Depor heeft Andrade verkocht aan Juve, geloof ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar haalt Deportivo overigens het geld vanaan? Die club had toch al schulden en wat schuldeisers (Diego Tristan)
En Coloccini gaat waarschijnlijk naar Zaragozaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Depor heeft Andrade verkocht aan Juve, geloof ik.
Liever niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef BB-boy het volgende:
Hebben jullie in ieder geval genoeg centjes om Perez te halen.
Al zal de prijs ondertussen wel weer gestegen zijn...
het was vooral de voorzitter van Atlas die alles melde in de pers, dan is er voor PSV weinig ontkennen meer aan volgens mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:13 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
naja guardado kan een streep door... gaat naar Depor...
GVD wat een gekloot daar bij PSV! ze moeten zich DIEP DIEP schamen dat er echt nikssss lukt, maar nog meer dat al het nieuws naar buiten komt.. en iedereen maar in een hosanna stemming blijft terwijl we nog 0,0 aankopen hebben.. chapeau
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef vw_caddy het volgende:
Studio Sport meldt dat PSV weer bij Ajax heeft aangeklopt.
Klopt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was vooral de voorzitter van Atlas die alles melde in de pers, dan is er voor PSV weinig ontkennen meer aan volgens mij
Dat, maar hij wordt ook niet echt met veel onderhandelingsruimte op pad gestuurd volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:29 schreef Radegast het volgende:
Valckx is echt een prutser.
Perez zal ook wel gewoon niet doorgaan en volgend jaar bij Ajax een topseizoen spelenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef DouweEgbert het volgende:
Nu Babel waarschijnlijk vetrekt, is Perez weer nodig op links. Hierdoor is zijn marktwaarde aanzienlijk gestegen.
Kom kom, niet zo pessimistisch over jezelf.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ik ben natuurlijk veel te negatief dus niet naar mij luisteren.
Het staat op een site of 15 uit 6 of 7 verschillende landen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef jpg97 het volgende:
Maar is het al officiëel want op de meer "betrouwbare" websites staat nog niet veel over Guardado
Toppertje, die Valckxquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Hebben we netjes gedaan met Guardado!
Goed he!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Hebben we netjes gedaan met Guardado!
Boehoe. Als Makaay en co bij Feyenoord niet zouden komen zou het Feyenoord-topic ook volzitten met PSV'ers en Ajacieden, als Heijblok niet naar Ajax was gekomen zou het ook volzitten met PSV'ers en Feyenoorders. Niet zeuren, geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die feyenoorders hier meteen!!!!
Psv hoeft niet zonodig te kopen, die heeft nog steeds meer klasse rondlopen dan in de Kuip.
Maar ze hebben alsnog een prima team, dus waarom leedvermaak.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boehoe. Als Makaay en co bij Feyenoord niet zouden komen zou het Feyenoord-topic ook volzitten met PSV'ers en Ajacieden, als Heijblok niet naar Ajax was gekomen zou het ook volzitten met PSV'ers en Feyenoorders. Niet zeuren, geen beter vermaak dan leedvermaak.
Ze spelen helemaal geen uefacup voetbal..quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef northernlight81 het volgende:
Tenzij ze iets winnen, maar de uefacup zie ik ze niet pakken
Perez is ondanks dat hij een klootzak kan zijn momenteel wel een toegevoegde waarde voor PSV. Maar vanwege zijn leeftijd zal hij niet veel opleverenquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:33 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ongelooflijk klote dit. De linkerflank is de zwakke plek van de huidige selectie en dat probleem zou dus in 1 klap opgelost zijn. Nu moet je of centraal achterin gaan verzwakken door Salcido linksback aanzetten. Of je moet onze topaankoop Zonneveld daar laten schitteren op linksback.
Nu mogen we Perez gaan kopen die m.i. geen toegevoegde waarde heeft voor PSV, maar dat is waarschijnlijk een vriendje van Koeman ofzo, dus die zal er door Ronald wel doorheen gedrukt worden door een miljoen extra te geven aan Ajax. Superbeleid deze zomer. De enige toptransfer die we nog kunnen maken is Ronald Koeman zijn contract afkopen, maar dat zal er wel niet meer inzitten nu we al weer aan het trainen zijn.
tuurlijk jongen ! Babel is nog niet weg hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef DouweEgbert het volgende:
Nu Babel waarschijnlijk vetrekt, is Perez weer nodig op links. Hierdoor is zijn marktwaarde aanzienlijk gestegen.
Inderdaad ja, het had voor het weekend al rond kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe, wat een prutser is Valckx.
Nou ja, dat zou ik hem nog het minst kwalijk nemen. Maar wederom een naam laten vallen in de pers, aankondigen dat het al rond is en dan weer afketsen - daar maak je jezelf echt volledig belachelijk mee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad ja, het had voor het weekend al rond kunnen zijn.
Dat Valkx niet echt capabel is lijkt me nu wel duidelijk.
Dat stoort me nog het meestequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar wederom een naam laten vallen in de pers, aankondigen dat het al rond is en dan weer afketsen - daar maak je jezelf echt volledig belachelijk mee.
Voor het weekend stond er notabene op de website van Atlas dat het in kannen en kruiken was voor 4,5 miljoen euro op enkele details na, dan neem ik het Valkx inderdaad kwalijk dat het uiteindelijk niet rond is gekomen ja.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou ik hem nog het minst kwalijk nemen. Maar wederom een naam laten vallen in de pers, aankondigen dat het al rond is en dan weer afketsen - daar maak je jezelf echt volledig belachelijk mee.
Guardado riep zelf op de Mexicaanse TV dat hij al persoonlijk rond was met PSV. Dan kan je het moeilijk gaan ontkennen hequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou ik hem nog het minst kwalijk nemen. Maar wederom een naam laten vallen in de pers,
Dat zinnetje kan je niet blijven gebruiken natuurlijk...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef northernlight81 het volgende:
Komop zeg. Het transferseizoen is nog niet afgelopen.
Toppers als Kluivert en Tardelli nog wel! Nee, dat komt helemaal goed dit jaar!quote:Vorig jaar kwamen ze ook op het laatste moment nog.
Vergeet Ball niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zinnetje kan je niet blijven gebruiken natuurlijk...![]()
[..]
Toppers als Kluivert en Tardelli nog wel! Nee, dat komt helemaal goed dit jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |