt daar, val net buiten de boot zie ik, zo te zien zitten alle cirkels al vol.![]()
Gedaanquote:Op maandag 9 juli 2007 23:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
doe dat dan!!!!!![]()
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=43&t=954&hilit=
Afwachten tot morgen en dan military dismissen? Geen tax collecten iig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:57 schreef Frrreek het volgende:
En een prangende vraag. Ik heb teveel soldiers: mijn bevolking is gespannen.
Ik kan er geen meer kwijtraken met oorlog, dismissen kan niet i.v.m. aanvallen gister, tegenaanvallen komen er niet aan en ik kan geen extra infra kopen om de verhouding te verbeteren.
Helpt het als ik een deel van mijn airforce vernietig? De extra inkomsten vd happiness (zowel birthday +2 als de spanning) zullen die paar vliegtuigen sowieso terugverdienen.
Preciesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Afwachten tot morgen en dan military dismissen? Geen tax collecten iig.
Wel zuigend dat nu opeens de aanvallen niet meer mogen. Als dat bericht morgen pas was gekomen dan hadden we met vijf man hun nummer drie even naar de Zero Infra geholpen
Dat had ik graag gedaan, ware het niet dat ik mijn 5 slots inmiddels gebruikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:39 schreef FJD het volgende:
Stuur mij anders je teveel aan soldatenIk accepteer ze direct en jij kunt dan je Bday hapiness gebruiken. Aan de andere kant ben je waarschijnlijnlijk net als ik in oorlog? Dus per saldo ben je alsnog de sigaar
Kun je net zo goed wachten tot je uit oorlog bent.
Ze gaat naar de Trade Circle van Shawn en Appelvla.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:42 schreef FJD het volgende:
Uhm wat gebeurt er met het land van iesjeZe cancelt m'n trade maar heeft geen enkele trade meer op dit moment. Dat ze dus een betere heeft lijkt me niet echt voor de hand liggend
Ze heeft zich ook niet gemeld voor een trade circle en ze is gister nog online geweest
Lekker is datquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:59 schreef Mike het volgende:
Ze gaat naar de Trade Circle van Shawn en Appelvla.
Wat lelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Lekker is dat
Ze heeft er van mij aid voor gekregen, het blijft binnen de alliance en ik kan de hele tering zooi weer opnieuw gaan regelen omdat ze de enige was met die resources![]()
Dat dan nog los van de manier waarop. Je kunt op z'n minst even een berichtje sturen
quote:
Waar vind je die info. Ik lees nergens inhoudelijke shizzle, en dat is best irritant. Alleen "we moeten kappen van NpO".quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:20 schreef FJD het volgende:
If things get ugly dan staat Blue aan de kant van Peace.
Wat wil je danJe eigen doodsvonnis tekenen?
Niemand is daar tevreden over,maar je kan er niks aan doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ben neit te spreken over de gang van zaken
Zowel NpO als Bluee kwamen met het idee om de oorlog te stoppen, lijkt me dan dat ze niet aan onze kant staan als het daarna alsnog verkeerd afloopt. Zoals ik ook op t forum al zei; trots slikken, overwinning claimen en doorgaan tot de orde v/d dag.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:31 schreef Frrreek het volgende:
Waar vind je die info. Ik lees nergens inhoudelijke shizzle, en dat is best irritant. Alleen "we moeten kappen van NpO".
Waar vertelden ze dat dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Zowel NpO als Bluee kwamen met het idee om de oorlog te stoppen, lijkt me dan dat ze niet aan onze kant staan als het daarna alsnog verkeerd afloopt. Zoals ik ook op t forum al zei; trots slikken, overwinning claimen en doorgaan tot de orde v/d dag.
ircquote:
Hallo zegquote:
En daar hoef je niet eens een rekenwonder voor te zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Hallo zeg
In t topic waar we werden opgeroepen om te stoppen vertelde Sitethief dat hij had gesproken met iemand van NpO en/of Blue en dat die verzochten om te stoppen met de oorlog. 1 en 1 is 2 zou ik zeggen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef Double-Helix het volgende:
En daar hoef je niet eens een rekenwonder voor te zijn![]()
Ik heb een en ander doorgelezen, het lijkt er een beetje op dat NpO een wit voetje wilt halen op het forum door zich op te werpen als vrede bewakers, een soort UN zeg maarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:37 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
irc
ik denk dat NpO gewoon smoesjes zoekt om ons aan te vallen,maar die geven we niet!
Janken doen ze als de beste inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb een en ander doorgelezen, het lijkt er een beetje op dat NpO een wit voetje wilt halen op het forum door zich op te werpen als vrede bewakers, een soort UN zeg maar.
Ook wordt ons subtiel duidelijk gemaakt ons gedeist te houden, anders zouden dingen wel eens anders af kunnen lopen....
Verder is die great leader een jankzak, net zoals de rest van "PEACE".
Het kwam eigenlijk op mij meer over als een soort machtsvertoon.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb een en ander doorgelezen, het lijkt er een beetje op dat NpO een wit voetje wilt halen op het forum door zich op te werpen als vrede bewakers, een soort UN zeg maar.
Doe maar niet.... ik heb er ook twee van de vier al overboord gegooid, met als gevolg dat ik nu zonder twee trades zit te wachten totdat hugoy online komt om de tradering te startenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:57 schreef Diverse_Reality het volgende:
TVP.
Ben al bezig met trades cancelen etc.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Doe maar niet.... ik heb er ook twee van de vier al overboord gegooid, met als gevolg dat ik nu zonder twee trades zit te wachten totdat hugoy online komt om de tradering te starten
My thoughts exactly. Maar ik beschouw het als een compliment. Als anderen al potentie in ons zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Het kwam eigenlijk op mij meer over als een soort machtsvertoon.
Wij zijn een nieuwe opkomende alliantie en ze zien ons misschien als bedreiging. We zijn in de afgelopen maand enorm gegroeid en zijn ook ineens zeer actief op het CN forum. Verder krijgen we steeds sterkere banden met sterke allianties.
Waarschijnlijk zien sommige ( vooral niet-oranje ) allianties dit als een bedreiging en willen ze ons even op onze plaats zetten. Immers is onze average NS nog niet zo bijzonder groot en snappen zij ook wel dat we geen oorlog met hen willen.
Kortom, ze willen even laten zien wie de baas is..
Iemand?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:37 schreef Golradir het volgende:
Kan iemand 100k aan Neandertaalased geven, dan krijg je 100k van mij.
Geupdate-blitzt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:16 schreef Emimich het volgende:
Wat wel kut voor jullie is dat weinig mensen op CN zullen zitten om 7 uur en je dus geupdate-blitzt kan worden.
4 keer aanvallen,voor en na de updatequote:
Voor mij is het 22:00, dus niet een echt vervelende tijd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:16 schreef Emimich het volgende:
Wat wel kut voor jullie is dat weinig mensen op CN zullen zitten om 7 uur en je dus geupdate-blitzt kan worden.
Ja, het is de tijd van de admin (de tijdzone van Texas) dus ideaal voor jou in Californië.quote:Op woensdag 11 juli 2007 05:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Voor mij is het 22:00, dus niet een echt vervelende tijd.
Wat willen ze nou eigenlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 03:42 schreef Sitethief het volgende:
wtf, NpO wil een treaty met ons.....................
Ze willen onze Cookie Jarquote:
Steek je hand er eens in, dan klap ik de deksel dichtquote:
NpO in full-scale war wil je niet hebben. Protectorate van de NPO + Initiative geloof ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Steek je hand er eens in, dan klap ik de deksel dicht![]()
Ach ja, zolang er geen belachelijke dingen in de treaty staan is het wel een handig backing denk ik alhoewel we wel mee moeten nemen dat je dan straks Peace&Blue vs NpO&FOK krijgt. Leuk zo'n full scale oorlog maar dan ben je natuurlijk snel weg als FOK zijnde
Ow dan is het wel leuk om een verdrag met NpO te hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:32 schreef Frrreek het volgende:
NpO in full-scale war wil je niet hebben. Protectorate van de NPO + Initiative geloof ik.
Da's het nadeel als je in NL woont; Aziatische spelers hebben de update geloof ik 's middags...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:16 schreef Emimich het volgende:
2keer update zou heel tof zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:22 schreef DiviFilius het volgende:
Ik heb ooit ergens een topic op het forum gelezen met een voorstel van de cybernations admin.
Het idee was dan om ipv een 24-uurs dag er nu een 12-uurs dag van te maken.
Dan zou je dus 2 updates krijgen, een om 7u 's ochtends en een om 7u 'savonds. Wat dus inhoudt snellere groei, maar ook meer aanvallen mogelijk op een dag.
Het was echter al een maand geleden dus ik weet niet of het gerealiseerd zou worden. Overigens was er ook sprake van een 2/2 warslot systeem, ipv een 3/3, maar dat leek niemand interessant
Ja is goed... morgen even? Ik ben Kaduuk/Adipocire.quote:
Zeg hem eens dat hij wat infra moet verkopenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:17 schreef Robier het volgende:
Een nieuw lid bij de alliantie!
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=92726
15.000 NS!
Waarom verkopenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zeg hem eens dat hij wat infra moet verkopen![]()
ja inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:03 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Waarom verkopenNogal geldverspilling lijkt me. En wat is er mis met veel infra?
CN ligt er dus uit, maar ik meen me te herinneren dat hij 2040 infra had, dat kost hem dus meer geld dan 2000 infraquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:03 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Waarom verkopenNogal geldverspilling lijkt me. En wat is er mis met veel infra?
Geef hem tijd, hij zit net bij de fok alliantie, en zal alle fijne kneepjes van het cybernations binnekort onder de knie krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
CN ligt er dus uit, maar ik meen me te herinneren dat hij 2040 infra had, dat kost hem dus meer geld dan 2000 infra![]()
desnoods sturen we hem aid om te groeienquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:13 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Geef hem tijd, hij zit net bij de fok alliantie, en zal alle fijne kneepjes van het cybernations binnekort onder de knie krijgen.
Zelf LUE heeft zijn vlag nogquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:44 schreef Timmehhh het volgende:
Kan wel eens een DDos van Fan zijn, ze zijn niet meer sanctioned, hun vlag wordt waarschijnlijk uit hun spel gehaald, zijn op forum niet meer sanctioned etcetera.
ik heb Shawn al gewaarschuwdquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:08 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Zelf LUE heeft zijn vlag nog
anyway http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=72&t=997&hilit=
Blijven oefenen! Een geslaagde raid levert mij nu al snel 3-4 ton winst op ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:21 schreef Robier het volgende:
Eindelijk, m'n eerste winstopleverende techraid uitgevoerd!
Bij benadering 14843$ winst gemaakt!
Ik ben nog lief en klein, maar een beginnetje is er al!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Blijven oefenen! Een geslaagde raid levert mij nu al snel 3-4 ton winst op ofzo.
Ik ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:36 schreef Madine het volgende:
Ik schijt op NpO
Bij "Nation Menu" moet je klikken op "Nation Rankings". Daar staan alle landen die binnen jouw radius vallen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:05 schreef maartena het volgende:
Hmm.... dat raiden he.....
Ik heb een landje met een goede 700+ soldaten, 10 tanks..... hoe kan ik landjes vinden die ik kan "raiden"? Ik weet dat ze minimaal 12 dagen inactief moeten zijn, maar waar moet je naar zoeken om zo iemand te vinden?
Betekent dit nou dat tanks een kracht hebben die gelijk staat aan 15 soldaten bij het aanvallen en van 17 bij verdediging terwijl ze 25 keer zo duur zijn..? Dan koop je ze dus omdat je bevolking anders chagrijnig wordt (als je teveel soldaten koopt) en een tank heeft slechts de grootte van 1 soldaat? Dus dan worden ze minder snel chagrijnig? En met een atoombom misschien dat er meer tanks het overleven terwijl alle soldaten doodgaan... Kan iemand mij dit even uitleggen?quote:* Soldier battle strength = # of soldiers * 1 (stated here for reference)
* Attacking tank battle strength = # of attacking tanks * 15
* Defending tank battle strength = # of defending tanks * 17
* Defending infrastructure bonus = # of infrastructure * 2 (stated here for reference)
Correct me if I'm wrong. Ik weet niet zeker of alle tanks kapot gaan bij een nucleaire aanval, soldiers in ieder geval welquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:28 schreef Webdesign21 het volgende:
Ik kan die krachten van de tanks, vliegtuigen en missiles niet te weten komen. Ik kijk wel op het cybernations forum maar wat ze daar allemaal mee bedoelen begrijp ik niet.
[..]
Betekent dit nou dat tanks een kracht hebben die gelijk staat aan 15 soldaten bij het aanvallen en van 17 bij verdediging terwijl ze 25 keer zo duur zijn..? Dan koop je ze dus omdat je bevolking anders chagrijnig wordt (als je teveel soldaten koopt) en een tank heeft slechts de grootte van 1 soldaat?
Die redenatie klopt. Ik geloof dat de combinatie van tanks en soldaten voor een krachtigere aanval zorgt dan een losse aanval van een van beide. Ook de happiness van de bevolking speelt inderdaad een rol. Als je een zooi soldaten kan omwisselen voor enkele tanks kan je een sterker leger opbouwen zonder dat je bevolking nerveus wordt.
Dus dan worden ze minder snel chagrijnig? En met een atoombom misschien dat er meer tanks het overleven terwijl alle soldaten doodgaan... Kan iemand mij dit even uitleggen?
Met een atoombom is volgens mij je hele soldier/tank-voorraad naar de klote. Behalve je deployed troops (die in het buitenland gestationeerd zijn).
Ik vroeg me ook af wat nou precies bedoeld wordt bij de eigenschap van water. Daar staat dat per mile 50 erbij komen als de bevolking ontevreden wordt? Dus bij een oorlog of een nucleare aanval bijvoorbeeld krijg je dan 50 personen per mijl erbij?
Water zorgt ervoor dat je bevolking vrolijk blijft bij een hogere bevolkingsdichtheid. Dat is de hoeveelheid burgers op 1 vierkante kilometer. Als je boven een bepaalde grens komt met je bevolkingsdichtheid worden je burgers minder vrolijk, en moet je meer land aanschaffen. Met water kan je meer burgers kwijt op evenveel land; de ratio infra/land is gunstiger.
Wat ik doe is bij dat zoekmenu onderaan het scherm "search everything" en dan een kleur b.v. Maroon of Yellow en een bepaalde strength range instellen en zoeken. De bedoeling is dat er minder dan 500 landen uit het zoekresultaat komen. Daarna naar de laatste pagina van dat zoekresultaat (volgorde is van het meest recent actief naar het langst inactief) en dan beginnen landjes aan te klikken om te kijken of ze aan de voorwaarden voldoen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:05 schreef maartena het volgende:
Hmm.... dat raiden he.....
Ik heb een landje met een goede 700+ soldaten, 10 tanks..... hoe kan ik landjes vinden die ik kan "raiden"? Ik weet dat ze minimaal 12 dagen inactief moeten zijn, maar waar moet je naar zoeken om zo iemand te vinden?
In die search kan je niet zien hoeveel tech ze hebben, gok je dat er gewoon op? Of is er een andere manier om daar achter te komen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat ik doe is bij dat zoekmenu onderaan het scherm "search everything" en dan een kleur b.v. Maroon of Yellow en een bepaalde strength range instellen en zoeken. De bedoeling is dat er minder dan 500 landen uit het zoekresultaat komen. Daarna naar de laatste pagina van dat zoekresultaat (volgorde is van het meest recent actief naar het langst inactief) en dan beginnen landjes aan te klikken om te kijken of ze aan de voorwaarden voldoen.
hier zijn een paar voorbeelden
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=128484
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=144632
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=113505
Daar kies je vervolgens een geschikt slachtoffer uit. Verklaart de oorlog deployed een aantal soldaten en valt aan. En met wat geluk win je wat land, geld en tech met wat pech verlies je je soldaten en soms wat geld (alleen als je cash hebt).
Het kan geloof ik wel. Via de nation rankings link maar dat is mij meestal teveel werk. In mijn range zitten ze ook vaak in een (kleine) alliantie dan kan je het ook zien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef Robier het volgende:
[..]
In die search kan je niet zien hoeveel tech ze hebben, gok je dat er gewoon op? Of is er een andere manier om daar achter te komen?
OKEquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:57 schreef Frrreek het volgende:
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=4&t=760&p=15422#p15422
kan iemand vd raad van 5 deze even bekijken?
Chill. Dat vind ik echt relaxed. Vast iets meer omdat ik erg knetter ben, maar evengoed relaxed.quote:
Wuh? Keur je 'm nou hier goed en op het andere forum af?quote:
Oke van ik ga naar kijkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Wuh? Keur je 'm nou hier goed en op het andere forum af?
Zo danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:42 schreef Mike het volgende:
You have been attacked by MikeTheFirst. You lost 458 soldiers and 0 tanks. You killed 595 soldiers and 3 tanks. Their forces razed 26.552 miles of your land, stole 5.000 technology, and destroyed 20.000 infrastructure. Their forces looted $1,000,000.00 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
Ja...zeker aangezien er nog zo'n zelfde aanval volgde.quote:
In dat geval gewoon negeren. Een aalmoes van 20k aanbieden, en anders kapottrappen. Zo doen we dat bij FOK.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja...zeker aangezien er nog zo'n zelfde aanval volgde.
Nou maar hopen dat-ie niet ineens online komt.
Een van z'n 2 vrienden in z'n alliantie heeft nukes for gods shakes.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:00 schreef Frrreek het volgende:
[..]
In dat geval gewoon negeren. Een aalmoes van 20k aanbieden, en anders kapottrappen. Zo doen we dat bij FOK.
Shawn krijgt al een hartaanvalquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef Emimich het volgende:
Zit jij in een nuke range, zo niet dan kunnen alleen je hoge vriendjes van FOK de sjaak zijn!![]()
tofquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:14 schreef Mike het volgende:
Ik zit niet in z'n nukerange.
We zijn er met 3-en opgedoken, want deze gast had meer dan 45 mln liggen. Volgens mij heb je bij zulke bedragen altijd een miljoen als je wint, D-H. Heb het wel eens eerder meegemaakt en toen kreeg ik ook een miljoen.
Waarschijnlijk is hij tegen die tijd zo gedeprimeerd dat hij er mee stoptquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:41 schreef Mike het volgende:
Als-ie weer online komt, zijn we een maand bezig met reps betalen, Timmehhh.
Dat is vrij asociaal...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:00 schreef Frrreek het volgende:
[..]
In dat geval gewoon negeren. Een aalmoes van 20k aanbieden, en anders kapottrappen. Zo doen we dat bij FOK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |