Natuurlijk had dat gekund. Knoeiman had Lazovic lekker in Arnhem moeten laten...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef mcyodogg het volgende:
Tja, tegen 7 miljoen van Depor kan PSV niet opbieden. Maar ja, vraag is, had je het niet veel eerder kunnen afronden?
Of op Adu, in de vorm die hij op dit WK in Canada speelt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef cultheld het volgende:
Nu alle pijlen maar op El Ahmadi richten zou ik zeggen...
Lekker nuttig, we hebben tenslotte nog niet genoeg aanvallend ingestelde jongens in de selectie rondlopen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of op Adu, in de vorm die hij op dit WK in Canada speelt.
Was de bedoeling dat er nog 2 kwamen, dus je kan nu weer op zoek.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van dat geld Perez halen(En dan heb je nog wat geld over)
Guardado zou toch als Linkermiddenvelder gaan spelen, iets waar Adu ook kan spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lekker nuttig, we hebben tenslotte nog niet genoeg aanvallend ingestelde jongens in de selectie rondlopen...
Hangende 3-5-2 wingback. Dat is Adu's positie echt niet hoor, die jongen is duidelijk aanvallend ingesteld. Ik zou nu op zoek gaan naar een speler die kan voetballen en de balans op het middenveld kan bewaken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Guardado zou toch als Linkermiddenvelder gaan spelen, iets waar Adu ook kan spelen.
Altidore van links en Adu in de spits, dat heb ik gezien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
USA speelt met maar 1 spits en dat is Altidore.
Het is een andere speler maar ze kunnen beide linksmid spelenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:16 schreef AminBen het volgende:
[..]
Altidore van links en Adu in de spits, dat heb ik gezien.
Maar het punt is dat hij een heel andere speler is dan Guardado.
Vorig jaar postte ik al over Guardado in dit topic.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:15 schreef jpg97 het volgende:
godver.... maar goed, een week geleden wist niemand wie Guardado was.
Wie weet kunnen we Boerebach, of zwaanswijk wel halen of nog beter: Stijn Vreven
Alsof schulden in Spanje iets zeggen of iets uitmaakt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar haalt Deportivo overigens het geld vanaan? Die club had toch al schulden en wat schuldeisers (Diego Tristan)
In Zuid-Europa hebben grote clubs met schulden altijd geld voor aankopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar haalt Deportivo overigens het geld vanaan? Die club had toch al schulden en wat schuldeisers (Diego Tristan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |