Stel je voor dat hij verhuurd wasquote:Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef dndiek het volgende:
Verkocht
Zou dom zijn van PSV en Spursquote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij verhuurd was![]()
Hadden we Michael Ball niet kunnen halenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij verhuurd was![]()
Ik heb gedroomd dat John de Jong en Otman Bakkal de grote helden van dit seizoen worden, dus wie weetquote:Op maandag 9 juli 2007 17:09 schreef cultheld het volgende:
John de Jong liep ook weer mee op de training: Misschien dat ie nu eindelijk weer eens aan spelen toekomt.
ik verwacht eerlijk gezegd best wel wat vanhemn, denk dat hij gaat verrassenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:09 schreef cultheld het volgende:
John de Jong liep ook weer mee op de training: Misschien dat ie nu eindelijk weer eens aan spelen toekomt.
In ieder geval geen 1.8M betalen want dan staan we dus wel dik voor lul.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik verwacht eerlijk gezegd best wel wat vanhemn, denk dat hij gaat verrassen
Koeman heeft bij het bestuur gezeurd om Perez![]()
ajb zeg, hou nu maar voet bij stuk anders hadden we net zo goed meteen op het bod van Ajax in kunnen gaan
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik verwacht eerlijk gezegd best wel wat vanhemn, denk dat hij gaat verrassen
Koeman heeft bij het bestuur gezeurd om Perez![]()
ajb zeg, hou nu maar voet bij stuk anders hadden we net zo goed meteen op het bod van Ajax in kunnen gaan
quote:Na de eerste training van PSV, die druk bezocht werd door honderden fans, zei Koeman dat hij het boek Perez nog niet heeft gesloten. De Deen wil zijn loopbaan ook graag in Eindhoven vervolgen. Ajax lijkt inmiddels wel weer mee te willen werken aan een overgang.
Afgelopen week stuurde de club een mailtje naar PSV met de opmerking dat er weer onderhandeld kan worden, nadat ze de gesprekken eerder tot twee keer toe hadden onderbroken.
PSV wil echter onder geen beding voldoen aan de hoge vraagprijs van Ajax. "Ik laat me niet gek maken door Ajax", aldus Reker. "En als ik alles vertel over deze transfer dan voelen wij als PSV ook geen morele verplichting naar de speler toe om de overgang hoe dan ook rond te maken."
Andere linkeraanvaller
Daarbij heeft PSV inmiddels een andere linkeraanvaller op het oog. "Perez zit voorlopig in de wachtkamer", aldus technisch manager Valckx. "Hij moet accepteren dat we nu met andere jongens bezig zijn."
Het zal toch niet weer afketsen..quote:9/7/2007 - Twee andere clubs melden zich voor Guardado
(Gepost door RvN)
BRON: El Diario
De voorzitter van Atlas bevestigde vandaag dat twee andere clubs zich gemeld hebben voor de Mexicaan Guardado. De naam van een van de clubs is al uitgelekt, dat is Deportivo la Coruna. Volgens de voorzitter wil hij eerst proberen de transfer met PSV rond te maken alvorens met die andere clubs te gaan onderhandelen, omdat PSV het eerst was.
PSV Netwerk
Volgens de voorzitter is er over het weekend geen vooruitgang geboekt in de onderhandelingen met PSV. De voorwaarden van de transfer zijn nog steeds onderwerp van gesprek. Mislukken de gesprekken met PSV dan zal hij met andere clubs gaan onderhandelen.
Dit hoort gewoon bij het onderhandelingsspelletje. Valckx zal vervolgens zeggen dat PSV "andere interessante opties" heeft en uiteindelijk komen ze rond en tekent Guardado voor 4 jaar bij PSVquote:
Voor 5 jaar was het toch?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit hoort gewoon bij het onderhandelingsspelletje. Valckx zal vervolgens zeggen dat PSV "andere interessante opties" heeft en uiteindelijk komen ze rond en tekent Guardado voor 4 jaar bij PSV.
Dat zou nog beter zijn, maar 4 jaar lijkt me aannemelijk.quote:
Als het verleden iets zegt over de toekomst dan is dat zeer waarschijnlijk.quote:
Dat meen je niet! Geweldig mismanagement.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:18 schreef ruud.nl het volgende:
Het contract van John de Jong is met één jaar verlengd.
Niet omdat hij op de eerste dag zo'n geweldige indruk naliet, maar omdat het juridisch gezien niet mogelijk was om hem na de proefperiode pas een nieuw contract aan te bieden.![]()
Hmm, ik weet niet of dit het management van PSV te verwijten valt, het is puur een juridische kwestie.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Geweldig mismanagement.![]()
Dat is het pas als ze de helft van de spelers weer niet opgeven voor de CLquote:Op maandag 9 juli 2007 21:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Geweldig mismanagement.![]()
Dus nemen ze gewoon bewust het risico dat hij nooit meer fit genoeg wordt voor het topniveau en verlengen ze zijn contract gewoon. Dat lijkt mij wel degelijk onder de noemer mismanagement vallen. Misschien kunnen ze Kluivert ook nog even polsen voor een jaartje extra?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:25 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of dit het management van PSV te verwijten valt, het is puur een juridische kwestie.
Verschil met Kluivert is dat de Jong al heel wat jaartjes bij PSV heeft gespeeld en al iets voor PSV betekend heeftquote:Op maandag 9 juli 2007 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus nemen ze gewoon bewust het risico dat hij nooit meer fit genoeg wordt voor het topniveau en verlengen ze zijn contract gewoon. Dat lijkt mij wel degelijk onder de noemer mismanagement vallen. Misschien kunnen ze Kluivert ook nog even polsen voor een jaartje extra?![]()
De overeenkomst met Kluivert is dat ze allebei al een jaartje of 2/3 chronisch niet fit zijn....quote:Op maandag 9 juli 2007 22:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Verschil met Kluivert is dat de Jong al heel wat jaartjes bij PSV heeft gespeeld en al iets voor PSV betekend heeft
Daar gaat Koeman niet blij mee wezen, en al helemaal niet met de stijfkoppigheid van Reker. Of die een positieve invloed krijgt waag ik te betwijfelen.quote:
verschil is dat de Jong volledig hersteld is. En al hele wedstrijden gespeeld heeft, dat lukte Kluivert maar nietquote:Op maandag 9 juli 2007 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus nemen ze gewoon bewust het risico dat hij nooit meer fit genoeg wordt voor het topniveau en verlengen ze zijn contract gewoon. Dat lijkt mij wel degelijk onder de noemer mismanagement vallen. Misschien kunnen ze Kluivert ook nog even polsen voor een jaartje extra?![]()
Zal idd vast bij het spelletje horen, maar krijg het er wel benauwd van. Laten ze nou eens spijkers met koppen slaan...quote:
De laatste wedstrijd van De Jong op eredivisie niveau is vast ook 2 jaar geleden?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verschil is dat de Jong volledig hersteld is. En al hele wedstrijden gespeeld heeft, dat lukte Kluivert maar niet
me 2.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:19 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Zal idd vast bij het spelletje horen, maar krijg het er wel benauwd van. Laten ze nou eens spijkers met koppen slaan...
"volledig hersteld" is ook maar een relatief begrip, ik wil wel eens zien hoe hij het doet in wedstrijden op niveau. Je neemt gewoon een enorm risico met deze speler, iemand die al jaren sukkelt met blessures, achter in de twintig is en alleen van waarde als hij 110% speelt geef je niet blind contractverlenging, punt. Dat PSV dat wel doet is imo dan ook idd "mismanagement".quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verschil is dat de Jong volledig hersteld is. En al hele wedstrijden gespeeld heeft, dat lukte Kluivert maar niet
Bijna... nog 1 jaar wachten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al failliet?
Totdat ze niet meer standaard 15 miljoen CL-inkomsten meewegen in de begroting.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:54 schreef AminBen het volgende:
Hoe veel jaar moet PSV nog CL halen om te horen dat het niet halen daarvan niet meer catastrofale gevolgen heeft voor de begroting..?![]()
Ja.quote:
http://www.transfermarkt.dequote:
Denk dat cultheld bedoelt dat Guardado financieel binnen is. Want bij PSV is ie nog niet.quote:
Met een marktwaarde van maar liefst ¤ 600.000,-quote:
Ze nemen het daar niet zo nauw met de waardes van spelers (Lazo wordt bijv. op 3 miljoen gewaardeerd).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Met een marktwaarde van maar liefst ¤ 600.000,-![]()
Roorda is volgens hen nog meer waard.
Fagner ¤ 0,- trouwens.
Je maakt een grapje toch?quote:
Niet gezien. In het verleden heeft die site diverse transfers eerder gemeld dan andere sites, die op die dag dan net beklonken waren. Geen hele spectaculaire overigens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch?
Volgens die site speelt Chakhouri al bij Ajax namelijk.
http://www.transfermarkt.(...)chakouri/profil.html
Ze zijn vaak ook veel te snel met het "verplaatsen" van een speler. Puur en alleen op basis van sterke geruchten of de intentie tussen speler en club om er uit te komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet gezien. In het verleden heeft die site diverse transfers eerder gemeld dan andere sites, die op die dag dan net beklonken waren. Geen hele spectaculaire overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |