1x per jaar kampioen kan nog nétquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:41 schreef AminBen het volgende:
waar titels beginnen te vervelen
100% rechten wil ik, niks minderquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:47 schreef StrikerZeljko het volgende:
Voor diegene die het nog niet wisten:
De transfer van Andres Guardado naar PSV is bevestigd door zijn club zojuist.
Transfersom is 4.5 miljoen euro voor 75% van de transfer rechten.
Ik heb connecties bij PSV hoor, pas maar op wat je zegtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat jij wilt is blijkbaar niet zo belangrijk
quote:Levanta la mano Rergis
El jugador rojinegro se dice listo para suplir a Andrés Gurdado en caso de que éste emigre al PSV
Julio 04 de 2007
Por: Noé Mascorro
noe.mascorro@naranya.com
En caso de que Andrés Guardado pase a las filas del PSV, el jugador natural para suplirlo es Eduardo Rergis, el ex atlantista sabe que fue adquirido por si el novel rojinegro se iba a Europa, este aspecto es tomado como un reto por parte de Eduardo y se compromete a hacer lo mejor para el equipo.
“Es un halago que te traigan a un club como Atlas, lo hicieron pensando en eso desde un inicio, creo que Andrés es un gran jugador, yo soy totalmente diferente, trataré de hacer lo mío y esperemos que le vaya bien y que siga adelante.
“Yo tengo una carrera larga, he jugado en bastantes equipos, tengo 26 años, estoy en mi mejor momento y qué mejor que esta oportunidad”, señaló Lalo.
Romano espera un acuerdo justo de Guardado
El técnico rojinegro espera que tanto la directiva rojinegra como Andrés Guardado establezcan un acuerdo que beneficie a ambas partes. Romano señaló que nadie en Atlas pretende retener al jugador.
“Andrés es un hombre maduro y está ilusionado, hay que analizar bien, todos tienen que entender que acá no se está cortando el futuro a Andrés, ni yo, ni la directiva, por supuesto que lo dejaría ir, pero siempre y cuando se cuadren todas las cosas”
Actividad del día
El equipo entrenó a doble sesión en las instalaciones de Colomos, por la mañana se hizo fútbol, mientras que por la tarde realizaron trabajos de coordinación.
La directiva informó que para el partido de presentación se agregaron como opciones los conjuntos de Rosario Central de argentina y Danubio de Uruguay.
La práctica de este jueves se llevará a cabo en las instalaciones de Colomos en punto de las 11:00 hrs.
Het zal toch wel weer afketsenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:29 schreef the_legend_killer het volgende:
75% van de rechten is kkut
kun je hem beter voor 6 kopen
quote:
Je had toch niet verwacht dat ik uit mijn rol zou vallen?quote:
heh niet echt vandaar mijn PIquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je had toch niet verwacht dat ik uit mijn rol zou vallen?![]()
Oftewel...?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:23 schreef Fetai het volgende:
[..]
Bron: Officiele site CF Atlas, http://atlas.naranya.terra.com.mx/show_nota.php?id=2388
Probleem is dat die juist niet gehaald gaat wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:19 schreef dndiek het volgende:
Als Guardado komt is alleen nog een goede CV nodig
Nee jongen het is echt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:41 schreef Fetai het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=f9dk7tbwsDA&mode=related&search=
Dit is een grap mag ik hopen, die stem![]()
Echt waar? Zou je denken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee jongen het is echt.
Voice over denk ik.
Er staat nog niks op de site van PSVquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:39 schreef -Mo- het volgende:
Had verwacht dat het vandaag wel definitief zou worden.![]()
Puike TVP hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Er staat nog niks op de site van PSV
die dame daarachterquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:41 schreef Fetai het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=f9dk7tbwsDA&mode=related&search=
Dit is een grap mag ik hopen, die stem![]()
Alcides op links?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
--------------------Gomes
Kromkamp-da Costa-Salcido-Alcides
--------------------Simons
----------Afellay-----------Guardado
--------------------Aissati
-------------Farfan-----Lazović/Koné
Kampioenen![]()
Inderdaad. Die reker *kots kots* met zijn intern oplossen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Probleem is dat die juist niet gehaald gaat worden![]()
Ow jij bent Stan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Is al van de baan.PSV bood hetzelfde als Feyenoord en Ajax komt dan met het smoesje dat het te weinig was.
en als Atlast dat nou eens niet wil...... geneurt zo vaak dat de oude club een percentage behoudt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:29 schreef the_legend_killer het volgende:
75% van de rechten is kkut
kun je hem beter voor 6 kopen
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Is al van de baan.PSV bood hetzelfde als Feyenoord en Ajax komt dan met het smoesje dat het te weinig was.
Atlas wil hem wel verkopen voor 8 miljoenquote:Op zondag 8 juli 2007 02:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en als Atlast dat nou eens niet wil...... geneurt zo vaak dat de oude club een percentage behoudt.
dat geld is er nietquote:Op zondag 8 juli 2007 03:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Atlas wil hem wel verkopen voor 8 miljoen
Kan ook iets minder zijn
Maar daar liggen straks ook de doelpuntenquote:Op zondag 8 juli 2007 03:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat geld is er nietdat ligt in Arnhem en Rotterdam
PSV had wel degelijk geld voor de Cler en Perez alleen wilde het voor de Cler niet meer uitgeven dan 1.5 en AZ wilde 3 hebben.quote:Op zondag 8 juli 2007 04:10 schreef the_legend_killer het volgende:
mwha denk eerder niet willen betalen
We hadden geen geld voor de cler en perez, maar kunnen wel meer bieden voor de mexicaan dan voor hun
Die kans is aanwezig, het tijdsverschil met Venezuela is 5 uur, dus daar is het nu kwart voor 8.quote:
quote:On Friday, CF Atlas announced it had sold 20-year old Andres Guardado to PSV Eindhoven, one of the best teams in Europe.
"Of course, [Guardado leaving] will affect us, but we cannot say no to this young player. We have to support him and let him go to Europe," said CF Atlas coach Ruben Omar Romano.
Die begrijpen hetquote:On Friday, CF Atlas announced it had sold 20-year old Andres Guardado to PSV Eindhoven, one of the best teams in Europe.
"Of course, [Guardado leaving] will affect us, but we cannot say no to this young player. We have to support him and let him go to Europe," said CF Atlas coach Ruben Omar Romano.
De rest snappen ze ook welquote:
Overdrijven is ook een kunst, PSV is gewoon een subtopper in Europa.quote:
Mwa, niet gewoon een subtopper, maar een redelijk sterke, dat thuis van elke topclub kan winnen.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:09 schreef Fetai het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst, PSV is gewoon een subtopper in Europa.
Een suptopper dusquote:Op zondag 8 juli 2007 17:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mwa, niet gewoon een subtopper, maar een redelijk sterke, dat thuis van elke topclub kan winnen.
Proberen jullie maar weer eens een subtopper in Nederland te worden danquote:Op zondag 8 juli 2007 17:09 schreef Fetai het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst, PSV is gewoon een subtopper in Europa.
Inderdaad, maar die is redelijk breed, dus daar zitten ook nog wel verschillen tussen.quote:
Het kan altijd hogerquote:Op zondag 8 juli 2007 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
We staan 12de op de europese lijst of iets in die richting
ajax zit ook in poule 2 dus het zegt maar weinig hoor.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat we in de 2de poule zitten zegt genoeg
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
ajax zit ook in poule 2 dus het zegt maar weinig hoor.
Daarom, wat ik je brom.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]wij zitten het groepshoofdschap aan, Ajax kan net in pot 2
Dat is mooi, Amsterdamquote:Op zondag 8 juli 2007 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]wij zitten het groepshoofdschap aan, Ajax kan net in pot 2
Dat typte ik... soort van.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV boodt wat Ajax eerst wilde hebben, maar ineens wilde Ajax bijna het dubbele. Altijd handig
WAAROM in vredesnaam Newcastle utd. voor onsquote:Op zondag 8 juli 2007 21:05 schreef rubbereend het volgende:
we staan zelfs in de lijst van dit jaar voor Man U op plaats 11, Newcastle voor ons en die kunnen we wel hebben aankomend jaar
Newcastle?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:05 schreef rubbereend het volgende:
we staan zelfs in de lijst van dit jaar voor Man U op plaats 11, Newcastle voor ons en die kunnen we wel hebben aankomend jaar
laatse 5 jaar 1/2, 1/4 en 1/8e finale van de Europacup gehaald en in die jaren ook veel punten gesprokkeld in de voorrondes, vooral in het poule systeem!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
WAAROM in vredesnaam Newcastle utd. voor ons![]()
Levert de UEFA cup zoveel punten op dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laatse 5 jaar 1/2, 1/4 en 1/8e finale van de Europacup gehaald en in die jaren ook veel punten gesprokkeld in de voorrondes, vooral in het poule systeem!
volgens mij krijg je in de CL één ronde eerder een bonuspunt en voor de plaatsing een bonuspunt verder gelijkquote:Op zondag 8 juli 2007 21:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Levert de UEFA cup zoveel punten op dan?
Dat-ie erg goed was gisterenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:59 schreef andre347 het volgende:
Is er nog nieuws wat betreft Guardado ?
Ik hoop dat er zo snel mogelijk een akkoord komt.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:59 schreef andre347 het volgende:
Is er nog nieuws wat betreft Guardado ?
quote:
Er is nog (een heel klein beetje) hoop!quote:Arouna Koné grote afwezige op eerste training PSV
09 juli 2007 14:00
Veel wilde Ronald Koeman niet kwijt aan de media, na afloop van de eerste training van het nieuwe seizoen. De hoofdcoach wil de komende dagen gebruiken een indruk te krijgen van de nieuwelingen. Grote afwezige was Arouna Koné, Koeman noemde het niet verschijnen van de spits uit Ivoorkust “onprofessioneel”.
“Koné dacht dat we later zouden beginnen, maar hij 'had er vandaag gewoon moeten zijn”, aldus Koeman die zich verder geen zorgen maakt dat de selectie nog niet compleet is. “Dat is altijd als er toernooien gespeeld worden. Later in de voorbereiding zijn er vaak ook nog wijzigingen, we moeten er voor zorgen dat iedereen fysiek in orde is. De trainingen zullen dan ook wat individueler zijn.” Wat betreft nieuwe aankopen wilde Koeman niet veel kwijt, “we hebben afgesproken om het intern te houden en dat doe ik dan ook.” Ook geruchten over Alex hebben de hoofdcoach bereikt. “Ik heb tijdens mijn vakantie inderdaad begrepen dat het nog niet 100% zeker is dat Alex naar Chelsea gaat. Wij zouden zeer blij zijn als we hem nog één seizoen extra zouden kunnen hebben, maar ik reken nergens op. Ik geloof het ook niet.” Nieuweling Mike Zonneveld keek terug op een aangename eerste training. “Is toch wel iets anders zo’n eerste training bij een grote club. Kampioen worden met PSV, dat lijkt me mooi. Maar eerst zorgen dat ik een basisplaats verdien”, aldus de verdediger. Later vandaag op PSV TV interviews met Ronald Koeman, Tommie van der Leegte en Mike Zonneveld en uiteraard een reportage van de eerste training.
Ja maar ik heb nog niks gehoord........quote:Op maandag 9 juli 2007 13:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik hoop dat er zo snel mogelijk een akkoord komt.
Dat zal een aanwinst voor de Nederlandse competitie zijn.
quote:Lee considers Lane exit
Eurosport - Mon, 09 Jul 11 2007
Tottenham defender Lee Young-Pyo has revealed that he is considering a move from White Hart Lane following the arrival of Wales left-back Gareth Bale.
South Korean Lee almost left for Serie A outfit Roma last summer, but ultimately opted to stay with Spurs.
However with the big-money acquisition of Bale from Southampton, he may come to a different conclusion during the present close season.
"I was very close to going to Italy, but negotiations fell through at the last minute," he said.
"This time I will take my time evaluating the different options before making a decision. I will reconsider everything from the start."
Lee played in 21 Premiership matches last season, including 20 starts, and made four UEFA Cup appearances as Spurs finished fifth domestically and went out at the quarter-final stage to eventual European winners Sevilla.
Stel je voor dat hij verhuurd wasquote:Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef dndiek het volgende:
Verkocht
Zou dom zijn van PSV en Spursquote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij verhuurd was![]()
Hadden we Michael Ball niet kunnen halenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij verhuurd was![]()
Ik heb gedroomd dat John de Jong en Otman Bakkal de grote helden van dit seizoen worden, dus wie weetquote:Op maandag 9 juli 2007 17:09 schreef cultheld het volgende:
John de Jong liep ook weer mee op de training: Misschien dat ie nu eindelijk weer eens aan spelen toekomt.
ik verwacht eerlijk gezegd best wel wat vanhemn, denk dat hij gaat verrassenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:09 schreef cultheld het volgende:
John de Jong liep ook weer mee op de training: Misschien dat ie nu eindelijk weer eens aan spelen toekomt.
In ieder geval geen 1.8M betalen want dan staan we dus wel dik voor lul.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik verwacht eerlijk gezegd best wel wat vanhemn, denk dat hij gaat verrassen
Koeman heeft bij het bestuur gezeurd om Perez![]()
ajb zeg, hou nu maar voet bij stuk anders hadden we net zo goed meteen op het bod van Ajax in kunnen gaan
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik verwacht eerlijk gezegd best wel wat vanhemn, denk dat hij gaat verrassen
Koeman heeft bij het bestuur gezeurd om Perez![]()
ajb zeg, hou nu maar voet bij stuk anders hadden we net zo goed meteen op het bod van Ajax in kunnen gaan
quote:Na de eerste training van PSV, die druk bezocht werd door honderden fans, zei Koeman dat hij het boek Perez nog niet heeft gesloten. De Deen wil zijn loopbaan ook graag in Eindhoven vervolgen. Ajax lijkt inmiddels wel weer mee te willen werken aan een overgang.
Afgelopen week stuurde de club een mailtje naar PSV met de opmerking dat er weer onderhandeld kan worden, nadat ze de gesprekken eerder tot twee keer toe hadden onderbroken.
PSV wil echter onder geen beding voldoen aan de hoge vraagprijs van Ajax. "Ik laat me niet gek maken door Ajax", aldus Reker. "En als ik alles vertel over deze transfer dan voelen wij als PSV ook geen morele verplichting naar de speler toe om de overgang hoe dan ook rond te maken."
Andere linkeraanvaller
Daarbij heeft PSV inmiddels een andere linkeraanvaller op het oog. "Perez zit voorlopig in de wachtkamer", aldus technisch manager Valckx. "Hij moet accepteren dat we nu met andere jongens bezig zijn."
Het zal toch niet weer afketsen..quote:9/7/2007 - Twee andere clubs melden zich voor Guardado
(Gepost door RvN)
BRON: El Diario
De voorzitter van Atlas bevestigde vandaag dat twee andere clubs zich gemeld hebben voor de Mexicaan Guardado. De naam van een van de clubs is al uitgelekt, dat is Deportivo la Coruna. Volgens de voorzitter wil hij eerst proberen de transfer met PSV rond te maken alvorens met die andere clubs te gaan onderhandelen, omdat PSV het eerst was.
PSV Netwerk
Volgens de voorzitter is er over het weekend geen vooruitgang geboekt in de onderhandelingen met PSV. De voorwaarden van de transfer zijn nog steeds onderwerp van gesprek. Mislukken de gesprekken met PSV dan zal hij met andere clubs gaan onderhandelen.
Dit hoort gewoon bij het onderhandelingsspelletje. Valckx zal vervolgens zeggen dat PSV "andere interessante opties" heeft en uiteindelijk komen ze rond en tekent Guardado voor 4 jaar bij PSVquote:
Voor 5 jaar was het toch?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit hoort gewoon bij het onderhandelingsspelletje. Valckx zal vervolgens zeggen dat PSV "andere interessante opties" heeft en uiteindelijk komen ze rond en tekent Guardado voor 4 jaar bij PSV.
Dat zou nog beter zijn, maar 4 jaar lijkt me aannemelijk.quote:
Als het verleden iets zegt over de toekomst dan is dat zeer waarschijnlijk.quote:
Dat meen je niet! Geweldig mismanagement.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:18 schreef ruud.nl het volgende:
Het contract van John de Jong is met één jaar verlengd.
Niet omdat hij op de eerste dag zo'n geweldige indruk naliet, maar omdat het juridisch gezien niet mogelijk was om hem na de proefperiode pas een nieuw contract aan te bieden.![]()
Hmm, ik weet niet of dit het management van PSV te verwijten valt, het is puur een juridische kwestie.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Geweldig mismanagement.![]()
Dat is het pas als ze de helft van de spelers weer niet opgeven voor de CLquote:Op maandag 9 juli 2007 21:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Geweldig mismanagement.![]()
Dus nemen ze gewoon bewust het risico dat hij nooit meer fit genoeg wordt voor het topniveau en verlengen ze zijn contract gewoon. Dat lijkt mij wel degelijk onder de noemer mismanagement vallen. Misschien kunnen ze Kluivert ook nog even polsen voor een jaartje extra?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:25 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of dit het management van PSV te verwijten valt, het is puur een juridische kwestie.
Verschil met Kluivert is dat de Jong al heel wat jaartjes bij PSV heeft gespeeld en al iets voor PSV betekend heeftquote:Op maandag 9 juli 2007 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus nemen ze gewoon bewust het risico dat hij nooit meer fit genoeg wordt voor het topniveau en verlengen ze zijn contract gewoon. Dat lijkt mij wel degelijk onder de noemer mismanagement vallen. Misschien kunnen ze Kluivert ook nog even polsen voor een jaartje extra?![]()
De overeenkomst met Kluivert is dat ze allebei al een jaartje of 2/3 chronisch niet fit zijn....quote:Op maandag 9 juli 2007 22:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Verschil met Kluivert is dat de Jong al heel wat jaartjes bij PSV heeft gespeeld en al iets voor PSV betekend heeft
Daar gaat Koeman niet blij mee wezen, en al helemaal niet met de stijfkoppigheid van Reker. Of die een positieve invloed krijgt waag ik te betwijfelen.quote:
verschil is dat de Jong volledig hersteld is. En al hele wedstrijden gespeeld heeft, dat lukte Kluivert maar nietquote:Op maandag 9 juli 2007 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus nemen ze gewoon bewust het risico dat hij nooit meer fit genoeg wordt voor het topniveau en verlengen ze zijn contract gewoon. Dat lijkt mij wel degelijk onder de noemer mismanagement vallen. Misschien kunnen ze Kluivert ook nog even polsen voor een jaartje extra?![]()
Zal idd vast bij het spelletje horen, maar krijg het er wel benauwd van. Laten ze nou eens spijkers met koppen slaan...quote:
De laatste wedstrijd van De Jong op eredivisie niveau is vast ook 2 jaar geleden?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verschil is dat de Jong volledig hersteld is. En al hele wedstrijden gespeeld heeft, dat lukte Kluivert maar niet
me 2.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:19 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Zal idd vast bij het spelletje horen, maar krijg het er wel benauwd van. Laten ze nou eens spijkers met koppen slaan...
"volledig hersteld" is ook maar een relatief begrip, ik wil wel eens zien hoe hij het doet in wedstrijden op niveau. Je neemt gewoon een enorm risico met deze speler, iemand die al jaren sukkelt met blessures, achter in de twintig is en alleen van waarde als hij 110% speelt geef je niet blind contractverlenging, punt. Dat PSV dat wel doet is imo dan ook idd "mismanagement".quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verschil is dat de Jong volledig hersteld is. En al hele wedstrijden gespeeld heeft, dat lukte Kluivert maar niet
Bijna... nog 1 jaar wachten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al failliet?
Totdat ze niet meer standaard 15 miljoen CL-inkomsten meewegen in de begroting.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:54 schreef AminBen het volgende:
Hoe veel jaar moet PSV nog CL halen om te horen dat het niet halen daarvan niet meer catastrofale gevolgen heeft voor de begroting..?![]()
Ja.quote:
http://www.transfermarkt.dequote:
Denk dat cultheld bedoelt dat Guardado financieel binnen is. Want bij PSV is ie nog niet.quote:
Met een marktwaarde van maar liefst ¤ 600.000,-quote:
Ze nemen het daar niet zo nauw met de waardes van spelers (Lazo wordt bijv. op 3 miljoen gewaardeerd).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Met een marktwaarde van maar liefst ¤ 600.000,-![]()
Roorda is volgens hen nog meer waard.
Fagner ¤ 0,- trouwens.
Je maakt een grapje toch?quote:
Niet gezien. In het verleden heeft die site diverse transfers eerder gemeld dan andere sites, die op die dag dan net beklonken waren. Geen hele spectaculaire overigens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch?
Volgens die site speelt Chakhouri al bij Ajax namelijk.
http://www.transfermarkt.(...)chakouri/profil.html
Ze zijn vaak ook veel te snel met het "verplaatsen" van een speler. Puur en alleen op basis van sterke geruchten of de intentie tussen speler en club om er uit te komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet gezien. In het verleden heeft die site diverse transfers eerder gemeld dan andere sites, die op die dag dan net beklonken waren. Geen hele spectaculaire overigens.
daar hebben ze dan wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze nemen het daar niet zo nauw met de waardes van spelers (Lazo wordt bijv. op 3 miljoen gewaardeerd).
Alleen Groningen toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:18 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk betaalt Real heel veel voor Robben, dan ontvangen we ook nog wat
PSV krijgt dan ook wat lijkt mequote:In 2001 is deze solidariteitsvergoeding vastgesteld op 5% van de transfersom. Dit bedrag moeten de clubs delen waarbij een speler tussen zijn 12e en 23e heeft gespeeld.
zeker, aangezien de laatste jaren van die periode het zwaarst tellen.quote:
Is dat bevestigd door PSV zelf? Dat sprookje deed vorig jaar ook de ronde over Kluivert.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:27 schreef neilpad het volgende:
De Jong heeft een prestatie-contract. Dat stond vandaag in het ED.
Hij krijgt betaald naar gelang het aantal wedstrijden dat hij speelt.
Niks mis mee imo, vandaag op de training zag hij er gewoon net zo fit uit als de rest.
Het is maar een kort stukje en de Jong zelf wordt erin gequote.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat bevestigd door PSV zelf? Dat sprookje deed vorig jaar ook de ronde over Kluivert.
Het staat ook op de website van PSVquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat bevestigd door PSV zelf? Dat sprookje deed vorig jaar ook de ronde over Kluivert.
als je erop maandag achter komt dat je er al moeten zijn sta je volgens mij niet binnen 20 uur in Nederland vanuit Ivoorkustquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:22 schreef ganzenherder het volgende:
Als ik het goed begrijp was Kone ook niet bij de 2e training?![]()
Ochja te laat was hij toch al, dan maar even goed profiteren![]()
weinig nieuws voor mij, misschien dat stukje speculatie over Alaex/Farfanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:34 schreef BillyBeflap het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3194.php
Interessante kost over de financiën van PSV. Deze gegevens zijn niet officieel, maar lijken toch aardig op de waarheid te berusten.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef cultheld het volgende:
Guardado gaat naar Depor.
http://www.milenio.com/index.php/2007/07/10/91500/ Volgens deze bron is het al officieel en hij zou tegen ESPN-verslaggever John Sutcliffe hebben gezegd dat hij liever meteen naar La Liga gaat, zonder een tussenstap in Nederland.
quote:10/7/2007 - Guardado voor 7 miljoen euro naar Deportivo
Een woordvoerder van Atlas heeft zojuist bevestigd dat Guardado naar Deportivo la Coruna vertrekt en niet naar PSV. Met de transfer zou een bedrag van 7 miljoen euro zijn gemoeid. Dat is een recordbedrag voor een transfer van een Mexicaanse speler vanuit de Mexicaanse competitie. PSV zou hebben onderhandeld over een bod van 4,5 miljoen euro voor 75% van de transferrechten
Je had hem al voor de Copa moeten vast leggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef mcyodogg het volgende:
Tja, tegen 7 miljoen van Depor kan PSV niet opbieden. Maar ja, vraag is, had je het niet veel eerder kunnen afronden?
Natuurlijk had dat gekund. Knoeiman had Lazovic lekker in Arnhem moeten laten...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef mcyodogg het volgende:
Tja, tegen 7 miljoen van Depor kan PSV niet opbieden. Maar ja, vraag is, had je het niet veel eerder kunnen afronden?
Of op Adu, in de vorm die hij op dit WK in Canada speelt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef cultheld het volgende:
Nu alle pijlen maar op El Ahmadi richten zou ik zeggen...
Lekker nuttig, we hebben tenslotte nog niet genoeg aanvallend ingestelde jongens in de selectie rondlopen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of op Adu, in de vorm die hij op dit WK in Canada speelt.
Was de bedoeling dat er nog 2 kwamen, dus je kan nu weer op zoek.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van dat geld Perez halen(En dan heb je nog wat geld over)
Guardado zou toch als Linkermiddenvelder gaan spelen, iets waar Adu ook kan spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lekker nuttig, we hebben tenslotte nog niet genoeg aanvallend ingestelde jongens in de selectie rondlopen...
Hangende 3-5-2 wingback. Dat is Adu's positie echt niet hoor, die jongen is duidelijk aanvallend ingesteld. Ik zou nu op zoek gaan naar een speler die kan voetballen en de balans op het middenveld kan bewaken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Guardado zou toch als Linkermiddenvelder gaan spelen, iets waar Adu ook kan spelen.
Altidore van links en Adu in de spits, dat heb ik gezien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
USA speelt met maar 1 spits en dat is Altidore.
Het is een andere speler maar ze kunnen beide linksmid spelenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:16 schreef AminBen het volgende:
[..]
Altidore van links en Adu in de spits, dat heb ik gezien.
Maar het punt is dat hij een heel andere speler is dan Guardado.
Vorig jaar postte ik al over Guardado in dit topic.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:15 schreef jpg97 het volgende:
godver.... maar goed, een week geleden wist niemand wie Guardado was.
Wie weet kunnen we Boerebach, of zwaanswijk wel halen of nog beter: Stijn Vreven
Alsof schulden in Spanje iets zeggen of iets uitmaakt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar haalt Deportivo overigens het geld vanaan? Die club had toch al schulden en wat schuldeisers (Diego Tristan)
In Zuid-Europa hebben grote clubs met schulden altijd geld voor aankopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar haalt Deportivo overigens het geld vanaan? Die club had toch al schulden en wat schuldeisers (Diego Tristan)
Depor heeft Andrade verkocht aan Juve, geloof ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
En Coloccini gaat waarschijnlijk naar Zaragozaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Depor heeft Andrade verkocht aan Juve, geloof ik.
Liever niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef BB-boy het volgende:
Hebben jullie in ieder geval genoeg centjes om Perez te halen.
Al zal de prijs ondertussen wel weer gestegen zijn...
het was vooral de voorzitter van Atlas die alles melde in de pers, dan is er voor PSV weinig ontkennen meer aan volgens mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:13 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
naja guardado kan een streep door... gaat naar Depor...
GVD wat een gekloot daar bij PSV! ze moeten zich DIEP DIEP schamen dat er echt nikssss lukt, maar nog meer dat al het nieuws naar buiten komt.. en iedereen maar in een hosanna stemming blijft terwijl we nog 0,0 aankopen hebben.. chapeau
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef vw_caddy het volgende:
Studio Sport meldt dat PSV weer bij Ajax heeft aangeklopt.
Klopt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was vooral de voorzitter van Atlas die alles melde in de pers, dan is er voor PSV weinig ontkennen meer aan volgens mij
Dat, maar hij wordt ook niet echt met veel onderhandelingsruimte op pad gestuurd volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:29 schreef Radegast het volgende:
Valckx is echt een prutser.
Perez zal ook wel gewoon niet doorgaan en volgend jaar bij Ajax een topseizoen spelenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef DouweEgbert het volgende:
Nu Babel waarschijnlijk vetrekt, is Perez weer nodig op links. Hierdoor is zijn marktwaarde aanzienlijk gestegen.
Kom kom, niet zo pessimistisch over jezelf.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ik ben natuurlijk veel te negatief dus niet naar mij luisteren.
Het staat op een site of 15 uit 6 of 7 verschillende landen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef jpg97 het volgende:
Maar is het al officiëel want op de meer "betrouwbare" websites staat nog niet veel over Guardado
Toppertje, die Valckxquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Hebben we netjes gedaan met Guardado!
Goed he!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Hebben we netjes gedaan met Guardado!
Boehoe. Als Makaay en co bij Feyenoord niet zouden komen zou het Feyenoord-topic ook volzitten met PSV'ers en Ajacieden, als Heijblok niet naar Ajax was gekomen zou het ook volzitten met PSV'ers en Feyenoorders. Niet zeuren, geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die feyenoorders hier meteen!!!!
Psv hoeft niet zonodig te kopen, die heeft nog steeds meer klasse rondlopen dan in de Kuip.
Maar ze hebben alsnog een prima team, dus waarom leedvermaak.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boehoe. Als Makaay en co bij Feyenoord niet zouden komen zou het Feyenoord-topic ook volzitten met PSV'ers en Ajacieden, als Heijblok niet naar Ajax was gekomen zou het ook volzitten met PSV'ers en Feyenoorders. Niet zeuren, geen beter vermaak dan leedvermaak.
Ze spelen helemaal geen uefacup voetbal..quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef northernlight81 het volgende:
Tenzij ze iets winnen, maar de uefacup zie ik ze niet pakken
Perez is ondanks dat hij een klootzak kan zijn momenteel wel een toegevoegde waarde voor PSV. Maar vanwege zijn leeftijd zal hij niet veel opleverenquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:33 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ongelooflijk klote dit. De linkerflank is de zwakke plek van de huidige selectie en dat probleem zou dus in 1 klap opgelost zijn. Nu moet je of centraal achterin gaan verzwakken door Salcido linksback aanzetten. Of je moet onze topaankoop Zonneveld daar laten schitteren op linksback.
Nu mogen we Perez gaan kopen die m.i. geen toegevoegde waarde heeft voor PSV, maar dat is waarschijnlijk een vriendje van Koeman ofzo, dus die zal er door Ronald wel doorheen gedrukt worden door een miljoen extra te geven aan Ajax. Superbeleid deze zomer. De enige toptransfer die we nog kunnen maken is Ronald Koeman zijn contract afkopen, maar dat zal er wel niet meer inzitten nu we al weer aan het trainen zijn.
tuurlijk jongen ! Babel is nog niet weg hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef DouweEgbert het volgende:
Nu Babel waarschijnlijk vetrekt, is Perez weer nodig op links. Hierdoor is zijn marktwaarde aanzienlijk gestegen.
Inderdaad ja, het had voor het weekend al rond kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe, wat een prutser is Valckx.
Nou ja, dat zou ik hem nog het minst kwalijk nemen. Maar wederom een naam laten vallen in de pers, aankondigen dat het al rond is en dan weer afketsen - daar maak je jezelf echt volledig belachelijk mee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad ja, het had voor het weekend al rond kunnen zijn.
Dat Valkx niet echt capabel is lijkt me nu wel duidelijk.
Dat stoort me nog het meestequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar wederom een naam laten vallen in de pers, aankondigen dat het al rond is en dan weer afketsen - daar maak je jezelf echt volledig belachelijk mee.
Voor het weekend stond er notabene op de website van Atlas dat het in kannen en kruiken was voor 4,5 miljoen euro op enkele details na, dan neem ik het Valkx inderdaad kwalijk dat het uiteindelijk niet rond is gekomen ja.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou ik hem nog het minst kwalijk nemen. Maar wederom een naam laten vallen in de pers, aankondigen dat het al rond is en dan weer afketsen - daar maak je jezelf echt volledig belachelijk mee.
Guardado riep zelf op de Mexicaanse TV dat hij al persoonlijk rond was met PSV. Dan kan je het moeilijk gaan ontkennen hequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou ik hem nog het minst kwalijk nemen. Maar wederom een naam laten vallen in de pers,
Dat zinnetje kan je niet blijven gebruiken natuurlijk...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef northernlight81 het volgende:
Komop zeg. Het transferseizoen is nog niet afgelopen.
Toppers als Kluivert en Tardelli nog wel! Nee, dat komt helemaal goed dit jaar!quote:Vorig jaar kwamen ze ook op het laatste moment nog.
Vergeet Ball niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zinnetje kan je niet blijven gebruiken natuurlijk...![]()
[..]
Toppers als Kluivert en Tardelli nog wel! Nee, dat komt helemaal goed dit jaar!
We zullen vandaag zien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
tuurlijk jongen ! Babel is nog niet weg hoor![]()
"waarschijnlijk" is het gat 4 mijoen....
Die vertrok op het laatste moment toch? Prima keuze, met een vrij succesvol seizoen tot gevolg.quote:
Ach PSV biedt vaak te weinig waar het op afketst maar Ajax vraagt teveel zo heeft iedereen wat.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:20 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV heeft geprobeerd Melvin Holwijn van Stormvogels/Telstar aan te trekken. Helaas is PSV op het laatste moment afgetroefd door Cambuur Leeuwarden.
Technisch manager Stan valckx: "We dachten dat het rond was, alles voelde goed!"
Tsja Valckx kan er ook niets aan doen dat Cambuur op het laatste moment het bod van PSV meer dan verdubbelde. Logisch dat Stormvogels/Telstar kiest om hem naar Cambuur te sturen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:20 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV heeft geprobeerd Melvin Holwijn van Stormvogels/Telstar aan te trekken. Helaas is PSV op het laatste moment afgetroefd door Cambuur Leeuwarden.
Technisch manager Stan valckx: "We dachten dat het rond was, alles voelde goed!"
Koeman zit op de schopstoel. Een paar mindere wedstrijden, en ze vragen hem vriendelijk te vertrekken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:57 schreef Chadi het volgende:
Ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt. PSV heeft voor de eredivisie genoeg kwaliteit in huis lopen. En die aankopen dit seizoen ..tsjah je hebt daar een Koeman dus dat is allemaal hartstikke logisch.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Stan Valckx reageert exclusief voor Fok! op het mislukken van de transfer van Andrés Guardado
"Alles voelde goed. De directeur was zó'n aardige man, hij kende PSV zelfs! Hij had het erover dat PSV in Europa lag en dat we ook in de Nederlandse competitie meedoen. Hij was echt op de hoogte van de club en wist zelfs dat we in het rood en wit spelen. Niets wees erop dat de transfer zou afketsen."
"De onderhandelingen liepen soepel. PSV bood een substantieel bedrag (2.4 miljoen $, red.) en de directeur riep alleen maar "quieremos mas denero"! Weer een teken dat hij PSV zo goed kent, hij kende zelfs de voornaam van Zeefuik (Género, red). Alles was in kannen en kruiken, na die opmerking kreeg ik nog een fijne koude cerveza en toen ben ik terug naar het hotel gegaan."
"Toen we hoorden dat Deportivo Guardado had gecontracteerd, werd ik wel een beetje kwaad. Maar goed, we gaan niet bij de pakken neerzitten natuurlijk. PSV heeft door Salcido nog steeds een goede naam in Mexico dus bij een volgende keer heeft PSV weer een goede kans. Dat zei de directeur me ook, aardige kerel trouwens, dat we bij een andere speler ook altijd welkom zijn om een bod uit te brengen. Toch sympathiek, geeft weer aan dat hij PSV toch goed kent!"
"We richten ons nu volledig op Kenneth Perez. Een goede speler die heel graag naar PSV komt, de taal spreekt en veel ervaring heeft. Bovendien heeft hij een Spaanse achternaam en dat spreekt ook in zijn voordeel. We zien de toekomst vol vertrouwen tegemoet.", aldus een opgewekte Stan Valckx.
Stan Valckx reageert exclusief voor Fok! op het mislukken van de transfer van Andrés Guardado
"Alles voelde goed. De directeur was zó'n aardige man, hij kende PSV zelfs! Hij had het erover dat PSV in Europa lag en dat we ook in de Nederlandse competitie meedoen. Hij was echt op de hoogte van de club en wist zelfs dat we in het rood en wit spelen. Niets wees erop dat de transfer zou afketsen."
"De onderhandelingen liepen soepel. PSV bood een substantieel bedrag (2.4 miljoen $, red.) en de directeur riep alleen maar "quieremos mas denero"! Weer een teken dat hij PSV zo goed kent, hij kende zelfs de voornaam van Zeefuik (Género, red). Alles was in kannen en kruiken, na die opmerking kreeg ik nog een fijne koude cerveza en toen ben ik terug naar het hotel gegaan."
"Toen we hoorden dat Deportivo Guardado had gecontracteerd, werd ik wel een beetje kwaad. Maar goed, we gaan niet bij de pakken neerzitten natuurlijk. PSV heeft door Salcido nog steeds een goede naam in Mexico dus bij een volgende keer heeft PSV weer een goede kans. Dat zei de directeur me ook, aardige kerel trouwens, dat we bij een andere speler ook altijd welkom zijn om een bod uit te brengen. Toch sympathiek, geeft weer aan dat hij PSV toch goed kent!"
"We richten ons nu volledig op Kenneth Perez. Een goede speler die heel graag naar PSV komt, de taal spreekt en veel ervaring heeft. Bovendien heeft hij een Spaanse achternaam en dat spreekt ook in zijn voordeel. We zien de toekomst vol vertrouwen tegemoet.", aldus een opgewekte Stan Valckx.
Deportivo is géén Spaanse laagvliegerquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waar zit meer geld? Bij Deportivo of PSV [afbeelding] ? Jammer zeg, afgetroefd door een Spaanse laagvlieger, de nummer 13.
Ik heb het gevoel dat Valckx een beetje laks is, en een beetje langzaam handelt.
Zo heel veelquote:
Je vergeet echter één substantieel punt: hij speelt bij PSV en niet bij Ajax of AZ. Totaal kansloos dus voor oranje!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo heel veelis daar niet aan. Zal zeker een plekje in Oranje verdienen dit seizoen (al zegt dat dan weer niet bijzonder veel)
feyenoord schijnt hem niet meer nodig te hebben vandaar dat ajax weer een mailtje stuurde dat er weer onderhandelt kon worden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe groot is de kans dat Perez nog komt? Ik denk dat er teveel gebeurd is en dat hij naar Feyenoord gaat.
Lijkt me dan niet minder dan logisch dat ze dus nu weer de oude vraagprijs moeten vragen, want anders kan elke willekeurig club een transfer bij Ajax verknallen. Of het moet selectief gebeuren bij Ajax.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
feyenoord schijnt hem niet meer nodig te hebben vandaar dat ajax weer een mailtje stuurde dat er weer onderhandelt kon worden.
O ja, dat waren we even vergetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Je vergeet echter één substantieel punt: hij speelt bij PSV en niet bij Ajax of AZ. Totaal kansloos dus voor oranje!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:53 schreef Dylan Dog in het Ajax-topic het volgende:
Als Ajax die 17 miljoen + van Liverpool ontvangt zou ik Perez gewoon laten verrotten en voor geen stuiver minder dan de gevraagde 1.8 miljoen naar PSV laten verkassen. Ajax weet dat PSV niemand kan vinden, dat ze heel graag Perez willen dus zou ik gewoon de vraagprijs blijven vragen.
Take it or leave it: PSV hapt toch wel toe.
Hou dan gewoon je smoel voordat zo'n speler echt binnen is.quote:Valckx: “Uiterste inspanning”
“We hebben onze uiterste inspanningen gedaan, ook financieel”, verklaarde Valckx. “We hadden een principeakkoord met de speler en waren ook ver met zijn club, maar als dit soort Europese club met financieel meer daadkracht komen dan kunnen wij ons daar niet mee meten. Sportief wel, maar financieel niet.” Jan Reker voegde er aan toe dat PSV zeker niet stilgezeten heeft op de transfermarkt. “We hebben natuurlijk al de nodige spelers binnengehaald, Lazovic, Fagner, Van der Leegte, Rajković, Reis, Roorda, Zonneveld en we zijn wat dat betreft al veel verder dan vorig seizoen. Daartegenover staat dat we verder niets verkocht hebben, op DaMarcus Beasley na dan.” Valckx: “We moeten en zullen als PSV inventief moeten blijven, het zal een probleem zijn waar we steeds vaker mee te maken zullen krijgen.”
Nou wat een aankopen hebben ze gedaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je smoel voordat zo'n speler echt binnen is.
Stelletje amateurs.![]()
En dan ook zo'n opmerking maken van 'we hebben al keiveel gekocht...'![]()
Lijkt me wel een discussie waard. Take it or leave it? Nemen we hem en krijgen we een aanvaller die bewezen heeft goed te kunnen voetballen, of laten we het en zoeken we verder, omdat je zo, je wel erg laat piepelen door Ajax? Ik neig naar het laatste. Vraag is of PSV zich dat veroorloven.quote:
Ik ook, het laatste.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lijkt me wel een discussie waard. Take it or leave it? Nemen we hem en krijgen we een aanvaller die bewezen heeft goed te kunnen voetballen, of laten we het en zoeken we verder, omdat je zo, je wel erg laat piepelen door Ajax? Ik neig naar het laatste. Vraag is of PSV zich dat veroorloven.
We moeten het niet gaan opverdrijven, maar ik snap niet dat ze zoveel communiceren naar buiten toe. Houd gewoon je mond! Als een journalist vraagt: "Hoe is het met Guardado?" dan houd je je op de vlakte en zeg je niet dat het eigenlijk al rond is. Zó dom.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:10 schreef PyTh het volgende:
Het is allemaal behoorlijk treurig ja....
Iep iep alo!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Je vergeet echter één substantieel punt: hij speelt bij PSV en niet bij Ajax of AZ. Totaal kansloos dus voor oranje!
Spelen er dan Nederlanders bij PSV?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iep iep alo!
Welke PSV-er wordt er dan steevast gepasseerd door MvB?
Dit seizoen scheelde het niet eens zoveel of ze waren gedegradeerd, en vorig seizoen 8e geëindigd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Deportivo is géén Spaanse laagvlieger![]()
Depor is in potentie een goede subtopper maar momenteel is het daar wat minder
Jongens als Aisatti en Afellay waren als ze bij Ajax zaten hoogst waarschijnlijk veel eerder in aanmerking gekomen voor een plaats in het grote oranje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iep iep alo!
Welke PSV-er wordt er dan steevast gepasseerd door MvB?
Mijn bericht is natuurlijk schertsend bedoeld. Dat de transfer afketst vind ik nog niet eens het kwalijkst, wat ik wel onbegrijpelijk vind is dat er al gezegd wordt dat het ongeveer rond is. Houd gewoon je bek totdat het geregeld is. Onder Hiddink kwam er niks naar buiten totdat het geregeld was. Maar Reker wil zo nodig op de voorgrond treden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wordt er hier afgegeven op Valckx wat betreft deze transfer.Dit gebeurt toch wel vaker, dat een club met meer geld zich meldt en hij dan alsnog een andere kant opgaat. Okee, dan hadden ze wellicht eerder moeten handelen. Maar misschien is dat wel gebeurd, hoe die contacten lopen weet niemand van ons.
wel eerlijk zijn he....het was die voorzitter van Atlas die alles bij elkaar schreeuwde, en elke dag op de website stond er een nieuwe update...quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je smoel voordat zo'n speler echt binnen is.
Stelletje amateurs.![]()
En dan ook zo'n opmerking maken van 'we hebben al keiveel gekocht...'![]()
Geloof ik niks van.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jongens als Aisatti en Afellay waren als ze bij Ajax zaten hoogst waarschijnlijk veel eerder in aanmerking gekomen voor een plaats in het grote oranje.
Daar kunnen ook afspraken over gemaakt worden tussen de clubs.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
wel eerlijk zijn he....het was die voorzitter van Atlas die alles bij elkaar schreeuwde, en elke dag op de website stond er een nieuwe update...
Ik wel. Spelers die bij Ajax net twee wedstrijden mochten invallen werden al opgeroepen, terwijl bijvoorbeeld een Afellay al een half seizoen goed meedraaide bij PSV.quote:
Het is ook niet dít geval an sich:quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wordt er hier afgegeven op Valckx wat betreft deze transfer.Dit gebeurt toch wel vaker, dat een club met meer geld zich meldt en hij dan alsnog een andere kant opgaat. Okee, dan hadden ze wellicht eerder moeten handelen. Maar misschien is dat wel gebeurd, hoe die contacten lopen weet niemand van ons.
Op welke Ajax-spelers doel je nou?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik wel. Spelers die bij Ajax net twee wedstrijden mochten invallen werden al opgeroepen, terwijl bijvoorbeeld een Afellay al een half seizoen goed meedraaide bij PSV.
Maar dan zal ik wel weer voor Calimero uitgemaakt worden.
Daar heb je gelijk in, maar dan nog ga je niets bevestigen of ontkennen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
wel eerlijk zijn he....het was die voorzitter van Atlas die alles bij elkaar schreeuwde, en elke dag op de website stond er een nieuwe update...
Babel, Maduro en Heitinga werd gewoon geselecteerd terwijl hij een notoire bankzitter bij ajax was.quote:
Van dat rijtje is eigenlijk alleen Guardado de leiding echt aan te rekenen. Lazovic was gekozen boven Makaay (wat redelijk is), de Cler was gewoon veel te duur (2.8 miljoen voor 1 jr!), Gio heeft een Feyenoord achtergrond en Zenden is gewoon een sukkelquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het is ook niet dít geval an sich:
Vorig jaar vlak na het einde van de wintertransferperiode was het Luque, waar Makaay ook al genoemd werd. Dan nog te zwijgen over het feit dat ze Stam naar Ajax lieten gaan.
Deze periode aan transferleed:
- Makaay ( koos voor FEY )
- de Cler ( koos voor FEY )
- Gio ( wilde al naar FEY )
- Guardado ( naar DLC )
- Zenden ( zag meer uitdaging in Olympique Marseille ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |