Waarom verkopenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zeg hem eens dat hij wat infra moet verkopen![]()
ja inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:03 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Waarom verkopenNogal geldverspilling lijkt me. En wat is er mis met veel infra?
CN ligt er dus uit, maar ik meen me te herinneren dat hij 2040 infra had, dat kost hem dus meer geld dan 2000 infraquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:03 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Waarom verkopenNogal geldverspilling lijkt me. En wat is er mis met veel infra?
Geef hem tijd, hij zit net bij de fok alliantie, en zal alle fijne kneepjes van het cybernations binnekort onder de knie krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
CN ligt er dus uit, maar ik meen me te herinneren dat hij 2040 infra had, dat kost hem dus meer geld dan 2000 infra![]()
desnoods sturen we hem aid om te groeienquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:13 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Geef hem tijd, hij zit net bij de fok alliantie, en zal alle fijne kneepjes van het cybernations binnekort onder de knie krijgen.
Zelf LUE heeft zijn vlag nogquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:44 schreef Timmehhh het volgende:
Kan wel eens een DDos van Fan zijn, ze zijn niet meer sanctioned, hun vlag wordt waarschijnlijk uit hun spel gehaald, zijn op forum niet meer sanctioned etcetera.
ik heb Shawn al gewaarschuwdquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:08 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Zelf LUE heeft zijn vlag nog
anyway http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=72&t=997&hilit=
Blijven oefenen! Een geslaagde raid levert mij nu al snel 3-4 ton winst op ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:21 schreef Robier het volgende:
Eindelijk, m'n eerste winstopleverende techraid uitgevoerd!
Bij benadering 14843$ winst gemaakt!
Ik ben nog lief en klein, maar een beginnetje is er al!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Blijven oefenen! Een geslaagde raid levert mij nu al snel 3-4 ton winst op ofzo.
Ik ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:36 schreef Madine het volgende:
Ik schijt op NpO
Bij "Nation Menu" moet je klikken op "Nation Rankings". Daar staan alle landen die binnen jouw radius vallen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:05 schreef maartena het volgende:
Hmm.... dat raiden he.....
Ik heb een landje met een goede 700+ soldaten, 10 tanks..... hoe kan ik landjes vinden die ik kan "raiden"? Ik weet dat ze minimaal 12 dagen inactief moeten zijn, maar waar moet je naar zoeken om zo iemand te vinden?
Betekent dit nou dat tanks een kracht hebben die gelijk staat aan 15 soldaten bij het aanvallen en van 17 bij verdediging terwijl ze 25 keer zo duur zijn..? Dan koop je ze dus omdat je bevolking anders chagrijnig wordt (als je teveel soldaten koopt) en een tank heeft slechts de grootte van 1 soldaat? Dus dan worden ze minder snel chagrijnig? En met een atoombom misschien dat er meer tanks het overleven terwijl alle soldaten doodgaan... Kan iemand mij dit even uitleggen?quote:* Soldier battle strength = # of soldiers * 1 (stated here for reference)
* Attacking tank battle strength = # of attacking tanks * 15
* Defending tank battle strength = # of defending tanks * 17
* Defending infrastructure bonus = # of infrastructure * 2 (stated here for reference)
Correct me if I'm wrong. Ik weet niet zeker of alle tanks kapot gaan bij een nucleaire aanval, soldiers in ieder geval welquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:28 schreef Webdesign21 het volgende:
Ik kan die krachten van de tanks, vliegtuigen en missiles niet te weten komen. Ik kijk wel op het cybernations forum maar wat ze daar allemaal mee bedoelen begrijp ik niet.
[..]
Betekent dit nou dat tanks een kracht hebben die gelijk staat aan 15 soldaten bij het aanvallen en van 17 bij verdediging terwijl ze 25 keer zo duur zijn..? Dan koop je ze dus omdat je bevolking anders chagrijnig wordt (als je teveel soldaten koopt) en een tank heeft slechts de grootte van 1 soldaat?
Die redenatie klopt. Ik geloof dat de combinatie van tanks en soldaten voor een krachtigere aanval zorgt dan een losse aanval van een van beide. Ook de happiness van de bevolking speelt inderdaad een rol. Als je een zooi soldaten kan omwisselen voor enkele tanks kan je een sterker leger opbouwen zonder dat je bevolking nerveus wordt.
Dus dan worden ze minder snel chagrijnig? En met een atoombom misschien dat er meer tanks het overleven terwijl alle soldaten doodgaan... Kan iemand mij dit even uitleggen?
Met een atoombom is volgens mij je hele soldier/tank-voorraad naar de klote. Behalve je deployed troops (die in het buitenland gestationeerd zijn).
Ik vroeg me ook af wat nou precies bedoeld wordt bij de eigenschap van water. Daar staat dat per mile 50 erbij komen als de bevolking ontevreden wordt? Dus bij een oorlog of een nucleare aanval bijvoorbeeld krijg je dan 50 personen per mijl erbij?
Water zorgt ervoor dat je bevolking vrolijk blijft bij een hogere bevolkingsdichtheid. Dat is de hoeveelheid burgers op 1 vierkante kilometer. Als je boven een bepaalde grens komt met je bevolkingsdichtheid worden je burgers minder vrolijk, en moet je meer land aanschaffen. Met water kan je meer burgers kwijt op evenveel land; de ratio infra/land is gunstiger.
Wat ik doe is bij dat zoekmenu onderaan het scherm "search everything" en dan een kleur b.v. Maroon of Yellow en een bepaalde strength range instellen en zoeken. De bedoeling is dat er minder dan 500 landen uit het zoekresultaat komen. Daarna naar de laatste pagina van dat zoekresultaat (volgorde is van het meest recent actief naar het langst inactief) en dan beginnen landjes aan te klikken om te kijken of ze aan de voorwaarden voldoen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:05 schreef maartena het volgende:
Hmm.... dat raiden he.....
Ik heb een landje met een goede 700+ soldaten, 10 tanks..... hoe kan ik landjes vinden die ik kan "raiden"? Ik weet dat ze minimaal 12 dagen inactief moeten zijn, maar waar moet je naar zoeken om zo iemand te vinden?
In die search kan je niet zien hoeveel tech ze hebben, gok je dat er gewoon op? Of is er een andere manier om daar achter te komen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat ik doe is bij dat zoekmenu onderaan het scherm "search everything" en dan een kleur b.v. Maroon of Yellow en een bepaalde strength range instellen en zoeken. De bedoeling is dat er minder dan 500 landen uit het zoekresultaat komen. Daarna naar de laatste pagina van dat zoekresultaat (volgorde is van het meest recent actief naar het langst inactief) en dan beginnen landjes aan te klikken om te kijken of ze aan de voorwaarden voldoen.
hier zijn een paar voorbeelden
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=128484
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=144632
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=113505
Daar kies je vervolgens een geschikt slachtoffer uit. Verklaart de oorlog deployed een aantal soldaten en valt aan. En met wat geluk win je wat land, geld en tech met wat pech verlies je je soldaten en soms wat geld (alleen als je cash hebt).
Het kan geloof ik wel. Via de nation rankings link maar dat is mij meestal teveel werk. In mijn range zitten ze ook vaak in een (kleine) alliantie dan kan je het ook zien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef Robier het volgende:
[..]
In die search kan je niet zien hoeveel tech ze hebben, gok je dat er gewoon op? Of is er een andere manier om daar achter te komen?
OKEquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:57 schreef Frrreek het volgende:
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=4&t=760&p=15422#p15422
kan iemand vd raad van 5 deze even bekijken?
Chill. Dat vind ik echt relaxed. Vast iets meer omdat ik erg knetter ben, maar evengoed relaxed.quote:
Wuh? Keur je 'm nou hier goed en op het andere forum af?quote:
Oke van ik ga naar kijkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Wuh? Keur je 'm nou hier goed en op het andere forum af?
Zo danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:42 schreef Mike het volgende:
You have been attacked by MikeTheFirst. You lost 458 soldiers and 0 tanks. You killed 595 soldiers and 3 tanks. Their forces razed 26.552 miles of your land, stole 5.000 technology, and destroyed 20.000 infrastructure. Their forces looted $1,000,000.00 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
Ja...zeker aangezien er nog zo'n zelfde aanval volgde.quote:
In dat geval gewoon negeren. Een aalmoes van 20k aanbieden, en anders kapottrappen. Zo doen we dat bij FOK.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja...zeker aangezien er nog zo'n zelfde aanval volgde.
Nou maar hopen dat-ie niet ineens online komt.
Een van z'n 2 vrienden in z'n alliantie heeft nukes for gods shakes.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:00 schreef Frrreek het volgende:
[..]
In dat geval gewoon negeren. Een aalmoes van 20k aanbieden, en anders kapottrappen. Zo doen we dat bij FOK.
Shawn krijgt al een hartaanvalquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef Emimich het volgende:
Zit jij in een nuke range, zo niet dan kunnen alleen je hoge vriendjes van FOK de sjaak zijn!![]()
tofquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:14 schreef Mike het volgende:
Ik zit niet in z'n nukerange.
We zijn er met 3-en opgedoken, want deze gast had meer dan 45 mln liggen. Volgens mij heb je bij zulke bedragen altijd een miljoen als je wint, D-H. Heb het wel eens eerder meegemaakt en toen kreeg ik ook een miljoen.
Waarschijnlijk is hij tegen die tijd zo gedeprimeerd dat hij er mee stoptquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:41 schreef Mike het volgende:
Als-ie weer online komt, zijn we een maand bezig met reps betalen, Timmehhh.
Dat is vrij asociaal...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:00 schreef Frrreek het volgende:
[..]
In dat geval gewoon negeren. Een aalmoes van 20k aanbieden, en anders kapottrappen. Zo doen we dat bij FOK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |