Depor heeft Andrade verkocht aan Juve, geloof ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar haalt Deportivo overigens het geld vanaan? Die club had toch al schulden en wat schuldeisers (Diego Tristan)
En Coloccini gaat waarschijnlijk naar Zaragozaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Depor heeft Andrade verkocht aan Juve, geloof ik.
Liever niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef BB-boy het volgende:
Hebben jullie in ieder geval genoeg centjes om Perez te halen.
Al zal de prijs ondertussen wel weer gestegen zijn...
het was vooral de voorzitter van Atlas die alles melde in de pers, dan is er voor PSV weinig ontkennen meer aan volgens mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:13 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
naja guardado kan een streep door... gaat naar Depor...
GVD wat een gekloot daar bij PSV! ze moeten zich DIEP DIEP schamen dat er echt nikssss lukt, maar nog meer dat al het nieuws naar buiten komt.. en iedereen maar in een hosanna stemming blijft terwijl we nog 0,0 aankopen hebben.. chapeau
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef vw_caddy het volgende:
Studio Sport meldt dat PSV weer bij Ajax heeft aangeklopt.
Klopt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was vooral de voorzitter van Atlas die alles melde in de pers, dan is er voor PSV weinig ontkennen meer aan volgens mij
Dat, maar hij wordt ook niet echt met veel onderhandelingsruimte op pad gestuurd volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:29 schreef Radegast het volgende:
Valckx is echt een prutser.
Perez zal ook wel gewoon niet doorgaan en volgend jaar bij Ajax een topseizoen spelenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef DouweEgbert het volgende:
Nu Babel waarschijnlijk vetrekt, is Perez weer nodig op links. Hierdoor is zijn marktwaarde aanzienlijk gestegen.
Kom kom, niet zo pessimistisch over jezelf.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ik ben natuurlijk veel te negatief dus niet naar mij luisteren.
Het staat op een site of 15 uit 6 of 7 verschillende landen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef jpg97 het volgende:
Maar is het al officiëel want op de meer "betrouwbare" websites staat nog niet veel over Guardado
Toppertje, die Valckxquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Hebben we netjes gedaan met Guardado!
Goed he!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Hebben we netjes gedaan met Guardado!
Boehoe. Als Makaay en co bij Feyenoord niet zouden komen zou het Feyenoord-topic ook volzitten met PSV'ers en Ajacieden, als Heijblok niet naar Ajax was gekomen zou het ook volzitten met PSV'ers en Feyenoorders. Niet zeuren, geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die feyenoorders hier meteen!!!!
Psv hoeft niet zonodig te kopen, die heeft nog steeds meer klasse rondlopen dan in de Kuip.
Maar ze hebben alsnog een prima team, dus waarom leedvermaak.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boehoe. Als Makaay en co bij Feyenoord niet zouden komen zou het Feyenoord-topic ook volzitten met PSV'ers en Ajacieden, als Heijblok niet naar Ajax was gekomen zou het ook volzitten met PSV'ers en Feyenoorders. Niet zeuren, geen beter vermaak dan leedvermaak.
Ze spelen helemaal geen uefacup voetbal..quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef northernlight81 het volgende:
Tenzij ze iets winnen, maar de uefacup zie ik ze niet pakken
Perez is ondanks dat hij een klootzak kan zijn momenteel wel een toegevoegde waarde voor PSV. Maar vanwege zijn leeftijd zal hij niet veel opleverenquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:33 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ongelooflijk klote dit. De linkerflank is de zwakke plek van de huidige selectie en dat probleem zou dus in 1 klap opgelost zijn. Nu moet je of centraal achterin gaan verzwakken door Salcido linksback aanzetten. Of je moet onze topaankoop Zonneveld daar laten schitteren op linksback.
Nu mogen we Perez gaan kopen die m.i. geen toegevoegde waarde heeft voor PSV, maar dat is waarschijnlijk een vriendje van Koeman ofzo, dus die zal er door Ronald wel doorheen gedrukt worden door een miljoen extra te geven aan Ajax. Superbeleid deze zomer. De enige toptransfer die we nog kunnen maken is Ronald Koeman zijn contract afkopen, maar dat zal er wel niet meer inzitten nu we al weer aan het trainen zijn.
tuurlijk jongen ! Babel is nog niet weg hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef DouweEgbert het volgende:
Nu Babel waarschijnlijk vetrekt, is Perez weer nodig op links. Hierdoor is zijn marktwaarde aanzienlijk gestegen.
Inderdaad ja, het had voor het weekend al rond kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe, wat een prutser is Valckx.
Nou ja, dat zou ik hem nog het minst kwalijk nemen. Maar wederom een naam laten vallen in de pers, aankondigen dat het al rond is en dan weer afketsen - daar maak je jezelf echt volledig belachelijk mee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad ja, het had voor het weekend al rond kunnen zijn.
Dat Valkx niet echt capabel is lijkt me nu wel duidelijk.
Dat stoort me nog het meestequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar wederom een naam laten vallen in de pers, aankondigen dat het al rond is en dan weer afketsen - daar maak je jezelf echt volledig belachelijk mee.
Voor het weekend stond er notabene op de website van Atlas dat het in kannen en kruiken was voor 4,5 miljoen euro op enkele details na, dan neem ik het Valkx inderdaad kwalijk dat het uiteindelijk niet rond is gekomen ja.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou ik hem nog het minst kwalijk nemen. Maar wederom een naam laten vallen in de pers, aankondigen dat het al rond is en dan weer afketsen - daar maak je jezelf echt volledig belachelijk mee.
Guardado riep zelf op de Mexicaanse TV dat hij al persoonlijk rond was met PSV. Dan kan je het moeilijk gaan ontkennen hequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou ik hem nog het minst kwalijk nemen. Maar wederom een naam laten vallen in de pers,
Dat zinnetje kan je niet blijven gebruiken natuurlijk...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef northernlight81 het volgende:
Komop zeg. Het transferseizoen is nog niet afgelopen.
Toppers als Kluivert en Tardelli nog wel! Nee, dat komt helemaal goed dit jaar!quote:Vorig jaar kwamen ze ook op het laatste moment nog.
Vergeet Ball niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zinnetje kan je niet blijven gebruiken natuurlijk...![]()
[..]
Toppers als Kluivert en Tardelli nog wel! Nee, dat komt helemaal goed dit jaar!
We zullen vandaag zien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
tuurlijk jongen ! Babel is nog niet weg hoor![]()
"waarschijnlijk" is het gat 4 mijoen....
Die vertrok op het laatste moment toch? Prima keuze, met een vrij succesvol seizoen tot gevolg.quote:
Ach PSV biedt vaak te weinig waar het op afketst maar Ajax vraagt teveel zo heeft iedereen wat.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:20 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV heeft geprobeerd Melvin Holwijn van Stormvogels/Telstar aan te trekken. Helaas is PSV op het laatste moment afgetroefd door Cambuur Leeuwarden.
Technisch manager Stan valckx: "We dachten dat het rond was, alles voelde goed!"
Tsja Valckx kan er ook niets aan doen dat Cambuur op het laatste moment het bod van PSV meer dan verdubbelde. Logisch dat Stormvogels/Telstar kiest om hem naar Cambuur te sturen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:20 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV heeft geprobeerd Melvin Holwijn van Stormvogels/Telstar aan te trekken. Helaas is PSV op het laatste moment afgetroefd door Cambuur Leeuwarden.
Technisch manager Stan valckx: "We dachten dat het rond was, alles voelde goed!"
Koeman zit op de schopstoel. Een paar mindere wedstrijden, en ze vragen hem vriendelijk te vertrekken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:57 schreef Chadi het volgende:
Ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt. PSV heeft voor de eredivisie genoeg kwaliteit in huis lopen. En die aankopen dit seizoen ..tsjah je hebt daar een Koeman dus dat is allemaal hartstikke logisch.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Stan Valckx reageert exclusief voor Fok! op het mislukken van de transfer van Andrés Guardado
"Alles voelde goed. De directeur was zó'n aardige man, hij kende PSV zelfs! Hij had het erover dat PSV in Europa lag en dat we ook in de Nederlandse competitie meedoen. Hij was echt op de hoogte van de club en wist zelfs dat we in het rood en wit spelen. Niets wees erop dat de transfer zou afketsen."
"De onderhandelingen liepen soepel. PSV bood een substantieel bedrag (2.4 miljoen $, red.) en de directeur riep alleen maar "quieremos mas denero"! Weer een teken dat hij PSV zo goed kent, hij kende zelfs de voornaam van Zeefuik (Género, red). Alles was in kannen en kruiken, na die opmerking kreeg ik nog een fijne koude cerveza en toen ben ik terug naar het hotel gegaan."
"Toen we hoorden dat Deportivo Guardado had gecontracteerd, werd ik wel een beetje kwaad. Maar goed, we gaan niet bij de pakken neerzitten natuurlijk. PSV heeft door Salcido nog steeds een goede naam in Mexico dus bij een volgende keer heeft PSV weer een goede kans. Dat zei de directeur me ook, aardige kerel trouwens, dat we bij een andere speler ook altijd welkom zijn om een bod uit te brengen. Toch sympathiek, geeft weer aan dat hij PSV toch goed kent!"
"We richten ons nu volledig op Kenneth Perez. Een goede speler die heel graag naar PSV komt, de taal spreekt en veel ervaring heeft. Bovendien heeft hij een Spaanse achternaam en dat spreekt ook in zijn voordeel. We zien de toekomst vol vertrouwen tegemoet.", aldus een opgewekte Stan Valckx.
Stan Valckx reageert exclusief voor Fok! op het mislukken van de transfer van Andrés Guardado
"Alles voelde goed. De directeur was zó'n aardige man, hij kende PSV zelfs! Hij had het erover dat PSV in Europa lag en dat we ook in de Nederlandse competitie meedoen. Hij was echt op de hoogte van de club en wist zelfs dat we in het rood en wit spelen. Niets wees erop dat de transfer zou afketsen."
"De onderhandelingen liepen soepel. PSV bood een substantieel bedrag (2.4 miljoen $, red.) en de directeur riep alleen maar "quieremos mas denero"! Weer een teken dat hij PSV zo goed kent, hij kende zelfs de voornaam van Zeefuik (Género, red). Alles was in kannen en kruiken, na die opmerking kreeg ik nog een fijne koude cerveza en toen ben ik terug naar het hotel gegaan."
"Toen we hoorden dat Deportivo Guardado had gecontracteerd, werd ik wel een beetje kwaad. Maar goed, we gaan niet bij de pakken neerzitten natuurlijk. PSV heeft door Salcido nog steeds een goede naam in Mexico dus bij een volgende keer heeft PSV weer een goede kans. Dat zei de directeur me ook, aardige kerel trouwens, dat we bij een andere speler ook altijd welkom zijn om een bod uit te brengen. Toch sympathiek, geeft weer aan dat hij PSV toch goed kent!"
"We richten ons nu volledig op Kenneth Perez. Een goede speler die heel graag naar PSV komt, de taal spreekt en veel ervaring heeft. Bovendien heeft hij een Spaanse achternaam en dat spreekt ook in zijn voordeel. We zien de toekomst vol vertrouwen tegemoet.", aldus een opgewekte Stan Valckx.
? Jammer zeg, afgetroefd door een Spaanse laagvlieger, de nummer 13
Deportivo is géén Spaanse laagvliegerquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waar zit meer geld? Bij Deportivo of PSV [afbeelding] ? Jammer zeg, afgetroefd door een Spaanse laagvlieger, de nummer 13.
Ik heb het gevoel dat Valckx een beetje laks is, en een beetje langzaam handelt.
Zo heel veelquote:
Je vergeet echter één substantieel punt: hij speelt bij PSV en niet bij Ajax of AZ. Totaal kansloos dus voor oranje!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo heel veelis daar niet aan. Zal zeker een plekje in Oranje verdienen dit seizoen (al zegt dat dan weer niet bijzonder veel)
feyenoord schijnt hem niet meer nodig te hebben vandaar dat ajax weer een mailtje stuurde dat er weer onderhandelt kon worden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe groot is de kans dat Perez nog komt? Ik denk dat er teveel gebeurd is en dat hij naar Feyenoord gaat.
Lijkt me dan niet minder dan logisch dat ze dus nu weer de oude vraagprijs moeten vragen, want anders kan elke willekeurig club een transfer bij Ajax verknallen. Of het moet selectief gebeuren bij Ajax.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
feyenoord schijnt hem niet meer nodig te hebben vandaar dat ajax weer een mailtje stuurde dat er weer onderhandelt kon worden.
O ja, dat waren we even vergetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Je vergeet echter één substantieel punt: hij speelt bij PSV en niet bij Ajax of AZ. Totaal kansloos dus voor oranje!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:53 schreef Dylan Dog in het Ajax-topic het volgende:
Als Ajax die 17 miljoen + van Liverpool ontvangt zou ik Perez gewoon laten verrotten en voor geen stuiver minder dan de gevraagde 1.8 miljoen naar PSV laten verkassen. Ajax weet dat PSV niemand kan vinden, dat ze heel graag Perez willen dus zou ik gewoon de vraagprijs blijven vragen.
Take it or leave it: PSV hapt toch wel toe.
Hou dan gewoon je smoel voordat zo'n speler echt binnen is.quote:Valckx: “Uiterste inspanning”
“We hebben onze uiterste inspanningen gedaan, ook financieel”, verklaarde Valckx. “We hadden een principeakkoord met de speler en waren ook ver met zijn club, maar als dit soort Europese club met financieel meer daadkracht komen dan kunnen wij ons daar niet mee meten. Sportief wel, maar financieel niet.” Jan Reker voegde er aan toe dat PSV zeker niet stilgezeten heeft op de transfermarkt. “We hebben natuurlijk al de nodige spelers binnengehaald, Lazovic, Fagner, Van der Leegte, Rajković, Reis, Roorda, Zonneveld en we zijn wat dat betreft al veel verder dan vorig seizoen. Daartegenover staat dat we verder niets verkocht hebben, op DaMarcus Beasley na dan.” Valckx: “We moeten en zullen als PSV inventief moeten blijven, het zal een probleem zijn waar we steeds vaker mee te maken zullen krijgen.”
Nou wat een aankopen hebben ze gedaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je smoel voordat zo'n speler echt binnen is.
Stelletje amateurs.![]()
En dan ook zo'n opmerking maken van 'we hebben al keiveel gekocht...'![]()
Lijkt me wel een discussie waard. Take it or leave it? Nemen we hem en krijgen we een aanvaller die bewezen heeft goed te kunnen voetballen, of laten we het en zoeken we verder, omdat je zo, je wel erg laat piepelen door Ajax? Ik neig naar het laatste. Vraag is of PSV zich dat veroorloven.quote:
Ik ook, het laatste.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lijkt me wel een discussie waard. Take it or leave it? Nemen we hem en krijgen we een aanvaller die bewezen heeft goed te kunnen voetballen, of laten we het en zoeken we verder, omdat je zo, je wel erg laat piepelen door Ajax? Ik neig naar het laatste. Vraag is of PSV zich dat veroorloven.
We moeten het niet gaan opverdrijven, maar ik snap niet dat ze zoveel communiceren naar buiten toe. Houd gewoon je mond! Als een journalist vraagt: "Hoe is het met Guardado?" dan houd je je op de vlakte en zeg je niet dat het eigenlijk al rond is. Zó dom.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:10 schreef PyTh het volgende:
Het is allemaal behoorlijk treurig ja....
Iep iep alo!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Je vergeet echter één substantieel punt: hij speelt bij PSV en niet bij Ajax of AZ. Totaal kansloos dus voor oranje!
Spelen er dan Nederlanders bij PSV?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iep iep alo!
Welke PSV-er wordt er dan steevast gepasseerd door MvB?
Dit seizoen scheelde het niet eens zoveel of ze waren gedegradeerd, en vorig seizoen 8e geëindigd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Deportivo is géén Spaanse laagvlieger![]()
Depor is in potentie een goede subtopper maar momenteel is het daar wat minder
Jongens als Aisatti en Afellay waren als ze bij Ajax zaten hoogst waarschijnlijk veel eerder in aanmerking gekomen voor een plaats in het grote oranje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iep iep alo!
Welke PSV-er wordt er dan steevast gepasseerd door MvB?
Mijn bericht is natuurlijk schertsend bedoeld. Dat de transfer afketst vind ik nog niet eens het kwalijkst, wat ik wel onbegrijpelijk vind is dat er al gezegd wordt dat het ongeveer rond is. Houd gewoon je bek totdat het geregeld is. Onder Hiddink kwam er niks naar buiten totdat het geregeld was. Maar Reker wil zo nodig op de voorgrond treden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wordt er hier afgegeven op Valckx wat betreft deze transfer.Dit gebeurt toch wel vaker, dat een club met meer geld zich meldt en hij dan alsnog een andere kant opgaat. Okee, dan hadden ze wellicht eerder moeten handelen. Maar misschien is dat wel gebeurd, hoe die contacten lopen weet niemand van ons.
wel eerlijk zijn he....het was die voorzitter van Atlas die alles bij elkaar schreeuwde, en elke dag op de website stond er een nieuwe update...quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je smoel voordat zo'n speler echt binnen is.
Stelletje amateurs.![]()
En dan ook zo'n opmerking maken van 'we hebben al keiveel gekocht...'![]()
Geloof ik niks van.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jongens als Aisatti en Afellay waren als ze bij Ajax zaten hoogst waarschijnlijk veel eerder in aanmerking gekomen voor een plaats in het grote oranje.
Daar kunnen ook afspraken over gemaakt worden tussen de clubs.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
wel eerlijk zijn he....het was die voorzitter van Atlas die alles bij elkaar schreeuwde, en elke dag op de website stond er een nieuwe update...
Ik wel. Spelers die bij Ajax net twee wedstrijden mochten invallen werden al opgeroepen, terwijl bijvoorbeeld een Afellay al een half seizoen goed meedraaide bij PSV.quote:
Het is ook niet dít geval an sich:quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wordt er hier afgegeven op Valckx wat betreft deze transfer.Dit gebeurt toch wel vaker, dat een club met meer geld zich meldt en hij dan alsnog een andere kant opgaat. Okee, dan hadden ze wellicht eerder moeten handelen. Maar misschien is dat wel gebeurd, hoe die contacten lopen weet niemand van ons.
Op welke Ajax-spelers doel je nou?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik wel. Spelers die bij Ajax net twee wedstrijden mochten invallen werden al opgeroepen, terwijl bijvoorbeeld een Afellay al een half seizoen goed meedraaide bij PSV.
Maar dan zal ik wel weer voor Calimero uitgemaakt worden.
Daar heb je gelijk in, maar dan nog ga je niets bevestigen of ontkennen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
wel eerlijk zijn he....het was die voorzitter van Atlas die alles bij elkaar schreeuwde, en elke dag op de website stond er een nieuwe update...
Babel, Maduro en Heitinga werd gewoon geselecteerd terwijl hij een notoire bankzitter bij ajax was.quote:
Van dat rijtje is eigenlijk alleen Guardado de leiding echt aan te rekenen. Lazovic was gekozen boven Makaay (wat redelijk is), de Cler was gewoon veel te duur (2.8 miljoen voor 1 jr!), Gio heeft een Feyenoord achtergrond en Zenden is gewoon een sukkelquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het is ook niet dít geval an sich:
Vorig jaar vlak na het einde van de wintertransferperiode was het Luque, waar Makaay ook al genoemd werd. Dan nog te zwijgen over het feit dat ze Stam naar Ajax lieten gaan.
Deze periode aan transferleed:
- Makaay ( koos voor FEY )
- de Cler ( koos voor FEY )
- Gio ( wilde al naar FEY )
- Guardado ( naar DLC )
- Zenden ( zag meer uitdaging in Olympique Marseille ()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |