abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51351869
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 07:39 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

tuurlijk jongen ! Babel is nog niet weg hoor

"waarschijnlijk" is het gat 4 mijoen....
We zullen vandaag zien.
pi_51351920
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Vergeet Ball niet.
Die vertrok op het laatste moment toch? Prima keuze, met een vrij succesvol seizoen tot gevolg.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51351936
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:44 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

We zullen vandaag zien.
Ach PSV biedt vaak te weinig waar het op afketst maar Ajax vraagt teveel zo heeft iedereen wat.
pi_51352286
Nu PSV zo onwijs aan het klooien is op de transfermarkt, zouden ze niet van de nood een deugd kunnen maken en gewoon de jeugdspelers meer wedstrijden laten spelen? Buiten Afellay en Aissati natuurlijk Bakkal, Marcellis, Fagner, Zeefuik en Reis?
pi_51352799
PSV heeft geprobeerd Melvin Holwijn van Stormvogels/Telstar aan te trekken. Helaas is PSV op het laatste moment afgetroefd door Cambuur Leeuwarden.

Technisch manager Stan valckx: "We dachten dat het rond was, alles voelde goed!"
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:29:41 #256
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51353032
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:20 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV heeft geprobeerd Melvin Holwijn van Stormvogels/Telstar aan te trekken. Helaas is PSV op het laatste moment afgetroefd door Cambuur Leeuwarden.

Technisch manager Stan valckx: "We dachten dat het rond was, alles voelde goed!"
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:34:23 #257
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_51353144
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:20 schreef Dylan Dog het volgende:

Tsja Valckx kan er ook niets aan doen dat Cambuur op het laatste moment het bod van PSV meer dan verdubbelde. Logisch dat Stormvogels/Telstar kiest om hem naar Cambuur te sturen.
pi_51353706
Ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt. PSV heeft voor de eredivisie genoeg kwaliteit in huis lopen. En die aankopen dit seizoen ..tsjah je hebt daar een Koeman dus dat is allemaal hartstikke logisch.
pi_51353850
Stan Valckx reageert exclusief voor Fok! op het mislukken van de transfer van Andrés Guardado

"Alles voelde goed. De directeur was zó'n aardige man, hij kende PSV zelfs! Hij had het erover dat PSV in Europa lag en dat we ook in de Nederlandse competitie meedoen. Hij was echt op de hoogte van de club en wist zelfs dat we in het rood en wit spelen. Niets wees erop dat de transfer zou afketsen."

"De onderhandelingen liepen soepel. PSV bood een substantieel bedrag (2.4 miljoen $, red.) en de directeur riep alleen maar "quieremos mas denero"! Weer een teken dat hij PSV zo goed kent, hij kende zelfs de voornaam van Zeefuik (Género, red). Alles was in kannen en kruiken, na die opmerking kreeg ik nog een fijne koude cerveza en toen ben ik terug naar het hotel gegaan."

"Toen we hoorden dat Deportivo Guardado had gecontracteerd, werd ik wel een beetje kwaad. Maar goed, we gaan niet bij de pakken neerzitten natuurlijk. PSV heeft door Salcido nog steeds een goede naam in Mexico dus bij een volgende keer heeft PSV weer een goede kans. Dat zei de directeur me ook, aardige kerel trouwens, dat we bij een andere speler ook altijd welkom zijn om een bod uit te brengen. Toch sympathiek, geeft weer aan dat hij PSV toch goed kent!"

"We richten ons nu volledig op Kenneth Perez. Een goede speler die heel graag naar PSV komt, de taal spreekt en veel ervaring heeft. Bovendien heeft hij een Spaanse achternaam en dat spreekt ook in zijn voordeel. We zien de toekomst vol vertrouwen tegemoet.", aldus een opgewekte Stan Valckx.
Wat een vrouw!
spits!
pi_51353862
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:57 schreef Chadi het volgende:
Ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt. PSV heeft voor de eredivisie genoeg kwaliteit in huis lopen. En die aankopen dit seizoen ..tsjah je hebt daar een Koeman dus dat is allemaal hartstikke logisch.
Koeman zit op de schopstoel. Een paar mindere wedstrijden, en ze vragen hem vriendelijk te vertrekken.
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:05:36 #261
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51353960
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Stan Valckx reageert exclusief voor Fok! op het mislukken van de transfer van Andrés Guardado

"Alles voelde goed. De directeur was zó'n aardige man, hij kende PSV zelfs! Hij had het erover dat PSV in Europa lag en dat we ook in de Nederlandse competitie meedoen. Hij was echt op de hoogte van de club en wist zelfs dat we in het rood en wit spelen. Niets wees erop dat de transfer zou afketsen."

"De onderhandelingen liepen soepel. PSV bood een substantieel bedrag (2.4 miljoen $, red.) en de directeur riep alleen maar "quieremos mas denero"! Weer een teken dat hij PSV zo goed kent, hij kende zelfs de voornaam van Zeefuik (Género, red). Alles was in kannen en kruiken, na die opmerking kreeg ik nog een fijne koude cerveza en toen ben ik terug naar het hotel gegaan."

"Toen we hoorden dat Deportivo Guardado had gecontracteerd, werd ik wel een beetje kwaad. Maar goed, we gaan niet bij de pakken neerzitten natuurlijk. PSV heeft door Salcido nog steeds een goede naam in Mexico dus bij een volgende keer heeft PSV weer een goede kans. Dat zei de directeur me ook, aardige kerel trouwens, dat we bij een andere speler ook altijd welkom zijn om een bod uit te brengen. Toch sympathiek, geeft weer aan dat hij PSV toch goed kent!"

"We richten ons nu volledig op Kenneth Perez. Een goede speler die heel graag naar PSV komt, de taal spreekt en veel ervaring heeft. Bovendien heeft hij een Spaanse achternaam en dat spreekt ook in zijn voordeel. We zien de toekomst vol vertrouwen tegemoet.", aldus een opgewekte Stan Valckx.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:07:44 #262
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_51354034
quote:

hehe
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_51354153
quote:

Maar het blijft erg kut man, wat is nou beter? Deportivo of PSV ?
pi_51356423
Waar zit meer geld? Bij Deportivo of PSV ? Jammer zeg, afgetroefd door een Spaanse laagvlieger, de nummer 13 .

Ik heb het gevoel dat Valckx een beetje laks is, en een beetje langzaam handelt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 juli 2007 @ 12:32:22 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51356723
quote:

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51356855
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waar zit meer geld? Bij Deportivo of PSV [afbeelding] ? Jammer zeg, afgetroefd door een Spaanse laagvlieger, de nummer 13 .

Ik heb het gevoel dat Valckx een beetje laks is, en een beetje langzaam handelt.
Deportivo is géén Spaanse laagvlieger

Depor is in potentie een goede subtopper maar momenteel is het daar wat minder
Patat Friet
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:46:36 #267
148059 Pritt
Atheďst
pi_51357127
Dan toch Van Der Leegte in de basis?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:50:59 #268
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_51357255
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:46 schreef Pritt het volgende:
Dan toch Van Der Leegte in de basis?
Zo heel veel is daar niet aan. Zal zeker een plekje in Oranje verdienen dit seizoen (al zegt dat dan weer niet bijzonder veel)
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_51357996
Ben blij dat we afgelopen seizoen het contract van Valckx hebben verlengd. Zal ons lekker veel geld opleveren als de grote clubs aan het einde van de zomer voor hem in de rij staan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_51358155
Nu is het achteraf makkelijk praten, maar toen Valckx als TD aangesteld werd, moest ik me ook wel 10x achter de oren krabben. Sympathieke gast vind ik het hoor, maar hij lijkt me niet slim en gehaaid genoeg voor zo'n positie.
pi_51358588
Hoe groot is de kans dat Perez nog komt? Ik denk dat er teveel gebeurd is en dat hij naar Feyenoord gaat.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:41:10 #272
79837 Lemming22
pi_51358755
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef Zapper het volgende:

[..]

Zo heel veel is daar niet aan. Zal zeker een plekje in Oranje verdienen dit seizoen (al zegt dat dan weer niet bijzonder veel)
Je vergeet echter één substantieel punt: hij speelt bij PSV en niet bij Ajax of AZ. Totaal kansloos dus voor oranje!
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:46:19 #273
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51358945
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe groot is de kans dat Perez nog komt? Ik denk dat er teveel gebeurd is en dat hij naar Feyenoord gaat.
feyenoord schijnt hem niet meer nodig te hebben vandaar dat ajax weer een mailtje stuurde dat er weer onderhandelt kon worden.
pi_51359174
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

feyenoord schijnt hem niet meer nodig te hebben vandaar dat ajax weer een mailtje stuurde dat er weer onderhandelt kon worden.
Lijkt me dan niet minder dan logisch dat ze dus nu weer de oude vraagprijs moeten vragen, want anders kan elke willekeurig club een transfer bij Ajax verknallen. Of het moet selectief gebeuren bij Ajax.
pi_51359224
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:41 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Je vergeet echter één substantieel punt: hij speelt bij PSV en niet bij Ajax of AZ. Totaal kansloos dus voor oranje!
O ja, dat waren we even vergeten
pi_51359283
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:53 schreef Dylan Dog in het Ajax-topic het volgende:
Als Ajax die 17 miljoen + van Liverpool ontvangt zou ik Perez gewoon laten verrotten en voor geen stuiver minder dan de gevraagde 1.8 miljoen naar PSV laten verkassen. Ajax weet dat PSV niemand kan vinden, dat ze heel graag Perez willen dus zou ik gewoon de vraagprijs blijven vragen.

Take it or leave it: PSV hapt toch wel toe.
Wat een vrouw!
spits!
pi_51359323
quote:
Valckx: “Uiterste inspanning”
“We hebben onze uiterste inspanningen gedaan, ook financieel”, verklaarde Valckx. “We hadden een principeakkoord met de speler en waren ook ver met zijn club, maar als dit soort Europese club met financieel meer daadkracht komen dan kunnen wij ons daar niet mee meten. Sportief wel, maar financieel niet.” Jan Reker voegde er aan toe dat PSV zeker niet stilgezeten heeft op de transfermarkt. “We hebben natuurlijk al de nodige spelers binnengehaald, Lazovic, Fagner, Van der Leegte, Rajković, Reis, Roorda, Zonneveld en we zijn wat dat betreft al veel verder dan vorig seizoen. Daartegenover staat dat we verder niets verkocht hebben, op DaMarcus Beasley na dan.” Valckx: “We moeten en zullen als PSV inventief moeten blijven, het zal een probleem zijn waar we steeds vaker mee te maken zullen krijgen.”
Hou dan gewoon je smoel voordat zo'n speler echt binnen is.
Stelletje amateurs.

En dan ook zo'n opmerking maken van 'we hebben al keiveel gekocht...'
pi_51359489
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:57 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Stelletje amateurs.

Nou wat een aankopen hebben ze gedaan Ik dacht toen ik Guardado hoorde dat het nog goed zou komen, maar dan wordt het volgend jaar maar de Uefa Cup
pi_51359498
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]
Lijkt me wel een discussie waard. Take it or leave it? Nemen we hem en krijgen we een aanvaller die bewezen heeft goed te kunnen voetballen, of laten we het en zoeken we verder, omdat je zo, je wel erg laat piepelen door Ajax? Ik neig naar het laatste. Vraag is of PSV zich dat veroorloven.
pi_51359550
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:02 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Lijkt me wel een discussie waard. Take it or leave it? Nemen we hem en krijgen we een aanvaller die bewezen heeft goed te kunnen voetballen, of laten we het en zoeken we verder, omdat je zo, je wel erg laat piepelen door Ajax? Ik neig naar het laatste. Vraag is of PSV zich dat veroorloven.
Ik ook, het laatste.

Triets, die reactie van Reker en Valckx.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:10:15 #281
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51359743
Het is allemaal behoorlijk treurig ja....
pi_51359817
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:10 schreef PyTh het volgende:
Het is allemaal behoorlijk treurig ja....
We moeten het niet gaan opverdrijven, maar ik snap niet dat ze zoveel communiceren naar buiten toe. Houd gewoon je mond! Als een journalist vraagt: "Hoe is het met Guardado?" dan houd je je op de vlakte en zeg je niet dat het eigenlijk al rond is. Zó dom.

En dan zetten ze een bericht op www.psv.nl:

http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21146

Belachelijk. Waarom dan geen bericht: Transfer De Clčr ketst af? Op een officiële site horen alleen officiële mededelingen over aan- en verkopen, niet over mislukte transfers. Dadelijk gaan ze ook nog schrijven dat de koffie te lauw is, de kalk voor de lijnen op is of de steoltjes in Vak PP nog niet gepoetst zijn. Waardeloos.

[ Bericht 35% gewijzigd door Dylan Dog op 11-07-2007 14:15:18 (toevoeging gedaan) ]
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:12:42 #283
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51359827
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:41 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Iep iep alo!
Welke PSV-er wordt er dan steevast gepasseerd door MvB?
-
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:14:12 #284
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51359882
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Iep iep alo!
Spelen er dan Nederlanders bij PSV?
PieAir
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:17:26 #285
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51359984
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:14 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Spelen er dan Nederlanders bij PSV?
Touché !!!
-
pi_51360015
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:36 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Deportivo is géén Spaanse laagvlieger

Depor is in potentie een goede subtopper maar momenteel is het daar wat minder
Dit seizoen scheelde het niet eens zoveel of ze waren gedegradeerd, en vorig seizoen 8e geëindigd.

Er zit gewoon té veel geld bij die clubs .
pi_51360025
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Iep iep alo!
Jongens als Aisatti en Afellay waren als ze bij Ajax zaten hoogst waarschijnlijk veel eerder in aanmerking gekomen voor een plaats in het grote oranje.
pi_51360048
Wat wordt er hier afgegeven op Valckx wat betreft deze transfer. Dit gebeurt toch wel vaker, dat een club met meer geld zich meldt en hij dan alsnog een andere kant opgaat. Okee, dan hadden ze wellicht eerder moeten handelen. Maar misschien is dat wel gebeurd, hoe die contacten lopen weet niemand van ons.
That's all folks!
pi_51360158
Hadden we Arnesen nog maar
Patat Friet
pi_51360230
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wordt er hier afgegeven op Valckx wat betreft deze transfer. Dit gebeurt toch wel vaker, dat een club met meer geld zich meldt en hij dan alsnog een andere kant opgaat. Okee, dan hadden ze wellicht eerder moeten handelen. Maar misschien is dat wel gebeurd, hoe die contacten lopen weet niemand van ons.
Mijn bericht is natuurlijk schertsend bedoeld. Dat de transfer afketst vind ik nog niet eens het kwalijkst, wat ik wel onbegrijpelijk vind is dat er al gezegd wordt dat het ongeveer rond is. Houd gewoon je bek totdat het geregeld is. Onder Hiddink kwam er niks naar buiten totdat het geregeld was. Maar Reker wil zo nodig op de voorgrond treden.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:25:18 #291
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_51360246
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:57 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Stelletje amateurs.

wel eerlijk zijn he....het was die voorzitter van Atlas die alles bij elkaar schreeuwde, en elke dag op de website stond er een nieuwe update...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_51360255
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jongens als Aisatti en Afellay waren als ze bij Ajax zaten hoogst waarschijnlijk veel eerder in aanmerking gekomen voor een plaats in het grote oranje.
Geloof ik niks van.
Wat een vrouw!
spits!
pi_51360326
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:25 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

wel eerlijk zijn he....het was die voorzitter van Atlas die alles bij elkaar schreeuwde, en elke dag op de website stond er een nieuwe update...
Daar kunnen ook afspraken over gemaakt worden tussen de clubs.
Daarnaast was het niet de eerste keer, denk aan Luque in de winterstop....
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:30:34 #294
79837 Lemming22
pi_51360423
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:25 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Geloof ik niks van.
Ik wel. Spelers die bij Ajax net twee wedstrijden mochten invallen werden al opgeroepen, terwijl bijvoorbeeld een Afellay al een half seizoen goed meedraaide bij PSV.

Maar dan zal ik wel weer voor Calimero uitgemaakt worden.
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:31:25 #295
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51360452
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is ook niet dít geval an sich:

Vorig jaar vlak na het einde van de wintertransferperiode was het Luque, waar Makaay ook al genoemd werd. Dan nog te zwijgen over het feit dat ze Stam naar Ajax lieten gaan.

Deze periode aan transferleed:

- Makaay ( koos voor FEY )
- de Cler ( koos voor FEY )
- Gio ( wilde al naar FEY )
- Guardado ( naar DLC )
- Zenden ( zag meer uitdaging in Olympique Marseille ( )

De spelers die wél zijn aangetrokken:

- Lazovic ( wilde zelf naar PSV )
- Van der Leeghoofd ( gratis, onder dwang van de DVL group, en als ze toch daar waren hadden ze meteen Hofland mee kunnen pikken )
- Zonneveld ( Matige speler van NAC )
- Roorda ( 'nuff said )
- Reis ( geen oordeel over )
- Rajkovic ( geen oordeel over )

Als je ziet wat er is gepresteerd na de winterstop door PSV dan zie ik nu niet dat ze goed gaan spelen. Zeker niet nu PSV dermate verzwakt is door het vertrek van Alex en Cocu.

Daar moet op geanticipeerd worden want op deze manier wordt PSV niet eens 5e en worden ze het lachertje van de Champions League. Zijn ze weer terug bij af, waar ze weer 10x de 1e ronde niet overleven ( ALS ze al CL spelen na dit jaar ).
PieAir
pi_51360517
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:30 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik wel. Spelers die bij Ajax net twee wedstrijden mochten invallen werden al opgeroepen, terwijl bijvoorbeeld een Afellay al een half seizoen goed meedraaide bij PSV.

Maar dan zal ik wel weer voor Calimero uitgemaakt worden.
Op welke Ajax-spelers doel je nou?
pi_51360587
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:25 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar dan nog ga je niets bevestigen of ontkennen.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:36:14 #298
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_51360608
Het is natuurlijk echt heeel erg jammer dat de transfer van Guardado is afgeketst, maar de personen die in dit geval naar de pers hebben gelekt lopen toch echt in Mexico rond (en die hebben t misschien juist wel expres gedaan om extra druk op PSV te zetten omdat er anders teleurgestelde supporters zouden komen...) we kunnen wel zeggen dat het vanwege een paar details eerder afgerond had moeten worden, maar voor t zelfde geld waren t wel details waar PSV gewoon niet aan kon of wil voldoen (bijvoorbeeld bankgaranties, directe betalingen ipv gespreid, doorverkopen binnen x aantal jaa).

Jammer maar helaas, we hebben nog 1,5 maand voor andere spelers, en dus kennelijk nog wel een paar miljoen te spenderen.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:36:30 #299
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51360619
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:33 schreef Radegast het volgende:

[..]

Op welke Ajax-spelers doel je nou?
Babel, Maduro en Heitinga werd gewoon geselecteerd terwijl hij een notoire bankzitter bij ajax was.

Maar ik kan er eigenlijk niet mee zitten
Nederlands Elftal is toch een joke geworden.
pi_51360640
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:31 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Het is ook niet dít geval an sich:

Vorig jaar vlak na het einde van de wintertransferperiode was het Luque, waar Makaay ook al genoemd werd. Dan nog te zwijgen over het feit dat ze Stam naar Ajax lieten gaan.

Deze periode aan transferleed:

- Makaay ( koos voor FEY )
- de Cler ( koos voor FEY )
- Gio ( wilde al naar FEY )
- Guardado ( naar DLC )
- Zenden ( zag meer uitdaging in Olympique Marseille ( )
Van dat rijtje is eigenlijk alleen Guardado de leiding echt aan te rekenen. Lazovic was gekozen boven Makaay (wat redelijk is), de Cler was gewoon veel te duur (2.8 miljoen voor 1 jr!), Gio heeft een Feyenoord achtergrond en Zenden is gewoon een sukkel . Wat is zo belachelijk vindt, is dat wij dit rijtje uberhaupt kunnen maken. Als ze gewoon niet hadden gereageerd op de geruchten, was er echt niet zoveel aan de hand geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')