En die mag ik allemaal aanvallen?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden:
http://www.cybernations.n(...)Alliance=The%20Peace
![]()
Die zit toch vol?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:11 schreef Daywalk3r het volgende:
UnitedNations 4/20/2007 2:52:20 PM 1,128.592 53.16 212.55 16.65
1,287.769 heb ik.. da's dan te doen toch?
Hoeveel soldaten enzo moet ik doen?
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
deze land viel mij aan, amg ik hem nog verder de grond in boren?
Waar zie je dat?quote:
sorry voor het mierenneuken!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=135032
dit land viel mij aan, amg ik hem nog verder de grond in boren?
Ik klikte er opquote:Op zondag 8 juli 2007 22:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee niemand vond het intressant.
RepSect.. We hebben wel 1 nieuwsbrief gemaaktquote:
Jahoor...waarom niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Is het verstandig voor mij om deze aan te vallen?
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=148859
Villanova - You cannot declare war on this nation because they are not within your range of nations to declare war on. View your My Ranking screen to find nations within your range.quote:
Ja, daar is erg veel over te vinden op het forum van de alliantie.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Villanova - You cannot declare war on this nation because they are not within your range of nations to declare war on. View your My Ranking screen to find nations within your range.
Never mindDe peepz in mijn range zijn al bezet.
Is er ergens een topic o.i.d over techtrades want dat was easy money zeiden ze op Irc
Wat is je NS?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Da's mooi
Alweer een vraag van mijn kant.
Is het slim om voor microchips te gaan als bonus zodat ik mee kan doen met techtrades?
Of zijn bonussen zoals fast food en beer beter voor de inkomsten?
Met fine jewelry kun je weer gaan voor affluent populationquote:Op maandag 9 juli 2007 01:34 schreef Robier het volgende:
Ik ben nu een agreement aan het regelen voor Fine Jewelry. Misschien niet zo goed als construction, maar het levert een hoop "Income per citizen/day".
Als je actief bent en hebt lage NS is microchips 10x beter. Moet je wel effe melden voor techdeals op het forum maar dat is geen probleem.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Da's mooi
Alweer een vraag van mijn kant.
Is het slim om voor microchips te gaan als bonus zodat ik mee kan doen met techtrades?
Of zijn bonussen zoals fast food en beer beter voor de inkomsten?
quote:Op maandag 9 juli 2007 07:14 schreef Terecht het volgende:
muwhahaha dood en verderf is neergedaald over 'The Peace'![]()
Niet zo heel veel meer maar goed, toch weer 5.2 infra vernietigdquote:Op maandag 9 juli 2007 08:00 schreef Mike het volgende:
Heb jij toevallig nog vliegtuigen om er naartoe te sturen, FJD?
quote:Op maandag 9 juli 2007 08:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet zo heel veel meer maar goed, toch weer 5.2 infra vernietigd
Ik hou hem vandaag wel in de gaten. Hopelijk collect hij, om vervolgens een klein leger te kopen. Dan trap ik 'em gelijk de grond in.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:42 schreef FJD het volgende:
Hij kan maar beter snel collecten denk ikTegen de tijd dat wij klaar zijn (overmorgen) kan hij vijf dagen tax collecten over 0 infrastructure. Dat is niet heel erg veel tax
quote:Op maandag 9 juli 2007 09:26 schreef Madine het volgende:
Domme vraag, maar ZI... betekent dat nou Zero Infra ofzo?
Op zich kunnen we ons ook bezig gaan houden met flinke groei. Ik heb liever 80 nations met avarage 10,000 NS dan 400 nations met een gemiddelde van 2000. Bovendien kan je groei van jongere nations ook makkelijker vasthouden wanneer de verhouding groot/klein enigszins in evenwicht is.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:35 schreef Madine het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat ons ledental helemaal niet meer stijgt. Er melden zich ook maar nog weinig Nederlanders aan op Cyber Nations... iemand nog een leuk idee hoe we kunnen recruiten?
Oeps, verkeerd gelezen zie ik nuquote:Op maandag 9 juli 2007 02:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Robier. Een Techtrade is een trade die je maakt met iemand die hele hoge kosten heeft om tech te maken. Doordat die gene mij dan geld geeft kan ik het goedkoop voor hem maken en er een beloning á 1mil aan over houden.
Een Techraid is een raid op iemand om tech te jatten wat bij jou al een paar keer niet is gelukt.
games.nlquote:Op maandag 9 juli 2007 09:48 schreef Timmehhh het volgende:
Weet niet, vaker in het tweakers topic posten? Zijn er geen grote nederlandse gamefora?
waarom doe je niet mee met een trade circle?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ik zou wel graag met je traden, weet alleen niet of je iets aan water en wijn hebt?
Ja dan zou je voor beer kunnen gaan, en wijn is een leuke booster![]()
Timmehhh is bezig met een tradecircle waar ik deel van uit ga maken als het goed isquote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ik zou wel graag met je traden, weet alleen niet of je iets aan water en wijn hebt?
Ja dan zou je voor beer kunnen gaan, en wijn is een leuke booster![]()
Oh dat liekt mie wel wat.. Hoe doe ik daar aan mee ?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:18 schreef piemelpap het volgende:
[..]
waarom doe je niet mee met een trade circle?
die resources van jou passen mooi in deze set:
With Harbor: [Aluminum] [Coal] [Furs] [Gems] [Gold] [Iron] [Lumber] [Silver] [Wheat] [Wine] [Water] [Fish]
Bonus Resources: [Beer] [Steel] [Fine Jewelry] [Affluent Population]
ik doe mee aan de mcdonalds tradecirkelquote:Op maandag 9 juli 2007 22:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik kan neit meedoen aan die trade circle
Ja je doet tenminste nog wat voor de alliantiequote:Op maandag 9 juli 2007 22:59 schreef du_ke het volgende:
10k is wat de serveerster als fooi krijgt bij m'n biertje.
hoeveel is je NS?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ben daar te lui voor
soms heb ik echt de neiging om te rerollen voro betere trades, godsamme
net niet 2kquote:
Hehe.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:51 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik doe mee aan de mcdonalds tradecirkel![]()
Wees niet bang timmhh to zhe rescue!quote:Op maandag 9 juli 2007 23:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
net niet 2k
echt foking frustrerend, ALTIJD val ik buiten de boot, dankzij die kk uranium, omdat dat zon kutresource is
en dan begrijpen zen eit wat marble voor je doet![]()
![]()
![]()
Zeker top georganiseerdquote:Op maandag 9 juli 2007 23:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Hehe.Nog 1 reactie moet er terug komen...tot nu toe doet iedereen mee.
Ik zou er gelijk voor tekenenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:04 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja je doet tenminste nog wat voor de alliantie
,en die 10k is gewoon een mooie prijs voor kleine actieve landen,10 landen is 100k
Ik heb al 'maar liefst' 3 landen aan laten melden.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:10 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Zeker top georganiseerd![]()
Je wil zeker geen recruter worden ofwel?![]()
Ik ook!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:51 schreef Double-Helix het volgende:
Ik doe mee aan de mcdonalds tradecirkel![]()
Is er nog een plekkie over? Ik heb 5 slots maar erg efficient zijn m'n trades niet. Reorganiseren zou niet misstaan,quote:Op maandag 9 juli 2007 23:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik ook!
Nog even wachten tot iedereen heeft toegestemd
Er komen er nog meer.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:47 schreef popolon het volgende:
Ook aangemeldt daar, val net buiten de boot zie ik, zo te zien zitten alle cirkels al vol.![]()
Gedaanquote:Op maandag 9 juli 2007 23:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
doe dat dan!!!!!![]()
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=43&t=954&hilit=
Afwachten tot morgen en dan military dismissen? Geen tax collecten iig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:57 schreef Frrreek het volgende:
En een prangende vraag. Ik heb teveel soldiers: mijn bevolking is gespannen.
Ik kan er geen meer kwijtraken met oorlog, dismissen kan niet i.v.m. aanvallen gister, tegenaanvallen komen er niet aan en ik kan geen extra infra kopen om de verhouding te verbeteren.
Helpt het als ik een deel van mijn airforce vernietig? De extra inkomsten vd happiness (zowel birthday +2 als de spanning) zullen die paar vliegtuigen sowieso terugverdienen.
Preciesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Afwachten tot morgen en dan military dismissen? Geen tax collecten iig.
Wel zuigend dat nu opeens de aanvallen niet meer mogen. Als dat bericht morgen pas was gekomen dan hadden we met vijf man hun nummer drie even naar de Zero Infra geholpen
Dat had ik graag gedaan, ware het niet dat ik mijn 5 slots inmiddels gebruikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:39 schreef FJD het volgende:
Stuur mij anders je teveel aan soldatenIk accepteer ze direct en jij kunt dan je Bday hapiness gebruiken. Aan de andere kant ben je waarschijnlijnlijk net als ik in oorlog? Dus per saldo ben je alsnog de sigaar
Kun je net zo goed wachten tot je uit oorlog bent.
Ze gaat naar de Trade Circle van Shawn en Appelvla.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:42 schreef FJD het volgende:
Uhm wat gebeurt er met het land van iesjeZe cancelt m'n trade maar heeft geen enkele trade meer op dit moment. Dat ze dus een betere heeft lijkt me niet echt voor de hand liggend
Ze heeft zich ook niet gemeld voor een trade circle en ze is gister nog online geweest
Lekker is datquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:59 schreef Mike het volgende:
Ze gaat naar de Trade Circle van Shawn en Appelvla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |